moet ik nog een rood roosje in m'n borstzak doen of herken je me zo?quote:
maar ook 2,5 keer jouw budgetquote:
neem je telefoon maar meequote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef vlad het volgende:
[..]
moet ik nog een rood roosje in m'n borstzak doen of herken je me zo?![]()
Op zondag naar de ringquote:
met de MX5 over de ringquote:
Nee, met de Porsche, als de aankoop nog doorgaatquote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
met de MX5 over de ring
http://www.autojunk.nl/pix/view/13033
let op de reacties over autogespot
De laatste 2 keren moest ik er voor mn werk heen en kon er dus betaald rond lopen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, die is nog niet in Fryslân doorgebroken, ken dr ook niet
Wat heeft dat met lipje's opmerking over drukte te maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef PeuRac het volgende:
De laatste 2 keren moest ik er voor mn werk heen en kon er dus betaald rond lopen.
Nieuw soapsterretje a'la Katja S? Iedere randdebiel is tegenwoordig BNer als de kop maar een keer op tv geweest is...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe kun je die nou niet kennen![]()
Eeuh, was vergeten erbij te zetten dat ik dus door de week ding, meestal een of 2 dagen na de opening.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat heeft dat met lipje's opmerking over drukte te maken?
Onder weg naar morgen geloof ik jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nieuw soapsterretje a'la Katja S? Iedere randdebiel is tegenwoordig BNer als de kop maar een keer op tv geweest is...
Dagje vrij nemen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef lipje het volgende:
Maar als je niet betaald daar kan rondlopen, moet je wel in de drukte op zaterdag of zondag
Ik kijk geen soaps en heb een hekel aan vriendin(g)en die dat willen forcerenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onder weg naar morgen geloof ik ja![]()
Maar katja kon niet acteren, dat is een beetje het verschil denk ik.
En knapper in mijn ogen.
Je typt 'r naam niet eens goedquote:Op woensdag 4 april 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps en heb een hekel aan vriendin(g)en die dat willen forceren
Ze ziet er goed uit, maar je wordt nou eenmaal niet aangenomen bij een soap vanwege je acteer-talenten...
Katja kon trouwens wel heel goed zingen
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je typt 'r naam niet eens goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |