quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een typisch geval van Fok! verslaving dus.....![]()
![]()
tja...de kids gaan met hun op vakantie en ik heb haar nog nooit gezien...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt goed..![]()
maar die ex mét vriendin...![]()
![]()
was lief bedoeld.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
...............
mooi toch! als ik dan toch ergens verslaafd aan moet zijn naast de koffie dan dit maar
![]()
Daaag!![]()
![]()
Whoeahh!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:07 schreef BrandX het volgende:
typisch een FOK! topic voor JJ!
let op, laden kan ff duren
yep...bij AH hebben ze die ook.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Kan ik die koffie vinden bij de AH trouwens?Dan haal ik misschien zo toch nog wat.
sssttttt.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whoeahh!![]()
Super topic!![]()
(laat kuukske er maar niks van horen)
Dan weet ik al wat ik zo bij mijn spritsen ga drinken.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...bij AH hebben ze die ook.....![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:14 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Dan weet ik al wat ik zo bij mijn spritsen ga drinken.
koffie.....?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
oeioei ik sterf bijna aan de verveling...
Dat hoeft echt niet. Morgen is het pas bijna weekend, tijd genoeg om te sterven van verveling.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
oeioei ik sterf bijna aan de verveling...
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet. Morgen is het pas bijna weekend, tijd genoeg om te sterven van verveling.![]()
Oh dat zeker.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...laat ff weten of het gesmaakt heeft....
![]()
woehoe!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMGWTF......krijg ik inneens heel veel geld van de belasting op mijn rekening....!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Yep. we zijn hier zoquote:Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jij moest ook werken morgen toch papier?
Wheheh, lachen.quote:
Lekker aan de chocomel, appelsap en fristi!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga zo lekker de kroeg in....![]()
![]()
![]()
en nee.......ik drink nog steeds niet...
![]()
Ah, veel plezier!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga zo lekker de kroeg in....![]()
![]()
![]()
en nee.......ik drink nog steeds niet...
![]()
3 dranken waar ik van aan het kotsen komquote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker aan de chocomel, appelsap en fristi!!!![]()
![]()
quote:
quote:
Thanxquote:
quote:
nee-heee....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker aan de chocomel, appelsap en fristi!!!![]()
![]()
Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
of ijs-koffie...zooo lekkerrrrrrrrrrr...........![]()
![]()
![]()
In combinatie met appeltaartijs?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
of ijs-koffie...zooo lekkerrrrrrrrrrr...........![]()
![]()
![]()
OMG...meen je dat...quote:
Ik ben wel benieuwd.. fresco heet dat toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG...meen je dat......echt lekker...
...heb het laatste aan iemand laten proeven....
...groot succes....
![]()
![]()
Pas ontdekt (in een reclame). Al geproeft? Is ie lekker?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd.. fresco heet dat toch?
Ik heb het ook nog nooit op, maar moet ook zeggen dat het me helemaal niets lijkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG. Meen je datEcht lekker
Heb het laatste aan iemand laten proeven.
Groot succes.
![]()
![]()
Nee zag de reclame in de spits. Ik heb wel ervaring met stroopwafelijs.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas ontdekt (in een reclame). Al geproeft? Is ie lekker?![]()
Hoe kan je appeltaart nou vies vinden...quote:
Vanavond feestje bij jou thuis dus?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMGWTF......krijg ik inneens heel veel geld van de belasting op mijn rekening....!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag ik me ook afquote:
tja sorry...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kan je appeltaart nou vies vinden...![]()
Ik heb vage aanwijzingen dat een specifieke ijskoffie op een bepaald Nijmeegs terras bijzonder smaakvol zou zijn. Maar of je m zo lekker in de winkel kan kopen?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd.. fresco heet dat toch?
Nou als je niet van appels houdt blijft er niet veel overquote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kan je appeltaart nou vies vinden...![]()
Bier!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Vanavond feestje bij jou thuis dus?
nee....dit wordt lekker veel geld uitgeven op vakantie....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Vanavond feestje bij jou thuis dus?
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee....dit wordt lekker veel geld uitgeven aan bier op vakantie....![]()
![]()
![]()
kant en klaar ijs-koffie is niet te zuipen...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb vage aanwijzingen dat een specifieke ijskoffie op een bepaald Nijmeegs terras bijzonder smaakvol zou zijn. Maar of je m zo lekker in de winkel kan kopen??
?
vage aanwijzingen... sure..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb vage aanwijzingen dat een specifieke ijskoffie op een bepaald Nijmeegs terras bijzonder smaakvol zou zijn. Maar of je m zo lekker in de winkel kan kopen??
?
Ik keek nog wel uit naar het bovengenoemde bier en koffie.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee....dit wordt lekker veel geld uitgeven op vakantie....![]()
![]()
![]()
Makes 2 of us.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Ik keek nog wel uit naar het bovengenoemde bier en koffie.
Ja sorry, ik weet de naam van die tent niet meerquote:
koffie...no probs...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Ik keek nog wel uit naar het bovengenoemde bier en koffie.
wat is daar nou weer grappig aan...quote:
DE Café in Bredaquote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja sorry, ik weet de naam van die tent niet meer![]()
was het niet op het Koningsplein in Nijmegen....?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet de naam van die tent niet meer![]()
Zou best eens kunnenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was het niet op het Koningsplein in Nijmegen....?![]()
...daar drink ik em dus vaak....
![]()
![]()
![]()
![]()
ik aan alles twijfelen...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat je aan alles zit te twijfellen.....![]()
![]()
whehe...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zou best eens kunnenDe zon schijnt er,
het is er niet te groot,
maar je word er wel lastig gevallen in oudere dames met roze zonnebrillen en boa's die denken dat ze muziek kunnen maken.
![]()
jeetje...echt...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zou best eens kunnenDe zon schijnt er,
het is er niet te groot,
maar je word er wel lastig gevallen in oudere dames met roze zonnebrillen en boa's die denken dat ze muziek kunnen maken.
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
ik aan alles twijfelen...![]()
dat betwijfel ik...![]()
Maar kuukske wil ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie...no probs...![]()
...maar bier lieverd....nee...
![]()
je hebt er zeker ervaring mee...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeetje...echt......en je gaat me nu zeker vertellen dat die bewuste dames je ook nog gingen achtervolgen...
..yeah right...
![]()
De Vulling?quote:
Klinkt misschien beetje paranoiaquote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeetje...echt......en je gaat me nu zeker vertellen dat die bewuste dames je ook nog gingen achtervolgen...
..yeah right...
![]()
Ja, bekend mee?quote:
dat kan...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Maar kuukske wil ook.Dus dat is 2 tegen 1.
![]()
je hele dag verpest dus.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt misschien beetje paranoia![]()
Maar ik kwam ze die dag nog drie keer ergens anders tegen![]()
![]()
![]()
NIet alleen bier, maar ook nog eens speciaalbier ook?! Wat een service.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat kan.....alleen bier zul je niet bij mij kunnen drinken....
![]()
nou a...misschien op mijn verjaardag dan...![]()
Ze hebben dat café zo genoemd omdat ik er altijd zat.quote:
12 mei...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook geen bier!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Maar kuukske wil ook.Dus dat is 2 tegen 1.
![]()
Wij hebben een deal J_J.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Ach, arm schaap. Zat je altijd alleen?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Ze hebben dat café zo genoemd omdat ik er altijd zat.Mijn bijnaam was 'de Vulling'.
irritante wijven dan die daar altijd rondhangen....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb vage herinneringen aan zoiets dergelijks ooit lang geleden....![]()
niet allemaal he....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
irritante wijven dan die daar altijd rondhangen....![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ach, arm schaap. Zat je altijd alleen?
Dat hangt van de bierfactor af vanavond.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef TIM-846 het volgende:
Nou .. mensjes ik hou het niet meer vol hier ! Ik ga naar huus! Tot morgenof zijn jullie dan allemaal niet hier?
![]()
doedoei Tim...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef TIM-846 het volgende:
Nou .. mensjes ik hou het niet meer vol hier ! Ik ga naar huus! Tot morgenof zijn jullie dan allemaal niet hier?
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar JJ, je hebt een baan gevonden?
Ikke welquote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef TIM-846 het volgende:
![]()
Nee, ik was zo dik.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ach, arm schaap. Zat je altijd alleen?
Congratz!quote:
Mooi!quote:
Ah, ja dan zit de Vulling al gauw vol. Maar goed dat je niet naar Zeezicht ging dan!quote:
Bijna allemaal...quote:
Je was vast heeeeel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |