Ha, is ie erin getrapt?quote:Op zondag 22 april 2007 10:32 schreef Troel het volgende:
We zijn naar Verkeerspark Assen geweest met een stel dieetclubmeiden en het was echt supergezellig en supermelig.
Op di tmoment is mijn vriend onderweg naar zijn werk vanwege een inbraak.
Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren als hij daar vervolgens ontvoerd wordt
Je "krijgt" dan toch even de pen van de ambtenaar van de burgerlijke stand? Ook de getuigen volgens mij.quote:Op zondag 22 april 2007 16:33 schreef amaranta het volgende:
Ik bedenk me net dat ik helemaal ben vergeten pennen te regelen voor de getuigen....oeps
ik vind dat zo'n afgezaagd kadoquote:Op zondag 22 april 2007 19:37 schreef amaranta het volgende:
Ja klopt, maar ik wilde de getuigen allemaal een pen cadeau doen met daarin onze namen en onze trouwdatum...
Maar parkerpennen blijven dan ook héél lang goedquote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef Troel het volgende:
Daarnaast ken ik eigenlijk alleen maar huwelijk die sneller kapot waren dan de pennen die ervoor gebruikt werden
Het wordt inderdaad steeds beter! Er stond nu al ergens max 25 graden! Dan heeft mijn geklaag hier op FOK toch geholpen en kunnen Diaan en Peaceman met mooi weer in ondertrouw!quote:Op zondag 22 april 2007 13:41 schreef amaranta het volgende:
wokje, goeie week lijkt me..
[weersverwachting]
Wij hebben fotolijstjes gegeven... Leeg.. Met de belofte dat als wij de trouwfoto's zouden krijgen zij er een paar mochten uitzoeken om de lijstjes te vullenquote:Op zondag 22 april 2007 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm wij hebben er niet eens aan gedacht om voor de getuigen iets te kopen. Maar eens over nadenken. Maar Peaceman was vorig jaar getuige en heeft toen ook niets gekregen.. hmmm.
Gecondoleerd.. De dag zal nu nog specialer zijn... Helaas..quote:Op maandag 23 april 2007 10:08 schreef pluisje het volgende:
Onze angst is helaas waarheid geworden, gistermiddag is Ricks vader overleden.
We zijn blij dat hij 'uit zijn lijden verlost is', maar natuurlijk enorm verdrietig dat ie er straks niet bij zal zijn.
Sterkte pluisje en Rickquote:Op maandag 23 april 2007 10:08 schreef pluisje het volgende:
We zijn blij dat hij 'uit zijn lijden verlost is', maar natuurlijk enorm verdrietig dat ie er straks niet bij zal zijn.
Gecondoleerd Pluisje en Rick..quote:Op maandag 23 april 2007 10:08 schreef pluisje het volgende:
Hmm mijn getuigen zijn mn ouders, die krijgen zoiezo wel wat foto's. Maar ik denk dat wij het niet gaan doen. Alleen de ceremoniemeester denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben fotolijstjes gegeven... Leeg.. Met de belofte dat als wij de trouwfoto's zouden krijgen zij er een paar mochten uitzoeken om de lijstjes te vullen
Wilde eerst geen kadootjes doen maar toch maar wel..
Snel snel snel alles regelenSnel naar de expo.. Mooie lijstjes uitgezocht..
Tekeningen gemaakt voor er inEn voor Opa (mijn getuige) een fles jonge jenever..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |