quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tot in het midden, dan loopt ie er weer uit.
Aldus google
Jullie hebben gewonnen.... (tromgeroffel)quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gewonnen.... (tromgeroffel)
Een filmpje van de Ducati 999R op Nitro
goede middagquote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef worldpimber het volgende:
Fronzen, zo fucking irritant en lelijkLastig als je zo'n gesprekspartner heb, niet uit te staan
[afbeelding]
Sjek die WP is jaloers zijn danquote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef worldpimber het volgende:
Fronzen, zo fucking irritant en lelijkLastig als je zo'n gesprekspartner heb, niet uit te staan
[afbeelding]
Maar natuuuuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb al eerder mijn trauma's aan fronzende entiteiten hier tentoon gesteld.
Hierachter.quote:
editquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierachter.![]()
[afbeelding]
Ik kwam precies 12.20 thuis vanuit Den Haag.
Vriendinnetje zelf was alleen al om 8.30 vertrokken.![]()
![]()
Die blauwe chocolade van de Aldi pwndquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierachter.![]()
[afbeelding]
![]()
Je kunt me van alles wijs maken, maar ik zie je echt nergens op die fotoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierachter.![]()
[afbeelding]
![]()
Vandaag = geen school + lekker weer = genieten = genieten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef -XX- het volgende:
Morgen goede vrijdag = geen school + lekker weer = genieten = genieten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Je kunt me van alles wijs maken, maar ik zie je echt nergens op die foto![]()
![]()
Ik zit aan de andere kant, laat ik er nou niet opkomen omdat ik de camera bedien..
Dat was toch meer werk dan ik dacht........quote:Nieuw gat in de mark!
Wij presenteren dubbelshot! Impressie van de fotomaker tijdens het plezier van de vakantiekiek!
Maakt tegelijkertijd een foto van de voor -en achterkant, en legt zo uw meest prille emotie bloot tijdens momenten die u werkelijk raken. Leg uw volledige emotie vast voor later![/ koffiekoekje]
Plaatje voor de fotosoep.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag = geen school + lekker weer = genieten = genieten.![]()
Heb je trouwens nog gebruik gemaakt van die Roadrash link?![]()
![]()
Triumph en Lidl een goede combinatie.![]()
160 km/u door .......
[afbeelding]
....... gaf geen slippende koppeling.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Ik zit aan de andere kant, laat ik er nou niet opkomen omdat ik de camera bedien..![]()
[..]
Dat was toch meer werk dan ik dacht........
Plaatje voor de fotosoep.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ineens verzot op de kleuren blauw turqoise, geel, oranje, blauw, lila, groen, beige en roze.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Blauw turquoise = Melk met praline crunch.![]()
Geel = Wit![]()
![]()
Oranje = Melk karamel
Blauw = Melk![]()
Lila = Melk hazelnootpasta (zonder nootje)![]()
![]()
Groen = Melk crunch![]()
Beige = Wit vanille crunch![]()
![]()
Roze = Puur crunch![]()
Paars = Puur vage ranzige zhizzle![]()
= pluizig met vlezig spul en crunch
![]()
Wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef dribbel79 het volgende:
Gister weer es aan de poetselarij geslagen op die Honda van me...glimt weer als een tierelier (en die glimmen, echt)
Nog ritten gepland met pasen trouwens??
Oh, HOOIII ! !(iets met terug en weggeweest)
Alleen motorbloempje/knuffelslet komen uit Den Haag. Maar die posten bijna nooit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
Nog niet in dit topic geweest maar toch maar even een vraagje stellen. Zit er al een jaartje of twee/drie aan te denken om mijn motorrijbewijs te halen echter door omstandigheden kwam ik er niet aan toe. Nu door een nieuwe baan heb ik wat meer middelen en tijd te besteden.
Wat ik nu echter zoek is een zaak waar ik mij eens goed kan orienteren op de motoren waarop ik zou kunnen rijden. Ik ben het type voor een sportmotor maar ik ben 2.03m. Heb voor de gein wel eens op een Aprilla gezeten maar dat was echt te klein. Wil dus eens goed passen en me laten informeren. Waar kan dat het beste in regio Den Haag?
Verder zijn tips voor een rijschool ook niet verkeerd.
Bedankt voor de hulp.
Ik denk dat er weinig Italiaanse motoren zijn waar jij goed op kan zitten, maar er is genoeg ander leuk spulquote:Op donderdag 5 april 2007 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
Nog niet in dit topic geweest maar toch maar even een vraagje stellen. Zit er al een jaartje of twee/drie aan te denken om mijn motorrijbewijs te halen echter door omstandigheden kwam ik er niet aan toe. Nu door een nieuwe baan heb ik wat meer middelen en tijd te besteden.
Wat ik nu echter zoek is een zaak waar ik mij eens goed kan orienteren op de motoren waarop ik zou kunnen rijden. Ik ben het type voor een sportmotor maar ik ben 2.03m. Heb voor de gein wel eens op een Aprilla gezeten maar dat was echt te klein. Wil dus eens goed passen en me laten informeren. Waar kan dat het beste in regio Den Haag?
Verder zijn tips voor een rijschool ook niet verkeerd.
Bedankt voor de hulp.
Deze zit als semiSS wel goed denk ik........ geen idee wat de smaak is van.. eh..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat er weinig Italiaanse motoren zijn waar jij goed op kan zitten, maar er is genoeg ander leuk spul
Je zou evt bij motoport kunnen kijken. Geen idee hoe groot die is in Den Haag maar er zullen er vast genoeg staan om te passen
Den Haag I guessquote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze zit als semiSS wel goed denk ik........ geen idee wat de smaak is van.. eh..
.. waar komt hij vandaan?![]()
[afbeelding]
Boven de 2 meter is best wel problematisch bij 9 van de 10 motoren.![]()
Maar qua zithouding is iedere motor wennen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Den Haag I guessAls het Jan Peter is raad ik een gs500 aan
"Je fag" heeft al gereageerdquote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef worldpimber het volgende:Probeer ik mijn motor hier te slijten, maar zat natuurlijk al die tijd verkeerd
![]()
[CENTRAAL] Brommers 108 Leg een wheely in je nek
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aangezien jij er met je sweaty balls op gezeten hebt, liever niet.
Voordat ik ga lessen wil ik wel graag weten of het type motor (semi-SS of iets dergelijks) mogelijk is voor mij. Mogelijk dat ik sommigen beledig maar qua een chopper of iets dergelijks doet mij niks. Is (semi)-SS niet mogelijk moet ik nog eens goed overdenken of ik wel het motorrijbewijs ga halen. zoek dus een zaak waar ik advies kan krijgen en gewoon kan 'passen'quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ken Motoport in Wateringen, dat is wel een zaak waar je een motor mee kan krijgen.![]()
Van Veen motoren daar aan de overkant is een betere zaak met meer service en persoonlijke benadering van de eigenaar zelf, maar geen idee hoe ze daar over leenmotoren denken. (dus iets lekker zelf uitzoeken
)
En anders moet je eens wat verder kijken naar de topper onder de zaken die ik ken, en die zit in IJsselstein.
Arie Molenaar motors.![]()
Maar voorlopig zou ik eerst maar eens gaan lessen ja.![]()
![]()
d'r zijn er hier 2 die net van hun 25 Kw beperking af zijn. Die hebben op een Bandit 600 en een zxr600.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voordat ik ga lessen wil ik wel graag weten of het type motor (semi-SS of iets dergelijks) mogelijk is voor mij. Mogelijk dat ik sommigen beledig maar qua een chopper of iets dergelijks doet mij niks. Is (semi)-SS niet mogelijk moet ik nog eens goed overdenken of ik wel het motorrijbewijs ga halen. zoek dus een zaak waar ik advies kan krijgen en gewoon kan 'passen'![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
d'r zijn er hier 2 die net van hun 25 Kw beperking af zijn. Die hebben op een Bandit 600 en een zxr600.
zie een paart posten hier omhoog - probeert em in het brommer topic te verkopen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef bvvt het volgende:
/sdoh niet quoten maar editen moest ik em
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Blauw turquoise = Melk met praline crunch.![]()
Geel = Wit![]()
![]()
Oranje = Melk karamel
Blauw = Melk![]()
Lila = Melk hazelnootpasta (zonder nootje)![]()
![]()
Groen = Melk crunch![]()
Beige = Wit vanille crunch![]()
![]()
Roze = Puur crunch![]()
Paars = Puur vage ranzige zhizzle![]()
= pluizig met vlezig spul en crunch
![]()
Ja toch, jullie zijn toch van de Kw beperking af op je rijbewijs?quote:
Ja, maar ik mis de relevantie met de gequote postquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja toch, jullie zijn toch van de Kw beperking af op je rijbewijs?
toch??
niet dan? ? ? ? ? ?
Heb genoeg jaartjes Savage gereden.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand interesse in een Suzuki Savage 650 LS uit '92 ofzo?
(voor een licht rbw. trouwens)
Mail me maar...staat in Veenendaal
Ooooo, ik las iets van dat ie geen choppert wilt rijden en dat ie iets lekker vlots wilde hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis de relevantie met de gequote post
Nou, ik hoop maar dat ik de eerste ben die gemailed heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand interesse in een Suzuki Savage 650 LS uit '92 ofzo?
(voor een licht rbw. trouwens)
Mail me maar...staat in Veenendaal
Mwoah, vind het nu toch best een traag dingquote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ooooo, ik las iets van dat ie geen choppert wilt rijden en dat ie iets lekker vlots wilde hebben.
Nou wat jij rijd is toch niet echt traag zeg maar
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, ik hoop maar dat ik de eerste ben die gemailed heeft.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Roderick is ook vrij groot (1.98) en die heeft ook die brommer.
![]()
het valt me best wel mee... maar ik heb dan ook niet echt op een normale motor geredenquote:Comfortabel zal het wel niet zijn........![]()
Is niet mijn fiets, ik bied 'm alleen aan voor een vriendinquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, ik hoop maar dat ik de eerste ben die gemailed heeft. [afbeelding]
Heeft ze een nieuwe gekocht?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Is niet mijn fiets, ik bied 'm alleen aan voor een vriendin
Een GS500 wil je nietquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Zal binnenkort eens op een GS500 stappen. Ben al wel 26, dus hoef niet meer in de 25kW categorie (of heb ik wat nieuwe regelgeving gemist?)
Stel je eens voor... a dream for WB coming truequote:De resultaten zijn zeer wisselend en ook over het soort olie wordt druk gediscussieerd. Sommigen zweren bij plantaardige oliën, terwijl een experiment van Toms Hardware juist motorolie als meest geschikte kandidaat ziet.
>> http://tweakers.net/nieuw(...)ng-aangekondigd.html
Als je 26 bent heb je niks te zoeken bij een gs500.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Zal binnenkort eens op een GS500 stappen. Ben al wel 26, dus hoef niet meer in de 25kW categorie (of heb ik wat nieuwe regelgeving gemist?)
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Stel je eens voor... a dream for WB coming true![]()
Elke 1.500 km CPU cycles je computerolie verversen
Maar hij is al wel snel over.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je 26 bent heb je niks te zoeken bij een gs500.En al helemaal niet gezien je voorkeur.
Soort van "Ik hou van ferrari en daarom neem ik een fiat 500". Da werkt nie hè
Het getal 500 is in deze wel erg toepasselijk
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Een GS500 wil je niet
Was slechts ter voorbeeld, onterecht aangehaald door koffiekoekje en WB, aangezien betreffende eigenaar slechts een GS500 heeft vanwege een gebrek aan liquide middelen
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Stel je eens voor... a dream for WB coming true![]()
Elke 1.500 km CPU cycles je computerolie verversen
Zelfs mij word die al afgeradenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ze heeft een CBR 600 F uit 1999 gekocht, werkelijk een machtig mooi ding!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe gekocht?
of aan de wilgen gehangen?
Leuke minibikequote:
quote:In de Supersportklasse ging de winst net als vorig jaar naar Triumphs Daytona 675.
Deze Britse driecilinder sleept al sinds zijn verschijning de ene prijs na het andere juichende testresultaat in de wacht. Triumph heeft duidelijk de juiste snaar geraakt met de strak gelijnde nieuweling.
Deze motorfiets is gewoon de snelste motor in de Supersport klasse.
En dat is geen sinnecure met de Japanse concurrentie.
Niet alleen voelt hij sneller, klinkt hij sneller, de Triumph noteerde ook nog verreweg de snelste rondetijd op het circuit.
Alleen de Yamaha R6 kon enigzins in het spoor blijven, was alleen niet net zo ongelofelijk stabiel, en moest op het rechte stuk duidelijk zijn meerdere erkennen in de trots uit Engeland!
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
Ergens bij googlehttp://images.google.nl/images?q=TRIUMPH+675&gbv=2&svnum=10&hl=nl&start=80&sa=N&ndsp=20
Goed staaltje teksten uit hun verband rukkenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar hij is al wel snel over. [afbeelding]
"ik kijk eerst welke motor bij mij past, anders ga ik niet eens lessen".![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
Ergens bij googlehttp://images.google.nl/images?q=TRIUMPH+675&gbv=2&svnum=10&hl=nl&start=80&sa=N&ndsp=20
Wat vind je van een xjr 1300 dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed staaltje teksten uit hun verband rukkenAls de enige motor waar ik op pas type Honda Goldwing zijn dan word ik daar niet echt gelukkig van.
Dit is een beetje het type waar ik zelf aan denk. Sport, supersport danwel toersport. Alleen heb ik het vermoeden dat de supersport machines een beetje te klein zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwaliteit kom je overal tegenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
Ziet er goed uit. Enig idee in welke zithoogte-categorie ik moet zoeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat vind je van een xjr 1300 dan?[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er wel lang/groot uit
Tip 1: Geen motortips van -XX- aannemenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Enig idee in welke zithoogte-categorie ik moet zoeken?
Voor een supersport zou ik iig bij de oudere modellen kijken, die zijn meestal wat forser gebouwd dan de nieuwe modellen die steeds kleiner, slanker en derhalve lichter gebouwd worden. Als je daar op zit met je 2 meter dan zie je vooral een mens langskomen en niet een mens op een motorquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tip 1: Geen motortips van -XX- aannemen
http://www.bikez.com/search/index.phpquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te weinig om een Hondawasaki ZX Bandit R te kopenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor een supersport zou ik iig bij de oudere modellen kijken, die zijn meestal wat forser gebouwd dan de nieuwe modellen die steeds kleiner, slanker en derhalve lichter gebouwd worden. Als je daar op zit met je 2 meter dan zie je vooral een mens langskomen en niet een mens op een motor
Hayabusa, Blackbird, BMW R1200 GS zijn wel wat grotemensen motoren. Maar de eerste twee hebben nogal wat vermogen voor een beginner en een BMW R1200 GS is misschien niet helemaal jouw type, misschien ook niet het budget
Wat heb je te besteden?
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:30 schreef hicham het volgende:
OPM gaat andere dempers op zijn SF laten zetten
Toch?
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dorpsbassie zag ik in het brommertopic
En wat is nu het plan?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
dit was het plan![]()
[afbeelding]
Post jou avatar eens in het grootquote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat is nu het plan?
Wel 2 naast elkaar neem ik aan?
Maar misschien net genoeg om een Yamazuki GS Hornet F te kopen, je weet het nooit heHquote:Op donderdag 5 april 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Te weinig om een Hondawasaki ZX Bandit R te kopen
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Post jou avatar eens in het groot...
Wat een telletje luierzakken hier af en toe mennn!!.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar misschien net genoeg om een Yamazuki GS Hornet F te kopen, je weet het nooit heH
Om wat langer te leven dan vandaag had ik het zelf al bedacht idd van de Hayabusa. Ken me rijstijl in de auto. Maar met oudere machines bedoel je dan de oudere CBR's of Kawa Ninja's?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor een supersport zou ik iig bij de oudere modellen kijken, die zijn meestal wat forser gebouwd dan de nieuwe modellen die steeds kleiner, slanker en derhalve lichter gebouwd worden. Als je daar op zit met je 2 meter dan zie je vooral een mens langskomen en niet een mens op een motor
Hayabusa, Blackbird, BMW R1200 GS zijn wel wat grotemensen motoren. Maar de eerste twee hebben nogal wat vermogen voor een beginner en een BMW R1200 GS is misschien niet helemaal jouw type, misschien ook niet het budget
Wat heb je te besteden?
1e plan was eigenlijk 4 dempersquote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef hicham het volgende:
En wat is nu het plan?
Wel 2 naast elkaar neem ik aan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Om wat langer te leven dan vandaag had ik het zelf al bedacht idd van de Hayabusa. Ken me rijstijl in de auto
blijft goedquote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde meeting...
Soms kon Martie best grappig zijn
Whahha!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde meeting...
Soms kon Martie best grappig zijn
Maakt niet uit welk merk of model, geldt voor de meeste supersportsquote:Op donderdag 5 april 2007 20:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Om wat langer te leven dan vandaag had ik het zelf al bedacht idd van de Hayabusa. Ken me rijstijl in de auto. Maar met oudere machines bedoel je dan de oudere CBR's of Kawa Ninja's?
Budget voor de eerste motor wil ik een beetje beperkt houden. Tussen de 2 en 4 duizend euro. Je moet het eerst goed leren voordat je met het dure materiaal gaat spelen.
Aha... een reflectiedemper, ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1e plan was eigenlijk 4 dempersmaar was geen poruhm
ook 3 bleek het niet te zijn, montage en verdeling bochten zou niet mooi worden..
nu dus gewoon weer terug bij afal tussen die ruimte van de 1e pic komt nu een reflectiedemper
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whahha!Nice
![]()
![]()
Wie is dat in het rood dan!!!!!!!!!!!!!!!
....quote:
Who de f.. is martie danquote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk merk of model, geldt voor de meeste supersports
[..]
Aha... een reflectiedemper, ziet er goed uit(klik
)
[..]
[..]
....
Kijk maar op zijn website wie hij is. www.martijn.orgquote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Who de f.. is martie dan![]()
MartieMartijn?
BLE!!!!?!?!![]()
Ik vind dat we nu wel weer genoeg over 'm hebben gepraat keej?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Who de f.. is martie dan![]()
MartieMartijn?
BLE!!!!?!?!![]()
Leer de edit-button dan correct te gebruiken, voor meer info neem contact op met de editbuttoncursusgever W. Beaterquote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef -XX- het volgende:
Zo veel postst achter elkaar ook!!!!!!!!!!!
whahahahh wtfquote:Op donderdag 5 april 2007 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kijk maar op zijn website wie hij is. www.martijn.org
Vet spel he, GTA San Andreasquote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef -XX- het volgende:
Ik heb toenstraks trouwens een vet lange wheelie gemaaktJAAAAAAAAHAHAAAAAA
![]()
![]()
Dat ontken ik ook helemaal niet, ik wist alleen niet dat Marty die man in dat latexpak is die altijd de vergaderingen voorzitquote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo schijnheilig te reageren hoor, we weten allemaal dat je lid bent
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook helemaal niet, ik wist alleen niet dat Marty die man in dat latexpak is die altijd de vergaderingen voorzit![]()
Noooo not with a gameeee!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Vet spel he, GTA San Andreas![]()
Wel een beetje ouderwets maar je kunt er idd lange wheelies maken op de motor
Hoeveel punten?![]()
Oke, ga 2de paasdag eens bij wat motorzaken in Breda langs. Ben dan daar toch.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk merk of model, geldt voor de meeste supersports
[..]
Denk de enigste manier om er achter te komen jaquote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Oke, ga 2de paasdag eens bij wat motorzaken in Breda langs. Ben dan daar toch.
betere optie met budget van 2Kquote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Denk de enigste manier om er achter te komen ja!
---
Zet btw eens wat meer oude of nieuwe meeting foto's neer hicham!![]()
Ziet er wel geinig uit zo beetje oldschoolquote:Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
betere optie met budget van 2K
looks is één..met die rijeigenschappen kun je veel gooi- en smijtplezier hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef -XX- het volgende:
Ziet er wel geinig uit zo beetje oldschool![]()
Makster = Martijnquote:
Beetje proefzitten, kijken waar je je benen het best op kunt vouwenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
What's with the whitey?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
betere optie met budget van 2K
leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:16 schreef -XX- het volgende:
Over bandits gesproken!
Chek deze beauty gsf![]()
[afbeelding]
Zit niets anders op met 25 Kwquote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
leuk
tour van 400cc is toch meer een uit zijn krachten gegroeide brommertnet zoiets als een 25Kw zxr400
Kenker, denk dat ik maar eens wat regeltjes moet gaan toevoegen aan het protocolquote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
leuk
tour van 400cc is toch meer een uit zijn krachten gegroeide brommertnet zoiets als een 25Kw zxr400
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zet btw eens wat meer oude of nieuwe meeting foto's neer hicham!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oude meetingfoto
[afbeelding]
Beste en langste meeting in de Fok!MC historie [afbeelding][afbeelding]
Omfg van wie is die rode honda dat de bodem onderzoektquote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oude meetingfoto
[afbeelding]
jij voelt je ook overal op aangesprokenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, denk dat ik maar eens wat regeltjes moet gaan toevoegen aan het protocol
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij voelt je ook overal op aangesproken
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Pimber die het gezag uittest
De foto van de hieropvolgende gebeurtenis is niet beschikbaar omdat de gehele Fok!MC inclusief fotograaf ons uit elkaar moest halen, maar ik kan je vertellen dat pimber de 3 maanden daarna zijn voedsel door een rietje naar binnen moest werken
gekke is dat jullie beiden dat claimdenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef hicham het volgende:
maar ik kan je vertellen dat pimber de 3 maanden daarna zijn voedsel door een rietje naar binnen moest werken
Ik vind jou wel lief hoor!, en je motor is ook mooi!quote:
[afbeelding]
De foto van de hieropvolgende gebeurtenis is niet beschikbaar omdat de gehele Fok!MC inclusief fotograaf ons uit elkaar moest halen, maar ik kan je vertellen dat pimber de 3 maanden daarna zijn voedsel door een rietje naar binnen moest werken
Vette bikes!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Geerd het volgende:
Ik zag vandaag een buel beetje vage motor.
Er is een reden voor dat ik boven pimber in de hierarchie staat m8, en ik wil niet dat je daaraan twijfeltquote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gekke is dat jullie beiden dat claimden![]()
maar niemand jullie uit elkaar kon houden wie wie nou was
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief hoor!, en je motor is ook mooi!
En je hebt mooie billen.![]()
En dat ben jijquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Er is een reden voor dat ik boven pimber in de hierarchie staat m8, en ik wil niet dat je daaraan twijfelt [afbeelding]
[afbeelding]
Ik = tevens kartkampioen [afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat zei Pepijn, ex-vasteklant @ kartbaan oid, ook steedsquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dat ben jij? Haaaaaa
![]()
Bij deze daag ik je uit een Xtje te gaan karten.
FOK MC kart race..
Ik beat jullie allen op mijn sloffen.![]()
makster's smiley klopt niet echt met zijn lichaamstaalquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef hicham het volgende:
Er is een reden voor dat ik boven pimber in de hierarchie staat m8, en ik wil niet dat je daaraan twijfelt [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een X of een XXquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef -XX- het volgende:
Bij deze daag ik je uit een Xtje te gaan karten.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat zei Pepijn, ex-vasteklant @ kartbaan oid, ook steeds![]()
Dus niet
Wow best foutquote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
makster's smiley klopt niet echt met zijn lichaamstaalen oja: sorry o great El P
![]()
![]()
[..]
een X of een XX
Germany!quote:
laat de zomer maar komenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef hicham het volgende:
Heb zo'n beetje de belangrijkste foto's gehad denk ik![]()
[..]
[afbeelding]
Cola uit een bierglas + duitse sigarettenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat de zomer maar komen
[afbeelding]
Puik dingquote:Op donderdag 5 april 2007 21:16 schreef -XX- het volgende:
Over bandits gesproken!
Chek deze beauty gsf![]()
[afbeelding]
Se Ringhquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks germanieSe Ringh
![]()
![]()
[..]
boeieh
Ehehe, dat zei ik ook toen ik 12 jaar was, maar je kunt ook gewoon toppen op de ring A10 hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Germany!
Onbeperkte snelheden toch!
Ook heen hoor!!! als ik 25 kw af ben!
American Blendquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef -XX- het volgende:
Cola uit een bierglas + duitse sigaretten![]()
Je zal er toch een punthoofd van krijgen! [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, dat zei ik ook toen ik 12 jaar was, maar je kunt ook gewoon toppen op de ring A10 hoor
Vermogen tekort? WTF!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:50 schreef worldpimber het volgende:
Post van vandaag![]()
![]()
En kenker zeg, iedere keer als ik weer een beetje heb geghummed wil ik hem niet wegdoen die ZX-6, maar hij komt gewoon vermogen tekort.![]()
Hehe, check die spillebeenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef -XX- het volgende:Zo fout ook!
Die ogen![afbeelding]
[afbeelding]
gsf 600! !! JA toch ja tochquote:Op donderdag 5 april 2007 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
nóg betere optie met budget van 2K
[afbeelding]
[/sale post]
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef -XX- het volgende:
gsf 600! !! JA toch ja toch
Sjeh, eergister nog "gepwned" door Audi.quote:
Owwwww zoquote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Van die korte dunne beentjes.![]()
Gelukkig heb ik niets te klagen [afbeelding]
[afbeelding]
NoOoOooohhhquote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh, eergister nog "gepwned" door Audi.![]()
Ik trok gewoon rustig weg en een ander schuurde tantoe hard weg. Dus ik er keihard achteraan en het werd een wedstrijdje.Mejeh, uiteindelijk kon ik hem wel bijhouden maar niet inhalen
En bij 220 zit ik in de begrenzer van de 6de versnelling dus toen hield het ook op
Dus toen was het definitief... vermogen tekort.
Alleen jammer dat ik daarvoor dus ws. mijn geliefde kawagroen moet gaan inleveren.![]()
(kope???
)
220 is kruissnelheidquote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:
NoOoOooohhhHeel niet!
![]()
![]()
220 is toch hard zat! !!mennnsckkk!!
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
220 is kruissnelheid![]()
Maarjah, dat zul je vanzelf wel merken zodra je wat langer motorrijdt.![]()
En die Audi liep nog uit dus....
Vetttee biikkeeeequote:
TIjd voor zoon een hayabusa ding?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
220 is kruissnelheid![]()
Maarjah, dat zul je vanzelf wel merken zodra je wat langer motorrijdt.![]()
En die Audi liep nog uit dus....
Kan je lenen danquote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal gek
![]()
Noooohhh wat wil je dan hebben voor bike!!!!
Neh joh, ben nog wel aan het rondkijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:09 schreef Geerd het volgende:
TIjd voor zoon een hayabusa ding?
220quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh, eergister nog "gepwned" door Audi.![]()
Ik trok gewoon rustig weg en een ander schuurde tantoe hard weg. Dus ik er keihard achteraan en het werd een wedstrijdje.Mejeh, uiteindelijk kon ik hem wel bijhouden maar niet inhalen
En bij 220 zit ik in de begrenzer van de 6de versnelling dus toen hield het ook op
Dus toen was het definitief... vermogen tekort.
Alleen jammer dat ik daarvoor dus ws. mijn geliefde kawagroen moet gaan inleveren.![]()
(kope???
)
Jong, je kan lullen wat je wil, maar 3.500 zou daadwerkelijk een koopje zijn. Maargoed, het is ook een stukje ongegronde angst.quote:
Ja dat zal best, maar je begon op 3k en sinds een of andere dealer 5k heeft geroepen ben je ineens overal meer gaan vragen, inclusief hierquote:Op donderdag 5 april 2007 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jong, je kan lullen wat je wil, maar 3.500 zou daadwerkelijk een koopje zijn. Maargoed, het is ook een stukje ongegronde angst.Maar ik zal hem via via ws toch wel voor meer verkopen
Zeker voor een beginner is die fiets een mooie start mejeh.
![]()
Ehehe, wtf, ik roep gewoon verschillende bedragen zonder erbij na te denken hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef BazzieK het volgende:
Ja dat zal best, maar je begon op 3k en sinds een of andere dealer 5k heeft geroepen ben je ineens overal meer gaan vragen, inclusief hier
Klopt, maar ik legde je simpele ziel alleen even uit waarom ik die smilie gebruiktequote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe, wtf, ik roep gewoon verschillende bedragen zonder erbij na te denken hoor.Kan me echt niet schelen wat ik er voor krijg, zolang ie maar weg gaat. En ja, ik hou wel een ondergrens aan.
(en die brommerjosti's zijn geen bekenden
)
You're dead man ...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef BazzieK het volgende:
Klopt, maar ik legde je simpele ziel alleen even uit waarom ik die smilie gebruikteMejeh succes met verkaufen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You're dead man ... [afbeelding]
Zal het goed uittestten allemaal. Denk wel dat 400cc een beetje licht is. Zet nog een kleine 100kg extra op de motorquote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef hicham het volgende:
Beetje proefzitten, kijken waar je je benen het best op kunt vouwen
Heb zelf niet echt een idee wat goed past, Blackbird is ook wel wat - maar tevens veel vermogen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Snelwagen het volgende:
En nog ff verder aangepapt met de Honda deerne
Heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef -XX- het volgende:
Koest koest herenbekvechten doen jullie maar in elkaars nek!
Dit lijkt me ook wel vet om te berijden trouwens over een paar jaar![]()
[afbeelding]
Lijkt me zooo lekker rijden![]()
Mooi man, een kikkerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
ckers schöne motorrad
maar dan wel de R versie![]()
[afbeelding]
Die fiets is dikquote:Op donderdag 5 april 2007 23:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
ckers schöne motorrad
maar dan wel de R versie![]()
[afbeelding]
Das een andere motorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die fiets is dik!!!
[afbeelding]!!!!!!!!'??![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Rquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die fiets is dik!!!
[afbeelding]!!!!!!!!'??![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
RRRRRRRRRRRRRquote:
Owwwquote:Op donderdag 5 april 2007 23:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Das een andere motor, maar ook cker mooi
Kbedoelde de 950SMR
quote:
nais, die komt uit het KTM topiquequote:
Nopezzquote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nais, die komt uit het KTM topique![]()
Ofnie?
Mann sagt dan, ich gehe slapfenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nopezz
Google!![]()
![]()
Ich gehe nach meine bettofzo..
![]()
Vergeet niet om de onderkant van de achterpartij van warmtereflecterend materiaal en isolatie te voorzien anders brand je je billenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
dit was het plan![]()
[afbeelding]
Zo gevaarlijk is de Hayabusa niet, het is de onkunde van de berijderquote:Op donderdag 5 april 2007 20:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Om wat langer te leven dan vandaag had ik het zelf al bedacht idd van de Hayabusa. Ken me rijstijl in de auto. Maar met oudere machines bedoel je dan de oudere CBR's of Kawa Ninja's?
Budget voor de eerste motor wil ik een beetje beperkt houden. Tussen de 2 en 4 duizend euro. Je moet het eerst goed leren voordat je met het dure materiaal gaat spelen.
Ga dan van Breda via Rijen en Divmo -> Waalwijkquote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vette Bike dudequote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Geerd het volgende:
Ik zag vandaag een buel beetje vage motor.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef worldpimber het volgende:
Heheh, ik zei beGEERDen [afbeelding]
Wat is dat groene onder de tank?quote:
Het wordt een 9-cylinderquote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
Weet trouwens iemand hier iets van een nieuwe hayabusa? Hoorde er een tijdje geleden iets over, maar de laatste tijd niets nieuws meer![]()
Volle condoom van Shrekquote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat is dat groene onder de tank?
Vloeistofresevoir ergens van?
Nope een 3000cc 1 cilinderquote:Op donderdag 5 april 2007 23:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het wordt een 9-cylinder![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nope een 3000cc 1 cilinder![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:I know it, and you know it, Suzuki will upgrade its speed monster Hayabusa for the 2008 model year. Euro 3 dictates everything the manufacturers do these days and Kawasaki has launched its most serious attack to the top speed crown since the very first ZZR in the ZZR1400. The ZZR1400 is a big leap forward much in the same way as the 1999 Hayabusa was. When it comes to horsepower Suzuki has never rested long when a manufacturer has passed them. Obviously the 2008 'Busa has been under development for several years already. Still, we believe Suzuki has kept its super aerodynamic fairing. Changes on our artists impression are: Radial brakes with ABS, 1400cc engine, conservative estimate of 195bhp with additional ponies at high ram-air friendly speeds, majestic torque from increased bore/stroke, new stronger swing-arm, new exhaust system that conforms to Euro 3 with a catalytic converter under the bike GSX-R style, slightly sharper styling on the rear end and brand new light weight wheels. We are pushing for official comments these days and we will see what Suzuki is willing to share early on.
quote:Wie moet er zeker nog een keer voor een userinterview gevraagd worden en waarom?
Oh zoveel! Uiteraard mijn ex-collega en inmiddels tot crewlid gepromoveerde Drugshond. Youssef zou ik ook graag zien.
quote:
Je quote dit...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Rib-i het volgende:
Naast de opties die gegeven zijn zou ik ook een ZX-12R proberen
Dus dan is het de oldskool ZX-10.quote:Budget voor de eerste motor wil ik een beetje beperkt houden.
Tussen de 2 en 4 duizend euro. Je moet het eerst goed leren voordat je met het dure materiaal gaat spelen.
Dat was een verscholen:quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je quote dit...
[..]
Dus dan is het de oldskool ZX-10.Mijn derde motor.
![]()
[afbeelding]
quote:
Nice preview, maar de tekenaar was een beetje dronken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:44 schreef Rib-i het volgende:
Maar er komt in 2008 een nieuw model Hayabusa oa door de nieuwe emissie eisen
Heeft wel wat![]()
Tja, hij zei zelf ook al Hayabusa.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:31 schreef Rib-i het volgende:
Dat was een verscholen:
Ik vind het onzin om een beginnersmotor te kopen quote
Zonde geld, beter verruim je je budget en koop je wat je tof vind
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis dat die marokkaan vals speelde anders had ik hem zeker geboekt![]()
Ehhhh, daar kan ik niet mee aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:41 schreef Worldbeater het volgende:
Tja, hij zei zelf ook al Hayabusa.![]()
![]()
[..]
Ga ik zo ook doen. Eerst ff eiwitten en koolhydraten inslaan.quote:
quote:
Die dikke of Martie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb trouwens de langste man van Nederland wel eens op een Pan European zien zitten.![]()
[afbeelding]
Het werd gewoon een mini motor.. het was geen gezicht.![]()
Animo?quote:IJskarten in de Uithof
Van donderdag 5 april tot en met zondag 22 april kan je ijskarten in de Uithof!
Er is een spectaculair circuit uitgezet op de 400 meter baan. Voel het ijs opspatten als je door de bocht gaat! De karts zijn uitgerust met spikes voor maximale grip en veiligheid.
Een heat ijskarten (10 minuten) kost slechts ¤ 17,50!
Reserveren is noodzakelijk. Bel hiervoor naar 070-3099649.
Openingstijden ijskartbaan:
Maandag t/m vrijdag 16.00 tot 23.00
Zaterdag en zondag 11.00 tot 23.00
Op maandag 16 april is de ijskartbaan wegens een evenement gesloten.
Ik weet niet of je het filmpje goed bekeken hebt, maar er kan harder gereden worden met een scootmobielquote:
Gelukkig ben jij die bitchtits al vergeten. [/WP]quote:
Ik doe tegenwoordig een choco dieet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef Den_Haag het volgende:
Ga ik zo ook doen. Eerst ff eiwitten en koolhydraten inslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie was er dan de langzaamste bij de kartmeet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef worldpimber het volgende:
Karten is gaar, ik weet zeker dat ik de meest flexibele, sterkste, snelste en lekkerste FokMC'ers ben.
Beetje nep dan als je van die kinderkarts krijgt
De echte langeslungel. Niet de neppert.quote:Die dikke of Martie?![]()
Best.quote:![]()
En nu voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan hem niet meer vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar is er meer te lezen? [afbeelding]
[..]
Nice preview, maar de tekenaar was een beetje dronken.![]()
[..]
Tja, hij zei zelf ook al Hayabusa.![]()
![]()
[..]
Ik ga naar de sportschool.![]()
De sportschool?quote:
Nee meer info over die 3000cc 1 cilinderquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Snelwagen het volgende:
Nee meer info over die Hayabusa uit de prehistorie.
O dat...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee meer info over die 3000cc 1 cilinder
Een meter heeft hij toch wel gehaald?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:57 schreef koffiekoekje het volgende:
O dat...
[info]Die ree voor geen meter[/info]
Heb ik je zo verder geholpen?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Bestdie nieuwe Piaggio motorscooters.
![]()
Met leer bekleed.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen die gladde bovenkant bij het tweede model scoot.![]()
Omhoog? minstens... pogo-bikequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een meter heeft hij toch wel gehaald?![]()
Daarna issie kapot getriltquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een meter heeft hij toch wel gehaald?![]()
De CR500 trilde op de zijstandaard al mooie rondjes van 10 centimeter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dus, je hebt er nooit eentje gehadquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
De CR500 trilde op de zijstandaard al mooie rondjes van 10 centimeter.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De CR500 trilde op de zijstandaard al mooie rondjes van 10 centimeter.![]()
![]()
![]()
Dieptepunt van de dag,Dat schakelen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vast een Amerikaan
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dieptepunt van de dag,Check die gozer lol hebben danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vonnet wel garpig
![]()
Owquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, ben gepwned door kankergierige tatta's.![]()
![]()
Shit je hebt me door. Makster dacht toch wel dat hij een CR500 kocht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:14 schreef worldpimber het volgende:
Ja dus, je hebt er nooit eentje gehad![]()
Jij?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Check die gozer lol hebben danIk vonnet wel garpig
Ejjz Snelwagenquote:
Dat is wel raar heH.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef worldpimber het volgende:
Vier keer in z'n 1 zetten voor het stoplicht, hoezo onzeker.?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb de OP klaar staan mannen.![]()
Aja, dan ook maar gelijk posten.Fok Motorclub [SC deel 682] Lazareth bikes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zag ik Pimber laatst ook al posten. TLR ontduikpoging.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef hicham het volgende:
Ejjz Snelwagen [afbeelding] Alles goed [afbeelding]
Wat zijn een beetje betaalbare SM's die zo nu en dan ook 100 snelwegkilometers aankunnen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |