Precies. Lekker haardvuurtje, buiten sneeuw en pakjes onder de boom. Veel beter dan dat suffe Pasen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geef mij maar kerst ofzo...
Dát zijn feestdagen![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Precies. Lekker haardvuurtje, buiten sneeuw en pakjes onder de boom. Veel beter dan dat suffe Pasen.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor één keer, omdat ik nogsteeds half in hippie modus zit:
[COS #1091] Waar Nicolaas zegt dat ie blijft. . .
Des te meer tijd voor voorpret.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dát bedoel ik nou!
God, wat is dat nog ver weg!![]()
![]()
chocoladekerstkransjesquote:Op maandag 9 april 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geef mij maar kerst ofzo...
Dát zijn feestdagen![]()
Nee he.... niet weer van die zoetigheid. Waren we net van de chocoladepaashazen en eitjes af.quote:
Einzelganger, nogal van de borrel en tegendraads.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Wat is die nicolaas voor kerel??? Ik heb het begin niet gevolgd
Keej dus geen groepjes mens of lult hij met alle winden mee ?quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Einzelganger, nogal van de borrel en tegendraads.
Zoals ik me herinner geen groepjesmens maar ook onpeilbaar.quote:Op maandag 9 april 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej dus geen groepjes mens of lult hij met alle winden mee ?
Hehe... eerst de zomer nog he?quote:Op maandag 9 april 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Kerst!
Mijn verjaardag!
Met mijn meisje door de sneeuw wandelen!
Schaatsen!
Eishockey!
Open haard-gebeuren!
Woehoe!!!
Ik vind het een glibber, tenminste ik kijk nu 15 minuten streams en dat is mijn eerste mening.quote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zoals ik me herinner geen groepjesmens maar ook onpeilbaar.
Vind ik ook een prettig seizoenquote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Okay, dan gaan we meteen door naar de herfst.![]()
*in tijdmachine stapt en Nicky weer terug naar zomer brengt*quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind ik ook een prettig seizoen![]()
Maarre... als we de zomer helemaal overslaan gaan mijn financiën daar wel onder lijden denk ik...![]()
Als we dat nou een paar keer achter elkaar doen, verdubbelen mijn inkomsten dan ook?quote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*in tijdmachine stapt en Nicky weer terug naar zomer brengt*![]()
Ja.quote:Op maandag 9 april 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als we dat nou een paar keer achter elkaar doen, verdubbelen mijn inkomsten dan ook?![]()
Hmm...quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja.![]()
Helaas moeten we dan steeds langs Pasen en verdubbelen mijn paaseitjes dan ook in aantal.![]()
Niet aan mij dan, want ik ben weer weg. Smakelijk!quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hmm...
Kunnen we die niet uitdelen in de COS?
Dan zijn we er zo vanaf![]()
Of tijdens het hippiedansen strooien. En de paashazen verdubbelen ookquote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hmm...
Kunnen we die niet uitdelen in de COS?
Dan zijn we er zo vanaf![]()
Okee... De paaseitjes gaan eruit tijdens de hippiedans, de paashazen mogen meedansen...quote:Op maandag 9 april 2007 23:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Of tijdens het hippiedansen strooien. En de paashazen verdubbelen ookDie dan maar in de COS uitdelen? Kan moeilijk paashazen strooien.
Problem solved.quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee... De paaseitjes gaan eruit tijdens de hippiedans, de paashazen mogen meedansen...
Hehe lang geleden dat ik zo slap geluld heb.quote:Op maandag 9 april 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit gesprek doet mij denken aan de film The Prestige...
Alhoewel het daar niet om een tijdmachine ging...
quote:Op maandag 9 april 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hehe lang geleden dat ik zo slap geluld heb.![]()
![]()
die film ken ik trouwens niet.
Probleem is trouwens opgelost, zat een paashaas klem onder het linkerpedaal. Wat anders.![]()
![]()
Ah okay, ik zal die film eens in de gaten houden. Eeuwen geleden dat ik nog in de bios was, ik erger me altijd kapot aan fluisterende mensen, knisperende papiertjes en gekuch. Kijk liever thuis of bij vrienden van me die zo'n beamer hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Mooie film hoor Prestige!
Gaat over 2 goochelaars die elkaar willen aftroeven..
Wel zo'n film waar je een beetje van moet houden als het ware..
Voor mij deed Christian Bale in een hoofdrol trouwens al genoeg![]()
Da's inderdaad ook zeer goed te doen!quote:Op maandag 9 april 2007 23:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah okay, ik zal die film eens in de gaten houden. Eeuwen geleden dat ik nog in de bios was, ik erger me altijd kapot aan fluisterende mensen, knisperende papiertjes en gekuch. Kijk liever thuis of bij vrienden van me die zo'n beamer hebben.![]()
Goeie film?quote:Op maandag 9 april 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's inderdaad ook zeer goed te doen!
Ik heb anderhalf jaar in de bios gewerkt, dus ik ga nogsteeds graag![]()
Vorige week nog naar 300 geweest![]()
Wederom: je moet er van houdenquote:
Ah okay, denk dat ik niet zoveel moeite met wennen zou hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wederom: je moet er van houden![]()
Ik vond 'm erg goed te doen, alhoewel ik wel even moest wennen aan alle overgespierde half naakte mannen![]()
Zeker weten?quote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah okay, denk dat ik niet zoveel moeite met wennen zou hebben.![]()
![]()
Nee hoor dat gaat wel lukken.quote:Op maandag 9 april 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeker weten?![]()
Mijn meisje moest er zelfs aan wennen!![]()
Hehehe, en met al die knauwpaupers om je heen kan je ook niet van de beelden genieten!quote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee hoor dat gaat wel lukken.![]()
Zul je alleen net zien dat ik ingesloten wordt door kauwende snuivende pratende knisperende klojo's.Ik wacht wel tot ie op schijf uit is.
![]()
Knauwpaupers.quote:Op maandag 9 april 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehehe, en met al die knauwpaupers om je heen kan je ook niet van de beelden genieten!
Beter wachten op de DvD inderdaad![]()
Jij bent ook geen downloader?
Ik ben veelste verliefd op die dikke rijen dvd's in mijn kastquote:Op maandag 9 april 2007 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Knauwpaupers.![]()
Nee ben ook geen downloader, ben veels te bang voor virussen op mijn nieuwe pc.![]()
Heb ik een tijdje gehad maar kocht toen alles op video en daar heb ik nu wel spijt van als ik weer eens zo'n ouwe band uit de kast trek en tegen al die witte strepen en spetters aankijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben veelste verliefd op die dikke rijen dvd's in mijn kast![]()
Ik heb een film obsessie![]()
Da's inderdaad zwaar vervelend...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje gehad maar kocht toen alles op video en daar heb ik nu wel spijt van als ik weer eens zo'n ouwe band uit de kast trek en tegen al die witte strepen en spetters aankijk.
Ja idd. maar ik denk dat DVD er niet zo snel uitgaat maar je weet nooit he? Kijkje in de toekomst nemen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's inderdaad zwaar vervelend...
Ik hoop toch dat het weer even duurt voordat we massaal 100% overgestapt zijn op blu-ray enzo...
Goed idee! Scheelt me weer een hoop geld in de nabije toekomst als ik weet dat ik moet gaan sparen voor films op microchips of weet ik hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja idd. maar ik denk dat DVD er niet zo snel uitgaat maar je weet nooit he? Kijkje in de toekomst nemen?
*tijdsmachine opstart*![]()
Ik probeer trouwens meteen qua geluid de streams te volgen van Nicolaas in gesprek met Eric en Huub maar het gaat allemaal - zoef - langs me heen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed idee! Scheelt me weer een hoop geld in de nabije toekomst als ik weet dat ik moet gaan sparen voor films op microchips of weet ik het![]()
Ik vang af en toe 2 woorden op...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik probeer trouwens meteen qua geluid de streams te volgen van Nicolaas in gesprek met Eric en Huub maar het gaat allemaal - zoef - langs me heen.![]()
Heb jij echt een nest. Met takjes en veertjes enzo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vang af en toe 2 woorden op...![]()
Post ook allang niet meer in de COS...
Duik zo toch mijn nest in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |