abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48099328
dump eventueel snel een extra basis neer met een refinery en een turret en een beetje leger, gegarandeerd succes...

totdat je cnc3game.dat weer crashed
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:46:05 #92
160074 FerryB
House Music!
pi_48099345
GDI, extra kraan, harvster, stroom, harvster, warfactory, harvster, warfactory, predetor tank x2 x5, radar, techcenter, harvster, warfactory, mammoettank x100 Werkt heel goed
pi_48099473
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:46 schreef FerryB het volgende:
GDI, extra kraan, harvster, stroom, harvster, warfactory, harvster, warfactory, predetor tank x2 x5, radar, techcenter, harvster, warfactory, mammoettank x100 Werkt heel goed
Tegen de tijd dat je bij mammothtank bent heb je alleen een probleem als je zo opbouwt.
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:52:14 #94
160074 FerryB
House Music!
pi_48099522
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je bij mammothtank bent heb je alleen een probleem als je zo opbouwt.
Daarvoor eerst wat predetors om de eerste aanval af te slaan. Vaak werkt het goed Soms niet
pi_48099672
Vanaf woensdag ga ik ff serieus die missies doen (eindelijk klaar met toetsweek dan )
  zaterdag 7 april 2007 @ 01:03:47 #96
160074 FerryB
House Music!
pi_48099853
1 keer heb ik echt een spel snel verloren zeg, dat was echt smerig.

Ik speelde voor de 2e keer online, terwijl ik nog niet eens wist hoe alles precies werkte.

Ik was GDI en 1 van de tegenstanders Scrin. Ik had net 4 gebouwen eergezet tot er ineens iets van Scrin mijn kamp in kwam vliegen. Het hoofdgebouw dus, waarvan ik nog niet wist dat je die kon verplaatsen.
Hoppa alles kapot terwijl ik nog niet 1 unit had gebouwd. Wel slim van de tegenstander, maar voortaan heb ik alvast 2 engeers klaarstaan om meteen dat gebouw te jatten bij weer zo'n grappenmaker
  Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 01:05:32 #97
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48099888
Spijtig dat je niet kan zien welke rank een poppetje in een APC heeft. Je moet er hem uithalen voor te weten
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_48102021
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:03 schreef FerryB het volgende:
1 keer heb ik echt een spel snel verloren zeg, dat was echt smerig.

Ik speelde voor de 2e keer online, terwijl ik nog niet eens wist hoe alles precies werkte.

Ik was GDI en 1 van de tegenstanders Scrin. Ik had net 4 gebouwen eergezet tot er ineens iets van Scrin mijn kamp in kwam vliegen. Het hoofdgebouw dus, waarvan ik nog niet wist dat je die kon verplaatsen.
Hoppa alles kapot terwijl ik nog niet 1 unit had gebouwd. Wel slim van de tegenstander, maar voortaan heb ik alvast 2 engeers klaarstaan om meteen dat gebouw te jatten bij weer zo'n grappenmaker

Doet me denken aan Red Alert online... toen was er een grappemaker die een hele rits powerplants van zijn basis naar mijn basis bouwde en vlak voor mn basis 30 tesla coils neergooide. Niet leuk

Ontopic: Ik denk echt dat cashflow het belangrijkste is. Micro is veel minder belangrijk dan macro zoals al vermeld werd. Gewoon door het feit dat kleine goedkope units geen special abilities hebben om grote units te killen. Als GDI moet je eigelijk wel gelijk door naar predator/mamoth met railgun. Tot nu toe werkt mijn tactiek om 2 refinery's neer te gooien bij ieder tib-field prima. Natuurlijk moet je wel een paar van die sonic turrets in de queue laten staan zodat je bij een aanval gelijk kan deployen

ja.. ik ben een GDI fan
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:36:19 #99
167723 sanni
Acima de seu
pi_48106674
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:55 schreef outcast_within het volgende:
Ook hier maar posten. mss dat mschol deze post wel leuk vind

omfgBBQcopterz,

Excuses voor het taalgebruik, en het gaat over online play en rankings, en daar zijn jullie niet zo een fan van

Maar ik en mijn 2mans clan (gister opgericht, genaamd [TT] (wat staat voor TeamTactics aww ^_^), die trouwens hun eerste clan match genadeloos hadden verloren. en op nr 85 stonden.
Speelde net tegen de nr 1 clan Tiberium nogwat. En dan ook nog tegen de nr 1 2vs2 gast
Cossack of cosack en een andere goeie.

Hier kijk cosack en jango Tegen Bull0563(ik) en PhasedNL
[afbeelding]

Ik was mijn speciale team basis aan het bouwen. komen er mannetjes. Maar gelukkig had ik al towers klaar staan in mijn o zo lege basis. Geen geouwehoer met poppetjes in mijn basis
[afbeelding]

Ik was lekker in mijn team genoot basis tanks aan het pompen terwijl meneer nr1 het nodig vond om mijn basis kapot te schieten. Afgelopen zaak voor bull.
[afbeelding]

Maar gewoon samen met mijn maat (NOD Predator rush) die ander neer halen en tanks blijven pompen
[afbeelding]

Cossack besluit om ff langs te komen met zjin tanks die net mijn mcv kapot hebben geschoten.
[afbeelding]

Maar het mocht voor hem niet meer baten. Aangevallen van de ene kant. Pompende tanks aan de andere kant die em flanken
[afbeelding]

en het is .... omfg we hebben tegen de nr 1 gewonnen

[afbeelding]

Tevens te downloaden, omdat het er zo mooi uitziet.
replay

geweldig dit. Ik ben nog aan het stoeien tegen de computer en heb al al zo moeilijk,dus wacht nog ff om online te spelen.
pi_48106865
Het is idd erg vet, zou graag online willen spelen maar ben bang dat ik helemaal onderuit gehaald word...
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_48106942
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:45 schreef Mad-Matt het volgende:
Het is idd erg vet, zou graag online willen spelen maar ben bang dat ik helemaal onderuit gehaald word...
same here
pi_48107153
Online spelen lijkt me niet erg leuk. Veel te frusterend .
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:04:41 #103
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48107328
Scrin! Scrin! Scrin! campagne!
  Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 13:11:12 #104
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48107506
Waarom zijn die patches altijd zo 40MB als er maar 2 dingen gewijzigd zijn enzo
pi_48107572
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef Jump het volgende:
goeie vraag...
echt patchen kan je niet van spreken dan, ze vervangen gewoon bestanden waarschijnlijk
pi_48108578
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:48 schreef mschol het volgende:

[..]

same here
moeten we tegen elkaar spelen.

Battle of de kneusjes
pi_48109116
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef Jump het volgende:
Omdat de patches geen update zijn ten opzichte van de vorige patch. Elke patch is een standalone versie zeg maar, waarin alle vorige patches ook zitten.
pi_48110469
Ik weet nog een goeie site waar je Replays vanaf kan halen om ze te bestuderen.
Meeste replays zijn Pro.

www.gamereplays.org
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_48112460
Kan iemand mij helpen met die missie in Croatie waar je je basis moet verdedigen
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:42:41 #110
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_48112502
Is er inmiddels al een fok team?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Redactie Games zaterdag 7 april 2007 @ 16:43:46 #111
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48112526
Ik ben vandaag tot Act III gekomen. Eigenlijk vrij gemakkelijk binnen 1 ruk door te spelen. Maar schijnbaar is Croatia/Sarajevo moeilijk dus ik denk dat ik maar eerst ga eten en dan er goed voor ga zitten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_48112752
Ok, heb een vraag. Ik heb de GDI en de NOD campaign nu uitgespeeld, tenminste daar lijkt het op. Zal m'n vraag over de NOD campaign ff in tags zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik had begrepen dat er ook nog een paar Scrin missies in de game zaten, maar heb nu dus GDI en NOD uitgespeeld en zie geen nieuwe opties voor Campaign.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_48112851
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef Lampje_NL het volgende:
Kan iemand mij helpen met die missie in Croatie waar je je basis moet verdedigen
sarajevo bedoel je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 16:59:52 #114
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48112915
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:57 schreef mschol het volgende:

[..]

sarajevo bedoel je?
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:04:50 #115
93744 Finder_elf_towns
pi_48113022
SPOILER
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:06:15 #116
93744 Finder_elf_towns
pi_48113055
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:52 schreef Richardfun het volgende:
Ok, heb een vraag. Ik heb de GDI en de NOD campaign nu uitgespeeld, tenminste daar lijkt het op. Zal m'n vraag over de NOD campaign ff in tags zetten
SPOILER
En ik had begrepen dat er ook nog een paar Scrin missies in de game zaten, maar heb nu dus GDI en NOD uitgespeeld en zie geen nieuwe opties voor Campaign.
SPOILER
pi_48113754
Damn, Sidney City Wall was cool
pi_48113897
Thanks... rechts boven is nu uit geschakelt dus moet nu wel lukken
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
pi_48113914
damn ik heb echt al fucking veel moeite met nod VS normal GDI
ik vind en blijf nod echt een kut site vinden (en ik moet die hele campain ervan ook nog uit spelen )
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:43:10 #120
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_48113927
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
SPOILER
Hahaha daar voor moet je je hersens gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')