Paasmaandagquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef MichielPH het volgende:
_ A A _ _ A A N _ A G
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Paasmaandag.
LUL man, ik wou m zeggen..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Paasmaandag.
Aan jou de eerquote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieee maak een nieuwe dan!
Over een paar jaartjes ligt er een tweebaans autowegquote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
PAASMAANDAG
is die gast me net voor
[..]
dat krijg je als op de route van Gelderland naar Enschede ligt
NEE IK KAN GEEN GALG TEKENENquote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieee maak een nieuwe dan!
ALLOH GODVERDUMME!!!!quote:
' en dan de e is wat je nu hebt, ` en dan de e is wat je nodig hebtquote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Lien hoe maak je het streepje op de é de andere kant op? Ik erger me aan de accentfout onder mn avatar.
Ik snap je eerste zin nietquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ahaa, dus omdat het in 'het echt' niet hoort, hoort het ook niet.
Dat snap ik, maar ook dat valt te relativeren. Want het hoort zowiezo ook eigenlijk niet dat wij hier zitten. We zijn nu geen toegevoegde waarde voor de Nederlandse economie. En dat kan correct Nederlands niet goedmaken..![]()
voor de duidelijkheid, die toets naast de 1!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
' en dan de e is wat je nu hebt, ` en dan de e is wat je nodig hebt
Hoe maak je zo'n bewegende avatar eigenlijk??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Lien hoe maak je het streepje op de é de andere kant op? Ik erger me aan de accentfout onder mn avatar.
Beeldscherm heen en weer schudden.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n bewegende avatar eigenlijk??
Moet je hele tijd aan zo'n hendeltje trekken wat aan je pc zitquote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n bewegende avatar eigenlijk??
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je hele tijd aan zo'n hendeltje trekken wat aan je pc zit![]()
Jij moest lachenquote:
Er was wel een soort van glimlach te herkennen jah!quote:
Wist ikquote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Er was wel een soort van glimlach te herkennen jah!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt ook aan het hendeltje aan je buik trekken, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen geloof ik
Niet dat je avatar er van gaat bewegen overigens, maar dit terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |