Je vergeet cursief te posten......quote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ooit een keer (bijna drie jaar geleden) een afspraak gemaakt bij een tattoo-shop, maar uiteindelijk toch afgezegd. Wilde de letters A F C A op mijn linkerhand (pink t/m wijsvinger, onderste vingerkootjes) en A C A B op mijn rechterhand (zelfde recept) laten zetten, maar met het oog op toekomstige problemen toch maar niet gedaan.
Welke woorden?quote:
Het hele bericht hoop ik, maar met name linkerhand , rechterhand en ACAB.......quote:
OK, sorry. Zal er voortaan om denken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het hele bericht hoop ik, maar met name linkerhand , rechterhand en ACAB.......
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
En denk ook wat salami al zei dat je hier best wel spijt van ken krijgen hehe.
Joh, over een paar weken hebben we de 30equote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Camplo het volgende:
Alweer geen goede titel... zucht.
Nee maar van het ontwerp misschien, de plaats etc.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Je liefde voor je club/stad gaat niet weg lijkt me.
Mja ok, ontwerp is mijn grootste probleem ook hehe..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee maar van het ontwerp misschien, de plaats etc.
Best kut op een groot feestquote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Heeft een vriend van me laten zetten van de zomer, ik vind 'm wel gruwelijk maar ik zou het meer op de stad gericht doen dan op de club. + dat niet iedereen het zomaar ken zien ivm werk etc dus geen onderarm ofzo.
Maar ik heb er eigenlijk totaal geen haast mee. En denk ook wat salami al zei dat je hier best wel spijt van ken krijgen hehe.
Ga jij nou maar Liiszle versieren in PUBquote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
Dat mag rustig aangekondigd worden in de TT
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Liiszle versieren in PUB.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, met een balpen gemaakt jonge op een dikke handoekquote:
quote:Alfonso Alves de nieuwe Huntelaar?! Mitea als ruilobject?
Ajax volgt de frieze Braziliaan Alfonso Alves van Heerenveen, er is alleen een probleem met de transfersom; de Friezen vragen het luttele bedrag van 15 miljoen euro. Henk Ten Cate heeft in een interview al aangegeven zeer geïnteresseerd in Alves te zijn. Ajax heeft Alves al eerder op de korrel gehad: Toen Ajax met Marcus Rosenberg bezig was speelde Alves in hetzelfde team alleen kwam hij toen net terug van een blesure dus vandaar heeft Ajax hem niet goed kunnen bekijken.
Het transferbedrag is voor Ajax veel te hoog, Ajax zou in een eventuele deal Nicolae Mitea willen betrekken om zo de prijs te drukken. Ajax zou wel af willen van de dit seizoen tegenvallende Roemeen.
Ik ook niet, maar wil het wel. Nu zuip ik ook al me geld op dus moet er zowiezo voor sparen. Oude logo op me rechterschouder lijkt me wel wat. AFCA op binnenkant onder/boven arm vind ik ook mooi staan, aleen dan kun je weer geen tshirtjes dragen op je werk enzo...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:Maar ik heb er eigenlijk totaal geen haast mee.
Jij kon in ieder geval in haar kont knijpen hé.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar heb het braafjes niet gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij kon in ieder geval in haar kont knijpen hé.
Associale kontenknijpers !
Klopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar heb het braafjes niet gedaan.
Tis een aardige meid verder, en slechts 16 jaar jonger dan ik.
Anyway, back to Ajax.
Aaah jij wilt de tattoo van camplo?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wil het wel. Nu zuip ik ook al me geld op dus moet er zowiezo voor sparen. Oude logo op me rechterschouder lijkt me wel wat. AFCA op binnenkant onder/boven arm vind ik ook mooi staan, aleen dan kun je weer geen tshirtjes dragen op je werk enzo...
Trotse winnaar van de Litmanen-bokaal 2006/2007.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Mitea, heb er echt te weinig van gezien hoor...
De man van glas.
Ajax is 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven, dan is een tattoo niet zo gek in mijn ogen. Als je principieel al tegen tattoo's bent ( wat zo lijkt in jou geval) valt er verder weinig over te discusieren want dan vind jij het gewoon kut en ik mooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef Panick het volgende:
Opzichtige tattoos...
Opzichtige tattoos van een club...
Dat laatste vind ik typisch iets voor van die rotterdamse paupers trouwens..
Nuanceren pik en lezen wat er staat.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ajax is 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven, dan is een tattoo niet zo gek in mijn ogen. Als je principieel al tegen tattoo's bent ( wat zo lijkt in jou geval) valt er verder weinig over te discusieren want dan vind jij het gewoon kut en ik mooi.
Gamma!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Messenga het volgende:
Bij Tattoo's van voetbalclubs moet ik snel denken aan Hooligans van Feyenoord..
Ik las ook dat Sneijder en Huntelaar niet samen kunnen spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Black-Death het volgende:
Mitea mag wat mij betreft wel betrokken worden in de deal met Alves, maar ik denk dat dat alleen verstandig is als Huntelaar voor 20+ miljoen vertrekt.. Hoewel 442 met Huntelaar en Alves me echtlijkt, op papier althans. Ik las dat sommigen zeiden dat die twee niet kunnen samenspelen... Kan iemand dit toelichten?
Daaromquote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik las ook dat Sneijder en Huntelaar niet samen kunnen spelen.
Op pagina 3quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.afca.nl/cms/index.php?&itemid=326
Staan wel een paar mooie tussen, hoor! Staat die van Camplo hier ook tussen?
http://www.afca.nl/cms/index.php?action&itemid=296quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
Ach die geblondeerde dildo is topch nauwelijks wedstrijdfit.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef SiemeN het volgende:
Farfan hoeft trouwens alleen NEC te laten schieten, naar alle waarschijnlijkheid. Koné is er zaterdag wellicht weer bij.
Hopen dat er nog maar een paar anderen uitvallen dan..
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
Hij heeft ook eigen foto's:quote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef Bullebak het volgende:
Camplo met zn nep fotoboek, welke mongool zet er nou foto's in van iemand andersDe Marcel van Ajax is het
![]()
Pizzaaaaaaaa
Dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft ook eigen foto's:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |