Dus deed ik het maar.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:01 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen TT inspiraties dus open ik geen volgende HOOLS
Vreselijk duur zijn de parken nu alquote:Op woensdag 4 april 2007 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbalwedstrijden en pretparken worden duurder
Alsof ze ze nu al weggeven.
het is al weer een hele lange tijd geleden dat ik naar een pretpark ben geweest.quote:
Ja, wel belachelijk. DIe kaartjes zijn al erg prijzig, dan nog duurder maken. Zo krijg je de stadions eerder leeg dan voller.quote:
Ik word al moe genoeg van dat voetbal kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga zo sporten en daarna voetbal kijken![]()
We hebben het live zitten volgen op de webcam. Zowel de geboorte als wat daarna gebeurde.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net geboren olifantje vannacht vertrapt door de oma
tja waarom zouden pretparken een goedkoop BTW tarief hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbalwedstrijden en pretparken worden duurder
Alsof ze ze nu al weggeven.
dus ben je nu klaar met dit deelquote:
quote:
Welk bedrijf heb je het nu over?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:00 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Ik had gisteren toch een 2e gesprek?? Kreeg vandaag te horen dat ik ben aangenomen![]()
![]()
Maar goed.. volgende week vrijdag een gesprek bij de TROS.... ik kan nu niet echt kiezen..
Dat is lastig,hoe lang heb je bedenktijd bij die ene.?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:00 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Ik had gisteren toch een 2e gesprek?? Kreeg vandaag te horen dat ik ben aangenomen![]()
![]()
Maar goed.. volgende week vrijdag een gesprek bij de TROS.... ik kan nu niet echt kiezen..
Ben ik ook (dat is volgende week vrijdag) Maar ik had ook nog een ander gesprek lopen en nu daarvoor ben ik aangenomen, bedrijf heet Fundeon (dat is 15 min fietsen van mijn huis).... allebei lijkt het me leuk...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk bedrijf heb je het nu over?
Ik dacht dat je alleen bij de grootste familie van nederland aan het solliciteren was.
Geen ideee.. ze bellen vanavond op... dus ik denk dat ik ook maar ga zeggen dat ik een ander gesprek heb ofzoiets... iemand nog tips wat ik het beste kan zeggen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is lastig,hoe lang heb je bedenktijd bij die ene.?
Ik zou als ik jou was nog niets over dat andere gesprek zeggen. Grote kans dat ze je dan niet meer willen hebben omdat ze dan het gevoel krijgen 2e keuze te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen ideee.. ze bellen vanavond op... dus ik denk dat ik ook maar ga zeggen dat ik een ander gesprek heb ofzoiets... iemand nog tips wat ik het beste kan zeggen ?
mooi dichtbij is ook niet verkeerd. zou het tegen elkaar gaan afstrepen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ik ook (dat is volgende week vrijdag) Maar ik had ook nog een ander gesprek lopen en nu daarvoor ben ik aangenomen, bedrijf heet Fundeon (dat is 15 min fietsen van mijn huis).... allebei lijkt het me leuk...
Kijk, zo moet je het leven zienquote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Afgewezen, ikkeGeen ervaring genoeg. Alsof ik dat op deze manier wel krijg, not. Mn ouders zeiden al, het zit je niet echt mee steeds. Boe.
Maarrr wel weer een prima gebit, de tandarts was trots. En mn lieve stoere kleine grote nichtje kan zonder zijwieltjes fietsen
Goede tipquote:Op woensdag 4 april 2007 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog niets over dat andere gesprek zeggen. Grote kans dat ze je dan niet meer willen hebben omdat ze dan het gevoel krijgen 2e keuze te zijn.
Gewoon proberen tijd te rekken en bedenktijd vragen. Desnoods al een arbeidsvoorwaardengesprek met ze aangaan. Je kunt namelijk altijd nog van die baan afzien als je de andere baan bij de Tros toch leuker lijkt.
Voordeel van Fundeon is natuurlijk wel dat ze vlakbij je zitten, ik heb net hun website even bekeken.
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Afgewezen, ikkeGeen ervaring genoeg. Alsof ik dat op deze manier wel krijg, not. Mn ouders zeiden al, het zit je niet echt mee steeds. Boe.
Maarrr wel weer een prima gebit, de tandarts was trots. En mn lieve stoere kleine grote nichtje kan zonder zijwieltjes fietsen
Nee.. dus moet maar ff kijken hoe ik het ga regelen/oplossen/doen. Wil echt zo kort mogelijk thuis zitten.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das balen... heb je nog meer opties lopen?
Ze was zo supertrots op zichzelfquote:
Ga je de teleurstelling nu wegdrinken?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Nu...? Nee. Klinkt wel aantrekkelijk. Maar doe maar niet, verstandiger. Of je moet al met thee bedoelenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:33 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ga je de teleurstelling nu wegdrinken?![]()
Geen idee, eventueel wellicht. Er wordt alleen net gevraagd of ik mee wil bowlen en dat kan ik helemaal nietquote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nu...? Nee. Klinkt wel aantrekkelijk. Maar doe maar niet, verstandiger. Of je moet al met thee bedoelen
Ga jij de stad in???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |