Hoi buuf.quote:Op maandag 9 april 2007 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, Fokkers worden daar afgefakkeld, en vice versa.![]()
zo blijf je bezig nietwaar![]()
Werd bij mij eerste bezoek anders wel haarfijn gewezen op mijn fok-heid en dat het "daar" anders ging...
boeie, als je er niets wilt moet je er niet komen.
hoi taltiHaTalitHa
![]()
![]()
je bent te goed voor mequote:Op maandag 9 april 2007 17:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.Heb je gelijk in hoor! Sommige VOL-ers zijn net zo chauvinistisch als sommige FOK-ers hier.
Zullen we ons eigen forum beginnen? Dan mag je m'n naam schrijven zoals je wilt en zal ik je geen ban geven. Alleen af en toe een waarschuwing.![]()
Zeker weten! Moet je de huidige COS maar eens doorlezen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent te goed voor me![]()
gewoon een compleet slowchat-forum![]()
daar is vast een markt voor!![]()
Ik heb de knuffelhoek een schopje gegeven. Ga eens SlowKnuffelen daar.quote:
Met wie!?quote:Op maandag 9 april 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb de knuffelhoek een schopje gegeven. Ga eens SlowKnuffelen daar.![]()
Nee, wat is mzsteriaX-en ?quote:Op maandag 9 april 2007 17:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry Petraa, maar er gebeurt niks op de streams.![]()
Ben jij trouwens aan het MzsteriaX-en?
Kies maar. Volgens mij kunnen een aantal dames in de COS wel een knuffel gebruiken.quote:
Dat is een soort raadsel-/puzzelspel. Ik zag op zo'n spelletjesforum iemand met dezelfde username als jij. Vandaar.quote:
Volgens mij kan ik de meeste maar beter even met rust latenquote:Op maandag 9 april 2007 18:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kies maar. Volgens mij kunnen een aantal dames in de COS wel een knuffel gebruiken.![]()
Welke bedoelt u?quote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
Ian wat is hou hyves ?
Jij neemt niet graag risico?quote:Op maandag 9 april 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik de meeste maar beter even met rust laten![]()
B:quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke bedoelt u?
[_] A) Ian, wat is nou hyves?
[_] B) Ian, wat is jouw hyves?
Arme jongen.quote:
nou, was maar een laf trapje, sc stond niet eens bovenaan...quote:
Sterker nog, hij was tegen de stoel...quote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, was maar een laf trapje, sc stond niet eens bovenaan...![]()
ach gossie.....quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog, hij was tegen de stoel...
Kut...quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
(mits je van morgen schone sokken aan hebt gedaan)
de wil was er welquote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je wel!
Niemand wil mij knuffelen!![]()
En je meisje dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je wel!
Niemand wil mij knuffelen!![]()
Daar hebben we al een tijdje last van, is de Verdwijnende-COS-Topic-Bug-Of-Infernal-Doom...quote:Op maandag 9 april 2007 21:43 schreef farceman het volgende:
weet iemand ook hoe het komt dat de COS helft van tijd niet te zien is?
Stijldansen?quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zie ik pas de 19e weer!![]()
Maar dan blijft ze wel anderhalve week![]()
En we gaan dansen!![]()
![]()
![]()
Laters buuf.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat maar eens naar haar hubbie....![]()
laterz lieverds!!![]()
Adieu!quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat maar eens naar haar hubbie....![]()
laterz lieverds!!![]()
Hee Nicky!quote:Op maandag 9 april 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Yesh!
Het zou al een hoop schelen als ik me gewoon in wist te houden...quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooi zo. Krengen zijn het die paashazen. Villen moesten we ze.![]()
Ik moet me nog door een heel schaaltje paaseitjes heen werken. Natuurlijk weer veel te veel gekocht.quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zou al een hoop schelen als ik me gewoon in wist te houden...![]()
Voor mij geen paaschocola meer tot volgend jaar![]()
Ik strooi ze gewoon met de bloemen mee tijdens de volgende hippie dans. Merkt toch niemand.quote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben allang blij dat ze ook echt op zijn...
Hehe! Dan kunnen we ze gaan zoeken!quote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik strooi ze gewoon met de bloemen mee tijdens de volgende hippie dans. Merkt toch niemand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |