Ik heb die OP niet gemaakt ?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef TheRoach het volgende:
Ik weet niet waar je die 750.000 kijken vandaan haalt, want het zijn er eerder gemiddeld 300.000 (bron: kijkonderzoek.nl)
Niet voor mij , ik kijk nooit naar GTSTquote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef vdvorst het volgende:
en gtst 1.3 miljoen, wow, veel zielige mensen hier in nl![]()
Dat was nog in de tijd dat die een keer per week op tv was. Toen scoorde hij altijd erg goed. Maar was ook meer een ander format.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef TheRoach het volgende:
Ik weet niet waar je die 750.000 kijken vandaan haalt, want het zijn er eerder gemiddeld 300.000 (bron: kijkonderzoek.nl)
Vond er ook niet zo veel aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:42 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat een saai gelul vanavond zeg
Alsjeblieft niet zeg, pff wat erger ik me aan die kerel.quote:
ja maar herman heeft niet door dat hij in de maling genomen word, volgens mij weet andre wel wat hij doetquote:Op maandag 9 april 2007 14:44 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, pff wat erger ik me aan die kerel.Nog irritanter dan Herman. En dat zegt veel.
Wat een mongool die ene gastquote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef Remzz het volgende:
Jensen heeft Fox nieuws gehaalt:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/nieuws_media.php?id=736
Nederland wat belachelijk maken zekerquote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, O'Reilly.. die man is zo hypocriet als de pest.
Dat zei Robert ja, lang leve de klimaatsveranderingquote:Op donderdag 12 april 2007 23:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Leuke aflevering.Lang leve de klimaatsverandering.
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Jochem komt vlak uit mijn dorp vandaan
Beneden Leeuwen toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Jochem komt vlak uit mijn dorp vandaan
Hij had beter Roef & Marian in plaats van Jochem kunnen uitnodigen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een kneuzenkermis gister, die André is wel een tiep hoor. Lacht echt om alles
. Herman natuurlijk ook weer, wat Jochem erbij deed snapte ik niet zo. Bonnie vind ik altijd wel geestig
.
Niet gezien, Had hij zijn campingsmoking aan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een mooie uitzending met Phil
hou es opquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef Piovan het volgende:
Wie komt er vanavond?
sjaakquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef Piovan het volgende:
Wie komt er vanavond?
Neuhquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef Slasher het volgende:
[..]
Niet gezien, Had hij zijn campingsmoking aan?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef Piovan het volgende:
Wie komt er vanavond?
Maar wie de neuk is Johnny Logan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:38 schreef chansadres het volgende:
Geen Johnny Logan langs gekomen. Dit gebeurd volgens mij veel te vaak de laatste tijd bij Jensen...
Eigenlijk gisteren maar hij is niet langs gekomen. Ook niet gezegd wanneer hij wel komt.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer was Johnny Logan te zien?
Ik zag duidelijk een andere gozer
Bedankt voor je infoquote:Op woensdag 18 april 2007 11:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Eigenlijk gisteren maar hij is niet langs gekomen. Ook niet gezegd wanneer hij wel komt.
Kan jij dan ff die 3/4 (3 of 4 afleveringen per week ongeveer) met nieuwe gasten vullen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef Rnnz het volgende:
Zo saai, al die gasten die Jensen recyclet. Minstens 3/4e van de gasten die tot nu toe in de show zijn geweest na de break zijn al eens geweest.
Eenschquote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef paultjuhhh het volgende:
IK WIL ANDRE PRONK
[Jensen] Andre Pronk fantopic
OH !!! PIOVAN WAT STOUTquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef Piovan het volgende:
Die andere kijkt een beetje de verkeerde kant op
Iddquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
da is al keivaak op tv geweest men
Die heeft slechte zin ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef BVO het volgende:
Die ene zegt niet zoveel he....?
Haar hoofd staat er niet naar.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef BVO het volgende:
Die ene zegt niet zoveel he....?
quote:
Hij liet ze meestal ook nog niet eens uitpraten.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:30 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]![]()
verder vond ik het een vrij nikszeggende show, jammer dat jensen er een 'freak show' van maakt, ik snap uiteraard dat hij wat naamsbekenheid wil kweken met al die internationale gasten, maar dan dit, ik vond die kleine kinderen laatst ook al zielig, truckjes voor de nederlandse tv doen om ons te vermaken...
jammer.
Alweerquote:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen maar op de eerste vrijdag van de maand.
Jan is er niet meerquote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jan is er niet meer![]()
Nu laat hij telkens iemand anders opdraven om het balletje te gooien. Dus Herman, Kelly en Nel Veerkamp zullen nog wel volgen.
ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDREquote:
O jammer ik hoopte dat andre zou komenquote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE
maar gelukkig komt andrequote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ah jammer indd, hoopte ook dat hij kwam![]()
Bij deze.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef Piovan het volgende:
wie komt vanavond in de show?
Verschrikkelijk irritant mens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
Daphne is een leuke vrouw.
Copy that! Wat een verschrikkelijk mens. Het klopt trouwens wel dat ze nooit alcohol of drugs heeft gehad. Ik heb nog nooit zoveel geknip in een Jensen aflevering gezien. Dat mens is echt te saai voor woorden.quote:
Komt Jan Postulart en zijn overige jury-collega's??quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De jury van dat dansgedoe geloof ik.
Ik vond dat ze opzich wel gelijk had toen ze zei dat Robert maar door bleef gaan over die bevalling en over sex daarna enzo en nergens anders over begon.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Dat wijf praat echt zo enorm poep. Nog nooit een biertje en drugs. Mhuhahahahaha!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Antonie is gewend om eruit geknipt te worden"
Ik vond dat ze hoe dan ook Jensen onder de tafel lulde.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ze opzich wel gelijk had toen ze zei dat Robert maar door bleef gaan over die bevalling en over sex daarna enzo en nergens anders over begon.
Ik vind hem wel één van de leukste vaste gasten. Je kan tenminste met hem lachen.quote:
Grote kans dat die vanavond komt. Als Henk-Jan Smits komt is het altijd vaste prik dat een partij C-artiesten mogen optredenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Piovan het volgende:
Andre??
Doe niet zo lulligquote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Je familie! Herkende je je moeder niet als Ivan Hoe?![]()
Hij is al geweest dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:36 schreef Piovan het volgende:
roulette vrojdag komt ie
Urquhart, wat leuk voor jou Johan Derksen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is al geweest dus.
Vanavond Derksen![]()
![]()
"Veel sterkte ook met die mongool naast je."quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
omfg die beller bij 40 jaar EO
cocaine gebruikt, alcohol en anti depressiva, en dan die mensen de tyfus uitschelden en die gasten van de EO zeggen beschaafd dank je wel
![]()
![]()
"Je kop lijkt op een bak met wormen"quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:05 schreef Kadoc het volgende:
[..]
"Veel sterkte ook met die mongool naast je."
Inderdaad, was toch overduidelijk dat dat bewerkt wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alsof dat van de EO niet bewerkt was.
Derksen.
Volgens mij was dat van de EO niet bewerkt hoor, we hadden er hier ook al een discussie overquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad, was toch overduidelijk dat dat bewerkt was. Wel geniaal overigens.
Naiefquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij was dat van de EO niet bewerkt hoor, we hadden er hier ook al een discussie over
Idd en over de 17 ledenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef -J-D- het volgende:
Waar kan je de herhaling zien?
Ik ben voorzitter van de fanclub van Johan Derksen en ik hoorde dat hij begon over ons bezoek aan hem.
Dat moet ik terug zien.
60! check de site maarquote:
Jensen: 'Mij lijkt het modellenwerk niets aan'quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Doutzen Kroes is fantastisch ik volg haar al 2 jaar..10 keer sympathieker dan die bitch Yfke Sturm.
Ze staat overigens op de cover van de Amerikaanse Vogue, doet alle l'oreal commercials, komt op de pirelli kalender..over een paar maanden is ze een wereldwijde ster.
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jensen is altijd wel interessant
Serieus? Dat moet ik opnemenquote:
Dat maakt toch niet uit joh, you foolquote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
je herkent ze bijna niet meer terug hoor![]()
alleen face, dankzij een facelift![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |