Hmmmm.. nee.quote:
*Vangtquote:
*Eitje deelt met dago..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb geen sokiela.
Sorry, Dago was de schuldige.quote:
quote:
quote:
Lafaard! Durf te leven! Neem risico en mík op die 299.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik was al expres gestopt met posten om te voorkomen dat ik post nr 300 zou hebben.
P.U.S.S.Y.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik was al expres gestopt met posten om te voorkomen dat ik post nr 300 zou hebben.
Ha!quote:
b.quote:
Ga je nu op zolder die prachtig mooie aankoop van [toen] weer afstoffen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hey buddy! Long time no see!
[/John Candy]
Ik weet waar [het] ligt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga je nu op zolder die prachtig mooie aankoop van [toen] weer afstoffen?
Dit is een goede uitvalsbasis.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:
Ik zoek nog een slowchat om de dagen mee door te komen. Ben ik hier aan het goede adres?
Neuh, het gaat hier veul te snel. Bij vlagen dan.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:
Ik zoek nog een slowchat om de dagen mee door te komen. Ben ik hier aan het goede adres?
Ah, okay. Spam me maar een keer op MSN. Weet nog niet wanneer ik de kaartjes precies haal.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:40 schreef Stofje het volgende:
De 13e moet ik werken. Even de afweging maken, dus.
dit is een slowchatquote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:
Komt door mijn afwezigheid. We zijn in een mum van tijd bij de 1000.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, het gaat hier veul te snel. Bij vlagen dan.
Goede info, ik c/p het naar Kladblok.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef timbob het volgende:
[..]
dit is een slowchat
en die doet wel iets met je dag ja.
dus.
Ja, dan is het maar duidelijk he.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goede info, ik c/p het naar Kladblok.
Ja, en bedankt. Nu durf ik niet meer met m'n oogleden te knipperen!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Komt door mijn afwezigheid. We zijn in een mum van tijd bij de 1000.
Handjes boven de dekens, anders klots je het bed onder waar je nog in moet slapen vanavond.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga vanuit m'n bed TV kijken. Slaapze.
Dat is standaard hier hoor! J. Tiek. c-c.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
Oeh, een mooie mevrouw in BeF!
Ah, en wij zijn dan de mooie mannen! Toch? Wel, toch? Há, jawèèèl!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is standaard hier hoor! J. Tiek. c-c.
Selffullfilling prophecy.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, en wij zijn dan de mooie mannen! Toch? Wel, toch? Há, jawèèèl!
Ik moest hardop gniffelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel verticale streepjes achter elkaar.
RIP aan de KLB nabestaanden.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Janetje het volgende:
Ik ben chagrijnig.
Janetje is in 'r elementquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Janetje het volgende:
Ik ben chagrijnig.
Neh... modden is nu niet zo'n heel goed plan.quote:
Tegenwoordig lukt me dat aardig. Best handig, zo'n guillotine boven je nek.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet FOK! en wer... priv... wer... pri... w...... nou ja, je moet ze gescheiden houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |