Maar iedereen kent de ziekte.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef donpsp het volgende:
[..]
Wellicht iets te snel geoordeeld, maar zo komt 't over. Het ging me vooral om het tweede deel.. Niemand weet de achtergrond informatie van Diana.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef FSR het volgende:
[..]
Het is een hand met dobbelstenen..
Maar laat ik er dan bij zeggen...
Mijn moeder is op jonge leeftijd overleden aan Hersen Kanker..
Dit heeft 3 jaar geduurd, met de ene hersenoperatie naar de ander..
Vandaar dat ik nu met een enorme brok in me keel zit..![]()
Ze zegt ook dat ze niet de steun krijgt die ze wilt krijgen van de mensen die dicht bij haar staan. Die hebben natuurlijk ook veel verdriet ervan. Ze zoekt een buddy, waar ze mee kan lachen en praten.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef donpsp het volgende:
[..]
Tuurlijk snap jij hier niets van, niemand niet, maar jullie hebben geen kanker en je weet ook niet veel over die vrouw.
Misschien hebben al haar vrienden haar verlaten ofzo..
Het ging mij erom dat kleinzusje niet begreep waarom die vrouw de gouden kooi in wouquote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar iedereen kent de ziekte.
En veel meer mensen als je denkt kennen het verdriet dat bij die ziekte hoort.
precies!!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze gaf Eric aan als 'ervaringsdeskundige', en ja ze zoekt een platform om vrouwen met kanker te profileren.
Als ik dood zou gaan, dan zou ik ook dingen doen die ik normaal niet zou doen![]()
Nou Ik heb zelf ook genoeg aan leed gehad daar gaat het ff niet om. Je plaatje is rukquote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef FSR het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve FSR door je rukkende bewegingen kan ik je never en nooit serieus nemen
thxquote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef Varen het volgende:
[quote]Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef solara4 het volgende:
heeft iemand al weer beeld
[/quote
geen last gehad, probeer anders deze
http://www.radio.nl/degoudenkooi/
Die vrouw vindt dat duidelijk wel en dat moeten we dan toch gewoon respecteren?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou juist het hele discussiepunt.
Of de gouden kooi de plaats is om hier mee aan te komen.
Er is totaal geen greintje respect in die hele kooi te vinden.
Ok'e tnx.. ik heb het filmpje zelf niet meegrekregen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zegt ook dat ze niet de steun krijgt die ze wilt krijgen van de mensen die dicht bij haar staan. Die hebben natuurlijk ook veel verdriet ervan. Ze zoekt een buddy, waar ze mee kan lachen en praten.
Ze zei ook dat ze Eric op deze manier steun wilt geven om het van zijn moeder te verwerken.
Dat snap ik... Maar bot afflammen is ook weer het andere uiterste..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat kan op veel manieren en momenten, er zullen er genoeg zijn die daar met alle respect mee om willen gaan maar daarvoor niet dgk kijken.
IK HAD GEEN BEELD maar was met mijn koptelefoon op de badkamer aan het schoonmaken en ik liep te janken ........quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat sommigen het daar zo droog konden houden bij die boodschap
mee eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef havefun het volgende:
Ik vind het een totaal verkeerd platform voor dit soort ongein . Zo spot je met een erge ziekte.
Precies; En even in de "droomwereld" van de glamour, tv, en fame. Hoe tijdelijk ook. Als zij daar gelukkig van wordt; Ik gun het haar !quote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me overigens ook helemaal voorstellen dat iemand die zo ziek is het heerlijk zou vinden om de mogelijkheid te hebben om af en toe eens lekker in zo'n luxe omgeving te vertoeven, en helaas biedt geen enkele zorgverzekering die mogelijkheid.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vrouw vindt dat duidelijk wel en dat moeten we dan toch gewoon respecteren?
Ik ga er verder niet op in, maar ik zit te janken bij dit goedkope uitbuiten van de ziekte kanker.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef FSR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hij kan onmogelijk nee zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Tuurlijk iedereen zou dingen doen die ie anders niet zou doen als die ziek zou worden. Ik zou als een gek gaan reizen en iets blijvends willen nalaten. Ik vind alleen niet dat Diana Eric hiermee kan opzadelen zo voor tv..ze had beter een brief kunnen schrijven of iets dergelijks
Mijn zegen heeft ze, maar ze moet er dan ook niet raar van opkijken als het een totaal andere wending krijgt als dat ze verwacht.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik word momenteel weer misselijk van je sig.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Het woordje 'terminaal' wordt ff aan Amanda uitgelegd.
Ja inderdaad je hebt gelijk maar ik ben echt verbijsterd, ook door de reacties van de bewoners !quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Klopt, ik weet niks van haar. Respecteer haar keuze, maar vindt het ramptoerisme. Ben niet kwaad op haar, maar op de redactie. Zelf snap ik niet dat je DGK gebruikt voor dit. Er zijn zoveel warme en fijne manieren om je leed te delen en zelfs een statement te maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef donpsp het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat kleinzusje niet begreep waarom die vrouw de gouden kooi in wouJe weet niks van haar af.
Hoe oud is ze??quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
Scherpenzeel is gelderland of friesland.
Eensquote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
Je plaatje is ruk
Dat klopt en is mi ook niet nodig, maar juist dat is niet te voorkomen als het allemaal zo in de publiciteit komt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat snap ik... Maar bot afflammen is ook weer het andere uiterste..
C. grens Gelderland en Utrecht.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Scherpenzeel ligt A. in zuid-friesland en B. uit Noord-Brabant Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |