Alles beter dan :quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Eeeeeviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiva Españaaaaa
![]()
Toen wist hij nog niet waar het doucheputje was, dus zo komt het dat hij niet kan klaar komen?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef havefun het volgende:
[..]
Zou best kunnen, Amanda is echt niet zo jong als ze zegt dat ze is. En Brian was op zijn 1ste jaar al wel aan het konijnen denk ik.
Zou Amanda vanavond de laatse waar ze het nog niet mee heeft gedaan pakken?!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
Volgens Jaap komt er gezeik 'om dat bed' (master bedroom). We gaan er toch samen liggen, zegt Amanda. Ja, antwoordt Jaap.
Oh....
Sylvia is iemand die zich niet echt laat opjutten door de redactie. Ze is kalm een denker. Zegt vaak precies het goede op het juiste moment. Ze heeft humor, zelfrespect en is intelligent. Sylvia is eigenlijk niet goed gecast omdat ze te beschaafd is en te intelligent voor de meeste bewoners. Ik kan me voorstellen dat ze voor sommige streamers saai is maar voor mensen die echt intensief streamen is ze een welkome afwisseling als je haa afzet tegen de intelligentie van Amanda, Natas en Brian.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef cohen het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo positief over Sylvia? Ze heeft géén toegevoegde waarde en is nooit echt vrolijk. Ze heeft altijd een chagerijnige smoel. En ik was voorheen ook tegen Natasia, Brian en Amanda, Ok, Amanda en Natasia nog steeds...maar door dat gedrag van Huub hoop ik dat Brian hem eens goed hard terugpakt. Huub is toch eigenlijk ook maar een klein kansloos mannetje.
Hoho! Vier punten van Oostenrijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Alles beter dan :
"Waaaaaaar issssssss duh zoooooon dieeeeeeeeee mij doet verwaaaaaaaaaaaaaaaaaarmen"
0 points
Geen idee, ik heb gemist hoe ze ueberhaupt op het idee komen. Je zou toch denken Amanda plus Brian.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zou Amanda vanavond de laatse waar ze het nog niet mee heeft gedaan pakken?!
Natasia is jaloers. tussen haar en Brian botert het niet zo. Ze wil liever zelf krikken met Brian, maar Brian heeft die jonge sloerie als gebruiskvoorwerpquote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Deze aanval van Natasia ging inderdaad echt nergens om. Dat wijf heeft gewoon opgkropte frustratie's die er af en toe uitkomen.
Oh ja dat was ik effe vergeten. Maar dan ga je elkaar toch niet compleet de grond in branden?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef FSR het volgende:
Alleen jammer is dat we weten dat Natasja dit al heeft aangegeven een weekje terug...
maw. ze waarschuwde dat ze zo tegen de Banj gang zou gaan doen, en ze er net van meoten schrikken...
Ze weet alleen nog niet dat Huub al weet dat het een poppekast is..
nou zeg dat wel wat een leeghoofd is die meid zegquote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda, stoer: "She stelt niets voor. Drie ettertjes zonder leven. Als er iemand zielig is zijn hun het"
Volgens mij ook niet hoor. Er kwam stoom uit Natasja haar neusgaten.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik effe vergeten. Maar dan ga je elkaar toch niet compleet de grond in branden?
Dit was echt geen gespeelde ruzie volgens mij.
nee dat idee had ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik effe vergeten. Maar dan ga je elkaar toch niet compleet de grond in branden?
Dit was echt geen gespeelde ruzie volgens mij.
Amanda moet echt ophouden nu ze weet niet eens wat ze zegt.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ze niets meer te zeggen hebben zeggen ze weer 'dom kind'. Alsjeblieft jongen... je zou willen dat je zo'n kind als mij had"
dat denk ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia is jaloers. tussen haar en Brian botert het niet zo. Ze wil liever zelf krikken met Brian, maar Brian heeft die jonge sloerie als gebruiskvoorwerp
Je wint geen enkele discussie met haar, gewoon omdat ze zo dom is. Iedere keiharde opmerking/argument richting haar begrijpt ze niet. Daarom doet het haar niets. Niets raakt haar.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:40 schreef Oma1 het volgende:
[..]
nou zeg dat wel wat een leeghoofd is die meid zeg
Nee. Begrijpt ze niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef Dogga het volgende:
[..]
Amanda moet echt ophouden nu ze weet niet eens wat ze zegt.
Amanda schat....1% in de popo...begrijp je de hint?
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
Huub: Aman haar garantie is afgelopen
Eric: die heeft nooit garantie gehad. Het is echt zo'n prul uit Taiwan.
Sex met vrouwen mag ze van Wilgo, niet met mannen...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia is jaloers. tussen haar en Brian botert het niet zo. Ze wil liever zelf krikken met Brian, maar Brian heeft die jonge sloerie als gebruiskvoorwerp
Ze is niet triest, ze is gewoon onvoorstelbaar dom. Ik vraag me af welk IQ zijn heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
De ware Amanda komt wel weer naar boven het afgelopen uur. Die meid is echt nog lager dan laag. Onvoorstelbaar triest kindje.
Ik vond wel dat ze daarnet een duidelijke overwinning boekte tegen Natasia! Ze was, op hun bedroevende niveau, wél de sterkste!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je wint geen enkele discussie met haar, gewoon omdat ze zo dom is. Iedere keiharde opmerking/argument richting haar begrijpt ze niet. Daarom doet het haar niets. Niets raakt haar.
Daarom komt Nena ook weer terug.. om weer de lijnen voor Amandel uit te zettenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef havefun het volgende:
Amanda gaat exact dezelfde kant op als Nena. Ze laat haar hondjes komen ,ze heeft ruzie met Natasia, ze heeft brian etc etc. Nena moet soms toch ook denken kan ze nou niks zelf verzinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |