Zo, wel toevallig. Ik zat er vanmiddag nog aan te denken. Geweldig toernooi namelijk van WeebI.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Kunnen users ook nomineren voor het schouderklopjestopic ? Steun me even betuig
Ik vind het .... bijzonderquote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:
Hè bah wat vies, ik heb het weggeklikt.
Ga anders mijn woordgrap even uitleggenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo, wel toevallig. Ik zat er vanmiddag nog aan te denken. Geweldig toernooi namelijk van WeebI.
Het is trouwens steun betuigen, niet betuig steunen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga anders mijn woordgrap even uitleggen
Ik heb er net weer een paar gepland in de tuin. Duurt wel een jaartje of 25 tot ze tot bloei komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef pascalheister het volgende:
zijn er nog ergens geldboompjes te koop?
heb je ze geplant of heb je gepland dat ze er komen?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er net weer een paar gepland in de tuin. Duurt wel een jaartje of 25 tot ze tot bloei komen.
Beide.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef dndiek het volgende:
heb je ze geplant of heb je gepland dat ze er komen?
Ai, dat is erg lastig.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Againzender het volgende:
Gisteren klaagde mijn vrouw dat ze 'wat last had van haar hamstring'. Vandaag kan ze, nadat ze een tijdje heeft stilgestaan, bijna niet meer lopen
Blij dat de vakantie eraan komt....
dat is kutquote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Againzender het volgende:
Gisteren klaagde mijn vrouw dat ze 'wat last had van haar hamstring'. Vandaag kan ze, nadat ze een tijdje heeft stilgestaan, bijna niet meer lopen
Blij dat de vakantie eraan komt....
thanx Bozirsquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
thanx Bozirs
Beterscahp voor je vrouwtjes AZ !
nee, hamstring!quote:
Ze kan tussen Stam en Alex in gaan zittenquote:
Ik weet niet of daardoor nou de pijn vermindertquote:Op woensdag 4 april 2007 23:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze kan tussen Stam en Alex in gaan zitten
Ze moet haar string ook niet te strak tussen die hammen doen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Voor jou, mijn glinstering in de duisternis, mijn muze, mijn engel, mijn flonkering in dit duister bestaan, mijn alles zonder wie ik niet kan leven, mijn beven, mijn verheven godin van Fok. Laat me nooit meer gaan.
Trusteh Ray!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:51 schreef RayMania het volgende:
Bah, ik moet over vijf uur op. Waarom blijf ik zolang op. Tot straks!
.tot zoquote:Op donderdag 5 april 2007 00:51 schreef RayMania het volgende:
Bah, ik moet over vijf uur op. Waarom blijf ik zolang op. Tot straks!
Zeg ff dat het tegen haaibaaike wasquote:
Rondje van Rubber!quote:Op donderdag 5 april 2007 03:00 schreef rubbereend het volgende:
nou denk je ff aan te schuiven voor een 3 dollaar freeze out op Unibet............. 2,5 uur later 4e gewordendik 120 dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |