hmmz ja de e ben ik vergeten... ben nog steeds van het vrouwelijk geslachtquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dan toch studente of heb ik wat gemist?![]()
Die's inderdaad wel leuk jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Op je werk een RDP connectie met je thuisserver maken is ook een leuke interpretatie van "thuiswerken"
is indd erg bizar... gaat het nummer wel nu ff beluisterenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)is_piraterij%27.html![]()
de riaa gaat bepalen wat een band wel of niet mag doen met hun nummers
avondje uit eten aan het strand en daarna strandwandelingetje en nog wat "gehangen"... En dan nog 45 minuten naar huis rijden. dus tjah was wat laat jaquote:
quote:A degree of how much there is of something; from least to greatest:
1.)a grip
2.)boatload
3.)shitload
4.)fuckload
5.)fuckton.
John: Hey how much homework to you have tonight?
Alex: I got a grip man...no wait, it's more. I'd say a little bit less than a shitload.
John: So, based on the universal scale, you would have a boatload?
Alex: Straight up.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef slakkie het volgende:
een boatload, is dat een boot vol vluchtelingen oid?
Nou.. het komt aardig in de buurtquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou een leuke toevoeging zijn op de VanDale oid
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Kent iemand nog een handig programmatje om een boatload aan floppy's achterelkaar te formateren?
Jep, dan moet ik dus "Y > Enter > Enter (== geen volume naam)" doen. Ik wil gewoon zodra het FDD lampje uit gaat er een nieuwe diskette in kunen stoppen. Het is namelijk een server, en aangezien het via RDC gaat wil ik het gewoon KISS hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef slakkie het volgende:
Maar doet format niet: You have now formatted this disk, Y/n to format a new boat/load/floppy/disk?
Wat moet je in vredesnaam met 63 floppiesquote:Op maandag 9 april 2007 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag uit boredom mijn kamer totaly opgeruimd.
En 63 floppydisks geformateerd
windows 98 opstarten, volledig vanaf flop??quote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam met 63 floppies
tulp - svhsquote:Op maandag 9 april 2007 11:03 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
hoe heet zo een kabel waarmee je je computerbeeld op de tv laat zien?
nou, ik moet er 1 kopen maari k heb er de ballen verstand vanquote:Op maandag 9 april 2007 11:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tulp - svhs
tulp- tulp
tulp -scart
1 van deze 3 denk ik zo dat je hebt
Dat weet ik nog niet. Ik heb gewoon alle flopppies in mijn kamer verzameld en geformateerdquote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam met 63 floppies
Knoppix Live op floppy'squote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
windows 98 opstarten, volledig vanaf flop??
quote:Op maandag 9 april 2007 13:47 schreef slakkie het volgende:
Hehehe, ff linkje spammen: http://fukung.net/v/22/areyougay.jpg
Klinkt als teveel tijd overquote:Op maandag 9 april 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik heb gewoon alle flopppies in mijn kamer verzameld en geformateerd
quote:Op maandag 9 april 2007 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Al klinkt het beetje als een broodje aap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |