quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een typisch geval van Fok! verslaving dus.....![]()
![]()
tja...de kids gaan met hun op vakantie en ik heb haar nog nooit gezien...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt goed..![]()
maar die ex mét vriendin...![]()
![]()
was lief bedoeld.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
...............
mooi toch! als ik dan toch ergens verslaafd aan moet zijn naast de koffie dan dit maar
![]()
Daaag!![]()
![]()
Whoeahh!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:07 schreef BrandX het volgende:
typisch een FOK! topic voor JJ!
let op, laden kan ff duren
yep...bij AH hebben ze die ook.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Kan ik die koffie vinden bij de AH trouwens?Dan haal ik misschien zo toch nog wat.
sssttttt.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whoeahh!![]()
Super topic!![]()
(laat kuukske er maar niks van horen)
Dan weet ik al wat ik zo bij mijn spritsen ga drinken.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...bij AH hebben ze die ook.....![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:14 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Dan weet ik al wat ik zo bij mijn spritsen ga drinken.
koffie.....?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
oeioei ik sterf bijna aan de verveling...
Dat hoeft echt niet. Morgen is het pas bijna weekend, tijd genoeg om te sterven van verveling.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
oeioei ik sterf bijna aan de verveling...
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet. Morgen is het pas bijna weekend, tijd genoeg om te sterven van verveling.![]()
Oh dat zeker.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...laat ff weten of het gesmaakt heeft....
![]()
woehoe!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMGWTF......krijg ik inneens heel veel geld van de belasting op mijn rekening....!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Yep. we zijn hier zoquote:Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jij moest ook werken morgen toch papier?
Wheheh, lachen.quote:
Lekker aan de chocomel, appelsap en fristi!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga zo lekker de kroeg in....![]()
![]()
![]()
en nee.......ik drink nog steeds niet...
![]()
Ah, veel plezier!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga zo lekker de kroeg in....![]()
![]()
![]()
en nee.......ik drink nog steeds niet...
![]()
3 dranken waar ik van aan het kotsen komquote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker aan de chocomel, appelsap en fristi!!!![]()
![]()
quote:
quote:
Thanxquote:
quote:
nee-heee....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker aan de chocomel, appelsap en fristi!!!![]()
![]()
Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
of ijs-koffie...zooo lekkerrrrrrrrrrr...........![]()
![]()
![]()
In combinatie met appeltaartijs?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
of ijs-koffie...zooo lekkerrrrrrrrrrr...........![]()
![]()
![]()
OMG...meen je dat...quote:
Ik ben wel benieuwd.. fresco heet dat toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG...meen je dat......echt lekker...
...heb het laatste aan iemand laten proeven....
...groot succes....
![]()
![]()
Pas ontdekt (in een reclame). Al geproeft? Is ie lekker?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd.. fresco heet dat toch?
Ik heb het ook nog nooit op, maar moet ook zeggen dat het me helemaal niets lijkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG. Meen je datEcht lekker
Heb het laatste aan iemand laten proeven.
Groot succes.
![]()
![]()
Nee zag de reclame in de spits. Ik heb wel ervaring met stroopwafelijs.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas ontdekt (in een reclame). Al geproeft? Is ie lekker?![]()
Hoe kan je appeltaart nou vies vinden...quote:
Vanavond feestje bij jou thuis dus?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMGWTF......krijg ik inneens heel veel geld van de belasting op mijn rekening....!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag ik me ook afquote:
tja sorry...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kan je appeltaart nou vies vinden...![]()
Ik heb vage aanwijzingen dat een specifieke ijskoffie op een bepaald Nijmeegs terras bijzonder smaakvol zou zijn. Maar of je m zo lekker in de winkel kan kopen?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd.. fresco heet dat toch?
Nou als je niet van appels houdt blijft er niet veel overquote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kan je appeltaart nou vies vinden...![]()
Bier!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Vanavond feestje bij jou thuis dus?
nee....dit wordt lekker veel geld uitgeven op vakantie....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Vanavond feestje bij jou thuis dus?
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee....dit wordt lekker veel geld uitgeven aan bier op vakantie....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |