Inderdaad de bonus songs, die zijn het leukst als extra's, daarna de video's toen pas naar gitaren en outfits gaan kijken, toch geen tijd om de afleiding er om heen te zien tijdens het spelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:50 schreef Theamerican het volgende:
als jullie cash verdienen wat kopen jullie dan als eerste er voor?
ik ga meteen naar de afdeling songs
Als je uiteindelijk op medium en hard gaat spelen dan stroomt het geld binnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Heintje het volgende:
Dat ligt er aan hoeveel geld ik heb. Maar aangezien ik nog niet echt veel geld heb koop ik eerst maar stickers.
Uit eindelijk moet je toch alles hebben.
Tja maar voor de achievements moet je toch alles kopen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:39 schreef Poit het volgende:
Hoe beter je een nummer haalt hoe meer je verdient inderdaad, maar toch is het leuker om door te sparen voor extra nummers. Heb je meer profijt van dan een stickertje.
heb ook sticker gekocht maar hoe krijg je die op die gitaar dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Heintje het volgende:
Dat ligt er aan hoeveel geld ik heb. Maar aangezien ik nog niet echt veel geld heb koop ik eerst maar stickers.
Uit eindelijk moet je toch alles hebben.
Dat doe ik ook wel, maar als ik dan uitgenodigt wordt om Gears of War te gaan spelen doe ik dat. GH2 kan altijd. Voor GoW heb ik hulp van andere nodig om het leuk te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:48 schreef Poit het volgende:
Pff, durf ik je niet te zeggen eigenlijk, let daar niet zo heel erg op, weet wel dat ik na hard uitgespeeld te hebben ik alles kun unlocken (qua songs dan).
En heb hem voor de PS2, dus achievements ben ik totaal niet bekend mee.
Je moet er zowiezo gewoon lekker van genieten, het is een goed spel waarmee ik enorm veel lol beleef, nog steeds.
Als je naar het scherm gaat waar je een gitaar kan kiezen, en je kiest er 1 waar je een sticker van hebt dan kun je na het kiezen van de gitaar kiezen welke sticker je wil.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb ook sticker gekocht maar hoe krijg je die op die gitaar dan?moet je nog een handeling verrichten behalve alleen kopen
quote:Guitar Hero 2 X-plorer not broken; patch coming
“On learning of potential issues with the whammy bar on the Xbox360 guitar, we immediately began extensive testing of both the guitar and the software to isolate any issues with whammy bar functionality and the corresponding causes. Our testing identified a specific software element that may, in certain situations, cause the whammy bar to lose responsiveness. Given that this is a software-driven, an patch is being developed to fix the issue and will arrive as soon as possible via download on Xbox Live. We will confirm soon a target date for this download.”
Heb een vrij ruime friendslist, jij staat 5e zo ongeveer. Ik sta tweede op mijn eigen friendslist, zo'n 200k punten achter de nummer 1. Nu is het echt puntjes sprokkelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:39 schreef =HellFire= het volgende:
Props trouwens naar Mystikvm. Met z'n 8.5 miljoen (Last time I checked) staat ie ruim boven mij, ik sta met 6.2 miljoen 2e in mijn friendslist. Hoe sta ik bij jou, Mystikvm?
Ik ben ook niet bijzonder goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef Heintje het volgende:
Ik wil niet weten waar ik sta, ik heb volgens mij nog geen 2 miljoen
5e? Zo, jij hebt goede gitaarheldvrienden dus., haha. Bij anderen in mijn lijst ben ik juist weer de 1e.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb een vrij ruime friendslist, jij staat 5e zo ongeveer. Ik sta tweede op mijn eigen friendslist, zo'n 200k punten achter de nummer 1. Nu is het echt puntjes sprokkelen.
Vaak is het met dit soort spellen ook dat je juist mensen toe gaat voegen die ongeveer even goed of beter zijn zodat je in je leaderbord een uitdaging hebt. Het is toch leuker om en semi bekende in te halen dan een totaal onbekende.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
5e? Zo, jij hebt goede gitaarheldvrienden dus., haha. Bij anderen in mijn lijst ben ik juist weer de 1e.
MUST. TRY. HARDER!
Yep. M'n doel is dan ook om Mystikvm (want die ken ik van FOK!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vaak is het met dit soort spellen ook dat je juist mensen toe gaat voegen die ongeveer even goed of beter zijn zodat je in je leaderbord een uitdaging hebt. Het is toch leuker om en semi bekende in te halen dan een totaal onbekende.
Alle punten zijn op Hard gehaald, met uitzondering van de eerste drie nummers, die zijn op Expert.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yep. M'n doel is dan ook om Mystikvm (want die ken ik van FOK!) in te halen. Hehe. Maar damn, 8,6 miljoen ofzo, da's een hoop... moet alles dan op hard op 5 sterren krijgen ofzo?
Ik krijg op medium 3 nummers niet op 5 sterren. Zo irritant is dat >_<quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alle punten zijn op Hard gehaald, met uitzondering van de eerste drie nummers, die zijn op Expert.
Ik heb denk ik 90% met 5 sterren op Hard en meer dan 95% van de noten geraakt. De andere 10% zijn de nummers waar ik bedroevend slecht in ben, die heb ik dan ook op drie of vier sterren.
Ik wil die eerst op 5 sterren halen voordat ik me vol overgave ga storten op Expert.
Laat me raden: Carry me Home, Institututziionalzed en Psychobilly Freakout?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik krijg op medium 3 nummers niet op 5 sterren. Zo irritant is dat >_<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |