Ik ben een gothicquote:Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef devzero het volgende:
Wiens kind is godt aan het uithangen? En spreek je dan niet van ophangen of is dat alleen voor emo was?
hmmz. hangen gothics dan rond... ?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben een gothic
Ik hang de hele dag wat rond![]()
ben al vrijquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
Laatste werkdag, dan een lang weekend rust
gewoon traag dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef Geqxon het volgende:
En ik maar werken.
Maandag lekker een 24 marathon houden. Ik zit al op seizoen vier aflevering negen, en hoop maandagavond op seizoen 6 aflevering 15 te zitten
Studentenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ben al vrij![]()
goede vrijdag![]()
(tja student he)
Nu pas season 4quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
38 verspreid over drie dagen. Dat wordt bikkelen
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef Geqxon het volgende:
In november begonnen, en meestal kijk ik een seizoen, een maandje niets, weer een seizoen enz. Mijn tempo zit dan op 3 afleveringen per dag, dus ik ben al bijna bij
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Deze student is gaat anders zo hard aan het werk vandaag.
Dan houdt het inderdaad op; misschien kan je dezelfde poorten gebruiken die je voor bijv torrents gebruikt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Geqxon het volgende:
Passive mode is op de desbetreffende server in de firewall dichtgetimmerd. Ik ben dus enigszins verplicht om via active mode te verbinden, echter moet ik daarvoor poorten open zetten, iets waar ik zo 123 niet al te veel zin in heb
hmmz ja de e ben ik vergeten... ben nog steeds van het vrouwelijk geslachtquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dan toch studente of heb ik wat gemist?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |