Dat wel alleszins.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Jaren 80/90 zijn altijd goed, maar ook de jaren 70 zijn erg leuk.
Leonieke wat fijn dat het af is, geeft een stukje rust denk ik.
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat wel alleszins.
Maar het zal wel een emotionele viering worden denk ik. Mijn schoonmoeder heeft eventjes geluisterd naar de muziek en zat al met tranen in haar ogen![]()
Ik vrees wel dat ik niet alles volledig droog zal kunnen voorlezen (welkomstwoord, trouwbelofte (persoonlijk), ringen en dan nog een bezinningstekst). Ik neem te veel hooi op mijn vork
Leuk dat je (/jullie?) ook van alles zelf lezen etc.. Geeft wel wat stress lijkt me, maar het maakt de dienst ook wel heel persoonlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat wel alleszins.
Maar het zal wel een emotionele viering worden denk ik. Mijn schoonmoeder heeft eventjes geluisterd naar de muziek en zat al met tranen in haar ogen![]()
Ik vrees wel dat ik niet alles volledig droog zal kunnen voorlezen (welkomstwoord, trouwbelofte (persoonlijk), ringen en dan nog een bezinningstekst). Ik neem te veel hooi op mijn vork
De verwelkoming doen mijn man en ik samen. Voor de bezinning hebben we gekozen voor het gedicht Voor een dag van morgen van Hans Andreus. Eén van mijn lievelingsgedichten en mijn echtgenoot vindt het wel passend dat ik die tekst dan voorlees.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef wokje het volgende:
[..]
Leuk dat je (/jullie?) ook van alles zelf lezen etc.. Geeft wel wat stress lijkt me, maar het maakt de dienst ook wel heel persoonlijk!
De leesdingen hebben wij vooral uitbesteed. Wel gaan we samen een voorbede lezen (gevonden in een duits boek en zelf vertaald)
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
komt helemaal goed meid!! En je mag huilen op je trouwdag hoor
quote:Op zondag 15 april 2007 08:40 schreef teigan het volgende:
Ik dacht eerst ook aan schorten, maar dat leek mij zo raar...
het is in ieder geval een beter gezicht dan maar twee mensen met een schort aanquote:Op zondag 15 april 2007 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt me een erg leuk gezicht... alle mensen met een schort aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |