quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
ik h aat het als ze chips zitten te knagen![]()
bahquote:Wat een lekker ding is die Amanda, echt een lekker wijfie, kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen.
'k ben allang geen schooljeugd meer, ik ben al volwassenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat veel van die Talpa-posters door de reclame van Huub hierheen zijn gekomen.
Schooljeugd, vmbo-niveau of lager.
hij ook niet, hij is gewoon tegendraads om het tegendraads zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
bah![]()
k vind dat kind echt totaal niet aantrekkelijk
Dit is de eerste keer dat ik een COS open (omdat het zo lang stil bleef) en ik zie nergens hoe ik de titel kan veranderen.quote:
Wordt lachen als zij die bril afdoet en zij heeft twee grote witte kringen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef noekje het volgende:
Amanda is behoorlijk chagerijnig geloof ik.
Eric gaf aan dat ze nergens meer aan toekomt behalve onzin uitkramen.
Voor 2 dagen geleden zat ze nog in zak en as want druk druk gekkenhuis en we zien haar alleen maar liggen in de zon met met die maffe bril op.
kan niet volgens mij, even een modje vragen om er een titel in te plakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een COS open (omdat het zo lang stil bleef) en ik zie nergens hoe ik de titel kan veranderen.
Ik vind de dansjuf ook best een lekker wijf inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2007 14:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Mooi gezicht, mooie borsten, lekker kontje, mooie tatooo HEERILJK
Hard om Gertje roepen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een COS open (omdat het zo lang stil bleef) en ik zie nergens hoe ik de titel kan veranderen.
Ja jammer dat ze ziek is, ik vind haar ook een lekker wijf.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind de dansjuf ook best een lekker wijf inderdaad![]()
Ik ook, maar ik had het over Amandaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind de dansjuf ook best een lekker wijf inderdaad![]()
Klopt. Users kunnen geen TT's veranderen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
kan niet volgens mij, even een modje vragen om er een titel in te plakken.
Inderdaad.. ze lijkt steeds meer tussen de groepen in te staan, maar dan toch met name meer en meer richting SHE, behalve bij ruziesquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
Natasia blijft maar bij Huub hangen. Ze maakt even tv door hem af te zeiken en daarna weet ze niet hoe snel ze bij hem in de buurt moet zijn.
Vreemde toestand. Pas dan maar gewoon de verhaallijn aan.
omdat ze fake isquote:Op donderdag 5 april 2007 15:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Inderdaad.. ze lijkt steeds meer tussen de groepen in te staan, maar dan toch met name meer en meer richting SHE, behalve bij ruzies
Het verhaal is fake. Ik denk dat Natasia niet fake is want ze vindt hem echt wel aardig.quote:
tot ze straks weer alles doorspeelt naar brianquote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Het verhaal is fake. Ik denk dat Natasia niet fake is want ze vindt hem echt wel aardig.
en heeft ze Brian meer mee, dan Huubquote:Op donderdag 5 april 2007 15:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
tot ze straks weer alles doorspeelt naar brian
Dank, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hard om Gertje roepen.![]()
Gefeliciteerd met je eerste COS trouwens![]()
Nu af te halen bij de gouden kooi, inclusief 3 soa's en een brein zo groot als een pinda.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Mooi gezicht, mooie borsten, lekker kontje, mooie tatooo HEERILJK
Bedacht me net dat ik in mn eerste TT 2 spelfouten had en Gert moest smeken om het te veranderen ^_^quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.
ik heb liever dat ze wat meer bekend maken over de sanctie voor amanda...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef havefun het volgende:
Is het al bekend wie de nieuwe miljonair wordt?
Ik scheer ze voor het gemak maar even over één kam! Misschien ben jij een witte raaf...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Marelle het volgende:
[..]
'k ben allang geen schooljeugd meer, ik ben al volwassen![]()
Ja, dat heb ik gezien toenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedacht me net dat ik in mn eerste TT 2 spelfouten had en Gert moest smeken om het te veranderen ^_^
Schatje is een mod, vraag het haar , aanpassen van de TT.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.
Ach, de titel staat wel in de op, zo erg is het vast nietquote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schatje is een mod, vraag het haar , aanpassen van de TT.
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Yollie het volgende:
Kauwgum mag niet in de kooi!! Redactie grijp in!
Ik heb nooit aan je getwijfeld!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.
Dan moet de redaktie maar een nieuw groepje gaan creeren waarin Huub en Natasja zitten, op de manier zoals het nu gaat is het volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia laat duidelijk merken dat ze meer afstand neemt van Brian. Ze is zich bewust dat Brian over haar andere dingen zegt achter haar rug om.
Lol, inderdaad....quote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef havefun het volgende:
Kauwgom mag niet en ze mogen zich wel half dood zuipen, jointes roken, etc.
Echt de omgekeerde wereld daar.
Kauwgom kauwen ziet er gewoon ranzig uit op tv. Je wilt toch niet tegen 8 van die smekkende bekken aankijken?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef havefun het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Marelle het volgende:
Volgens Huub is dit Brian
[afbeelding]
en Amandel dit
[afbeelding]
Ik vraag me af wat voor een kindjes hier uit ontstaan![]()
weet je dat zeker??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Yollie het volgende:
Kauwgum mag niet in de kooi!! Redactie grijp in!
Ik denk dat Jaap het resultaat is van zo'n kruising.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Marelle het volgende:
Volgens Huub is dit Brian
[afbeelding]
en Amandel dit
[afbeelding]
Ik vraag me af wat voor een kindjes hier uit ontstaan![]()
Er waren ooit allerlei regels dat de bewoners zich als "miljonair" moesten gedragen, maar daar is weinig meer van over. De redaktie heeft echt geen idee waar ze nog mee bezig zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef havefun het volgende:
dus Jaap is een kind van Brian en Amandel??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het resultaat is van zo'n kruising.
Eén smiley was voor deze post méér dan genoeg geweest. En we waarderen geslaagde grappen met hooguit 3 smileys! Kutnewbie!quote:
Zou best kunnen, Amanda is echt niet zo jong als ze zegt dat ze is. En Brian was op zijn 1ste jaar al wel aan het konijnen denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef Marelle het volgende:
[..]
dus Jaap is een kind van Brian en Amandel??![]()
Dus jij maakt uit hoe uitbundig ik reageer?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Eén smiley was voor deze post méér dan genoeg geweest. En we waarderen geslaagde grappen met hooguit 3 smileys! Kutnewbie!
Heel jammer ja. Het niveau is erg laag en heeft niets van 'miljonairs'quote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er waren ooit allerlei regels dat de bewoners zich als "miljonair" moesten gedragen, maar daar is weinig meer van over. De redaktie heeft echt geen idee waar ze nog mee bezig zijn
staat dit beschreven in de reglementen??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Eén smiley was voor deze post méér dan genoeg geweest. En we waarderen geslaagde grappen met hooguit 3 smileys! Kutnewbie!
Klopt.. en op dit momemt geniet ik er vanquote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef F04 het volgende:
Natasia heeft geen leven.
Nooit meer rustig ole ole. Nooit meer rustig ole ole.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt.. en op dit momemt geniet ik er van
geniet er vanquote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef Marelle het volgende:
Ik ga even met m'n Buuf een kopje koffie doen![]()
Die lui bij 10 sporen zowiezo niet. Die zitten nu al maanden ( met plezier, want waarom anders zoveel privileges en voordeeltjes) naar Natasja en Brian te kijken met oordopjes in. Of ze zijn van nature al horende doof en ziende blind.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef FSR het volgende:
14:18 - Aanstormend talent?
Inmiddels heeft de piano in de gameroom plaatsgemaakt voor de draaitafel. Dit tot groot genoegen van Brian en hij leeft zich dan ook lekker uit. En eerlijk is eerlijk... het klinkt lang niet slecht!
Bron 10
Zitten hun naar een andere DJ te luisteren ???
...maar of we daar nou blij mee moeten zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Bisexuele NatasJA komt op voor alle homo's van de wereld in een viswijfen gevecht!
Dan maar liever Imcaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
...maar of we daar nou blij mee moeten zijn![]()
En toch mag ze van mij snel vertrekken, dat viswijf.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef havefun het volgende:
Ik vind het wel gaaf dat Natasia sinds er een oud miljonair dreigt terug te komen weer helemaal op haar oude tour is.
De "echte" ruzies zijn minder geloofwaardig dan de "gescripte" ruziesquote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft nooit een probleem als de zon schijnt. Blijkbaar moest Amanda van Natasia 'naar die dingen' kijken in de keuken (haar nagelspullen) en begon de heibel daarmee. Duideljk? Niet voor mij![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Hoogtepunt was wel weer Amanda: "Jij scheldde mij toch uit"
Alles beter dan :quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Eeeeeviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiva Españaaaaa
![]()
Toen wist hij nog niet waar het doucheputje was, dus zo komt het dat hij niet kan klaar komen?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef havefun het volgende:
[..]
Zou best kunnen, Amanda is echt niet zo jong als ze zegt dat ze is. En Brian was op zijn 1ste jaar al wel aan het konijnen denk ik.
Zou Amanda vanavond de laatse waar ze het nog niet mee heeft gedaan pakken?!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
Volgens Jaap komt er gezeik 'om dat bed' (master bedroom). We gaan er toch samen liggen, zegt Amanda. Ja, antwoordt Jaap.
Oh....
Sylvia is iemand die zich niet echt laat opjutten door de redactie. Ze is kalm een denker. Zegt vaak precies het goede op het juiste moment. Ze heeft humor, zelfrespect en is intelligent. Sylvia is eigenlijk niet goed gecast omdat ze te beschaafd is en te intelligent voor de meeste bewoners. Ik kan me voorstellen dat ze voor sommige streamers saai is maar voor mensen die echt intensief streamen is ze een welkome afwisseling als je haa afzet tegen de intelligentie van Amanda, Natas en Brian.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef cohen het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo positief over Sylvia? Ze heeft géén toegevoegde waarde en is nooit echt vrolijk. Ze heeft altijd een chagerijnige smoel. En ik was voorheen ook tegen Natasia, Brian en Amanda, Ok, Amanda en Natasia nog steeds...maar door dat gedrag van Huub hoop ik dat Brian hem eens goed hard terugpakt. Huub is toch eigenlijk ook maar een klein kansloos mannetje.
Hoho! Vier punten van Oostenrijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Alles beter dan :
"Waaaaaaar issssssss duh zoooooon dieeeeeeeeee mij doet verwaaaaaaaaaaaaaaaaaarmen"
0 points
Geen idee, ik heb gemist hoe ze ueberhaupt op het idee komen. Je zou toch denken Amanda plus Brian.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zou Amanda vanavond de laatse waar ze het nog niet mee heeft gedaan pakken?!
Natasia is jaloers. tussen haar en Brian botert het niet zo. Ze wil liever zelf krikken met Brian, maar Brian heeft die jonge sloerie als gebruiskvoorwerpquote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Deze aanval van Natasia ging inderdaad echt nergens om. Dat wijf heeft gewoon opgkropte frustratie's die er af en toe uitkomen.
Oh ja dat was ik effe vergeten. Maar dan ga je elkaar toch niet compleet de grond in branden?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef FSR het volgende:
Alleen jammer is dat we weten dat Natasja dit al heeft aangegeven een weekje terug...
maw. ze waarschuwde dat ze zo tegen de Banj gang zou gaan doen, en ze er net van meoten schrikken...
Ze weet alleen nog niet dat Huub al weet dat het een poppekast is..
nou zeg dat wel wat een leeghoofd is die meid zegquote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda, stoer: "She stelt niets voor. Drie ettertjes zonder leven. Als er iemand zielig is zijn hun het"
Volgens mij ook niet hoor. Er kwam stoom uit Natasja haar neusgaten.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik effe vergeten. Maar dan ga je elkaar toch niet compleet de grond in branden?
Dit was echt geen gespeelde ruzie volgens mij.
nee dat idee had ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik effe vergeten. Maar dan ga je elkaar toch niet compleet de grond in branden?
Dit was echt geen gespeelde ruzie volgens mij.
Amanda moet echt ophouden nu ze weet niet eens wat ze zegt.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ze niets meer te zeggen hebben zeggen ze weer 'dom kind'. Alsjeblieft jongen... je zou willen dat je zo'n kind als mij had"
dat denk ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia is jaloers. tussen haar en Brian botert het niet zo. Ze wil liever zelf krikken met Brian, maar Brian heeft die jonge sloerie als gebruiskvoorwerp
Je wint geen enkele discussie met haar, gewoon omdat ze zo dom is. Iedere keiharde opmerking/argument richting haar begrijpt ze niet. Daarom doet het haar niets. Niets raakt haar.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:40 schreef Oma1 het volgende:
[..]
nou zeg dat wel wat een leeghoofd is die meid zeg
Nee. Begrijpt ze niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef Dogga het volgende:
[..]
Amanda moet echt ophouden nu ze weet niet eens wat ze zegt.
Amanda schat....1% in de popo...begrijp je de hint?
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
Huub: Aman haar garantie is afgelopen
Eric: die heeft nooit garantie gehad. Het is echt zo'n prul uit Taiwan.
Sex met vrouwen mag ze van Wilgo, niet met mannen...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia is jaloers. tussen haar en Brian botert het niet zo. Ze wil liever zelf krikken met Brian, maar Brian heeft die jonge sloerie als gebruiskvoorwerp
Ze is niet triest, ze is gewoon onvoorstelbaar dom. Ik vraag me af welk IQ zijn heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
De ware Amanda komt wel weer naar boven het afgelopen uur. Die meid is echt nog lager dan laag. Onvoorstelbaar triest kindje.
Ik vond wel dat ze daarnet een duidelijke overwinning boekte tegen Natasia! Ze was, op hun bedroevende niveau, wél de sterkste!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je wint geen enkele discussie met haar, gewoon omdat ze zo dom is. Iedere keiharde opmerking/argument richting haar begrijpt ze niet. Daarom doet het haar niets. Niets raakt haar.
Daarom komt Nena ook weer terug.. om weer de lijnen voor Amandel uit te zettenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef havefun het volgende:
Amanda gaat exact dezelfde kant op als Nena. Ze laat haar hondjes komen ,ze heeft ruzie met Natasia, ze heeft brian etc etc. Nena moet soms toch ook denken kan ze nou niks zelf verzinnen?
Dit heeft niets meer met domheid te maken. Dit is gewoon een gebrek aan een goede opvoeding. Ze behoort gewoon tot het Tokkie-niveau, en haar lage IQ wordt daarvoor alleen als excuus gebruikt...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze is niet triest, ze is gewoon onvoorstelbaar dom. Ik vraag me af welk IQ zijn heeft.
Hij is meer in het 'nieuws' dan die nietszeggende saaie Sylviaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:49 schreef Clank het volgende:
Jaap benadrukt keer op keer dat Sylvia maar niets doet in de villa.
Vent kijk naar jezelf!!
Ik denk het niet. Ik weet naar aanleiding van een aantal berichten op de site nu wel zeker dat ze eerst hier de mening peilen en dan een tegengesteld bericht plaatsenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef FSR het volgende:
14:18 - Aanstormend talent?
Inmiddels heeft de piano in de gameroom plaatsgemaakt voor de draaitafel. Dit tot groot genoegen van Brian en hij leeft zich dan ook lekker uit. En eerlijk is eerlijk... het klinkt lang niet slecht!
Bron 10
Zitten hun naar een andere DJ te luisteren ???
Ooit leek me dat een niet al te beroerde bezigheid, maar nu krijg ik daar alleen maar kotsneigingen van.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef getl0st het volgende:
Is amanda der kont nog niet schoon genoeg gelikt jaap?
Het valt me nog mee dat het slijm niet uit Jaap's bek loopt.Tering hoe bedoel je een ruzie gebruiken voor je eigen voordeel. HIj was erbij als kippestront toen die ruzie afgelopen was.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef milk-shake het volgende:
ucchhhh jaap ziet amandel als winnaar![]()
![]()
hij wil dat de club amadel moet heten
![]()
wat een geslijm van jaap
![]()
![]()
ik denk voor de sex zonder vriendschap..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
Als Brian nu tussen Aman en Natas in zou komen staan. Welke kant zou hij dan kiezen?
Geen.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
Als Brian nu tussen Aman en Natas in zou komen staan. Welke kant zou hij dan kiezen?
Dat heeft Natasia al een paar keer geprobeerd ... Brian wil niet kiezen. Hij wilt dat 'hun' voor hem kiezen.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef bunnyma het volgende:
Brian weet zelf hoe hij draait: "Ik heb gedraaid als een malle".
We hebben hier allemaal muzikaal talent" Raden wie dat zegt!
Tien jaar oud en twintig jaar achter(lijk).quote:Op donderdag 5 april 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Ik werd vannacht wakker en dacht aan SHE... Ik bedacht toen 'stille hoerige eenheid' "
Brian is 10 jaar oud ofzo
Gisteren gewogen....2 kilo aangekomen, dus het gaat goed......quote:Op donderdag 5 april 2007 15:54 schreef havefun het volgende:
Trouwens ik zie Jaap nooit meer fitnessen , ik zie hem de laatste tijd altijd alleen maar in de het zwembad zitten en in de sauna. Hoe gaat het eigenlijk met de kilo's van hem , zit ie al onder de 180 kilo?
echt waar ????quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gisteren gewogen....2 kilo aangekomen, dus het gaat goed......![]()
2 kilo erbij? Weet huub dat al?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gisteren gewogen....2 kilo aangekomen, dus het gaat goed......![]()
Dat is het vuile van BAJ ze roddelen zodra je weg bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BANJ begint uit elkaar te vallen. BAJ bij het zwembad roddelen over Natasia en Natasia zit alleen op het terras.
paardrijden???? dierenbeul!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef havefun het volgende:
[..]
2 kilo erbij? Weet huub dat al?
Waarom gaat ie niet een keer paardrijden of joggen ofzo, dat is beter voor de kilo;s
Volgens mij weet Huub dat niet nee...Jaap liep alleen maar te zeiken op Carlos over pijntjes...en steldequote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef havefun het volgende:
[..]
2 kilo erbij? Weet huub dat al?
Waarom gaat ie niet een keer paardrijden of joggen ofzo, dat is beter voor de kilo;s
quote:
Hij fietst 2 uur per dag, en daarnaast ook nog een intensieve training met Carlos.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:54 schreef havefun het volgende:
Trouwens ik zie Jaap nooit meer fitnessen
Dat lijkt mij een iets (...) te hoog gegrepen theorie voor het lage vernuft van BANJ.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:03 schreef havefun het volgende:
Mischien Wil BANj de kijker ook doen geloven dat ze uit elkaar vallen , omdat Huub dit anders weer doorgespeeld krijgt via de brieven. Dus vandaar leek deze ruzie om niets zo echt?
Stel dat Huub en Eric ze voor de 100% geloven (Sylvia is daar te nuchter voor), wat schiet BANJ daar mee op? Sylvia, Huub en Eric zullen elkaar toch blijven steunen, dus ook al komt Natasja bij SHE terecht, het groepje zal heus niet uit elkaar vallen...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:03 schreef havefun het volgende:
Mischien Wil BANj de kijker ook doen geloven dat ze uit elkaar vallen , omdat Huub dit anders weer doorgespeeld krijgt via de brieven. Dus vandaar leek deze ruzie om niets zo echt?
Dan geeft ie haar wel een handje Cp'squote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Jaap: "Jij wordt het rolmodel voor nederland als slimme blondje"
Jaap is ook toe aan sex merk ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |