abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48024414
Is de brief al gevonden?
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_48024419
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef avonne het volgende:

[..]

Kijk, dit is dus waar ik problemen mee heb.

Enerzijds vind ik het prima dat de Gouden Kooi meer diepgang krijgt.

Anderzijds barst het hier nu van de verwijten over-en-weer dat opmerkingen "niet kunnen".
Het wordt een beetje overgevoelig allemaal en vrij uit posten wat je vindt en wat je te binnen schiet kan dus niet meer.

Enerzijds wordt Huub geroemd omdat hij luchtig doet tegen Diana, anderzijds wordt een poster afgebrand omdat hij oppert dat Huub Diana misschien wel wil neuken.

Net alsof een kankerpatient niet meer MAG neuken. Net alsof Huub nu opeens kuiser dan de paus is.

Woorden op een weegschaaltje leggen.... tja... niet om je af te vragen of het zin of onzin is, maar om je af te vragen of het kwetsend zou kunnen zijn.

Wordt een beetje lastig.
Inderdaad..
pi_48024421
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef Anderkeertje het volgende:
wat is er nu weer met Jaap??
Zijn broer was overleden geloof ik.. zal daar wel aan herinnerd worden.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_48024439
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat mensen in een huis worden opgezadeld met een aan kanker-lijdend mens, die de laatste fase van haar leven in gaat. Ik zou daar totaal geen behoefte aan hebben, en ik denk dat sommige bewoners hier ook zo over denken.
Tuurlijk is het mooi om iemand zijn laatste wens in vervulling te laten gaan, maar je wordt er wel ongevraagd mee geconfronteerd.
Ja precies, en het past ook totaal niet in dit programma zo iets. Het is niet voor niks de facking verrotte Gouden kooi,
pi_48024440
Amanda heeft geen BHtje aan
pi_48024441
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef Napster het volgende:
Is de brief al gevonden?
Kijk jij wel?
pi_48024451
En zo dient het ene probleem na de ander zich aan...........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_48024467
oh zie het
Was voor Amanda
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_48024470
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar niet in een show als dit. Want contactpunten en kijkcijfers zijn hiernee niet te verenigen.
Wat gebeurt er als deze vrouw straks wérkelijk steun ervaart aan DGK en de stekker gaat eruit wegens te lage kijkcijfers? Jammer dan?

En, egoïstisch vanuit mezelf als kijker geredeneerd: ik kijk niet naar DGK om met dit soort zwarte kanten van het leven geconfronteerd te worden. DGK is voor mij ontspanning. Ik hoef niet "opgevoed" te worden om hier ook eens bij stil te staan.

Dat boek van Kluun heeft een half jaar op de plank gelegen omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar toen ik er uiteindelijk aan begon, koos ik er bewúst voor. Dit thema in DGK, voelt als totaal misplaatst en opdringerig.

We moeten zuinig zijn met energie, we mogen niet vloeken, en nu moeten we stil gaan staan bij hoe erg het is om kanker te hebben? Rot op met dat wereldverbeteren, stelletje hypocriete pestshow-makers.
Dit wilde ik dus ook net duidelijk maken.
Maar ik ben niet zo,n goede schrijver als jij.
pi_48024493
Ik hoorde Jaap als reactie dat Amanda nu twee hondjes wou laten komen zeggen.
" Een hond een week, twee honden dus drie dagen"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:41:36 #171
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48024533
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat mensen in een huis worden opgezadeld met een aan kanker-lijdend mens, die de laatste fase van haar leven in gaat. Ik zou daar totaal geen behoefte aan hebben, en ik denk dat sommige bewoners hier ook zo over denken.
Tuurlijk is het mooi om iemand zijn laatste wens in vervulling te laten gaan, maar je wordt er wel ongevraagd mee geconfronteerd.
Zo heb je Diana die dood gaat mooi gedefinieerd.

Het is een reality-show en dat betekent dat er ook dingen gebeuren die jouw tere zieltje niet kan verdragen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48024536
Natasia: Jaap zendercheck

Nou zoveel zegt hij toch niet, knap van ze dat het opvalt
pi_48024546
dus der prinsjes ...der k...likkertjes komen allebij geweldig
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 22:42:14 #174
137949 Disana
pi_48024556
quote:

[..]

Maar niet in een show als dit. Want contactpunten en kijkcijfers zijn hiernee niet te verenigen.
Wat gebeurt er als deze vrouw straks wérkelijk steun ervaart aan DGK en de stekker gaat eruit wegens te lage kijkcijfers? Jammer dan?

En, egoïstisch vanuit mezelf als kijker geredeneerd: ik kijk niet naar DGK om met dit soort zwarte kanten van het leven geconfronteerd te worden. DGK is voor mij ontspanning. Ik hoef niet "opgevoed" te worden om hier ook eens bij stil te staan.

Dat boek van Kluun heeft een half jaar op de plank gelegen omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar toen ik er uiteindelijk aan begon, koos ik er bewúst voor. Dit thema in DGK, voelt als totaal misplaatst en opdringerig.

We moeten zuinig zijn met energie, we mogen niet vloeken, en nu moeten we stil gaan staan bij hoe erg het is om kanker te hebben? Rot op met dat wereldverbeteren, stelletje hypocriete pestshow-makers.
Niets aan toe te voegen, ben het volkomen met je eens.
pi_48024598
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Prospera het volgende:

[..]

Het is een reality-show en dat betekent dat er ook dingen gebeuren die jouw tere zieltje niet kan verdragen.
Het is helemaal geen reality-show; dit wordt kunstmatig en totaal disproportioneel ingebracht.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:43:14 #176
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48024605
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Prospera het volgende:

[..]

Hier wordt de reality naar binnen gehaald, tis niet zo dat één van de bewoners opeens kanker blijkt te hebben.
pi_48024607
quote:

[..]

Zoals hier boven al werd gezegd. Het is reality.. dingen die ook in het echt gebeuren. Misschien een vage vergelijking maar ook in Goede Tijden Slechte Tijden heeft iemand kanker.. daar kijken 2 miljoen mensen naar.
pi_48024619
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef -Marc- het volgende:
Amanda heeft geen BHtje aan
als het een BHtje is kun je hem niet vinden, waarschijnlijk
pi_48024621
quote:

[..]

Gert!
  woensdag 4 april 2007 @ 22:43:51 #180
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48024626
ik zat ff voetbal te kijken.. is het nou de bedoeling dat er een kankerpatient in het huis komt wonen?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')