Die ken ik alleen met sik...quote:
Das lang geleden, niet verwacht die hier tegen te komen. Duurde even voordat ik het weer wist maar dat zijn toch de Doors (dacht ik) - Wishful Sinful (weet ik zeker)quote:Op donderdag 5 april 2007 11:30 schreef n0r het volgende:
(...)
Water covers everything in blue
Coolin' water
(...)
Our love is beautiful to see
I know where I would like to be
Right back where I came
(...), wicked blue
Water covers you
Artiest + nummer
prrrrrrrrrrrrrrrrrrr supervet!quote:
welk geniaal nummer is dit??? en van wie?quote:I cant help about the shape Im in
I cant sing, I aint pretty and my legs are thin
But dont ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Da's Fleetwood Mac - Oh Wellquote:Op donderdag 5 april 2007 23:09 schreef Knoei het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrr supervet!
[..]
welk geniaal nummer is dit??? en van wie?
Das nog eens tegen de paalquote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef n0r het volgende:
Joe Jackson - Oh Well
En dat is onderkant lad!quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:49 schreef Knoei het volgende:
of zijn dat de doors nadat Jim Morrisson is overleden met die vervangende zanger? heeft ook maar 2 jaar geduurd
Volgens Google wel, ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef n0r het volgende:
Heeft Joe Jackson die niet gecovered ofzo?
quote:
ow ik lees net dat het Ray Manzarek (ken ik verder niet) was die Jim Morrison vervingquote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef knars het volgende:
[..]
vlnr Ray Manzarek, John Densmore, Robbie Krieger en zittend onderaan de vervangende zanger, Ian Astbury
Ray Manzarek was toch de keyboardspeler?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:13 schreef Knoei het volgende:
[..]
ow ik lees net dat het Ray Manzarek (ken ik verder niet) was die Jim Morrison vervingmaar ze zullen best nog wel eens een keer met Ian Astbury wat gedaan hebben, lijkt die wel verdomd veel op. Hoop trouwens niet dat ik nu een antwoord weg geef, dan mag je het punt lekker aan iemand anders geven
![]()
Die ligt echter al op bed, dus dan kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef peaceman het volgende:
Misschien tijd dat er man en paard genoemd wordt?
Wat betreft de vraag wachten we gewoon op GP lijkt me...
D'r is inderdaad geen reet aan als de google-gang weer eens online isquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het begint een verdomd irritant spelletje te worden met die zogenaamde 'hoe durven jullie ons van Googlen te beschuldigen' - Googlaars..
Dat is toch echt een foto van The Cult (Biily Duffy links is onweerlegbaar), peaceman heeft het imho goed.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef knars het volgende:
[..]
vlnr Ray Manzarek, John Densmore, Robbie Krieger en zittend onderaan de vervangende zanger, Ian Astbury
peaceman +1quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:43 schreef peaceman het volgende:
De ex van Britney
quote:LOS ANGELES - Britney Spears en Kevin Federline hebben overeenstemming bereikt over hun scheiding. De zangeres betaalt ruim 9 miljoen euro aan haar ex.
De opbrengst van de verkoop van hun huis op Malibu deelt het voormalige stel.
Federline krijgt vier dagen per week de voogdij over hun twee jongens. Daarvoor draagt Spears iedere maand 17.500 euro bij.
De rapper is met de gulle gaven van zijn ex wel verboden uit de school te klappen over hun huwelijk. Spears zelf deed nog wel een laatste mededeling. "Jij bent mijn grootste vergissing, maar bedankt voor de kinderen", aldus Star Magazine
Ben gisteren plotseling erachter gekomen dat ik de zaterdag iets anders had (en dat moet ik gaan doen, want dat heb ik al eens een keer verschoven), en dus heb ik niet genoeg puf (ivm mijn ziekte) om de zondag te gaan. Vond de maandag niet interessant genoeg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:56 schreef peaceman het volgende:
Heeft ie goed gedaan...
Las ik trouwens dat je naar PP gaat iggy?
Oke.. if you go.... let me knowquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ben gisteren plotseling erachter gekomen dat ik de zaterdag iets anders had (en dat moet ik gaan doen, want dat heb ik al eens een keer verschoven), en dus heb ik niet genoeg puf (ivm mijn ziekte) om de zondag te gaan. Vond de maandag niet interessant genoeg.
Maar! Ik ben me nog aan het bedenken...
Ja is redelijk stabiel op dit moment. Spuit 3 keer per week en ik voel dat het helpt, maar zekerheid (bewijs dat de ziekte weggaat dus) zal ik niet krijgen erdoor. Ik voel me wel goed dat ik iets ertegen doe. Heb gelukkig niet meer in een ziekenhuis hoeven te liggen. En ik kan weer autorijden, waar ik echt heel blij mee benquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke.. if you go.... let me know
Hoe gaat t by the way met je ziekte? Onder controle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |