Als je uiteindelijk op medium en hard gaat spelen dan stroomt het geld binnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Heintje het volgende:
Dat ligt er aan hoeveel geld ik heb. Maar aangezien ik nog niet echt veel geld heb koop ik eerst maar stickers.
Uit eindelijk moet je toch alles hebben.
Tja maar voor de achievements moet je toch alles kopen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:39 schreef Poit het volgende:
Hoe beter je een nummer haalt hoe meer je verdient inderdaad, maar toch is het leuker om door te sparen voor extra nummers. Heb je meer profijt van dan een stickertje.
heb ook sticker gekocht maar hoe krijg je die op die gitaar dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Heintje het volgende:
Dat ligt er aan hoeveel geld ik heb. Maar aangezien ik nog niet echt veel geld heb koop ik eerst maar stickers.
Uit eindelijk moet je toch alles hebben.
Dat doe ik ook wel, maar als ik dan uitgenodigt wordt om Gears of War te gaan spelen doe ik dat. GH2 kan altijd. Voor GoW heb ik hulp van andere nodig om het leuk te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:48 schreef Poit het volgende:
Pff, durf ik je niet te zeggen eigenlijk, let daar niet zo heel erg op, weet wel dat ik na hard uitgespeeld te hebben ik alles kun unlocken (qua songs dan).
En heb hem voor de PS2, dus achievements ben ik totaal niet bekend mee.
Je moet er zowiezo gewoon lekker van genieten, het is een goed spel waarmee ik enorm veel lol beleef, nog steeds.
Als je naar het scherm gaat waar je een gitaar kan kiezen, en je kiest er 1 waar je een sticker van hebt dan kun je na het kiezen van de gitaar kiezen welke sticker je wil.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb ook sticker gekocht maar hoe krijg je die op die gitaar dan?moet je nog een handeling verrichten behalve alleen kopen
quote:Guitar Hero 2 X-plorer not broken; patch coming
“On learning of potential issues with the whammy bar on the Xbox360 guitar, we immediately began extensive testing of both the guitar and the software to isolate any issues with whammy bar functionality and the corresponding causes. Our testing identified a specific software element that may, in certain situations, cause the whammy bar to lose responsiveness. Given that this is a software-driven, an patch is being developed to fix the issue and will arrive as soon as possible via download on Xbox Live. We will confirm soon a target date for this download.”
Heb een vrij ruime friendslist, jij staat 5e zo ongeveer. Ik sta tweede op mijn eigen friendslist, zo'n 200k punten achter de nummer 1. Nu is het echt puntjes sprokkelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:39 schreef =HellFire= het volgende:
Props trouwens naar Mystikvm. Met z'n 8.5 miljoen (Last time I checked) staat ie ruim boven mij, ik sta met 6.2 miljoen 2e in mijn friendslist. Hoe sta ik bij jou, Mystikvm?
Ik ben ook niet bijzonder goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef Heintje het volgende:
Ik wil niet weten waar ik sta, ik heb volgens mij nog geen 2 miljoen
5e? Zo, jij hebt goede gitaarheldvrienden dus., haha. Bij anderen in mijn lijst ben ik juist weer de 1e.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb een vrij ruime friendslist, jij staat 5e zo ongeveer. Ik sta tweede op mijn eigen friendslist, zo'n 200k punten achter de nummer 1. Nu is het echt puntjes sprokkelen.
Vaak is het met dit soort spellen ook dat je juist mensen toe gaat voegen die ongeveer even goed of beter zijn zodat je in je leaderbord een uitdaging hebt. Het is toch leuker om en semi bekende in te halen dan een totaal onbekende.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
5e? Zo, jij hebt goede gitaarheldvrienden dus., haha. Bij anderen in mijn lijst ben ik juist weer de 1e.
MUST. TRY. HARDER!
Yep. M'n doel is dan ook om Mystikvm (want die ken ik van FOK!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vaak is het met dit soort spellen ook dat je juist mensen toe gaat voegen die ongeveer even goed of beter zijn zodat je in je leaderbord een uitdaging hebt. Het is toch leuker om en semi bekende in te halen dan een totaal onbekende.
Alle punten zijn op Hard gehaald, met uitzondering van de eerste drie nummers, die zijn op Expert.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yep. M'n doel is dan ook om Mystikvm (want die ken ik van FOK!) in te halen. Hehe. Maar damn, 8,6 miljoen ofzo, da's een hoop... moet alles dan op hard op 5 sterren krijgen ofzo?
Ik krijg op medium 3 nummers niet op 5 sterren. Zo irritant is dat >_<quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alle punten zijn op Hard gehaald, met uitzondering van de eerste drie nummers, die zijn op Expert.
Ik heb denk ik 90% met 5 sterren op Hard en meer dan 95% van de noten geraakt. De andere 10% zijn de nummers waar ik bedroevend slecht in ben, die heb ik dan ook op drie of vier sterren.
Ik wil die eerst op 5 sterren halen voordat ik me vol overgave ga storten op Expert.
Laat me raden: Carry me Home, Institututziionalzed en Psychobilly Freakout?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik krijg op medium 3 nummers niet op 5 sterren. Zo irritant is dat >_<
Wordt dus nog oefenen voor mij als ik dit zo lees.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alle punten zijn op Hard gehaald, met uitzondering van de eerste drie nummers, die zijn op Expert.
Ik heb denk ik 90% met 5 sterren op Hard en meer dan 95% van de noten geraakt. De andere 10% zijn de nummers waar ik bedroevend slecht in ben, die heb ik dan ook op drie of vier sterren.
Ik wil die eerst op 5 sterren halen voordat ik me vol overgave ga storten op Expert.
Freebird had ik in 1 klap al 5 sterren. Die was echt lekker eenvoudig. Idd, die drie heb ik op 4 sterrenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Laat me raden: Carry me Home, Institututziionalzed en Psychobilly Freakout?
Of anders Freebird.
Op Hard moet je even de lekkere houding voor je vingers zien te vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:09 schreef Morthill het volgende:
Medium nu wel alles 5 sterren. Maar hard is echt waanzin. Mother heeft een solo die ik gewoon niet eens met 4 knoppen bij zou kunnen houden, laat staan met 5. Totale waanzin .Wel de song met 4 sterren gehaald, maar slechts 79% geraakt
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ben van plan om deze game te halen maar ik heb nog een paar vragen.
Hoeveel kost deze game met een gitaar? ¤80-¤90 goed zoeken
En kan je ook met meerdere mensen tegen elkaar spelen? Twee spelers
Hoeveel kost een losse gitaar? geen idee
Zijn de gitaren wireless? nee
Alvast bedankt! graag gedaan
MAar groen komt vaker voor dan oranje, dus ik heb mijn hand juist op de eerste vier knoppenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op Hard moet je even de lekkere houding voor je vingers zien te vinden.
Persoonlijk heb ik ze op rood, geel, blauw en oranje en ik verschuif mijn hand iets om met de wijsvinger groen te pakken indien nodig. Als je een goede positie hebt gevonden dan gaat het steeds en steeds beter.
Da's waar, maar de meeste mensen hebben minder controle over hun ringvinger en pink, dus die moet je zo min mogelijk gebruiken (denk ik dan). Bovendien is je wijsvinger langer, dus je kan beter die voor 2 knoppen gebruiken dan je pink.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
MAar groen komt vaker voor dan oranje, dus ik heb mijn hand juist op de eerste vier knoppen
Dat is waar, ik zal je advies eens ter harte nemen en het gaan uitproberen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's waar, maar de meeste mensen hebben minder controle over hun ringvinger en pink, dus die moet je zo min mogelijk gebruiken (denk ik dan). Bovendien is je wijsvinger langer, dus je kan beter die voor 2 knoppen gebruiken dan je pink.
Denk ook dat dit de lekkerste manier is. Vanavond maar weer even jammen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's waar, maar de meeste mensen hebben minder controle over hun ringvinger en pink, dus die moet je zo min mogelijk gebruiken (denk ik dan). Bovendien is je wijsvinger langer, dus je kan beter die voor 2 knoppen gebruiken dan je pink.
Ik heb zo veel moeite met dat overschakelen. Op zich ben ik daar best verrast over, ik heb jarenlang accordeon gespeeld, dat is met links niets anders dan overschakelen van knopjesquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:56 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ben wel goed met de pink gelukkig. Op hard is het toch nog een kwestie van je hand bewegen. Oranje gaat al wel beter, al is het terugschakelen naar groen soms nog even lastig. Zit toch nog wel eens op de rood te rammen terwijl dat groen dus moet zijn.![]()
Niettemin, eens zal ik het leren!
Losse noten lukken me meestal wel redelijk goed. Het gaat pas echt fout als ik van 2 noten naar 2 andere moet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb zo veel moeite met dat overschakelen. Op zich ben ik daar best verrast over, ik heb jarenlang accordeon gespeeld, dat is met links niets anders dan overschakelen van knopjes
same herequote:Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Losse noten lukken me meestal wel redelijk goed. Het gaat pas echt fout als ik van 2 noten naar 2 andere moet.
de whammy bar?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:24 schreef freak1 het volgende:
maar de vraag is, waar is de update van vandaag goed voor?
En dat allemaal door het bedrijf wat eerder 500 MSP vroeg om een Guitar Hero II pack!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:49 schreef Heintje het volgende:
Dit is dan voor het eerst dat er iets snel gaat omtrent de 360, behalve de launch dan.
Freebird was lekker inkopwerkquote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef kepler het volgende:
eindelijk medium uitgespeeld
Freebird was erg cool, en toen kreeg ik ook door hoe de hammer-ons werken
nu alles op 5 sterren halen en dan op naar hard
Freebird op Hard is niet zo'n lolletje. Expert al helemaal ondoenlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Freebird was lekker inkopwerkmakkie. Nummers als Psychobilly Freakout zijn echt tig keer moeilijker om 5 sterren te halen
Eensch, is nog steeds het enige nummer wat ik niet gehaald heb op xpert. Had trouwens ook heel veel moeite met dat rock 'n roll nummer op expert, kreeg dat ritme maar moeilijk te pakken.quote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Freebird op Hard is niet zo'n lolletje. Expert al helemaal ondoenlijk.
Ik ben eigenlijk wel klaar met de game nu ik op hard begin, alles 2 keer gespeeld, geen zin om al die nummers weer uren te moeten oefenen om al die nummers te kunnen spelen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Eensch, is nog steeds het enige nummer wat ik niet gehaald heb op xpert. Had trouwens ook heel veel moeite met dat rock 'n roll nummer op expert, kreeg dat ritme maar moeilijk te pakken.
Had ik in eerste instantie ook, maar toen ik wat verder was in hard werd het wel een stuk moeilijker maar ik werd ook zeker een stuk beter. De kick die je dan krijgt als je een rifje vlekkenloos doorloopt is vele malen groter. En expert heeft dat zelfs nog meer.quote:Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel klaar met de game nu ik op hard begin, alles 2 keer gespeeld, geen zin om al die nummers weer uren te moeten oefenen om al die nummers te kunnen spelen.
gewoon een weekje laten liggen en dan weer spelenquote:Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel klaar met de game nu ik op hard begin, alles 2 keer gespeeld, geen zin om al die nummers weer uren te moeten oefenen om al die nummers te kunnen spelen.
Tsja ok, maar het niveau verschil tussen medium en hard is zo absurd, ik kan met mijn ogen niet eens bijhouden wat ik moet doen. (Dat laatste kan ook te maken hebben met vermoeidheidquote:Op maandag 16 april 2007 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Had ik in eerste instantie ook, maar toen ik wat verder was in hard werd het wel een stuk moeilijker maar ik werd ook zeker een stuk beter. De kick die je dan krijgt als je een rifje vlekkenloos doorloopt is vele malen groter. En expert heeft dat zelfs nog meer.
Heb zelf de practice mode nog niet gebruikt. Lijkt me ook zeker niet relaxed om een nummer keer en keer te moeten oefenen. Doe zelf bvb maximaal 2 keer achter elkaar Freebird en dan nok ik er echt mee, kijk ik er een paar dagen niet naar en pak hem dan weer op. Wil hem toch een keer halen.
Dat heb ik nu ook nog. Maar het gaat steeds wel iets beter. Met m'n pink werken is nog erg lastig.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag Easy helemaal afgerond op 5 sterren en dat wordt toch zoals het al zegt wel vrij makkelijk na een ruim weekendje spelen.
Nu op medium bezig alleen heb nog vrij veel moeite met die 4e knop want dan raakt m'n hele coördinatie over de knoppen in de war. Vaak druk ik ook nog gewoon op de gele knop als ik een toon helemaal rechts zie aankomen.
Beetje oefenen en dan moet het wel goed komen.
Medium lukt me meestal wel met 3 sterren. En daarna weer terug naar easy is dan is wel fijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook nog. Maar het gaat steeds wel iets beter. Met m'n pink werken is nog erg lastig.
3 sterren lukt me inderdaad wel, maar daar neem ik niet echt genoegen mee. Mis nog teveel noten, en dat komt vooral door de toevoeging van die nieuwe fret button. Ben soms echt helemaal de draad kwijt midden in een nummer omdat ik die blauwe knop een aantal keer aan moest slaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Medium lukt me meestal wel met 3 sterren. En daarna weer terug naar easy is dan is wel fijn.
We zijn gewoon té goed gewordenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
Dat heb ik nu ook.
medium haal ik gewoon standaard 5 sterren en soms perfectquote:Op donderdag 19 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
Ik was laatst op de PS2 tegen een maat aan het spelen op medium. Heb daar meer moeite mee dan met hard eigenlijk. Wil veel meer knoppen indrukken dan noodzakelijk![]()
Volgens mij is het bij een man of 3 gebeurt, en die scheeuwden daarna moord en brand. En tsja het blijft om MS gaan dus het wordt verschrikkelijk opgeblazen door de verschillende gamesites, je weet hoe dat gaat. Ik zou er geen seconde langer over nadenken om het te halen hoor, echt een topgame!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef KaiN het volgende:
Ah oke omdat je overal op die game sites leest dat je hele 360 naar de klote kan gaan van die patch.....
RATM is verkracht in het spel. FUCKING Americans.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef KaiN het volgende:
Ik ga hem morgen ochtend halen want hij is weer binnen =D Ik kijk al helemaal uit naar RATM, Queen, Guns n' Roses, Black Sabbat etc!
Dat gitaartje zal vast niet zo hard rocken als mijn doedelzak maar ik ga mijn best doen
Queen zit niet in deel 2quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef KaiN het volgende:
Ik ga hem morgen ochtend halen want hij is weer binnen =D Ik kijk al helemaal uit naar RATM, Queen, Guns n' Roses, Black Sabbat etc!
Dat gitaartje zal vast niet zo hard rocken als mijn doedelzak maar ik ga mijn best doen
Killer Queen zat toch in een van die download packs?quote:
Owja die zit bij zo'n uitbreidings pakket ofzo.... en RATM verkracht?? Damn denk dat ik beter dat spel kan trashenquote:
RATM klinkt nog steeds lekker, alleen dat laatste stukje...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef KaiN het volgende:
[..]
Owja die zit bij zo'n uitbreidings pakket ofzo.... en RATM verkracht?? Damn denk dat ik beter dat spel kan trashen
Naja er zijn genoeg andere leuke nummers
Ik zie eigenlijk nergens dat je die gitaar los kunt kopen zodat je met zijn 2en kan rocken. Weet iemand hier meer vanaf?
ja, maar dus niet in deel twee zelfquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Killer Queen zat toch in een van die download packs?
Wereld wijd op de Xbox moet je meer dan 15 miljoen hebben om in de top te staan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben de 9 miljoen punten gepasseerd. Sta nu weer nummer 1 op mijn friends list.
Nou, ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat kunnen. Maar meer dan 97% op alle nummers lijkt me wel nodig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wereld wijd op de Xbox moet je meer dan 15 miljoen hebben om in de top te staan.
Moet je dan alle nummers op expert foutloos spelen?
Als je verlopig nog maar 3 sterren op medium haalt denk ik niet dat het goed gaat komen als je de star power gaat gebruiken. Dus je hebt de whammy bar dan ook niet persee nodig.quote:Op maandag 23 april 2007 08:18 schreef KaiN het volgende:
Zo in het weekend aardig wat gespeeld. Easy op 4 a 5 sterren en ben nu medium bezig zit in het 5de onderdeel maar hier haal ik vaker 3 sterren dus nog even oefenen.
In mijn nieuwe huis heb ik helaas nog geen internet. Weet iemand of ik die patch op een pc kan downloaden en dan op dvd ofzo kan fikken zodat ik hem thuis zo kan updaten? Weet wel dat er zoiets was om je oude xbox spellen te kunnen spelen maar voor game patches kan ik het niet vinden.
vijf sterrenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef =HellFire= het volgende:
Woohoo, ik ben weer beter geworden. Kan veel songs nu op 5 sterren krijgen op Hard.
Hmm, medium ben ik echt flink beter geworden sinds ik begon. Van 3 a 4 sterren naar soms feilloos nummers spelen nu.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Heb de game afgelopen zaterdag gehaald en ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik merk dat ik maar marginaal beter word op Medium, en als het hier al zo'n moeite kost in zo'n tijd denk ik niet dat m'n handen en ik het ooit eens gaan worden op Hard, laat staan Expert
Heb ik ook gehad. Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het games die te moeilijk zijn. Het punt is gewoon dat je even het 'uitspelen' op moeilijke niveaus uit je hoofd moet zetten. Er is zat plezier te beleven aan Medium, en daar word je vanzelf erg goed in.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Heb de game afgelopen zaterdag gehaald en ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik merk dat ik maar marginaal beter word op Medium, en als het hier al zo'n moeite kost in zo'n tijd denk ik niet dat m'n handen en ik het ooit eens gaan worden op Hard, laat staan Expert
Raar maar waar! Snelheid ligt op medium veel lager, en je hebt natuurlijk maar vier frets i.t.t. hard.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:59 schreef Heintje het volgende:
Het is ook zo dat als je nou een paar nummers op hard gaat proberen en je gaat dan weer medium doen is dat ineens een heel stuk makkelijker.
Je moet ook gewoon gaan zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef KaiN het volgende:
Ik ben nu de medium liedjes voor de 2de keer aan het spelen en ik merk al dat ik de eerste onderdelen nu gewoon op 5 sterren haal.
Vanaf onderdeel 4 val ik weer terug naar 4 sterren maarja ik verbeter dus wel want eerste keer haalde ik alles op 3 sterren op een uitzondering na. Die laatste nummers dacht ik dat ik gek werd en heb ik het eigenlijk meer gehaald op 3 sterren door nog net genoeg aan te kunnen klote.
En daarnaast verklaard mijn vriendin me voor gek als ik sta te spelen
Hoevaak moesten jullie ongeveer spelen voordat hard te doen was? Ik heb er nu nog niet naar gekeken omdat ik al moeite heb met de laatste medium nummers.
Ik kan heel dat stomme spel niet als ik zit. Heb ook m'n eigen gitaarband om dat ding gehangen zodat hij wat lager hangt. Zittend spelen is voor nepperds..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon gaan zitten.
Als je wil staan moet je een wii kopen. (Wedden dat jij dan je vriendin raar aan kan kijken.)
SAAAAAAAI!!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon gaan zitten.
Als je wil staan moet je een wii kopen. (Wedden dat jij dan je vriendin raar aan kan kijken.)
Jeuj! Dit is wat ik er van vondquote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Binnenkort de review van Xbox 360 Guitar Hero 2 op FOK!Games!
quote:
Guitar Hero speler naar m'n hart!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
SAAAAAAAI!!!!
Als ik het met vrienden doe (of wildvreemden for that matter) sta ik altijd! Beetje gekke moves uithalen enzo. Ik kan ook de gitaar in de nek liggen en dan gewoon hard spelen enzo.
Yeah, I like this game!
Speel zonder gitaarbandje trouwens, al is dat voor hard/expert eigenlijk niet aan te raden.
Ah, sterker nog:quote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef Poit het volgende:
Lefty flip wordt gewoon gebruikt hoor, maat van me speelt ook zo,
Je krijgt er 10 Achievement points voorquote:Hendrix Award
Beat a song with lefty flip on
Dan ken ik die maat van jou niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef Poit het volgende:
Lefty flip wordt gewoon gebruikt hoor, maat van me speelt ook zo,
Normaal is iid met links.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het 'normaal' met links, en lefty flip bedient ze met rechts. Maar nou weet ik het ook allemaal niet meer. Het is maar duidelijk hoe weinig ik over gitaarspelen weet
Thanks. Was er zelf ook wel tevreden over. Het bijbehorende filmpje waar ik gek loop te doen heb ik hier ook al es gepost, maar daar kwam helaasquote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Prachtige inter-review
Ik ben benieuwd wat je van onze review gaat vinden.
En je punt is? Ongeacht welke console is GH2 II gewoon een zeer goede en vooral vermakelijke game die je eigenlijk gespeeld moet hebben. Die hoge scores geven dat aan. Terecht.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:13 schreef twi het volgende:
Maar dat is logisch, wanneer knurfterige oude PS3 13-in-een-dozijn games die op andere consoles al een jaar uit zijn een 85% score krijgen
nu gaan we wel off-topic, maar dat een game later op een andere console uitkomt maakt natuurlijk niks uit voor het cijferquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat twi doelt op een review van ridge racer of zo, die is al lang te koop op andere consoles, bied niks nieuws en krijgt toch een 85%.
Of 1 van de andere "orginele" launch titels van de PS3 die al lang uit zijn op de andere consoles.
Om er even op door te gaan. Ook de orginaliteit is minder.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
nu gaan we wel off-topic, maar dat een game later op een andere console uitkomt maakt natuurlijk niks uit voor het cijferDe game zelf blijft gewoon goed, alleen het enige dat het cijfer omlaag kan halen is dat de game voor deze periode niet meer zo goed is (in vergelijking met andere nieuwe games)
Moet je voor de grap het WoW topic eens openen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
Als je deze blz zo doorleest als leek, begrijp je er eigenlijk he-le-maal geen hol van
mij ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:53 schreef Wessiej het volgende:
Hard lukt mij voor geen méter!
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
Als je deze blz zo doorleest als leek, begrijp je er eigenlijk he-le-maal geen hol van
Als je het spel een keer gespeeld hebt wordt alles je ineens duidelijjk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
Hij heeft 'm hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 behaalde twi de volgende achievement:
Hendrix Award
Beat a song with lefty flip on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |