abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2007 @ 21:37:27 #152
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48270525
Dat ligt er aan hoeveel geld ik heb. Maar aangezien ik nog niet echt veel geld heb koop ik eerst maar stickers.
Uit eindelijk moet je toch alles hebben.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:30:04 #153
111656 Poit
12-08-12
pi_48282139
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Heintje het volgende:
Dat ligt er aan hoeveel geld ik heb. Maar aangezien ik nog niet echt veel geld heb koop ik eerst maar stickers.
Als je uiteindelijk op medium en hard gaat spelen dan stroomt het geld binnen.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:32:35 #154
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48282238
Op medium is het nog niet dik verdienen. Komt denk ik ook omdat ik niet verder kom dat 3 sterren. Hou standaard $150 over voor een nummer.
Ik heb gisteren ook maar 1 nummer kunnen spelen dus dat schiet ook niet op.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:39:33 #155
111656 Poit
12-08-12
pi_48282485
Hoe beter je een nummer haalt hoe meer je verdient inderdaad, maar toch is het leuker om door te sparen voor extra nummers. Heb je meer profijt van dan een stickertje.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:44:54 #156
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48282622
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:39 schreef Poit het volgende:
Hoe beter je een nummer haalt hoe meer je verdient inderdaad, maar toch is het leuker om door te sparen voor extra nummers. Heb je meer profijt van dan een stickertje.
Tja maar voor de achievements moet je toch alles kopen.
En ik heb verlopig nog wel genoeg aan de nummers die er in zitten. Plus dat ik ook nog nieuwe nummers vrij kan spelen.

Hoeveel geld krijg je eigenlijk voor welk aantal sterren op welk niveau?
Dus voor 3 sterren medium krijg $150
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:48:19 #157
111656 Poit
12-08-12
pi_48282730
Pff, durf ik je niet te zeggen eigenlijk, let daar niet zo heel erg op, weet wel dat ik na hard uitgespeeld te hebben ik alles kun unlocken (qua songs dan).
En heb hem voor de PS2, dus achievements ben ik totaal niet bekend mee.
Je moet er zowiezo gewoon lekker van genieten, het is een goed spel waarmee ik enorm veel lol beleef, nog steeds.
pi_48282927
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Heintje het volgende:
heb ook sticker gekocht maar hoe krijg je die op die gitaar dan? moet je nog een handeling verrichten behalve alleen kopen
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:59:54 #159
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48283139
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:48 schreef Poit het volgende:
Pff, durf ik je niet te zeggen eigenlijk, let daar niet zo heel erg op, weet wel dat ik na hard uitgespeeld te hebben ik alles kun unlocken (qua songs dan).
En heb hem voor de PS2, dus achievements ben ik totaal niet bekend mee.
Je moet er zowiezo gewoon lekker van genieten, het is een goed spel waarmee ik enorm veel lol beleef, nog steeds.
Dat doe ik ook wel, maar als ik dan uitgenodigt wordt om Gears of War te gaan spelen doe ik dat. GH2 kan altijd. Voor GoW heb ik hulp van andere nodig om het leuk te maken.
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:

[..]

heb ook sticker gekocht maar hoe krijg je die op die gitaar dan? moet je nog een handeling verrichten behalve alleen kopen
Als je naar het scherm gaat waar je een gitaar kan kiezen, en je kiest er 1 waar je een sticker van hebt dan kun je na het kiezen van de gitaar kiezen welke sticker je wil.

Wat ik trouwens wel jammer vind is dat ik door het uitspelen van easy een gitaar geunlocked heb, alleen die moet ik dan nog wel even kopen.

Ik heb trouwens ook wel eens dat ik met mijn pols op de Xbox knop lig. Dan zit je midden in een nummer en dan zit je ineens in het dashbord. Dan kun je wel weer verder gaan maar dan mis je altijd een paar noten. Die knoppen hadden ze beter ergens anders kunnen plaatsen.
pi_48286072
medium levert niet bijzonder veel geld op, hard overigens ook niet en daar haal ik 3 a 4 en heel soms zelfs 5 sterren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 17:59:59 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48299368
quote:
Guitar Hero 2 X-plorer not broken; patch coming

“On learning of potential issues with the whammy bar on the Xbox360 guitar, we immediately began extensive testing of both the guitar and the software to isolate any issues with whammy bar functionality and the corresponding causes. Our testing identified a specific software element that may, in certain situations, cause the whammy bar to lose responsiveness. Given that this is a software-driven, an patch is being developed to fix the issue and will arrive as soon as possible via download on Xbox Live. We will confirm soon a target date for this download.”
.....Kennedy
pi_48301388
TVP, wist niet eens dat dit topic er was.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_48303809
Supergame. Op de PS2 wassie al geweldig, op de 360 is dit niets anders. Vind de gitaar ook solide in de hand liggen, niets mis mee. Met de timing zat ik eerst ook even te twijfelen, maar uiteindelijk is het gewoon hetzelfde spel hoor. Whammy bar issues heb ik zelf ook niet. Maar al met al 9/10 wat mij betreft. Binnenkort effe reviewtje in elkaar fixen.

Oh enne... check dit filmpje!
pi_48303863
Props trouwens naar Mystikvm. Met z'n 8.5 miljoen (Last time I checked) staat ie ruim boven mij, ik sta met 6.2 miljoen 2e in mijn friendslist. Hoe sta ik bij jou, Mystikvm?
pi_48308096
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:39 schreef =HellFire= het volgende:
Props trouwens naar Mystikvm. Met z'n 8.5 miljoen (Last time I checked) staat ie ruim boven mij, ik sta met 6.2 miljoen 2e in mijn friendslist. Hoe sta ik bij jou, Mystikvm?
Heb een vrij ruime friendslist, jij staat 5e zo ongeveer. Ik sta tweede op mijn eigen friendslist, zo'n 200k punten achter de nummer 1. Nu is het echt puntjes sprokkelen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:10:01 #166
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48308955
Ik wil niet weten waar ik sta, ik heb volgens mij nog geen 2 miljoen
  Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 23:44:08 #167
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48310318
Zo, vanmiddag mijn 360 terug gekregen, lang GH2 gespeeld, career mode nu bij het allerlaatste liedje (wel op easy )

Wel makkelijk tot nu toe, snel naar medium.
.....Kennedy
pi_48310570
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef Heintje het volgende:
Ik wil niet weten waar ik sta, ik heb volgens mij nog geen 2 miljoen
Ik ben ook niet bijzonder goed
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_48318428
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb een vrij ruime friendslist, jij staat 5e zo ongeveer. Ik sta tweede op mijn eigen friendslist, zo'n 200k punten achter de nummer 1. Nu is het echt puntjes sprokkelen.
5e? Zo, jij hebt goede gitaarheldvrienden dus., haha. Bij anderen in mijn lijst ben ik juist weer de 1e.

MUST. TRY. HARDER!
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:39:53 #170
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48319900
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

5e? Zo, jij hebt goede gitaarheldvrienden dus., haha. Bij anderen in mijn lijst ben ik juist weer de 1e.

MUST. TRY. HARDER!
Vaak is het met dit soort spellen ook dat je juist mensen toe gaat voegen die ongeveer even goed of beter zijn zodat je in je leaderbord een uitdaging hebt. Het is toch leuker om en semi bekende in te halen dan een totaal onbekende.
pi_48320281
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:

[..]

Vaak is het met dit soort spellen ook dat je juist mensen toe gaat voegen die ongeveer even goed of beter zijn zodat je in je leaderbord een uitdaging hebt. Het is toch leuker om en semi bekende in te halen dan een totaal onbekende.
Yep. M'n doel is dan ook om Mystikvm (want die ken ik van FOK! ) in te halen. Hehe. Maar damn, 8,6 miljoen ofzo, da's een hoop... moet alles dan op hard op 5 sterren krijgen ofzo?
pi_48320440
TVP'tje

Gisteren Guitar Hero 2 voor de PS2 gehaald. Erg vet spel al is het in het begin wel ff wennen. Maar je merkt idd vooral in het begin dat als je gewoon veel speelt het al erg snel vooruit gaat. Ben nu nog op easy bezig een daar haal ik gemiddeld wel 4 of 5 sterren maar heb nog niet op medium ofzo gedaan. Eerst maar eens even alles op 5 sterren op medium.
pi_48320557
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Yep. M'n doel is dan ook om Mystikvm (want die ken ik van FOK! ) in te halen. Hehe. Maar damn, 8,6 miljoen ofzo, da's een hoop... moet alles dan op hard op 5 sterren krijgen ofzo?
Alle punten zijn op Hard gehaald, met uitzondering van de eerste drie nummers, die zijn op Expert.

Ik heb denk ik 90% met 5 sterren op Hard en meer dan 95% van de noten geraakt. De andere 10% zijn de nummers waar ik bedroevend slecht in ben, die heb ik dan ook op drie of vier sterren.

Ik wil die eerst op 5 sterren halen voordat ik me vol overgave ga storten op Expert.
pi_48320721
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Alle punten zijn op Hard gehaald, met uitzondering van de eerste drie nummers, die zijn op Expert.

Ik heb denk ik 90% met 5 sterren op Hard en meer dan 95% van de noten geraakt. De andere 10% zijn de nummers waar ik bedroevend slecht in ben, die heb ik dan ook op drie of vier sterren.

Ik wil die eerst op 5 sterren halen voordat ik me vol overgave ga storten op Expert.
Ik krijg op medium 3 nummers niet op 5 sterren. Zo irritant is dat >_<
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_48320755
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik krijg op medium 3 nummers niet op 5 sterren. Zo irritant is dat >_<
Laat me raden: Carry me Home, Institututziionalzed en Psychobilly Freakout?

Of anders Freebird.
pi_48320766
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wordt dus nog oefenen voor mij als ik dit zo lees. Hard wil nog wel eens misgaan...
pi_48320781
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:21 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Laat me raden: Carry me Home, Institututziionalzed en Psychobilly Freakout?

Of anders Freebird.
Freebird had ik in 1 klap al 5 sterren. Die was echt lekker eenvoudig. Idd, die drie heb ik op 4 sterren
pi_48321778
Medium nu wel alles 5 sterren. Maar hard is echt waanzin. Mother heeft een solo die ik gewoon niet eens met 4 knoppen bij zou kunnen houden, laat staan met 5. Totale waanzin .Wel de song met 4 sterren gehaald, maar slechts 79% geraakt
pi_48321910
Ik ben van plan om deze game te halen maar ik heb nog een paar vragen.
Hoeveel kost deze game met een gitaar?
En kan je ook met meerdere mensen tegen elkaar spelen?
Hoeveel kost een losse gitaar?
Zijn de gitaren wireless?
Alvast bedankt!
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_48321961
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:09 schreef Morthill het volgende:
Medium nu wel alles 5 sterren. Maar hard is echt waanzin. Mother heeft een solo die ik gewoon niet eens met 4 knoppen bij zou kunnen houden, laat staan met 5. Totale waanzin .Wel de song met 4 sterren gehaald, maar slechts 79% geraakt
Op Hard moet je even de lekkere houding voor je vingers zien te vinden.

Persoonlijk heb ik ze op rood, geel, blauw en oranje en ik verschuif mijn hand iets om met de wijsvinger groen te pakken indien nodig. Als je een goede positie hebt gevonden dan gaat het steeds en steeds beter.
pi_48322255
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ben van plan om deze game te halen maar ik heb nog een paar vragen.
Hoeveel kost deze game met een gitaar? ¤80-¤90 goed zoeken
En kan je ook met meerdere mensen tegen elkaar spelen? Twee spelers
Hoeveel kost een losse gitaar? geen idee
Zijn de gitaren wireless? nee
Alvast bedankt! graag gedaan
pi_48322261
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op Hard moet je even de lekkere houding voor je vingers zien te vinden.

Persoonlijk heb ik ze op rood, geel, blauw en oranje en ik verschuif mijn hand iets om met de wijsvinger groen te pakken indien nodig. Als je een goede positie hebt gevonden dan gaat het steeds en steeds beter.
MAar groen komt vaker voor dan oranje, dus ik heb mijn hand juist op de eerste vier knoppen
pi_48322312
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

MAar groen komt vaker voor dan oranje, dus ik heb mijn hand juist op de eerste vier knoppen
Da's waar, maar de meeste mensen hebben minder controle over hun ringvinger en pink, dus die moet je zo min mogelijk gebruiken (denk ik dan). Bovendien is je wijsvinger langer, dus je kan beter die voor 2 knoppen gebruiken dan je pink.
pi_48322328
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Da's waar, maar de meeste mensen hebben minder controle over hun ringvinger en pink, dus die moet je zo min mogelijk gebruiken (denk ik dan). Bovendien is je wijsvinger langer, dus je kan beter die voor 2 knoppen gebruiken dan je pink.
Dat is waar, ik zal je advies eens ter harte nemen en het gaan uitproberen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:40:19 #185
111656 Poit
12-08-12
pi_48322481
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Denk ook dat dit de lekkerste manier is. Vanavond maar weer even jammen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:46:12 #186
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48322617
Ik merk het met medium al dat het soms makkelijker is om met 3 vingers te spelen dan met 4. Dus mijn pink niet gebuiken. Ik heb echt weinig controle over dat kleine vingertje.
Ligt wel een beetje aan het nummer. In sommige nummers zit bijna geen blauw en in andere weer heel weinig groen.
pi_48323966
Ik ben wel goed met de pink gelukkig. Op hard is het toch nog een kwestie van je hand bewegen. Oranje gaat al wel beter, al is het terugschakelen naar groen soms nog even lastig. Zit toch nog wel eens op de rood te rammen terwijl dat groen dus moet zijn.

Niettemin, eens zal ik het leren!
pi_48325516
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:56 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ben wel goed met de pink gelukkig. Op hard is het toch nog een kwestie van je hand bewegen. Oranje gaat al wel beter, al is het terugschakelen naar groen soms nog even lastig. Zit toch nog wel eens op de rood te rammen terwijl dat groen dus moet zijn.

Niettemin, eens zal ik het leren!
Ik heb zo veel moeite met dat overschakelen. Op zich ben ik daar best verrast over, ik heb jarenlang accordeon gespeeld, dat is met links niets anders dan overschakelen van knopjes
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:21:21 #189
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48325685
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb zo veel moeite met dat overschakelen. Op zich ben ik daar best verrast over, ik heb jarenlang accordeon gespeeld, dat is met links niets anders dan overschakelen van knopjes
Losse noten lukken me meestal wel redelijk goed. Het gaat pas echt fout als ik van 2 noten naar 2 andere moet.
pi_48325708
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef Heintje het volgende:

[..]

Losse noten lukken me meestal wel redelijk goed. Het gaat pas echt fout als ik van 2 noten naar 2 andere moet.
same here
pi_48325757
maar de vraag is, waar is de update van vandaag goed voor?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_48325809
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef freak1 het volgende:
maar de vraag is, waar is de update van vandaag goed voor?
de whammy bar?
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:29:55 #193
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48325864
De melding dat daar een update voor gemaakt wordt kwam gisteren. Dan is er echt vandaag nog geen update. Zal wel een aantal kleine bugs oplossen, waarvan het merendeel van de spelers nog niet eens weet dat ze er waren.
pi_48326341
Gebruik de practice mode eens! Zo leer ik die nummers op hard verdomd snel!

TIs wel de whammy bar update trouwens. Kennelijk waren ze er iets sneller mee dan verwacht.
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:49:22 #195
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48326397
Dit is dan voor het eerst dat er iets snel gaat omtrent de 360, behalve de launch dan.
pi_48326435
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef Heintje het volgende:
Dit is dan voor het eerst dat er iets snel gaat omtrent de 360, behalve de launch dan.
En dat allemaal door het bedrijf wat eerder 500 MSP vroeg om een Guitar Hero II pack!
pi_48328235
voor eerst 4 sterren op medium gehaald ff getraint op hard met paar liederen maar dat is echt nog niks voor mij.
  maandag 16 april 2007 @ 12:22:56 #198
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48377452
eindelijk medium uitgespeeld

Freebird was erg cool, en toen kreeg ik ook door hoe de hammer-ons werken

nu alles op 5 sterren halen en dan op naar hard
The line is a dot to you!
pi_48378782
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef kepler het volgende:
eindelijk medium uitgespeeld

Freebird was erg cool, en toen kreeg ik ook door hoe de hammer-ons werken

nu alles op 5 sterren halen en dan op naar hard
Freebird was lekker inkopwerk makkie. Nummers als Psychobilly Freakout zijn echt tig keer moeilijker om 5 sterren te halen
pi_48382041
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Freebird was lekker inkopwerk makkie. Nummers als Psychobilly Freakout zijn echt tig keer moeilijker om 5 sterren te halen
Freebird op Hard is niet zo'n lolletje. Expert al helemaal ondoenlijk.
  maandag 16 april 2007 @ 15:59:28 #201
111656 Poit
12-08-12
pi_48383945
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Freebird op Hard is niet zo'n lolletje. Expert al helemaal ondoenlijk.
Eensch, is nog steeds het enige nummer wat ik niet gehaald heb op xpert. Had trouwens ook heel veel moeite met dat rock 'n roll nummer op expert, kreeg dat ritme maar moeilijk te pakken.
pi_48391293
Kan je trouwens de top 5 highscores van de quick play nummers ook ergens gewoon zien zonder dat je eerst een compleet nummer moet spelen.
pi_48393937
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef Poit het volgende:

[..]

Eensch, is nog steeds het enige nummer wat ik niet gehaald heb op xpert. Had trouwens ook heel veel moeite met dat rock 'n roll nummer op expert, kreeg dat ritme maar moeilijk te pakken.
Ik ben eigenlijk wel klaar met de game nu ik op hard begin, alles 2 keer gespeeld, geen zin om al die nummers weer uren te moeten oefenen om al die nummers te kunnen spelen.
  maandag 16 april 2007 @ 21:31:29 #204
111656 Poit
12-08-12
pi_48395374
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel klaar met de game nu ik op hard begin, alles 2 keer gespeeld, geen zin om al die nummers weer uren te moeten oefenen om al die nummers te kunnen spelen.
Had ik in eerste instantie ook, maar toen ik wat verder was in hard werd het wel een stuk moeilijker maar ik werd ook zeker een stuk beter. De kick die je dan krijgt als je een rifje vlekkenloos doorloopt is vele malen groter. En expert heeft dat zelfs nog meer.
Heb zelf de practice mode nog niet gebruikt. Lijkt me ook zeker niet relaxed om een nummer keer en keer te moeten oefenen. Doe zelf bvb maximaal 2 keer achter elkaar Freebird en dan nok ik er echt mee, kijk ik er een paar dagen niet naar en pak hem dan weer op. Wil hem toch een keer halen.
  maandag 16 april 2007 @ 21:38:51 #205
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48395741
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

gewoon een weekje laten liggen en dan weer spelen

het blijft toch leuk
pi_48396516
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:31 schreef Poit het volgende:

[..]

Had ik in eerste instantie ook, maar toen ik wat verder was in hard werd het wel een stuk moeilijker maar ik werd ook zeker een stuk beter. De kick die je dan krijgt als je een rifje vlekkenloos doorloopt is vele malen groter. En expert heeft dat zelfs nog meer.
Heb zelf de practice mode nog niet gebruikt. Lijkt me ook zeker niet relaxed om een nummer keer en keer te moeten oefenen. Doe zelf bvb maximaal 2 keer achter elkaar Freebird en dan nok ik er echt mee, kijk ik er een paar dagen niet naar en pak hem dan weer op. Wil hem toch een keer halen.
Tsja ok, maar het niveau verschil tussen medium en hard is zo absurd, ik kan met mijn ogen niet eens bijhouden wat ik moet doen. (Dat laatste kan ook te maken hebben met vermoeidheid )
  dinsdag 17 april 2007 @ 06:58:43 #207
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48405826
Het is geen spel dat je goed kan spelen als je moe bent. Zeker als je probeerd nieuwe (moeilijke) dingen te halen.
pi_48475593
Vandaag Easy helemaal afgerond op 5 sterren en dat wordt toch zoals het al zegt wel vrij makkelijk na een ruim weekendje spelen.
Nu op medium bezig alleen heb nog vrij veel moeite met die 4e knop want dan raakt m'n hele coördinatie over de knoppen in de war. Vaak druk ik ook nog gewoon op de gele knop als ik een toon helemaal rechts zie aankomen.
Beetje oefenen en dan moet het wel goed komen.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:02:43 #209
92771 Un4
War....
pi_48478411
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag Easy helemaal afgerond op 5 sterren en dat wordt toch zoals het al zegt wel vrij makkelijk na een ruim weekendje spelen.
Nu op medium bezig alleen heb nog vrij veel moeite met die 4e knop want dan raakt m'n hele coördinatie over de knoppen in de war. Vaak druk ik ook nog gewoon op de gele knop als ik een toon helemaal rechts zie aankomen.
Beetje oefenen en dan moet het wel goed komen.
Dat heb ik nu ook nog. Maar het gaat steeds wel iets beter. Met m'n pink werken is nog erg lastig.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 18 april 2007 @ 21:27:49 #210
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48479598
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef Un4 het volgende:

[..]

Dat heb ik nu ook nog. Maar het gaat steeds wel iets beter. Met m'n pink werken is nog erg lastig.
Medium lukt me meestal wel met 3 sterren. En daarna weer terug naar easy is dan is wel fijn.
pi_48480547
Haha, ik spelen op expert, win de eerste paar songs met gemak. Ik ga terug naar hard en haal ineens een paar songs die ik nog niet had.

Ga je dan vervolgens van hard terug naar medium dan is het helemaaaal een makkie! Gewoon even een standje moelijker zetten, het voelt dan makkelijker aan ineens als je em weer lager zet.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:48:12 #212
92771 Un4
War....
pi_48480658
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:27 schreef Heintje het volgende:

[..]

Medium lukt me meestal wel met 3 sterren. En daarna weer terug naar easy is dan is wel fijn.
3 sterren lukt me inderdaad wel, maar daar neem ik niet echt genoegen mee. Mis nog teveel noten, en dat komt vooral door de toevoeging van die nieuwe fret button. Ben soms echt helemaal de draad kwijt midden in een nummer omdat ik die blauwe knop een aantal keer aan moest slaan.
...war never changes
pi_48481506
Ik haal de nummers op medium ook tot nu toe wel gewoon maar er zijn soms gewoon hele stukken die ik niet haal omdat ik het of nog niet bij kan houden of gewoon met m'n handen/gedachten de verkeerde knoppen heb (of een combinatie van beiden ).

Maar medium moet ik wel aan kunnen en ga iig zoveel mogelijk nummers op 5 sterren halen. Één nummer haalde ik op medium op de één of andere manier al meteen op 5 sterren terwijl het niet eens zo goed ging.
pi_48498203
Ik was laatst op de PS2 tegen een maat aan het spelen op medium. Heb daar meer moeite mee dan met hard eigenlijk. Wil veel meer knoppen indrukken dan noodzakelijk
pi_48498398
Dat heb ik nu ook.
pi_48499206
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
Dat heb ik nu ook.
We zijn gewoon té goed geworden
pi_48499544
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
Ik was laatst op de PS2 tegen een maat aan het spelen op medium. Heb daar meer moeite mee dan met hard eigenlijk. Wil veel meer knoppen indrukken dan noodzakelijk
medium haal ik gewoon standaard 5 sterren en soms perfect hard presteer ik enorm ruk
pi_48499723
de stap tussen medium en hard is inderdaad erg groot, ik heb toen ook even vast gezeten en het spel laten ruseten, maar toen ik het later weer oppakte ging het wel langzaamaan steeds beter(alleen je gaat gegarandeerd gigantische kramp in je pink krijgen)
  donderdag 19 april 2007 @ 14:26:08 #219
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48499853
Het viel me wel op dat naast dat je een extra knop krijgt je ook nog eens veel moeilijkere combinaties krijgt.
Ik durf verlopig echt nog niet te kijken hoe Expert is, ik denk dat de moed me dan echt in de schoenen zakt.
pi_48501465
Ach joh, we zijn allemaal super sayens(of hoe je het ook moge schrijven) Verlies je een keer, slaap er een nachtje over en de volgende dag speel je het zo met je dicht
  donderdag 19 april 2007 @ 16:37:20 #221
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48505401
Ik zoek het spel in alle winkels maar zie het nergens liggen. Ik wacht nog even de nieuwe levering van Mediamarkt af maar anders wordt het eens bestellen via internet denk ik.
Weet iemand of ik in de winkel al het gitaar type kan zien? Om te voorkomen dat ik 1 van de 2 types heb die problemen kan geven.
pi_48505762
Gitaar problemen zijn er niet meer, de patch verhelpt dat.

En dat gezeur over kapotte consoles na die update is ook zwaar overtrokken, dus ik zou daar niet al teveel aandacht aan schenken.
...war never changes
  donderdag 19 april 2007 @ 19:26:24 #223
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48511367
Ah oke omdat je overal op die game sites leest dat je hele 360 naar de klote kan gaan van die patch.....
pi_48515370
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef KaiN het volgende:
Ah oke omdat je overal op die game sites leest dat je hele 360 naar de klote kan gaan van die patch.....
Volgens mij is het bij een man of 3 gebeurt, en die scheeuwden daarna moord en brand. En tsja het blijft om MS gaan dus het wordt verschrikkelijk opgeblazen door de verschillende gamesites, je weet hoe dat gaat. Ik zou er geen seconde langer over nadenken om het te halen hoor, echt een topgame!

Merk nu dat het steeds beter gaan op medium, boek vrijwel op elk nummer vooruitgang. Vijf sterren halen gaat een stuk sneller nu in ieder geval. Echt heel tof dat je gewoon ziet dat je beter wordt.

Sweet Child O' Mine
...war never changes
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:57:29 #225
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48539125
Ik ga hem morgen ochtend halen want hij is weer binnen =D Ik kijk al helemaal uit naar RATM, Queen, Guns n' Roses, Black Sabbat etc!

Dat gitaartje zal vast niet zo hard rocken als mijn doedelzak maar ik ga mijn best doen
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:00:36 #226
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48539290
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef KaiN het volgende:
Ik ga hem morgen ochtend halen want hij is weer binnen =D Ik kijk al helemaal uit naar RATM, Queen, Guns n' Roses, Black Sabbat etc!

Dat gitaartje zal vast niet zo hard rocken als mijn doedelzak maar ik ga mijn best doen
RATM is verkracht in het spel. FUCKING Americans.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:01:14 #227
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48539325
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef KaiN het volgende:

Queen zit niet in deel 2
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:04:35 #228
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48539442
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef kepler het volgende:
Queen zit niet in deel 2
Killer Queen zat toch in een van die download packs?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_48539549
Mijn eerste liedje op hard 5 sterren gehaald
Maar daarna wordt het toch wel heel erg moeilijk. Ik vind het vooral lastig om nadat ik mijn linkerhand naar beneden bewogen heb om de oranje knop te bedienen de andere knoppen weer te vinden.
Heb hier nog geen goede techniek voor gevonden.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:07:53 #230
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48539561
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef kepler het volgende:

[..]

Queen zit niet in deel 2
Owja die zit bij zo'n uitbreidings pakket ofzo.... en RATM verkracht?? Damn denk dat ik beter dat spel kan trashen

Naja er zijn genoeg andere leuke nummers

Ik zie eigenlijk nergens dat je die gitaar los kunt kopen zodat je met zijn 2en kan rocken. Weet iemand hier meer vanaf?
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:18:36 #231
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48539970
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef KaiN het volgende:

[..]

Owja die zit bij zo'n uitbreidings pakket ofzo.... en RATM verkracht?? Damn denk dat ik beter dat spel kan trashen

Naja er zijn genoeg andere leuke nummers

Ik zie eigenlijk nergens dat je die gitaar los kunt kopen zodat je met zijn 2en kan rocken. Weet iemand hier meer vanaf?
RATM klinkt nog steeds lekker, alleen dat laatste stukje...
Fuck you, I don't do what you tell me.
Hebben ze vervangen door
Outta control, I don't do what you tell me.
En dat klinkt toch niet goed.
Had dan gewoon Jufvrouw ik moet plassen van de WC Experience in het spel gezet....
pi_48542683
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:59:47 #233
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48543905
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Killer Queen zat toch in een van die download packs?
ja, maar dus niet in deel twee zelf
pi_48569756
Ik ben de 9 miljoen punten gepasseerd. Sta nu weer nummer 1 op mijn friends list.
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:06:03 #235
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48570434
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben de 9 miljoen punten gepasseerd. Sta nu weer nummer 1 op mijn friends list.
Wereld wijd op de Xbox moet je meer dan 15 miljoen hebben om in de top te staan.
Moet je dan alle nummers op expert foutloos spelen?
pi_48575689
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:

[..]

Wereld wijd op de Xbox moet je meer dan 15 miljoen hebben om in de top te staan.
Moet je dan alle nummers op expert foutloos spelen?
Nou, ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat kunnen. Maar meer dan 97% op alle nummers lijkt me wel nodig.

Ik denk dat ik nog wel genoeg rek heb voorlopig om de 10 miljoen te halen. Nog 850,000 punten...En dan moet ik toch echt op Expert gaan oefenen als een bezetene om de highscores die ik op Hard heb te verbeteren.
  maandag 23 april 2007 @ 07:04:40 #237
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48621590
Je hebt trouwens twee lijsten. Je kan ook de nummers die je er bij kan kopen mee tellen. Dan zit jij al bijna aan de 15 miljoen.
Ik heb trouwens gisteren eindelijk Sweet chld of mine geunlockt. Erg lekker nummer.
  maandag 23 april 2007 @ 08:18:46 #238
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48622018
Zo in het weekend aardig wat gespeeld. Easy op 4 a 5 sterren en ben nu medium bezig zit in het 5de onderdeel maar hier haal ik vaker 3 sterren dus nog even oefenen.

In mijn nieuwe huis heb ik helaas nog geen internet. Weet iemand of ik die patch op een pc kan downloaden en dan op dvd ofzo kan fikken zodat ik hem thuis zo kan updaten? Weet wel dat er zoiets was om je oude xbox spellen te kunnen spelen maar voor game patches kan ik het niet vinden.
  maandag 23 april 2007 @ 08:26:24 #239
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48622093
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:18 schreef KaiN het volgende:
Zo in het weekend aardig wat gespeeld. Easy op 4 a 5 sterren en ben nu medium bezig zit in het 5de onderdeel maar hier haal ik vaker 3 sterren dus nog even oefenen.

In mijn nieuwe huis heb ik helaas nog geen internet. Weet iemand of ik die patch op een pc kan downloaden en dan op dvd ofzo kan fikken zodat ik hem thuis zo kan updaten? Weet wel dat er zoiets was om je oude xbox spellen te kunnen spelen maar voor game patches kan ik het niet vinden.
Als je verlopig nog maar 3 sterren op medium haalt denk ik niet dat het goed gaat komen als je de star power gaat gebruiken. Dus je hebt de whammy bar dan ook niet persee nodig.
Alleen als je echt top scores neer wil zetten. Daarvoor moet je echt op Hard of Extreem spelen.
Zonder internet kun je toch ook niet je scores vergelijken.
Dus als je binnenkort toch weer internet hebt zou ik niet zo'n haast hebben met die patch. Die komt tegen die tijd wel.
  maandag 23 april 2007 @ 15:36:38 #240
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48634820
Ja het heeft ook geen haast ofzo, maar ik vind het gewoon fijn als alles werkt ook al kan ik er nog niet echt optimaal gebruik van maken omdat ik zuig.
  woensdag 25 april 2007 @ 17:10:33 #241
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48710230
pff ik ben nu op hard bezig, maar die sprong is weer zo groot

alles wel in 1 keer gehaald, maar bij Woman zit ik nu toch echt vast
pi_48714351
Woohoo, ik ben weer beter geworden. Kan veel songs nu op 5 sterren krijgen op Hard.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:28:13 #243
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48714713
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef =HellFire= het volgende:
Woohoo, ik ben weer beter geworden. Kan veel songs nu op 5 sterren krijgen op Hard.
vijf sterren

daar hoef ik nu niet eens aan te denken
pi_48714967
http://www.gamer.nl/doc/38592 komt door m'n gitaar he!
  donderdag 26 april 2007 @ 01:18:25 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48726543
Heb de game afgelopen zaterdag gehaald en ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik merk dat ik maar marginaal beter word op Medium, en als het hier al zo'n moeite kost in zo'n tijd denk ik niet dat m'n handen en ik het ooit eens gaan worden op Hard, laat staan Expert
pi_48727452
quote:
Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Heb de game afgelopen zaterdag gehaald en ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik merk dat ik maar marginaal beter word op Medium, en als het hier al zo'n moeite kost in zo'n tijd denk ik niet dat m'n handen en ik het ooit eens gaan worden op Hard, laat staan Expert
Hmm, medium ben ik echt flink beter geworden sinds ik begon. Van 3 a 4 sterren naar soms feilloos nummers spelen nu.
pi_48727736
quote:
Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Heb ik ook gehad. Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het games die te moeilijk zijn. Het punt is gewoon dat je even het 'uitspelen' op moeilijke niveaus uit je hoofd moet zetten. Er is zat plezier te beleven aan Medium, en daar word je vanzelf erg goed in.
  donderdag 26 april 2007 @ 07:59:29 #248
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48727959
Het is ook zo dat als je nou een paar nummers op hard gaat proberen en je gaat dan weer medium doen is dat ineens een heel stuk makkelijker.
pi_48728347
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:59 schreef Heintje het volgende:
Het is ook zo dat als je nou een paar nummers op hard gaat proberen en je gaat dan weer medium doen is dat ineens een heel stuk makkelijker.
Raar maar waar! Snelheid ligt op medium veel lager, en je hebt natuurlijk maar vier frets i.t.t. hard.
  donderdag 26 april 2007 @ 09:23:41 #250
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48729085
Ik ben nu de medium liedjes voor de 2de keer aan het spelen en ik merk al dat ik de eerste onderdelen nu gewoon op 5 sterren haal.
Vanaf onderdeel 4 val ik weer terug naar 4 sterren maarja ik verbeter dus wel want eerste keer haalde ik alles op 3 sterren op een uitzondering na. Die laatste nummers dacht ik dat ik gek werd en heb ik het eigenlijk meer gehaald op 3 sterren door nog net genoeg aan te kunnen klote.
En daarnaast verklaard mijn vriendin me voor gek als ik sta te spelen

Hoevaak moesten jullie ongeveer spelen voordat hard te doen was? Ik heb er nu nog niet naar gekeken omdat ik al moeite heb met de laatste medium nummers.
  donderdag 26 april 2007 @ 09:26:42 #251
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48729157
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef KaiN het volgende:
Ik ben nu de medium liedjes voor de 2de keer aan het spelen en ik merk al dat ik de eerste onderdelen nu gewoon op 5 sterren haal.
Vanaf onderdeel 4 val ik weer terug naar 4 sterren maarja ik verbeter dus wel want eerste keer haalde ik alles op 3 sterren op een uitzondering na. Die laatste nummers dacht ik dat ik gek werd en heb ik het eigenlijk meer gehaald op 3 sterren door nog net genoeg aan te kunnen klote.
En daarnaast verklaard mijn vriendin me voor gek als ik sta te spelen

Hoevaak moesten jullie ongeveer spelen voordat hard te doen was? Ik heb er nu nog niet naar gekeken omdat ik al moeite heb met de laatste medium nummers.
Je moet ook gewoon gaan zitten.
Als je wil staan moet je een wii kopen. (Wedden dat jij dan je vriendin raar aan kan kijken.)
  donderdag 26 april 2007 @ 10:38:27 #252
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48730934
Ja een wii wil ik ook nog hebben, maar heb op dit moment al teveel uitgaven. Misschien koop ik hem na de zomer, zal ik haar eens laten dansen

Maar zittend vind ik niet zo lekker spelen, dus ik blijf lekker eigenwijs staan
pi_48731302
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef Heintje het volgende:

[..]

Als je wil staan moet je een wii kopen. (Wedden dat jij dan je vriendin raar aan kan kijken.)
Ik kan heel dat stomme spel niet als ik zit. Heb ook m'n eigen gitaarband om dat ding gehangen zodat hij wat lager hangt. Zittend spelen is voor nepperds..
  donderdag 26 april 2007 @ 10:53:25 #254
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48731368
Als ik ga staan kan ik niet goed naar mijn TV kijken. Die staat daarvoor te laag.
Dan zou ik op mijn knieen moeten gaan zitten.
Maar gewoon op de bankt hangen vind ik toch wel fijner.

Ik had hem eerst ook laag hangen maar wat hoger vind ik toch wel fijer.
pi_48738600
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef Heintje het volgende:

[..]

SAAAAAAAI!!!!

Als ik het met vrienden doe (of wildvreemden for that matter) sta ik altijd! Beetje gekke moves uithalen enzo. Ik kan ook de gitaar in de nek liggen en dan gewoon hard spelen enzo.

Yeah, I like this game!

Speel zonder gitaarbandje trouwens, al is dat voor hard/expert eigenlijk niet aan te raden.
  donderdag 26 april 2007 @ 14:37:17 #256
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48739073
Als ik op medium de gitaar recht op hou voor extra punten gaat het 9 van de 10 keer al meteen fout.
pi_48740264
Binnenkort de review van Xbox 360 Guitar Hero 2 op FOK!Games!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_48740366
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Binnenkort de review van Xbox 360 Guitar Hero 2 op FOK!Games!
Jeuj! Dit is wat ik er van vond .
pi_48741189
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
Jeuj! Dit is wat ik er van vond .
Prachtige inter-review Ik ben benieuwd wat je van onze review gaat vinden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 26 april 2007 @ 16:07:52 #260
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48742251
Ik kwam net met de filosofische vraag of ik 'm uberhaupt wel goed gebruik, die gitaar. Want ik kom straks echt in de problemen als ik een beetje die whammy bar wil gaan gebruiken. Dat gaat prima wanneer ik alleen naar beneden strum op simpelere liedjes, maar ik strum toch liever naar boven en beneden. Veel sneller en zo hou je feitelijk elke keer de noot vast waardoor het niet uitmaakt of je een korte of een lange noot speelt.

Maarja, zodra ik het dan in m'n hoofd haal soms de whammy bar te gebruiken is het moeilijk de strum vast te houden bij de lange noot, want zodra ik 'm met de palm van m'n hand wil bedienen laat ik de noot 9 van de 10 keer "automatisch" los.

Draaien linkshandigen eigenlijk de gitaar om bij het spelen?

Oh, en erbij staan wil ik mezelf echt niet aan doen. Ik kan de gedachte alleen al niet aan dat iemand me zo achter een scherm ziet staan Door 't zitten is het alleen wel moeilijker om de gitaar op te tillen, dat doe ik dan ook alleen bij lange noten.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:13:17 #261
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48742460
Je hoeft de strum niet vast te houden bij lange noten.
Bij hammer-ons en pull-offs hoeft dat ook niet.

Volgens mij is het niet de bedoeling de gitaar om te draaien als je links handig bent.
Ik kan ook maar 1 iemand bedenken die dat ooit gedaan heeft. En die is vermoord dus trek je conclusies....
  donderdag 26 april 2007 @ 16:18:39 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48742671
Wat een domme lul ben ik dan Automatisch m'n fret aan de strum verbinden Toch knap dat ik het daarmee tot het einde van de Medium career heb geschopt
  donderdag 26 april 2007 @ 16:19:13 #263
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48742690
Heb je de tutorials wel gespeeld?
  donderdag 26 april 2007 @ 16:20:38 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48742727
Ik heb eerst de game gedaan, en toen dat redelijk ging zonder het boekje te lezen heb ik de tutorials op dezelfde manier gespeeld

Het werkt wel hoor
pi_48742842
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

SAAAAAAAI!!!!

Als ik het met vrienden doe (of wildvreemden for that matter) sta ik altijd! Beetje gekke moves uithalen enzo. Ik kan ook de gitaar in de nek liggen en dan gewoon hard spelen enzo.

Yeah, I like this game!

Speel zonder gitaarbandje trouwens, al is dat voor hard/expert eigenlijk niet aan te raden.
Guitar Hero speler naar m'n hart!!!!!
  donderdag 26 april 2007 @ 16:24:39 #266
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48742863
Ik ben ook fout begonnen. Toen ben ik het boekje gaan lezen en er achter gekomen waarom ik een nummer op easy nog niet eens kon halen.
Daarna heb ik hier moeilijke termen gelezen waarna ik naar de tutorial verwezen ben.

Dus misschien is het voor jou wel slim om eens uit te gaan zoeken hoe het spel gespeeld moet worden.
pi_48743187
Lefty flip wordt gewoon gebruikt hoor, maat van me speelt ook zo,
  donderdag 26 april 2007 @ 16:35:00 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48743282
Nouja, dit is zo'n beetje het enige wat ik fout heb gedaan eigenlijk. Het vast blijven houden van de strum bij lange noten. Heb sindsdien de tutorial gedaan en heb nog wel wat moeite met hammerons en pulloffs, maar voor de rest gaat het prima. Net even een liedje gespeeld en de whammy bar is gelijk een heel stuk simpeler geworden

Voor de rest heb ik nog wel moeite met Medium vanaf het tweede liedje van de tweede sectie, van Pearl Jam. Dat nummer is af en toe echt een bitch.

Grootste problemen tot nu toe zijn het wisselen van dubbele noten waar er eentje een blauwe is. Helaas staat er daar niks over in 't boekje, da's gewoon een gebrek door een lamme pink die ik nooit ergens in m'n leven ergens voor heb gebruikt. Het onding blijkt computerkeyboards dan weer wel te mogen
  donderdag 26 april 2007 @ 16:35:44 #269
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_48743325
Ik hou dat koort eraan anders krijg ik lamme armen. Verder ben ik links maar ik speel gewoon op dat ding zoals het hoort. Maat van me speelt echt gitaar en dan merk je wel dat hij het makkelijker vind om met 4 vingers te spelen terwijl ik daar op zou moeten oefenen of gewoon met 3 vingers moet spelen. Maar ik oefenen gewoon "real" guitar style, dus meer vingers gebruiken. Op het begin ga je lamme vingers krijgen maar dat betekend gewoon dat er meer geoefend moet worden
  donderdag 26 april 2007 @ 16:37:04 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48743389
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef Poit het volgende:
Ah, sterker nog:
quote:
Hendrix Award
Beat a song with lefty flip on
Je krijgt er 10 Achievement points voor
  donderdag 26 april 2007 @ 16:39:12 #271
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48743473
Wacht eens ff, lefty flip...

Bedien je "normaal" dan de kleur-knop-gevallen met linker of je rechterhand?
On my sleeve.....
  donderdag 26 april 2007 @ 16:41:24 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48743580
Volgens mij is het 'normaal' met links, en lefty flip bedient ze met rechts. Maar nou weet ik het ook allemaal niet meer. Het is maar duidelijk hoe weinig ik over gitaarspelen weet
  donderdag 26 april 2007 @ 16:43:16 #273
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48743658
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef Poit het volgende:
Dan ken ik die maat van jou niet.
Maar veel wordt het niet gebruikt. Ik denk dat er nog best veel links handige zijn die op de normale manier spelen.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:45:43 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48743742
Nouja, ik kwam er zo bij omdat ik als gitaarnewbie dacht dat het voor een rechtshandige toch makkelijker zou moeten zijn om met rechts de kleuren te bedienen. Dus dat probeerde ik even, en dat ging finaal klote Dus nee, bartje twi komt niet met een revolutie op gitaargebied
  donderdag 26 april 2007 @ 16:46:28 #275
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48743774
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het 'normaal' met links, en lefty flip bedient ze met rechts. Maar nou weet ik het ook allemaal niet meer. Het is maar duidelijk hoe weinig ik over gitaarspelen weet
Normaal is iid met links.
Met rechts zwengel je dan de snaren aan.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:47:48 #276
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48743817
Wat is er dan lefty aan lefty flip, als je met lefty flip met righty ( ) de boel bediend?
On my sleeve.....
  donderdag 26 april 2007 @ 16:49:06 #277
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48743863
Of is dat een hele domme vraag?
On my sleeve.....
  donderdag 26 april 2007 @ 16:51:03 #278
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48743926
Op het moment dat de je normaal speeld steekt de hals naar rechts. (voor het publiek)
In het andere geval naar links.

Ook heb je voor gitaar spelen gewoon 2 handen nodig.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:52:52 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48744006
Het klinkt inderdaad krom. Welke idioot heeft ooit bedacht dat je als rechtshandige met links de noten bedient en met een lefty flip met rechts........

......maar het werkt wel.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:55:21 #280
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48744092
Je maakt het geluid met je rechterhand, bij lefty met links.
En dat is waar het om draait, geluid maken.
Met je andere hand bepaal je slechts de noot en de hoogte daarvan.
pi_48747817
Reminds me, moet die achievement nog es halen.
pi_48747848
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Prachtige inter-review Ik ben benieuwd wat je van onze review gaat vinden.
Thanks. Was er zelf ook wel tevreden over. Het bijbehorende filmpje waar ik gek loop te doen heb ik hier ook al es gepost, maar daar kwam helaas geen reactie op haha.

En ik ben zeker benieuwd naar wat jullie er over zeggen en welk cijfer het wordt. Ik gok minstens een 85% .
  donderdag 26 april 2007 @ 20:13:03 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48750349
Maar dat is logisch, wanneer knurfterige oude PS3 13-in-een-dozijn games die op andere consoles al een jaar uit zijn een 85% score krijgen
pi_48768816
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:13 schreef twi het volgende:
Maar dat is logisch, wanneer knurfterige oude PS3 13-in-een-dozijn games die op andere consoles al een jaar uit zijn een 85% score krijgen
En je punt is? Ongeacht welke console is GH2 II gewoon een zeer goede en vooral vermakelijke game die je eigenlijk gespeeld moet hebben. Die hoge scores geven dat aan. Terecht.

Enige vereiste is dat je wel van muziek, en met name rockmuziek, moet houden en een gezonde dosis zelfspot en relativeringsvermogen moet hebben. En durf, want kennelijk is het not-done en totaal niet stoer om gezien te worden met een plastieken gitaar.

Ik zeg: Fuck the nay-sayers! Om het maar in Tenacious D-stijl (waar zonder we zonder hen zijn?) af te sluiten: I rock your fuckin' socks off!

.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:41:49 #285
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48769396
Ik denk dat twi doelt op een review van ridge racer of zo, die is al lang te koop op andere consoles, bied niks nieuws en krijgt toch een 85%.
Of 1 van de andere "orginele" launch titels van de PS3 die al lang uit zijn op de andere consoles.
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:42:28 #286
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48771496
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat twi doelt op een review van ridge racer of zo, die is al lang te koop op andere consoles, bied niks nieuws en krijgt toch een 85%.
Of 1 van de andere "orginele" launch titels van de PS3 die al lang uit zijn op de andere consoles.
nu gaan we wel off-topic, maar dat een game later op een andere console uitkomt maakt natuurlijk niks uit voor het cijfer De game zelf blijft gewoon goed, alleen het enige dat het cijfer omlaag kan halen is dat de game voor deze periode niet meer zo goed is (in vergelijking met andere nieuwe games)
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:44:38 #287
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48771593
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:

[..]

nu gaan we wel off-topic, maar dat een game later op een andere console uitkomt maakt natuurlijk niks uit voor het cijfer De game zelf blijft gewoon goed, alleen het enige dat het cijfer omlaag kan halen is dat de game voor deze periode niet meer zo goed is (in vergelijking met andere nieuwe games)
Om er even op door te gaan. Ook de orginaliteit is minder.
Iets dat trouwens ook voor de 360 versie van GH2 zou moeten gelden.
pi_48776956
Guitar Hero was op zich zelf al niet bijster origineel. Meen dat Konami met Guitar Freaks hetzelfde deed. Maar ik heb gemerkt dat er ene volkstammen aan gamers zijn die nog nooit op de PS2-versie hebben gespeeld, maar nu gelijk beginnen met de 360. Voor hen is het dus een originele, nieuwe en bovenal VETTE ervaring. En daar gaat het uiteindelijk om toch?

Of moeten wij van jullie alles wat goed is een 7 geven (want er valt altijd wel wat te mekkeren) en alle kutgames gelijk maar een 1 (daar rammelt toch alles aan)?

Overigens was Ridge Racer 7 een nieuwe game. Ja, ik vind er ook geen ene kut aan en snap ook die hoge scores niet, maar goed... tis niet een game die al langer op de markt is op andere consoles.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:14:39 #289
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48777245
Ik denk dat orginaliteit in dit geval lastig is. Het is een vertraagde port dus erg orgineel zou dat niet kunnen zijn.
Maar voor de 360 is het weer wel orgineel.
De nummers die gebruikt worden zijn dan weer niet orgineel.
Veel mensen hebben GF niet gespeeld dus voor die is het weer wel orgineel.

Ik ben wel van mening dat het gemiddelde review cijfer te hoog is. Maar dat is een andere discussie
RR7 is toch een soort update van RR6?
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:50:22 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_48783088
Als je deze blz zo doorleest als leek, begrijp je er eigenlijk he-le-maal geen hol van
The truth was in here.
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:51:43 #291
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48783122
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
Als je deze blz zo doorleest als leek, begrijp je er eigenlijk he-le-maal geen hol van
Moet je voor de grap het WoW topic eens openen.
On my sleeve.....
  Redactie Games vrijdag 27 april 2007 @ 16:53:42 #292
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48783180
Hard lukt mij voor geen méter!
.....Kennedy
pi_48792190
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:53 schreef Wessiej het volgende:
Hard lukt mij voor geen méter!
mij ook niet
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:16:10 #294
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48792972
quote:
hoeft ook niet
pi_48794638
Ik ben nu volop aan Expert begonnen. Dikke pret weer.
  zaterdag 28 april 2007 @ 02:08:41 #296
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48798445
quote:
Als je het spel een keer gespeeld hebt wordt alles je ineens duidelijjk.
Had ik ook...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:19:19 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48900933
Van Medium naar Hard is echt huilen Ik raak echt alles kwijt als ik m'n linkerhand moet verplaatsen voor die oranje knop. Maar hey, mink pink leeft, HIJ LEEFT!.

Bij Medium krijg ik het bij de liedjes hoger dan 6 moeilijk, de rest heb ik op 5 sterren gehaald.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:23:19 #298
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48901091
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 behaalde twi de volgende achievement:

Hendrix Award

Beat a song with lefty flip on
Hij heeft 'm hoor.
On my sleeve.....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:25:24 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48901189
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Hij heeft 'm hoor.
Op het simpelste niveau ja, fuckin' easy
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:44:36 #300
111656 Poit
12-08-12
pi_48907864
Nooit geprobeerd met lefty flip eigenlijk. PS2 versie heeft dan ook geen achievments. Toch maar een keer kijken of ik dat kan, betwijfel het. Ben niet zo goed in monotome bewegingen met links
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:12:08 #301
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48909399
Zo, weer een topic minder in m'n AT!
On my sleeve.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: