Hmmmm.. nee.quote:
*Vangtquote:
*Eitje deelt met dago..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb geen sokiela.
Sorry, Dago was de schuldige.quote:
quote:
quote:
Lafaard! Durf te leven! Neem risico en mík op die 299.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik was al expres gestopt met posten om te voorkomen dat ik post nr 300 zou hebben.
P.U.S.S.Y.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik was al expres gestopt met posten om te voorkomen dat ik post nr 300 zou hebben.
Ha!quote:
b.quote:
Ga je nu op zolder die prachtig mooie aankoop van [toen] weer afstoffen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hey buddy! Long time no see!
[/John Candy]
Ik weet waar [het] ligt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga je nu op zolder die prachtig mooie aankoop van [toen] weer afstoffen?
Dit is een goede uitvalsbasis.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:
Ik zoek nog een slowchat om de dagen mee door te komen. Ben ik hier aan het goede adres?
Neuh, het gaat hier veul te snel. Bij vlagen dan.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:
Ik zoek nog een slowchat om de dagen mee door te komen. Ben ik hier aan het goede adres?
Ah, okay. Spam me maar een keer op MSN. Weet nog niet wanneer ik de kaartjes precies haal.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:40 schreef Stofje het volgende:
De 13e moet ik werken. Even de afweging maken, dus.
dit is een slowchatquote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:
Komt door mijn afwezigheid. We zijn in een mum van tijd bij de 1000.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, het gaat hier veul te snel. Bij vlagen dan.
Goede info, ik c/p het naar Kladblok.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef timbob het volgende:
[..]
dit is een slowchat
en die doet wel iets met je dag ja.
dus.
Ja, dan is het maar duidelijk he.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goede info, ik c/p het naar Kladblok.
Ja, en bedankt. Nu durf ik niet meer met m'n oogleden te knipperen!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Komt door mijn afwezigheid. We zijn in een mum van tijd bij de 1000.
Handjes boven de dekens, anders klots je het bed onder waar je nog in moet slapen vanavond.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga vanuit m'n bed TV kijken. Slaapze.
Dat is standaard hier hoor! J. Tiek. c-c.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
Oeh, een mooie mevrouw in BeF!
Ah, en wij zijn dan de mooie mannen! Toch? Wel, toch? Há, jawèèèl!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is standaard hier hoor! J. Tiek. c-c.
Selffullfilling prophecy.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, en wij zijn dan de mooie mannen! Toch? Wel, toch? Há, jawèèèl!
Ik moest hardop gniffelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel verticale streepjes achter elkaar.
RIP aan de KLB nabestaanden.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Janetje het volgende:
Ik ben chagrijnig.
Janetje is in 'r elementquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Janetje het volgende:
Ik ben chagrijnig.
Neh... modden is nu niet zo'n heel goed plan.quote:
Tegenwoordig lukt me dat aardig. Best handig, zo'n guillotine boven je nek.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet FOK! en wer... priv... wer... pri... w...... nou ja, je moet ze gescheiden houden.
Tuuk woal.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh... modden is nu niet zo'n heel goed plan.
Ik heb net een project geschreven over de guillotine..quote:Op woensdag 4 april 2007 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tegenwoordig lukt me dat aardig. Best handig, zo'n guillotine boven je nek.
De Guillotine, implementatiemethoden en toepassingen voor een nieuwe eeuw.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net een project geschreven over de guillotine..
Feel my wrath.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Stofje het volgende:
Ik modde altijd als ik chagrijnig was. Juist dán.
Vooral dat laatste ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De Guillotine, implementatiemethoden en toepassingen voor een nieuwe eeuw.
We hebben een enorme dip gehad.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
Maarrehm, even iets anders. BeF nummer 852. Dat zijn er volgens mij nog geen 70 sinds een jaar?
Maar de Guillotine was toch instrumentaal in het zoeken naar humane, pijnloze methoden van executie?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja.
Het moest gaan over een voorwerp dat als revolutionair beschreven werd (hihi, revolutie, Franse, TJAK) maar in de huidige wereld geen plaats heeft. Dus iets dat de wereld niet veranderd heeft..
Ik heb m'n betoog over waarom dat ding weer ingevoerd moet worden toch maar weggelaten.
Een invasie van kutnewbies,quote:
Ahuh.. dus in zoverre was het een belangrijke uitvinding.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar de Guillotine was toch instrumentaal in het zoeken naar humane, pijnloze methoden van executie?
Welterustenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Maar dan heeft het de wereld dus wel veranderd.
Ik snap denk ik je eerdere post niet. Maar ik ga nu slapen. Trustekusje aan eenieder!
*stampt.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef Q. het volgende:
Ik zo van ons wij, wat doen we?
Ik heb morgen om 8 uur een afspraak.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef Stofje het volgende:
Komt er iets op tv of zo? Half 11. Hálf élf!
Welterusten!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 8 uur een afspraak.
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Misstique het volgende:
Ik moest op onchristelijke tijden mn nest uit. Dus ik ben moe. Ik ben géén ochtendmens. Én ik heb een kutbui.
Ochtend is stom. En dan gaan er allemaal mensen tegen je praten op je werk en verwachten dat je dingen gaat doen. Doe dat eens niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Misstique het volgende:
Ik moest op onchristelijke tijden mn nest uit. Dus ik ben moe. Ik ben géén ochtendmens. Én ik heb een kutbui.
Zie het van de zonnige zijde; je hebt straks 3 dagen vrij.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Misstique het volgende:
Zullen we elkaar steunen in deze moeilijke tijden?quote:
En daarna mag ik naar de kaakchirurg!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige zijde; je hebt straks 3 dagen vrij.
Optimistquote:Op donderdag 5 april 2007 09:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige zijde; je hebt straks 3 dagen vrij.
Pessimistquote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daarna mag ik naar de kaakchirurg!.
Antichristquote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zullen we elkaar steunen in deze moeilijke tijden?.
*Tiek eerst boterhammetje voert voor een goeie basis.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zullen we elkaar steunen in deze moeilijke tijden?.
Hij was okay. Relatief.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef Stofje het volgende:
StofjeB heeft een permban. Een échte.
Ik bekeek gisteren een aantal topics en posts van StofjeB. Het was een irritante kutnewbie die dacht grappig te zijn. En moet je nou eens kijken wie ik benquote:
Spoedig! Jouw met seks doordrenkte lichaam is een must voor eenieder met gevoel.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef SiemeN het volgende:
Wanneer gaan we nou voor de herenliefde, Stof.
Daarom staat er ook een streep door de B blinde hond!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef Stofje het volgende:
StofjeB heeft een permban. Een échte.
Just what I need.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Tiek eerst boterhammetje voert voor een goeie basis.
*Tiek vervolgens volgiet met aardbeien en vloeibare chocolade.
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef SiemeN het volgende:
Nog even in het licht van ons Star Wars gesprek van gisteren..
[afbeelding].
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een streep door de B blinde hond!.
wordt er wel eens echt gewerkt bij jullie?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:00 schreef Misstique het volgende:
Overleg.
"Oké dames en heren, wat zullen we nú eens gaan doen...".quote:Op donderdag 5 april 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
wordt er wel eens echt gewerkt bij jullie?
Ja, niet echt een verbetering hè?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik bekeek gisteren een aantal topics en posts van StofjeB. Het was een irritante kutnewbie die dacht grappig te zijn. En moet je nou eens kijken wie ik ben! Rofl! Lolzor.!! eninz.
Hou jij eens even heel snel je mond tegen mijn tiekjequote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hou jij eens even heel snel je mond tegen mijn tiekje
"Laten we daar eens lekker over gaan overleggen!"quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Oké dames en heren, wat zullen we nú eens gaan doen...".
Zij begon!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je struikelt, val je dus óf in het gif, óf van het dak af. Tof.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef mcDavid het volgende:
ik denk dat ik bouwvakkergif ga strooien op het dak
Als ik maar van die bouwvakkers afraak!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je struikelt, val je dus óf in het gif, óf van het dak af. Tof.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:
Tussen de vergaderingen en overleggen door. Soms.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
wordt er wel eens echt gewerkt bij jullie?
Zoals je ziet heb ik hier al genoeg vriendjes.quote:
en dat gebeurde precies 4 dagen geleden zeker?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef Stofje het volgende:
Jongen teleporteert van Groningen naar Amsterdam?!
Op wat voor manier?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef Stofje het volgende:
Ik wil niet één van je vriendjes zijn, ik wil iets betekenen.
Hmm, vooruit, ik ben overtuigd.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Diepgang! Nieuwe inzichten! Elkaar inspireren! Betekenis!
Drink BrEeZaH, met genoeg alcohol is alles verstaanbaar te makenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
Ik versta je niet.
Ah okay, in dat geval:quote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef SiemeN het volgende:
Stofje is een beetje zwartgeblakerd.
Fawaka.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het erg fijn dat je tegemoet komt aan mijn invulling van prettige vriendschappen en hoop dat we elkaar in de toekomst met enige regelmaat kunnen plezieren met de diepgang, de nieuwe inzichten, die betekenisvol zijn en waarin we elkaar kunnen inspireren met elkaars kennis en gevoel.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, waarde Stof.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het erg fijn dat je tegemoet komt aan mijn invulling van prettige vriendschappen en hoop dat we elkaar in de toekomst met enige regelmaat kunnen plezieren met de diepgang, de nieuwe inzichten, die betekenisvol zijn en waarin we elkaar kunnen inspireren met elkaars kennis en gevoel.
pics!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef Stofje het volgende:
Godver, hier lopen allemaal HBO-mutsen rond met strakke shirts en korte rokjes en nietszeggende uitstraling. Precies zoals ik ze graag zie.
Ik denk het wel, die zin loopt voor geen meter.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, waarde Stof.
In mijn huidige gemoedstoestand zou me dat werkelijk niet lukken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die zin loopt voor geen meter.
Dat was bij mij ook het geval.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:21 schreef mcDavid het volgende:
Jammer dat er bij ons alleen maar kerels zitten.
wtf?quote:
Was het bij jullie ook zo dat iedereen opkeek als ze tikkende hakken hoorden?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook het geval..
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding] TYF NOU EENS OP MET DIE SCHIJTSITE VAN JE. [afbeelding]
mode-academie?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:29 schreef Stofje het volgende:
Bij mij zitten 80% vrouwen en 10% homo's op school. Ik geef toe, om díe reden heb ik ook wel eens getwijfeld. Ik bedoel, dan moet de opleiding toch wel heel vrouwelijk zijn. Maar godverdomme, zoveel geestelijke leegte en lichamelijke voordelen is fantastisch..
Ja, want dan kwam ik voorbij.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was het bij jullie ook zo dat iedereen opkeek als ze tikkende hakken hoorden?
ach, zie het maar zo: er bestáán érgere ik-zoek-later-wel-een-rijke-vent-studiesquote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef Stofje het volgende:
Nee, media, informatie en communicatie, waarvan het overgrote deel verder gaat in de stroming "redactie en productie". Schrijven voor de Tina, daar komt het voor die wieven op neer.
ik zou het niet weten, ze komt nooit naar de meets waar ik naar toe gaquote:
quote:
Wij ook rond half 5, alleen dan vanwege een crematie.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
Wij moeten noodgedwongen vroeg weg vandaag!.
Om half 5 gaat de stroom er af in het hele pand!.
Sorry, volgende keer ben ik er bij.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ze komt nooit naar de meets waar ik naar toe ga
Ik ga maar dit doen:quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer ben ik er bij..
Vreselijk voor je collega idd.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb de man niet gekend, maar toch bedankt. Heb wel ontzettend te doen met m'n collega.
Ik kan hier geen filmpjes zien.quote:
Nee, het is verschoven en samengevoegd met de picknickmeet van moemoe. Volgens mij is dat volgende week.quote:Gaat het zondag nou nog door of komt er niemand?
Holy shit.quote:
Mooi, dan kan ik zondag vliegen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan hier geen filmpjes zien.
[..]
Nee, het is verschoven en samengevoegd met de picknickmeet van moemoe. Volgens mij is dat volgende week.
Of Ajax kijken.quote:
Of in de tuin zitten en genieten van het mooie weer.quote:
Ja, je zou toch op een terrasje moeten zitten, met dat mooie weerquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of in de tuin zitten en genieten van het mooie weer..
Yep.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef mcDavid het volgende:
[Picknick meet april] Achter die pc vandaan! NUUUUUUU!!
die dus?
Waarschijnlijk zit ie gewoon in de Arena hoor, die wedstrijd kmot niet op TV. Ik zit denk ik bij NAC. Voetbal kijken en bier drinken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
voetbal
TV kijken als het mooi weer is en je betere dingen kunt doen
Ze spelen in Waalwijk zondag. Daar ben ik niet bij.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ie gewoon in de Arena hoor, die wedstrijd kmot niet op TV. Ik zit denk ik bij NAC. Voetbal kijken en bier drinken.
Dan nog blijft het voetbal.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ie gewoon in de Arena hoor, die wedstrijd kmot niet op TV. Ik zit denk ik bij NAC. Voetbal kijken en bier drinken.
Waalwijk is gewoon vrij vervoer toch? Supertof daar!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ze spelen in Waalwijk zondag. Daar ben ik niet bij.
Ik kijk wel via de Chinees of ergens in de kroeg.
Ongetwijfeld, maar het is me net even te ver. Volgend seizoen misschien.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waalwijk is gewoon vrij vervoer toch? Supertof daar!
Geen idee, ik doe niet aan modelbouw.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, is er een hevige concurrentiestrijd gaande in het stuntvliegsegment?
Jij vloog toch ook?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan modelbouw.
Het blijft toch een rare feature, die afkortingquote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jep, ik zweefvlieg.
zweefvliegers doen hooguit kunstvliegen.
Nouja, behalve bij de DSA dan.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het blijft toch een rare feature, die afkorting. Je ziet het alleen als je quote. Anyway, ik vind dat dus gewoon één pot nat. Vliegen is vliegen, kom nou.
![]()
de [afk]quote:Op donderdag 5 april 2007 12:53 schreef Misstique het volgende:
Welke feature hebben jullie het over?
Dat zie ik nu voor het eerst. En ik zie het ook alleen als ik quote.quote:
Ja, dan zie je het wel, maar ik ga niet op elk woordje staan met m'n mouse. Het valt simpelweg niet op, het is gewoon een woordje, zoals alle anderen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
En als je er op rechterklikt en eigenschappen kiest?
of als je er een poosje boven hovert met de muis?
Dat dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dan zie je het wel, maar ik ga niet op elk woordje staan met m'n mouse. Het valt simpelweg niet op, het is gewoon een woordje, zoals alle anderen.
Och, topicvulling.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef Misstique het volgende:
Vrij nutteloos ook.
Dan zou FOK vol met stippeltjes staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat altijd woordjes waren die verkeerd gespeld waren.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:43 schreef SiemeN het volgende:
Misschien heeft 'ie wel een stuk of 14 exemplaren?
Hoe zat dat met Darth Vader? Had hij een uitgebreide collectie van zwarte pakken en helmen tot zijn beschikking?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Stofje het volgende:
Een soort Donald Duck dus. Die heeft ook enorm veel matrozenpakjes..
Dat is veel te agressief voor mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoe zat dat met Darth Vader? Had hij een uitgebreide collectie van zwarte pakken en helmen tot zijn beschikking?
Die zweet niet meer met al die apparatuur in zn lijf.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoe zat dat met Darth Vader? Had hij een uitgebreide collectie van zwarte pakken en helmen tot zijn beschikking?
Ok. Maar wat gebeurde er dan als Kwek perongeluk Kwak's outfit uit de kast haalde?quote:
Dat neemt niet weg dat de beste man vast wel eens wat soep morste.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die zweet niet meer met al die apparatuur in zn lijf.
Hij heeft toch 'the force' mên.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat de beste man vast wel eens wat soep morste.
Dat maakt niet uit. Het is een drieling en daar zijn ze trots op. Ze hebben eigenlijk continu elkaars kleren aan. En elkaars petjes, uiteraard.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ok. Maar wat gebeurde er dan als Kwek perongeluk Kwak's outfit uit de kast haalde?
Ik mocht de kleren van mijn zus nooit aan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is een drieling en daar zijn ze trots op. Ze hebben eigenlijk continu elkaars kleren aan. En elkaars petjes, uiteraard.
Ik draag nog steeds het ondergoed van mijn zus.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik mocht de kleren van mijn zus nooit aan.
En als kwik nou het petje van kwek en het truitje van kwak aan doet?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is een drieling en daar zijn ze trots op. Ze hebben eigenlijk continu elkaars kleren aan. En elkaars petjes, uiteraard.
Bij jullie werd de kleding ook gewoon doorgeschoven?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik draag nog steeds het ondergoed van mijn zus..
Wat dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als kwik nou het petje van kwek en het truitje van kwak aan doet?
Het schuift wel overal tússen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij jullie werd de kleding ook gewoon doorgeschoven?
Dan moet hij zich wassen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als kwik nou het petje van kwek en het truitje van kwak aan doet?
Het was na 2 posts al niet leuk meer. Kappuh nou.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En vooral: hoe verdelen Kwek en Kwak de kleren van Kwik dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was na 2 posts al niet leuk meer. Kappuh nou.
ik zit er echt mee hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was na 2 posts al niet leuk meer. Kappuh nou.
Okay.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef SiemeN het volgende:
Laten we het dan maar over biersex hebben.
Tot zo in de lease auto.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef SiemeN het volgende:
Laten we het dan maar over bier hebben.
Bij nader inzien, ik denk dat ik me er wel overheen kan zetten.quote:
Wat voor één?quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef Misstique het volgende:
Euhm.. praten toch?
Don't ask.quote:
Vraag het aan Katrienquote:
She just didquote:
Dan is het goed.quote:
Ga nou niet doohhooooooooooooooooorr!quote:
Verhip. Je hebt gelijk.quote:
Zoeen skeurbakkie?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef SiemeN het volgende:
Volkswagen Golf.
neuh, zo'n slakkenbakkie met kachelpijp als uitlaat en een stickertje alsof het een scheurbak is.quote:
je vergeet dito bestuurder met pet en scheve schouders en vergroeide ruggegraat.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neuh, zo'n slakkenbakkie met kachelpijp als uitlaat en een stickertje alsof het een scheurbak is.
En een stropdas waarvan de knoop ergens op borsthoogte hangt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet dito bestuurder met pet en scheve schouders en vergroeide ruggegraat.
Als dat door wilde sex komt, is dat niet ergquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En een stropdas waarvan de knoop ergens op borsthoogte hangt.
Ze zijn modjes-blauw.quote:
Mooi, camouflagekleuren, dan vallen we niet op.quote:
Ik had weer haast.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:57 schreef Misstique het volgende:
Het gaat wel steeds sneller! Ik wil ook nog naknuffelen!.
Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had weer haast..
We doen zo nog wel een ronde.
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef SiemeN het volgende:
Maandag trouwens toch nog een nieuwe blog.
quote:
quote:Ergens gisteren schreef Misstique het volgende:
Ik wil d00d!
Ik weet niet eens meer waarom.quote:
Die van die MILF?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:26 schreef Misstique het volgende:
Leuk hoor, zit dat stomme topic weer bovenaan mn AT..
|Dat zit tussen je orenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef Misstique het volgende:
Godskolére wat heb ik een last van PMS..
Ik wil slaan en schreeuwen!.
Nope, helaas niet.quote:
Dan kom ik naar geen ene meetquote:Op donderdag 5 april 2007 15:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.
Het stomme is dat je wéét waar die kutbui vandaan komt, maar het gewoon niet te onderdrukken valt. Ik erger me aan alles en iedereen nu..
Ik heb er maar 1 of 2 dagen per maand last van heur. De ene keer is ook erger dan de andere. Dit keer is het erg en wil ik de schoonmaakster schoppen omdat ze zo hard stofzuigt en iedereen slaan die mn kantoor durft binnen te lopen.quote:
Je bent een vrouw!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik maar naar huis, ik moet nog 1 kantoor schoonmaken, maar daar mag ik niet naar binnen
Op internet kun je alles zijn.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:55 schreef SiemeN het volgende:
Zie je al uit naar de overgang?
Geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 16:28 schreef timbob het volgende:
waarom krijg ik geen stippeltjes onder AFK woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |