Ze heeft een man.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Het is wel een primeur, zo'n beetje. Een terminale patient in een RLS
Daar doet Tien het voor
Begrijp je wel hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef eeff het volgende:
[..]
Ze kiest er idd zelf voor.. denk niet dat ze een actrice is.
Daar gaat het helemaal niet om.
Ongelooflijk dit.
Kan het niet anders zeggen....
Heeft gewoon met gevoel te maken denk ik.![]()
Huub kan hier heel niet mee omgaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef Clank het volgende:
Humor is altijd een goed medicijnGoed zo Huub!
doe toch normaal, zo is Huub niet hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Rotterdammert het volgende:
wat een misselijk ventje die huub
hij wil haar gewoon versieren![]()
Hoezo?!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef eeff het volgende:
Jeeetje JDM hoe doe je het... wat ben je een supereikel!!!!!!!!!!!!!!! Geld verdienen over de rug van een ander..
Volgens mij wilde hij haar gewoon afleiden en aan het lachen maken..quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Rotterdammert het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kan hier heel niet mee omgaan.
Gaat hij altijd raar doen enzo.
Heeft wel iets liefs treurigs hoor
doe 's normaal man...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik weet zeker dat er een topic over geopend is, kort na de aankomst van Jaap, dus na 26 februari, maar ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
OK...
Maar wat houdt dat buddy-gedoe dán in? Enig idee?
Als het je niet bevalt......quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Topic titel moet zijn: DGK wordt hospice
Precies en voor mij is het belangrijkste dat zij zich hier goed bij voelt, haar ziekte onder de aandacht brengt ook voor andere vrouwen/mannen in deze situatie t.a.v. van hun kinderen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jongedame heeft vooralsnog niets aan haar hersenen, dus zullen we er even vanuit gaan dat ze geheel bewust zelf de keuze kan maken dit op deze manier te doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |