quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tot in het midden, dan loopt ie er weer uit.
Aldus google
Jullie hebben gewonnen.... (tromgeroffel)quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gewonnen.... (tromgeroffel)
Een filmpje van de Ducati 999R op Nitro
goede middagquote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef worldpimber het volgende:
Fronzen, zo fucking irritant en lelijkLastig als je zo'n gesprekspartner heb, niet uit te staan
[afbeelding]
Sjek die WP is jaloers zijn danquote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef worldpimber het volgende:
Fronzen, zo fucking irritant en lelijkLastig als je zo'n gesprekspartner heb, niet uit te staan
[afbeelding]
Maar natuuuuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb al eerder mijn trauma's aan fronzende entiteiten hier tentoon gesteld.
Hierachter.quote:
editquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierachter.![]()
[afbeelding]
Ik kwam precies 12.20 thuis vanuit Den Haag.
Vriendinnetje zelf was alleen al om 8.30 vertrokken.![]()
![]()
Die blauwe chocolade van de Aldi pwndquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierachter.![]()
[afbeelding]
![]()
Je kunt me van alles wijs maken, maar ik zie je echt nergens op die fotoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierachter.![]()
[afbeelding]
![]()
Vandaag = geen school + lekker weer = genieten = genieten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef -XX- het volgende:
Morgen goede vrijdag = geen school + lekker weer = genieten = genieten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Je kunt me van alles wijs maken, maar ik zie je echt nergens op die foto![]()
![]()
Ik zit aan de andere kant, laat ik er nou niet opkomen omdat ik de camera bedien..
Dat was toch meer werk dan ik dacht........quote:Nieuw gat in de mark!
Wij presenteren dubbelshot! Impressie van de fotomaker tijdens het plezier van de vakantiekiek!
Maakt tegelijkertijd een foto van de voor -en achterkant, en legt zo uw meest prille emotie bloot tijdens momenten die u werkelijk raken. Leg uw volledige emotie vast voor later![/ koffiekoekje]
Plaatje voor de fotosoep.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag = geen school + lekker weer = genieten = genieten.![]()
Heb je trouwens nog gebruik gemaakt van die Roadrash link?![]()
![]()
Triumph en Lidl een goede combinatie.![]()
160 km/u door .......
[afbeelding]
....... gaf geen slippende koppeling.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Ik zit aan de andere kant, laat ik er nou niet opkomen omdat ik de camera bedien..![]()
[..]
Dat was toch meer werk dan ik dacht........
Plaatje voor de fotosoep.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ineens verzot op de kleuren blauw turqoise, geel, oranje, blauw, lila, groen, beige en roze.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Blauw turquoise = Melk met praline crunch.![]()
Geel = Wit![]()
![]()
Oranje = Melk karamel
Blauw = Melk![]()
Lila = Melk hazelnootpasta (zonder nootje)![]()
![]()
Groen = Melk crunch![]()
Beige = Wit vanille crunch![]()
![]()
Roze = Puur crunch![]()
Paars = Puur vage ranzige zhizzle![]()
= pluizig met vlezig spul en crunch
![]()
Wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef dribbel79 het volgende:
Gister weer es aan de poetselarij geslagen op die Honda van me...glimt weer als een tierelier (en die glimmen, echt)
Nog ritten gepland met pasen trouwens??
Oh, HOOIII ! !(iets met terug en weggeweest)
Alleen motorbloempje/knuffelslet komen uit Den Haag. Maar die posten bijna nooit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
Nog niet in dit topic geweest maar toch maar even een vraagje stellen. Zit er al een jaartje of twee/drie aan te denken om mijn motorrijbewijs te halen echter door omstandigheden kwam ik er niet aan toe. Nu door een nieuwe baan heb ik wat meer middelen en tijd te besteden.
Wat ik nu echter zoek is een zaak waar ik mij eens goed kan orienteren op de motoren waarop ik zou kunnen rijden. Ik ben het type voor een sportmotor maar ik ben 2.03m. Heb voor de gein wel eens op een Aprilla gezeten maar dat was echt te klein. Wil dus eens goed passen en me laten informeren. Waar kan dat het beste in regio Den Haag?
Verder zijn tips voor een rijschool ook niet verkeerd.
Bedankt voor de hulp.
Ik denk dat er weinig Italiaanse motoren zijn waar jij goed op kan zitten, maar er is genoeg ander leuk spulquote:Op donderdag 5 april 2007 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
Nog niet in dit topic geweest maar toch maar even een vraagje stellen. Zit er al een jaartje of twee/drie aan te denken om mijn motorrijbewijs te halen echter door omstandigheden kwam ik er niet aan toe. Nu door een nieuwe baan heb ik wat meer middelen en tijd te besteden.
Wat ik nu echter zoek is een zaak waar ik mij eens goed kan orienteren op de motoren waarop ik zou kunnen rijden. Ik ben het type voor een sportmotor maar ik ben 2.03m. Heb voor de gein wel eens op een Aprilla gezeten maar dat was echt te klein. Wil dus eens goed passen en me laten informeren. Waar kan dat het beste in regio Den Haag?
Verder zijn tips voor een rijschool ook niet verkeerd.
Bedankt voor de hulp.
Deze zit als semiSS wel goed denk ik........ geen idee wat de smaak is van.. eh..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat er weinig Italiaanse motoren zijn waar jij goed op kan zitten, maar er is genoeg ander leuk spul
Je zou evt bij motoport kunnen kijken. Geen idee hoe groot die is in Den Haag maar er zullen er vast genoeg staan om te passen
Den Haag I guessquote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze zit als semiSS wel goed denk ik........ geen idee wat de smaak is van.. eh..
.. waar komt hij vandaan?![]()
[afbeelding]
Boven de 2 meter is best wel problematisch bij 9 van de 10 motoren.![]()
Maar qua zithouding is iedere motor wennen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Den Haag I guessAls het Jan Peter is raad ik een gs500 aan
"Je fag" heeft al gereageerdquote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef worldpimber het volgende:Probeer ik mijn motor hier te slijten, maar zat natuurlijk al die tijd verkeerd
![]()
[CENTRAAL] Brommers 108 Leg een wheely in je nek
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aangezien jij er met je sweaty balls op gezeten hebt, liever niet.
Voordat ik ga lessen wil ik wel graag weten of het type motor (semi-SS of iets dergelijks) mogelijk is voor mij. Mogelijk dat ik sommigen beledig maar qua een chopper of iets dergelijks doet mij niks. Is (semi)-SS niet mogelijk moet ik nog eens goed overdenken of ik wel het motorrijbewijs ga halen. zoek dus een zaak waar ik advies kan krijgen en gewoon kan 'passen'quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ken Motoport in Wateringen, dat is wel een zaak waar je een motor mee kan krijgen.![]()
Van Veen motoren daar aan de overkant is een betere zaak met meer service en persoonlijke benadering van de eigenaar zelf, maar geen idee hoe ze daar over leenmotoren denken. (dus iets lekker zelf uitzoeken
)
En anders moet je eens wat verder kijken naar de topper onder de zaken die ik ken, en die zit in IJsselstein.
Arie Molenaar motors.![]()
Maar voorlopig zou ik eerst maar eens gaan lessen ja.![]()
![]()
d'r zijn er hier 2 die net van hun 25 Kw beperking af zijn. Die hebben op een Bandit 600 en een zxr600.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voordat ik ga lessen wil ik wel graag weten of het type motor (semi-SS of iets dergelijks) mogelijk is voor mij. Mogelijk dat ik sommigen beledig maar qua een chopper of iets dergelijks doet mij niks. Is (semi)-SS niet mogelijk moet ik nog eens goed overdenken of ik wel het motorrijbewijs ga halen. zoek dus een zaak waar ik advies kan krijgen en gewoon kan 'passen'![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
d'r zijn er hier 2 die net van hun 25 Kw beperking af zijn. Die hebben op een Bandit 600 en een zxr600.
zie een paart posten hier omhoog - probeert em in het brommer topic te verkopen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef bvvt het volgende:
/sdoh niet quoten maar editen moest ik em
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Blauw turquoise = Melk met praline crunch.![]()
Geel = Wit![]()
![]()
Oranje = Melk karamel
Blauw = Melk![]()
Lila = Melk hazelnootpasta (zonder nootje)![]()
![]()
Groen = Melk crunch![]()
Beige = Wit vanille crunch![]()
![]()
Roze = Puur crunch![]()
Paars = Puur vage ranzige zhizzle![]()
= pluizig met vlezig spul en crunch
![]()
Ja toch, jullie zijn toch van de Kw beperking af op je rijbewijs?quote:
Ja, maar ik mis de relevantie met de gequote postquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja toch, jullie zijn toch van de Kw beperking af op je rijbewijs?
toch??
niet dan? ? ? ? ? ?
Heb genoeg jaartjes Savage gereden.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand interesse in een Suzuki Savage 650 LS uit '92 ofzo?
(voor een licht rbw. trouwens)
Mail me maar...staat in Veenendaal
Ooooo, ik las iets van dat ie geen choppert wilt rijden en dat ie iets lekker vlots wilde hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis de relevantie met de gequote post
Nou, ik hoop maar dat ik de eerste ben die gemailed heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand interesse in een Suzuki Savage 650 LS uit '92 ofzo?
(voor een licht rbw. trouwens)
Mail me maar...staat in Veenendaal
Mwoah, vind het nu toch best een traag dingquote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ooooo, ik las iets van dat ie geen choppert wilt rijden en dat ie iets lekker vlots wilde hebben.
Nou wat jij rijd is toch niet echt traag zeg maar
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, ik hoop maar dat ik de eerste ben die gemailed heeft.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Roderick is ook vrij groot (1.98) en die heeft ook die brommer.
![]()
het valt me best wel mee... maar ik heb dan ook niet echt op een normale motor geredenquote:Comfortabel zal het wel niet zijn........![]()
Is niet mijn fiets, ik bied 'm alleen aan voor een vriendinquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, ik hoop maar dat ik de eerste ben die gemailed heeft. [afbeelding]
Heeft ze een nieuwe gekocht?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Is niet mijn fiets, ik bied 'm alleen aan voor een vriendin
Een GS500 wil je nietquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Zal binnenkort eens op een GS500 stappen. Ben al wel 26, dus hoef niet meer in de 25kW categorie (of heb ik wat nieuwe regelgeving gemist?)
Stel je eens voor... a dream for WB coming truequote:De resultaten zijn zeer wisselend en ook over het soort olie wordt druk gediscussieerd. Sommigen zweren bij plantaardige oliën, terwijl een experiment van Toms Hardware juist motorolie als meest geschikte kandidaat ziet.
>> http://tweakers.net/nieuw(...)ng-aangekondigd.html
Als je 26 bent heb je niks te zoeken bij een gs500.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Zal binnenkort eens op een GS500 stappen. Ben al wel 26, dus hoef niet meer in de 25kW categorie (of heb ik wat nieuwe regelgeving gemist?)
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Stel je eens voor... a dream for WB coming true![]()
Elke 1.500 km CPU cycles je computerolie verversen
Maar hij is al wel snel over.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je 26 bent heb je niks te zoeken bij een gs500.En al helemaal niet gezien je voorkeur.
Soort van "Ik hou van ferrari en daarom neem ik een fiat 500". Da werkt nie hè
Het getal 500 is in deze wel erg toepasselijk
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Een GS500 wil je niet
Was slechts ter voorbeeld, onterecht aangehaald door koffiekoekje en WB, aangezien betreffende eigenaar slechts een GS500 heeft vanwege een gebrek aan liquide middelen
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Stel je eens voor... a dream for WB coming true![]()
Elke 1.500 km CPU cycles je computerolie verversen
Zelfs mij word die al afgeradenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ze heeft een CBR 600 F uit 1999 gekocht, werkelijk een machtig mooi ding!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe gekocht?
of aan de wilgen gehangen?
Leuke minibikequote:
quote:In de Supersportklasse ging de winst net als vorig jaar naar Triumphs Daytona 675.
Deze Britse driecilinder sleept al sinds zijn verschijning de ene prijs na het andere juichende testresultaat in de wacht. Triumph heeft duidelijk de juiste snaar geraakt met de strak gelijnde nieuweling.
Deze motorfiets is gewoon de snelste motor in de Supersport klasse.
En dat is geen sinnecure met de Japanse concurrentie.
Niet alleen voelt hij sneller, klinkt hij sneller, de Triumph noteerde ook nog verreweg de snelste rondetijd op het circuit.
Alleen de Yamaha R6 kon enigzins in het spoor blijven, was alleen niet net zo ongelofelijk stabiel, en moest op het rechte stuk duidelijk zijn meerdere erkennen in de trots uit Engeland!
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
Ergens bij googlehttp://images.google.nl/images?q=TRIUMPH+675&gbv=2&svnum=10&hl=nl&start=80&sa=N&ndsp=20
Goed staaltje teksten uit hun verband rukkenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar hij is al wel snel over. [afbeelding]
"ik kijk eerst welke motor bij mij past, anders ga ik niet eens lessen".![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
Ergens bij googlehttp://images.google.nl/images?q=TRIUMPH+675&gbv=2&svnum=10&hl=nl&start=80&sa=N&ndsp=20
Wat vind je van een xjr 1300 dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed staaltje teksten uit hun verband rukkenAls de enige motor waar ik op pas type Honda Goldwing zijn dan word ik daar niet echt gelukkig van.
Dit is een beetje het type waar ik zelf aan denk. Sport, supersport danwel toersport. Alleen heb ik het vermoeden dat de supersport machines een beetje te klein zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwaliteit kom je overal tegenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
Ziet er goed uit. Enig idee in welke zithoogte-categorie ik moet zoeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat vind je van een xjr 1300 dan?[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er wel lang/groot uit
Tip 1: Geen motortips van -XX- aannemenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Enig idee in welke zithoogte-categorie ik moet zoeken?
Voor een supersport zou ik iig bij de oudere modellen kijken, die zijn meestal wat forser gebouwd dan de nieuwe modellen die steeds kleiner, slanker en derhalve lichter gebouwd worden. Als je daar op zit met je 2 meter dan zie je vooral een mens langskomen en niet een mens op een motorquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tip 1: Geen motortips van -XX- aannemen
http://www.bikez.com/search/index.phpquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te weinig om een Hondawasaki ZX Bandit R te kopenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor een supersport zou ik iig bij de oudere modellen kijken, die zijn meestal wat forser gebouwd dan de nieuwe modellen die steeds kleiner, slanker en derhalve lichter gebouwd worden. Als je daar op zit met je 2 meter dan zie je vooral een mens langskomen en niet een mens op een motor
Hayabusa, Blackbird, BMW R1200 GS zijn wel wat grotemensen motoren. Maar de eerste twee hebben nogal wat vermogen voor een beginner en een BMW R1200 GS is misschien niet helemaal jouw type, misschien ook niet het budget
Wat heb je te besteden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |