quote:Topicnote gezet door Jump op 09-04-2007 22:54 - delete
[Replique autolog] De volgende topics zijn samengevoegd met dit topic:
» Test topic
» Test topic 2
Zie het Control Panel voor details.
lijkt me niet ... geen idee of het kan maar lijkt me niet, ander soort geheugen enzo...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Vraagje, DDR2 geheugen kan toch gewoon in een DDR slot gebruikt worden.
Als je maar hard genoeg drukt, dan past SDRAM ook in een DDR slot.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Vraagje, DDR2 geheugen kan toch gewoon in een DDR slot gebruikt worden.
Die groefjes zijn toch voor de versiering!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg drukt, dan past SDRAM ook in een DDR slot.
en niet gek gaan kijken als er rook of een vreemde lucht uit je pc komt als je em aanzetquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die groefjes zijn toch voor de versiering!
Als het niet past?
Harder drukken!![]()
maar dat past toch echt helemaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
en niet gek gaan kijken als er rook of een vreemde lucht uit je pc komt als je em aanzet
een vriend van me broer heeft dat trouwens voor elkaar gekregen, SDram in een DDR slot![]()
dat zou je denken maar bij hem zattie erin kennelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar dat past toch echt helemaal niet?
dan werkte het vast ook nogquote:Op woensdag 11 april 2007 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou je denken maar bij hem zattie erin kennelijk
zoals ik al meldde, het begon wat te stinken en rook kwam eruit, vervolgens wil hij wel doodleuk het reepje ram gaan ruilenquote:
Laat me raden: 250 megabyte datalimiet?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Jump het volgende:
http://company.proximus.b(...)bile_Internet_NL.mpg
Filmpje van een DIG meet
Hahaha, dies leukquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Jump het volgende:
http://company.proximus.b(...)bile_Internet_NL.mpg
Filmpje van een DIG meet
Ik ken dit bericht al.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Na een lekke koppakking heb ik het volgende probleem met de auto.
Een lekke radiator (dat ding dat zorgt voor koeling vd auto).
Gisteren zag ik wat eruit spuiten, en vanochtend maar even langs de garage gereden, daar bleek het inderdaad lek te zijn. Gelijk maar besteld, en maandag wordt 't gerepareerd. Kosten helaas rond de 320 euro
![]()
![]()
.
Ik rij er nog wel mee, maar af en toe checken op genoeg vloeistof is aan te raden
Ach, ik heb al de koppakking moeten laten vervangen, dat was nog duurder dan dat ik voor de auto had betaaldquote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef devzero het volgende:
Ik heb ooit eens de versnellingsbak moeten laten verwisselen, dat was ook geen goedkope grap
ligt er een beetje aan hoe hard je em nodig hebtquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef devzero het volgende:
Waarom dan niet gewoon een "nieuwe" auto nemen? Bij een reperatie die duurder is dan 1/3 van de dagwaarde van de auto zou ik al van total loss spreken
Ach, ik weet dat ik nu de grootste dingen vervangen heb, ik kan wel weer op zoek gaan naar een andere auto, maar dat is niet zo 1-2-3 geregeld.. En daarvan weet je toch ook niet wat de eventuele onderhoudshistory is.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef devzero het volgende:
Waarom dan niet gewoon een "nieuwe" auto nemen? Bij een reperatie die duurder is dan 1/3 van de dagwaarde van de auto zou ik al van total loss spreken
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat hier soms langzamer dan de V&A slowchat
Wie heeft er gewonnen? De LinuxNazi of de MicrosoftKlan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
Toen de discussie vista vs linux er was, ging 't hard. Daarna niet meer
quote:Op zondag 15 april 2007 01:32 schreef Dizer het volgende:
Ik moet naar bed. Maar mijn biertje is nog niet op
.
Isch op... ik ga slapenquote:Op zondag 15 april 2007 01:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik drink op het moment ook bier. In mijn eentje. En dan is bier opeens heel wat minder puik
En bier verspiller natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2007 01:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij vuile bierkiller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die studenten van tegenwoordig doen ook helemaal niet he. 3 posts op een dagquote:Op zondag 15 april 2007 01:31 schreef BlueCurl het volgende:
derde post dan voor vandaag! kmoet toch wat doen zo rond dit tijdstip
Die studenten van tegenwoordig doen ook helemaal niets aan hun studie. 3 posts op een dagquote:Op zondag 15 april 2007 01:31 schreef BlueCurl het volgende:
derde post dan voor vandaag! kmoet toch wat doen zo rond dit tijdstip
Zeg het anders nog een keer.quote:Op maandag 16 april 2007 17:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Die studenten van tegenwoordig doen ook helemaal niets aan hun studie. 3 posts op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |