quote:Op maandag 9 april 2007 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Al klinkt het beetje als een broodje aap![]()
quote:Topicnote gezet door Jump op 09-04-2007 22:54 - delete
[Replique autolog] De volgende topics zijn samengevoegd met dit topic:
» Test topic
» Test topic 2
Zie het Control Panel voor details.
lijkt me niet ... geen idee of het kan maar lijkt me niet, ander soort geheugen enzo...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Vraagje, DDR2 geheugen kan toch gewoon in een DDR slot gebruikt worden.
Als je maar hard genoeg drukt, dan past SDRAM ook in een DDR slot.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Vraagje, DDR2 geheugen kan toch gewoon in een DDR slot gebruikt worden.
Die groefjes zijn toch voor de versiering!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg drukt, dan past SDRAM ook in een DDR slot.
en niet gek gaan kijken als er rook of een vreemde lucht uit je pc komt als je em aanzetquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die groefjes zijn toch voor de versiering!
Als het niet past?
Harder drukken!![]()
maar dat past toch echt helemaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
en niet gek gaan kijken als er rook of een vreemde lucht uit je pc komt als je em aanzet
een vriend van me broer heeft dat trouwens voor elkaar gekregen, SDram in een DDR slot![]()
dat zou je denken maar bij hem zattie erin kennelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar dat past toch echt helemaal niet?
dan werkte het vast ook nogquote:Op woensdag 11 april 2007 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou je denken maar bij hem zattie erin kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |