Kan je beter naar R&P toe gaanquote:Op woensdag 4 april 2007 22:00 schreef psv01 het volgende:
Omdat hier mensen komen die veel tiepen en op die manier Fok naar de top kunnen brengen.
linkje naar ander topic.
Join FOK! Whatpulse! En help FOK! naar de top. Deel #71
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef vaudej het volgende:
[..]
Kan je beter naar R&P toe gaandáár worden verhalen geschreven!
Wel meedoen met het Fok team.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:19 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb het programma al tijden niet meer op mijn computer staan, toch maar weer eens aangezet, ben wel weer benieuwd naar mijn hoeveelheden
Mezelf even toegevoegdquote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
lijstje van mensen die meedoen :
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf
Qwrtje (Lampje [NL] @ FOK!)
C10H14N2
thedude0
LightLuke
Bouncer_Bone
Whizzkith
Black-Death
FJD
Swarmahoer
-Marc-
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe zit dat met die reclamebanners?
quote:lijstje van mensen die meedoen :
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf
C10H14N2
thedude0
LightLuke
Bouncer_Bone
Whizzkith
Black-Death
FJD
Swarmahoer
-Marc-
zarGon
voeg jezelf toequote:
werkt niet, een gewicht op een toets leggen werkt niet, je moet gewoon klikkenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:44 schreef jwjw het volgende:
Deze snap ik niet, veel muis-klikken is toch geen enkel probleem met iets als een auto-klikker?
wat??quote:
Lijstje in het officiele WP topic geupdatequote:Op donderdag 5 april 2007 19:34 schreef Flokk het volgende:
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf
C10H14N2
thedude0
LightLuke
Bouncer_Bone
Whizzkith
Black-Death
FJD
Swarmahoer
-Marc-
zarGon
RandomReader
DABAMaster
Flokk
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef Robin2130 het volgende:
Ik doe natuurlijk ook mee
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf
C10H14N2
thedude0
LightLuke
Bouncer_Bone
Whizzkith
Black-Death
FJD
Swarmahoer
-Marc-
zarGon
RandomReader
DABAMaster
Flokk
Robin2130
Covie![]()
ik heb het ook maar even op mijn PC gezet, lijst is dus nu:quote:
Yup dit is de lijstquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:04 schreef yosander het volgende:
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf
C10H14N2
thedude0
LightLuke
Bouncer_Bone
Whizzkith
Black-Death
FJD
Swarmahoer
-Marc-
zarGon
RandomReader
DABAMaster
Flokk
Robin2130
Covie
NLWerner (Sehnsucht@fok)
yosander
Dit is toch de de lijst voor de megapulse?![]()
quote:
quote:
hij telt alleen het aantal tikken... niet de volgorde waarin je typt het is een key logger geen text loggerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:35 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Dat ding registreert dus ook gewoon al je passwords, leuk.
Zeg jijquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij telt alleen het aantal tikken... niet de volgorde waarin je typt het is een key logger geen text logger
waar baseer jij op dat ie text logt dan ...quote:
Is getest door verschillende mensen (en programma's).quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:59 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
Hebben we al een topic overquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:59 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
Ga naar profiel settings ofzo op de website van Whatpulsequote:Op zaterdag 7 april 2007 10:05 schreef da_micha_man het volgende:
Ik heb wel vaker meegedaan, maar ik krijg de settings niet goed als ik whatpulse installeer.
Account name: check
Password: check
Profile: ???
Wat moet ik invullen dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:21 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Ga naar profiel settings ofzo op de website van Whatpulse![]()
De naam van je profiel, bijvoorbeeld Thuis voor je thuis PC, en dit dan invullen in het veld Profilequote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Wat moet ik invullen dan?
Ik heb volgens mij alle informatie van m'n profiel al geprobeerd.
![]()
Fixed 14.gifquote:Op maandag 9 april 2007 12:34 schreef JortK het volgende:
[..]
De naam van je profiel, bijvoorbeeld Thuis voor je thuis PC, en dit dan invullen in het veld Profile![]()
quote:murp
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf
C10H14N2
thedude0
LightLuke
Bouncer_Bone
Whizzkith
Black-Death
FJD
Swarmahoer
-Marc-
zarGon
RandomReader
DABAMaster
Flokk
Robin2130
Covie
NLWerner (Sehnsucht@fok)
yosander
MYM
da_micha_man
DrOetker
Jojogirl
Xebber
Godlike02
Piles
Ollie ( Nuongirl@FOK!)
JoRdY_iS_hErE (Quyxz@FOK!)
Stekelzak
Beerenbotje
Vinay
Ja dat is verbodenquote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef beerenbotje het volgende:
Is het btw verboden om gewoon een auto clicker te starten en die 7 dagen te laten lopen?![]()
quote:murp
Mathijz
R-Mon
SpeedyGJ
Vlarp
Wouser
HeaRt_woRm
WyriHaximus
SwollyBoy
Jortk
wonderer
Legolas_Greenleaf
C10H14N2
thedude0
LightLuke
Bouncer_Bone
Whizzkith
Black-Death
FJD
Swarmahoer
-Marc-
zarGon
RandomReader
DABAMaster
Flokk
Robin2130
Covie
NLWerner (Sehnsucht@fok)
yosander
MYM
da_micha_man
DrOetker
Jojogirl
Xebber
Godlike02
Piles
Ollie ( Nuongirl@FOK!)
JoRdY_iS_hErE (Quyxz@FOK!)
Stekelzak
Beerenbotje
Vinay
PadreAnusham
Goede zaak toch, de lijst wordt ook in het officiele topic bijgewerkt hoorquote:Op zondag 15 april 2007 15:57 schreef R-Mon het volgende:
Waarom hebben we door dit topic opeens 2x zoveel deelnemers als in het normale topic?
Mooi zo en welkomquote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Profile Keys Clicks Miles Last Pulse
Turquaz52 1,048 181 0.01 2007-04-15 17:55:50 :)
ohw ja.. heb me al aangemeld @ FOK! team
Op 5 Mei na 9 uur in de ochtendquote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Robin2130 het volgende:
Op 5 mei is dus de megapulse, maar hoelaat is dat dan?
Welkom dan ook maarquote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik doe mee!Ik heb het al eens gedaan, echt super grappig dit
quote:
Welkomquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef colourAgga het volgende:
Ik had 't al draaien maar de client deed 't een hele tijd niet. Heb update gedaan en nu zal ik ook wel meesparen tot aan 5 mei. Kijken hoeveel toetsaanslagen ik ga halen
Nee hoor, vooral voor school haal ik er veel, gisteren al ongeveer 25k aan school,quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef FJD het volgende:
Nicht
Maar goed in dit topic haal jij dus al je keys.
Yep, op 5 mei in 1 keer pulsen!! Al je keys ineens:)quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:13 schreef Banzaiaap het volgende:
Dus het is de bedoeling dat we tot 5 mei niet updaten en dan allemaal in 1 keer?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:23 schreef Metalfrost het volgende:
oh ik heb net gepuls-ed met mijn 36.000 keystrokes.
Helaas nietquote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef PiRANiA het volgende:
nog geen mogenlijkheid @ ubuntu linux>
In een keer een grote stap in de stats, ziet er leuk uitquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef MediciBR het volgende:
Wat is de meerwaarde van een megapulse eigenlijk?
plus, het belangrijkste,quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef JortK het volgende:
[..]
In een keer een grote stap in de stats, ziet er leuk uit
Plus dat de andere teams denken dat onze 'output' tegenvalt
als er een linux-client was...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef JortK het volgende:
Mensen meldt je nog even aan vlak voor de megapuls, we kunnen de tikjes goed gebruiken!!!![]()
![]()
alsof ik op een windhos wil werkenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach je zal toch wel ergens nog een windows machine hebben liggen
Die staat nog niet op de rol, maar dat zal binnenkort wel weer duidelijk wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:33 schreef MYM het volgende:
Wanneer is de volgende megapulse ?
Okee danquote:Op zondag 20 mei 2007 13:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Die staat nog niet op de rol, maar dat zal binnenkort wel weer duidelijk wordenMensen meldt je aan!!
Sorryquote:
Yup, en je hebt je aangemeld bij Team Fok! op de website bij Whatpulse?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dus nu moet ik simpelweg zoveel mogelijk typen enzo?
Zeker weten!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Yup, en je hebt je aangemeld bij Team Fok! op de website bij Whatpulse?
Man die avatar is echt ziekquote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef Ferdii het volgende:
heb nu bijna 500000 keystrokes staan en 15 mile
Die kerel is echt damn ugly!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Ferdii het volgende:
neuh ik wacht nog ff
laat em oplopen tot 1 miljoen en dan pulse ik
die avatar komt van jaap uit de goudenkooi
Niet dat ik weetquote:Op zondag 20 mei 2007 14:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Doet pizzaman trouwens ook mee met Fok! ?
* avatar schoptquote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Ferdii het volgende:
neuh ik wacht nog ff
laat em oplopen tot 1 miljoen en dan pulse ik
die avatar komt van jaap uit de goudenkooi
F5 telt ookquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef vaudej het volgende:
[..]
Kan je beter naar R&P toe gaandáár worden verhalen geschreven!
Ja ach zouden die mensen ook niet af en toe hier langs fietsenquote:
zou ook best kunnen dat ze zich gewoon vergissen in het subforum!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach zouden die mensen ook niet af en toe hier langs fietsen
Iedereen heeft toch een beetje ONZ nodig in zijn leven
Ook dat zal me niet verbazen met dat soort types die een beetje in de war zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou ook best kunnen dat ze zich gewoon vergissen in het subforum!
En er is meteen iemand die zich heeft ingeschrevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou kom op mensen, wees een held en doe mee
Daar houden we je op aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iddben gewoon goed
de 700ste user wint een reisje naar NY
quote:
Dan zou ik allang gestorven zijn aan een alcohol intoxicatie...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef gateway het volgende:
[..]
vandaar dat ik van het weekend zoveel bier heb gedronken
Komt goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:25 schreef PiRANiA het volgende:
wie mailt me ale er een client is voor linux?
[afbeelding]
701 leden op dit momentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iddben gewoon goed
de 700ste user wint een reisje naar NY
en je moet minimaal 1 key hebben gepulsedquote:
100 users, 10k per dag? gemiddeld, zouden ze dat halen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef fate het volgende:
Als die 100 nieuwe users die we nu al hebben, ook nog wat reclame maken en nog meer users overhalen om mee te doen![]()
Je krijgt eeuwige roem als je 10 extra users kan aanbrengenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef denkjedat het volgende:
krij gik eeuwige roem als ik reclame maakt en een kusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |