't zijn cijfers die als eerste bij me opkwamen en is als grapje bedoeld. Ondanks dit mag je blijven lachen in het leven. Verder spot ik niet met de ziekte kanker, aangezien ik zelf ook een hekel heb aan die ziekte en het zelf ook bijna heb gehad..quote:
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Black_king het volgende:
Sorry hoor, maar ik word momenteel weer misselijk van je sig.
@donpsp, het is niet toegestaan tel.nrs op FOK! te vermelden. Kun je beter verwijderen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:55 schreef donpsp het volgende:
056-*************
Spoor jij wel?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat er morgen pas iemand komt...
Maar hebben de bewoners zich aangemeld als buddy?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik kan het me wel voor stellen dat je een buddy zoekt . Het is nogal wat om in je eentje te verwerken. Zeker als je dan ook nog een gezin achterlaat.
In wezen zijn er personen in de gouden kooi aanwezig die zich daar goed voor kunnen lenen.
Ik heb geen contact met famillie stel ik zou het krijgen met mijn dochter kan je die dingen niet bespreken. (11 jaar) Maar of ik dan iemand uit die kkoi zou willen? Ja Sylvia bijvoorbeeld maar om dat uitgebreid op beeld te moeten gaan doen ? Ik denk niet dat ik dat zal kunnen.
Maar dit is mijn mening
Nee nog niet, het is de vraag of een behandeling zal aanslaan of niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat het meisje is opgegeven?
Dan mag er natuurlijk ook een delegatie naar de uitvaart, later....
Het is volgens mij een niet bestaand nummerquote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@donpsp, het is niet toegestaan tel.nrs op FOK! te vermelden. Kun je beter verwijderen.
Dat was een heel erg mooi programma......quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap begint over "Over mijn lijk".
Dat was integer gedaan.
Ik heb in Amersfoort op school gezeten met een Diana uit Scherpenzeel, maar aan de foto te zien is ze het nietquote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was een andere diana op het kaartje net.
Kwam de plaats jouw bekend voor![]()
klinkt heel dom mss, maar het is een serieuze vraag. Hoe kan je bijna kanker hebben? dit bedoel ik echt serieus/quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef donpsp het volgende:
[..]
't zijn cijfers die als eerste bij me opkwamen en is als grapje bedoeld. Ondanks dit mag je blijven lachen in het leven. Verder spot ik niet met de ziekte kanker, aangezien ik zelf ook een hekel heb aan die ziekte en het zelf ook bijna heb gehad..
Je hebt ook goedaardige tumorenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef kijhart het volgende:
[..]
klinkt heel dom mss, maar het is een serieuze vraag. Hoe kan je bijna kanker hebben? dit bedoel ik echt serieus/
Precies.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
het is nog niet helemaal duidelijk wat het plan is, ze wilt graag naar DGK komenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Ik heb deze hele COS goed doorgenomen, maar het is me niet duidelijk geworden wat dit "buddy-schap" nou concreet inhoudt.
- komt deze vrouw voortaan regelmatig over de vloer in DGK of zo? Of moet Eric naar háár toe?
- waarom Eric? Werd hij specifiek gevraagd?
- is duidelijk waarom deze vrouw dit doet?
- is ze "afgeschreven"?
Misschien wil iemand anders even een stukje in het update-topic schrijven. Of anders hier, dan plak ik het wel in het update-topic.
Overigens klinkt het me in de oren als een belachelijke combinatie: DGK en dit thema.
Daar hoor ik dan zeker niet bij.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef mazaru het volgende:
Het publiek dat naar de gouden kijkt, is niet bepaald het meest meelevende en begrijpende publiek dat je kunt vinden.
Er zal gegarandeerd een liefdadigheidsclausule in hun contract staan (dat hoort ook bij "miljonair" zijn hè)quote:Op woensdag 4 april 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hebben de bewoners zich aangemeld als buddy?
o ja okquote:
JDM stelt dit alleen voor. Het is die vrouw zelf die hiervoor kiest, of denk je dat ze een acteur is?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef eeff het volgende:
Jeeetje JDM hoe doe je het... wat ben je een supereikel!!!!!!!!!!!!!!! Geld verdienen over de rug van een ander..
Daar gaan wonen?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
het is nog niet helemaal duidelijk wat het plan is, ze wilt graag naar DGK komen
Wonen we vlakbij elkaarquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb in Amersfoort op school gezeten met een Diana uit Scherpenzeel, maar aan de foto te zien is ze het niet
Nee niet wonen ze heeft een gezin met kidsquote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar gaan wonen?
En gaat Eric dan haar buddy zijn, of allemaal?
Sjezus zeg....
De jongedame heeft vooralsnog niets aan haar hersenen, dus zullen we er even vanuit gaan dat ze geheel bewust zelf de keuze kan maken dit op deze manier te doen??quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef eeff het volgende:
Jeeetje JDM hoe doe je het... wat ben je een supereikel!!!!!!!!!!!!!!! Geld verdienen over de rug van een ander..
Ze kiest er idd zelf voor.. denk niet dat ze een actrice is.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef donpsp het volgende:
[..]
JDM stelt dit alleen voor. Het is die vrouw zelf die hiervoor kiest, of denk je dat ze een acteur is?
Het was een idee van DGK en mensen konden zich aanmeldenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hebben de bewoners zich aangemeld als buddy?
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
oooooooo het was dus al besproken dat ze zou komen![]()
OK...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee niet wonen ze heeft een gezin met kids
Nope, slechts af en toe...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar gaan wonen?
En gaat Eric dan haar buddy zijn, of allemaal?
Sjezus zeg....
Begrijp je wel hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef eeff het volgende:
[..]
Ze kiest er idd zelf voor.. denk niet dat ze een actrice is.
Daar gaat het helemaal niet om.
Ongelooflijk dit.
Kan het niet anders zeggen....
Heeft gewoon met gevoel te maken denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |