quote:Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
dat moest van de MOD'squote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef MichielPH het volgende:
Trouwens, wat lees ik nou in de OP:
[..]
ik zit bijna op 3200, de volgende mijlpaal van mij ligt bij 3210 of 3333quote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Maar 1000 is toch wel een mijlpaal
Hahaha, ik lees net dat ze gister is bevallen van een dochterquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Spice Girls! Hebben wij nog een keer gedaan met onze musical in groep 8, was ik Mel B. Tijgerpakje aan
![]()
Krijg je ook dikke tieten vanquote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, ik lees net dat ze gister is bevallen van een dochter
Ik deed expres die emoticon erbij aangezien.. wel... ik ga ook nog wel vrij rapidoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Maar 1000 is toch wel een mijlpaal
When The Sun Comes Down,quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
How you could ever hurt me sooo
Balkenende @ homequote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef MichielPH het volgende::D:D
Hier ff dikke lol om een cabaretier op 3FM!
Euhh eerder Melk Mortieren..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijg je ook dikke tieten van
De rest![]()
Never Everquote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
How you could ever hurt me sooo
LOL, hoorde t ookquote:
Das een bestequote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef Casual-T het volgende:
Ben vorige keer ff meegereden met de controller hier naar de coolsingel om wat weg te brengen.
Audi A6 Allroad Quatto.. wil ik ook!![]()
Dude, wtf........das echt gangsta! (niet voor je collega's denk ikquote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef PieterBas het volgende:
Shoarma als lunch... ooh ooh
Toffe bakquote:
Damzkieee gaat helemaal losquote:
Is-ie standaard zonder VW-logo?quote:
Hebben Damzkieee en ik ook al gedaanquote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef Cuckoo het volgende:
@ Roycooooo: bin der wa! Was ff wat in aan het vullen. Staat in de General Chat een topic: noem 50 staten in 10 minuten; lastige bende! En onderaan pagina 1: noem 192 VN lidstaten in 10 minuten![]()
Wehehehe dies mooi he.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef Cuckoo het volgende:
@ Roycooooo: bin der wa! Was ff wat in aan het vullen. Staat in de General Chat een topic: noem 50 staten in 10 minuten; lastige bende! En onderaan pagina 1: noem 192 VN lidstaten in 10 minuten![]()
Ah dat had ik paar weken terug al gedaan.. Ik kwam op 110 nog over ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef Cuckoo het volgende:
48 staten of 48 landen?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehehehe dies mooi he.
Wij kwamen met zn 2en tot 48
Ik vind Shut your Eyes eigenlijk veel mooier, en daar draaien ze enkel een 2 seconden vanquote:
Da geloof ik niet zonder hulp van een atlas ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehehehe dies mooi he.
Wij kwamen met zn 2en tot 48
we zijn allemaal aan de shoarma...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:27 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dude, wtf........das echt gangsta! (niet voor je collega's denk ik) (knoflook stank, en natuurlijk vieze scheetjes over een uurtje of wat
![]()
LOL...........quote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
we zijn allemaal aan de shoarma...![]()
De videoclip van Open Your Eyes is erg cool.. (wel gejat overigens)quote:Op woensdag 4 april 2007 13:32 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik vind Shut your Eyes eigenlijk veel mooier, en daar draaien ze enkel een 2 seconden van![]()
staten. Net gestopt met die landen, veel te veel gestressquote:
ID-T Radioquote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef Sok41 het volgende:
Pff ik ben echt blij met die maatregel die getroffen is tegen SlamFM nu draaien ze teminste weer fatsoenlijke muziek(vaak dan) net zoals vroegah op id-t radio !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |