Inderdaad..quote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus waar ik problemen mee heb.
Enerzijds vind ik het prima dat de Gouden Kooi meer diepgang krijgt.
Anderzijds barst het hier nu van de verwijten over-en-weer dat opmerkingen "niet kunnen".
Het wordt een beetje overgevoelig allemaal en vrij uit posten wat je vindt en wat je te binnen schiet kan dus niet meer.
Enerzijds wordt Huub geroemd omdat hij luchtig doet tegen Diana, anderzijds wordt een poster afgebrand omdat hij oppert dat Huub Diana misschien wel wil neuken.
Net alsof een kankerpatient niet meer MAG neuken. Net alsof Huub nu opeens kuiser dan de paus is.
Woorden op een weegschaaltje leggen.... tja... niet om je af te vragen of het zin of onzin is, maar om je af te vragen of het kwetsend zou kunnen zijn.
Wordt een beetje lastig.
Zijn broer was overleden geloof ik.. zal daar wel aan herinnerd worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef Anderkeertje het volgende:
wat is er nu weer met Jaap??
Ja precies, en het past ook totaal niet in dit programma zo iets. Het is niet voor niks de facking verrotte Gouden kooi,quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat mensen in een huis worden opgezadeld met een aan kanker-lijdend mens, die de laatste fase van haar leven in gaat. Ik zou daar totaal geen behoefte aan hebben, en ik denk dat sommige bewoners hier ook zo over denken.
Tuurlijk is het mooi om iemand zijn laatste wens in vervulling te laten gaan, maar je wordt er wel ongevraagd mee geconfronteerd.
Kijk jij wel?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef Napster het volgende:
Is de brief al gevonden?
Dit wilde ik dus ook net duidelijk maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet in een show als dit. Want contactpunten en kijkcijfers zijn hiernee niet te verenigen.
Wat gebeurt er als deze vrouw straks wérkelijk steun ervaart aan DGK en de stekker gaat eruit wegens te lage kijkcijfers? Jammer dan?
En, egoïstisch vanuit mezelf als kijker geredeneerd: ik kijk niet naar DGK om met dit soort zwarte kanten van het leven geconfronteerd te worden. DGK is voor mij ontspanning. Ik hoef niet "opgevoed" te worden om hier ook eens bij stil te staan.
Dat boek van Kluun heeft een half jaar op de plank gelegen omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar toen ik er uiteindelijk aan begon, koos ik er bewúst voor. Dit thema in DGK, voelt als totaal misplaatst en opdringerig.
We moeten zuinig zijn met energie, we mogen niet vloeken, en nu moeten we stil gaan staan bij hoe erg het is om kanker te hebben? Rot op met dat wereldverbeteren, stelletje hypocriete pestshow-makers.![]()
Zo heb je Diana die dood gaat mooi gedefinieerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat mensen in een huis worden opgezadeld met een aan kanker-lijdend mens, die de laatste fase van haar leven in gaat. Ik zou daar totaal geen behoefte aan hebben, en ik denk dat sommige bewoners hier ook zo over denken.
Tuurlijk is het mooi om iemand zijn laatste wens in vervulling te laten gaan, maar je wordt er wel ongevraagd mee geconfronteerd.
Niets aan toe te voegen, ben het volkomen met je eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet in een show als dit. Want contactpunten en kijkcijfers zijn hiernee niet te verenigen.
Wat gebeurt er als deze vrouw straks wérkelijk steun ervaart aan DGK en de stekker gaat eruit wegens te lage kijkcijfers? Jammer dan?
En, egoïstisch vanuit mezelf als kijker geredeneerd: ik kijk niet naar DGK om met dit soort zwarte kanten van het leven geconfronteerd te worden. DGK is voor mij ontspanning. Ik hoef niet "opgevoed" te worden om hier ook eens bij stil te staan.
Dat boek van Kluun heeft een half jaar op de plank gelegen omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar toen ik er uiteindelijk aan begon, koos ik er bewúst voor. Dit thema in DGK, voelt als totaal misplaatst en opdringerig.
We moeten zuinig zijn met energie, we mogen niet vloeken, en nu moeten we stil gaan staan bij hoe erg het is om kanker te hebben? Rot op met dat wereldverbeteren, stelletje hypocriete pestshow-makers.![]()
Het is helemaal geen reality-show; dit wordt kunstmatig en totaal disproportioneel ingebracht.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een reality-show en dat betekent dat er ook dingen gebeuren die jouw tere zieltje niet kan verdragen.
![]()
Hier wordt de reality naar binnen gehaald, tis niet zo dat één van de bewoners opeens kanker blijkt te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een reality-show en dat betekent dat er ook dingen gebeuren die jouw tere zieltje niet kan verdragen.
![]()
Zoals hier boven al werd gezegd. Het is reality.. dingen die ook in het echt gebeuren. Misschien een vage vergelijking maar ook in Goede Tijden Slechte Tijden heeft iemand kanker.. daar kijken 2 miljoen mensen naar.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Gert!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |