F5 telt ookquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef vaudej het volgende:
[..]
Kan je beter naar R&P toe gaandáár worden verhalen geschreven!
Ja ach zouden die mensen ook niet af en toe hier langs fietsenquote:
zou ook best kunnen dat ze zich gewoon vergissen in het subforum!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach zouden die mensen ook niet af en toe hier langs fietsen
Iedereen heeft toch een beetje ONZ nodig in zijn leven
Ook dat zal me niet verbazen met dat soort types die een beetje in de war zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou ook best kunnen dat ze zich gewoon vergissen in het subforum!
En er is meteen iemand die zich heeft ingeschrevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou kom op mensen, wees een held en doe mee
Daar houden we je op aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iddben gewoon goed
de 700ste user wint een reisje naar NY
quote:
Dan zou ik allang gestorven zijn aan een alcohol intoxicatie...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef gateway het volgende:
[..]
vandaar dat ik van het weekend zoveel bier heb gedronken
Komt goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:25 schreef PiRANiA het volgende:
wie mailt me ale er een client is voor linux?
[afbeelding]
701 leden op dit momentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iddben gewoon goed
de 700ste user wint een reisje naar NY
en je moet minimaal 1 key hebben gepulsedquote:
100 users, 10k per dag? gemiddeld, zouden ze dat halen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef fate het volgende:
Als die 100 nieuwe users die we nu al hebben, ook nog wat reclame maken en nog meer users overhalen om mee te doen![]()
Je krijgt eeuwige roem als je 10 extra users kan aanbrengenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef denkjedat het volgende:
krij gik eeuwige roem als ik reclame maakt en een kusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |