abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48076274
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:40 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Grote onzin, kom eens met bronnen ipv zomaar dingen te gaan beweren.
Doe jij dat maar eens dan. Ze worden niet zonder enig reden op de Europese terreurlijst gezet hoor.
Dat ze er nu af zijn gehaald heeft niets met de realiteit te maken maar is gedaan om Iran te pesten.
pi_48076307
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Kerel wat weet jij er nou van, ze krijgen veel steun van de bevolking in iran.
Ze hebben saddam niet geholpen in de iran-irak oorlog, Saddam heeft ze veel wapens gegeven om tegen iran te vechten en uiteindelijk vielen ze iran aan ja, en de leger van iran(pasdar) zijn als de dood voor ze.
En ooit komt er een dag dat Amerika een beroep doet op de Moedjahedien.
Nou ik neem aan dat hij (ook) een Iranier/Pers is dus dan weet ie er vast wel iets van af he...
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_48076327
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Doe jij dat maar eens dan. Ze worden niet zonder enig reden op de Europese terreurlijst gezet hoor.
Dat ze er nu af zijn gehaald heeft niets met de realiteit te maken maar is gedaan om Iran te pesten.
je hebt gelijk ze doen dit om de regime te plagen
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:45:07 #229
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076371
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Gast wat denk je? dat je meer weet over mijn ''eigen'' land?
Ik volg het nieuws dagelijks, satteliet, betrouwbare bronnen alles.

Dus kom maar met bronnen als je zulke beschuldigingen maakt.
pi_48076451
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef EricT het volgende:

[..]

Nou ik neem aan dat hij (ook) een Iranier/Pers is dus dan weet ie er vast wel iets van af he...
ik heb 2 jaar lang over iran gestudeerd dan komt ie mij leren. mujaheedin khalq wordt in iran als landverraders gezien omdat ze tegen iran hebben gevochten. en als je het niet wist.... mujaheedin viel iran aan als doel iran te bevrijden. waarom is het niet gebeurd? de pasdars hebben met hun veel gevochten en telkens gewonnen.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48076540
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Gast wat denk je? dat je meer weet over mijn ''eigen'' land?
Ik volg het nieuws dagelijks, satteliet, betrouwbare bronnen alles.

Dus kom maar met bronnen als je zulke beschuldigingen maakt.
Gast, weet je wat ik denk. De Moejahedin Khalq hebben veel aanhangers in Europa en het is overduidelijk dat jij een Moejahedin Khalq supporter bent.. het is dus net of ik tegen een muur praat. Ik zal je toch niet kunnen overtuigen..

En je komt toch niet weer met dezelfde onzin aan dat de Irakezen de Moejahedin Khalq steunen want "kijk ons eens: we hebben 2 miljoen handtekeningen verzameld, de Irakezen steunen ons".. ja waarschijnlijk twee miljoen handtekeningen van dezelfde terroristen die nu van Irak een puinzooi hebben gemaakt en vroeger voor Saddam werkten.
pi_48076545
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef persian2008 het volgende:

[..]

je hebt gelijk ze doen dit om de regime te plagen
Precies. Ze hebben niets geleerd van het verleden. Ze steunden eerst ook de terroristen van Al-Qaeda en kijk nu eens wat een leuke organisatie dat is geworden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:50:53 #233
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076562
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:47 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ik heb 2 jaar lang over iran gestudeerd dan komt ie mij leren. mujaheedin khalq wordt in iran als landverraders gezien omdat ze tegen iran hebben gevochten. en als je het niet wist.... mujaheedin viel iran aan als doel iran te bevrijden. waarom is het niet gebeurd? de pasdars hebben met hun veel gevochten en telkens gewonnen.
2 jaar lang gestudeerd laat me niet lachen, ik heb je posts doorgelezen en er kwam niets nuttigs uit.
Ze krijgen ''momenteel'' veel steun van de bevolking en met name van de studenten.
Pasdars zijn landverraders ja, de moedjahedien had zich inderdaad teruggetrokken , maar als er iets is waar de regering bang voor is, dan is het wel de moedjahedien.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:53:34 #234
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076650
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:50 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Precies. Ze hebben niets geleerd van het verleden. Ze steunden eerst ook de terroristen van Al-Qaeda en kijk nu eens wat een leuke organisatie dat is geworden.
Al-Qaeda en Modjahedien khalq vergelijken gaat wel erg ver.
Of wou je mij beweren dat Al-Qaeda vecht voor democratie?
Of wou je mij beweren dat in de Al-Qaeda top een vrouw zit?

Ga jij je maar bezighouden met je eigen problemen in je land.
pi_48076709
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:50 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

2 jaar lang gestudeerd laat me niet lachen, ik heb je posts doorgelezen en er kwam niets nuttigs uit.
Ze krijgen ''momenteel'' veel steun van de bevolking en met name van de studenten.
Pasdars zijn landverraders ja, de moedjahedien had zich inderdaad teruggetrokken , maar als er iets is waar de regering bang voor is, dan is het wel de moedjahedien.
dan waarom kunnen ze iran niet veroveren dan? met je grote praatjes. als ze veel steun krijgen van de bevolking dan hadden ze de mullahs allang weggejaagd.
pi_48076713
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Met plezier. De Moejahedin Khalq worden toch binnenkort uit Irak geschopt.
Laat ze hun tenten maar ergens anders opslaan, in Saoedie Arabië bijv.
pi_48076751
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

uhh... zit mujaheedin niet in irak?
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:57:13 #238
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076800
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef persian2008 het volgende:

[..]

dan waarom kunnen ze iran niet veroveren dan? met je grote praatjes. als ze veel steun krijgen van de bevolking dan hadden ze de mullahs allang weggejaagd.
Ok, vertel mij dan maar waarom Iran de moedjahedien weg wilt hebben aangezien ze toch niks voorstellen?
pi_48076905
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ok, vertel mij dan maar waarom Iran de moedjahedien weg wilt hebben aangezien ze toch niks voorstellen?
omdat ze landverraders zijn. hoe kan je nou tegen je eigen mensen vechten en saddam helpen?
hoe kan je nou tegen je eigen ras vechten?
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:02:29 #240
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076957
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:00 schreef persian2008 het volgende:

[..]

omdat ze landverraders zijn. hoe kan je nou tegen je eigen mensen vechten en saddam helpen?
hoe kan je nou tegen je eigen ras vechten?
Vechten tegen de regering noem ik niet mijn ''eigen'' ras, meer dan arabieren en nep moslims zijn het niet.
En voor dat er iets bereikt moet worden moeten er helaas slachtoffers vallen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:04:31 #241
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48077012
En begrijp me niet verkeerd ik heb veel respect voor de mannen die tijdens de iran-irak oorlog hebben gevochten.
En veel mensen van mijn familie hadden zich vrijwillig aangemeld, en helaas is mijn neef gesneuveld tijdens de oorlog.

Dus kom niet vertellen wat landverraad is.
pi_48077108
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Vechten tegen de regering noem ik niet mijn ''eigen'' ras, meer dan arabieren en nep moslims zijn het niet.
En voor dat er iets bereikt moet worden moeten er helaas slachtoffers vallen.
ja en die regering bestaat uit iraniers! en het leger van iran bestaat uit iraniers niet uit afrikanen of amerikanen
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2007 @ 13:07:51 #243
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48077139
ABC News Exclusive: The Secret War Against Iran

A Pakistani tribal militant group responsible for a series of deadly guerrilla raids inside Iran has been secretly encouraged and advised by American officials since 2005, U.S. and Pakistani intelligence sources tell ABC News.

The group, called Jundullah, is made up of members of the Baluchi tribe and operates out of the Baluchistan province in Pakistan, just across the border from Iran.

It has taken responsibility for the deaths and kidnappings of more than a dozen Iranian soldiers and officials.

---

Dat is ongeveer hetzelfde als waar het pentagon de Mujahadeen-e-Khalq voor gebruikt toch? Destabilisatie.
pi_48077212
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:07 schreef NorthernStar het volgende:
ABC News Exclusive: The Secret War Against Iran

The group, called Jundullah, is made up of members of the Baluchi tribe and operates out of the Baluchistan province in Pakistan, just across the border from Iran.
---

Dat is ongeveer hetzelfde als waar het pentagon de Mujahadeen-e-Khalq voor gebruikt toch? Destabilisatie.
Over 20 jaar is "Jundullah" dé nieuwe Al-Qaeda. De CIA leert het ook nooit he.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:18:49 #245
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48077526
De baluchi's worden erg onderdrukt in Iran, met als reden dat ze soenietten zijn.
Dus ik begrijp hun strijdt tegen de iraanse regering wel.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:23:38 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48077719
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:33 schreef Sosa het volgende:

[..]

Kom nou toch. Kun je dat staven met een wetsartikel ofzo?
Het is totaal niet relevant. Totaal niet. Die Eric springt van de hak op de tak.

Je kunt het net zo goed hebben over het nieuwe zakje thee van Pickwick, volgens mij zit je dan nog meer ontopic ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48078108
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Het is totaal niet relevant. Totaal niet. Die Eric springt van de hak op de tak.

Je kunt het net zo goed hebben over het nieuwe zakje thee van Pickwick, volgens mij zit je dan nog meer ontopic ook.
Tuurlijk joh popolon, misschien een idee om terug te lezen waar ik op reageer. Ik gaf alleen maar aan dat al die trieste oorlogsgeile Nederlandse mannen zelf opgeroepen kunnen worden om naar het slachthuis gestuurd te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2007 @ 15:02:21 #248
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48080632
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef EricT het volgende:

[..]

Tuurlijk joh popolon, misschien een idee om terug te lezen waar ik op reageer. Ik gaf alleen maar aan dat al die trieste oorlogsgeile Nederlandse mannen zelf opgeroepen kunnen worden om naar het slachthuis gestuurd te worden.
Eigenlijk zouden oorlogen alleen maar gevoerd moeten worden door mensen die pro-oorlog zijn.

Wil je oorlog? Prima, helmpje op, geweer in de handen, en hup, "Veel succes, we zullen zeggen dat je eraan komt".

vrijdag 6 april 2007 @ 15:36:18 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48081473
't Rare is, ik denk dat je dat nog meent ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48081484
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:02 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden oorlogen alleen maar gevoerd moeten worden door mensen die pro-oorlog zijn.

Wil je oorlog? Prima, helmpje op, geweer in de handen, en hup, "Veel succes, we zullen zeggen dat je eraan komt".

in irak kan je je gratis aanmelden om voor alqaeda te vechten.
pi_48081627
Zouden er veel landen zijn waar je moet betalen om in het leger te 'mogen'??
De bovengrondse landbouw heeft de toekomst!
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:45:45 #252
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48081705
Er begint zometeen (16.00 uur) een persconferentie met die vrijgelaten soldaten.
Eens kijken wat ze te melden hebben.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48082017
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef venomsnake het volgende:
Er begint zometeen (16.00 uur) een persconferentie met die vrijgelaten soldaten.
Eens kijken wat ze te melden hebben.
welke kanaal? hoe laat?
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:01:54 #254
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48082160
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef persian2008 het volgende:

[..]

welke kanaal? hoe laat?
CNN, BBC World, SKY..

Begint nu.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48082237
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

CNN, BBC World, SKY..

Begint nu.
BEDANKT
pi_48082361
dit duurt lang.
pi_48082380
lol. zomaar klappen ze. hahaha
pi_48082467
WTF? IRAAKSE WATEREN?
pi_48082530
ZE PRATEN NU WEL STOER
pi_48082583
pi_48082627
WAT IS ER AAN DE HAND? ZE PRATEN NU WEL ERG STOER DIE MAFKEZEN
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:17:56 #262
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48082671
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:11 schreef persian2008 het volgende:
WTF? IRAAKSE WATEREN?
Wat had je dan gedacht? dat ze gingen melden dat ze in Iraanse wateren aan het varen waren?
Ze lezen nu gewoon een brief voor die defensie voor ze geschreven heeft.
Maar niet minder interessant natuurlijk.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:31:30 #263
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48083084
Komt erop neer dat ze gevangen genomen zijn, geblinddoekt zijn, appart zijn gehouden van elkaar en in isoleercellen gestopt zijn.
Ze zijn verder niet lichamelijk gemarteld oid.
Ze kregen 3x per dag eten en zijn in de eerste dagen stevig ondervraagd.
pi_48083390
BULLSHIT. HOEZO AGRESSIEF?
pi_48083474
Gevangen Britten verzamelden inlichtingen

klopt het wel met de interview?

Want ze waren gegaan om inlichtingen te verzamelen over Iran
pi_48084018
UK captives tell of ill treatment

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6533069.stm

"We realised that had we resisted there would have been a major fight, one we could not have won and with consequences major strategic impacts.

"We made a conscious decision not to engage the Iranians and do as they asked," he said.
pi_48084871
maar ik snap t hele verhaal nog niet waarom er niet werd ingegrepen door de cornwall zelf. Dit waren twee rubberbootjes, ok, maar die waren afkomstig van een fregat die wel de doorslag had kunnen geven. Ze zeggen zelf dat ze verantwoordelijk waren voor de Iraakse wateren, maar een inval, van 6 Iraanse schepen, kwam niet op de radar??!
pi_48084947
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:28 schreef fokdjc het volgende:
maar ik snap t hele verhaal nog niet waarom er niet werd ingegrepen door de cornwall zelf. Dit waren twee rubberbootjes, ok, maar die waren afkomstig van een fregat die wel de doorslag had kunnen geven. Ze zeggen zelf dat ze verantwoordelijk waren voor de Iraakse wateren, maar een inval, van 6 Iraanse schepen, kwam niet op de radar??!
als ze hadden ingegrepen kwamen er nog veel meer iraniers op hun af. ze werden omsingeld
pi_48085102
ja maar ze spitsen t elke keer op die rubberbootjes, die waren idd geen partij voor die Iraniers...Maar die cornwall hoort voor de veiligheid te zorgen, dus als zij 6Iraanse schepen richting hun bootjes zien varen zou ik toch verwachten dat de Cornwall zelf ook de koers verlegd en verhaal gaat halen wanneer er 2 schepen ingepakt worden. Zouden ze de spullen nog terugkrijgen overigens, of zo komt Iran aan nieuw materieel zeker?!
pi_48085246
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef fokdjc het volgende:
ja maar ze spitsen t elke keer op die rubberbootjes, die waren idd geen partij voor die Iraniers...Maar die cornwall hoort voor de veiligheid te zorgen, dus als zij 6Iraanse schepen richting hun bootjes zien varen zou ik toch verwachten dat de Cornwall zelf ook de koers verlegd en verhaal gaat halen wanneer er 2 schepen ingepakt worden. Zouden ze de spullen nog terugkrijgen overigens, of zo komt Iran aan nieuw materieel zeker?!
ha. ze hebben genoeg van zulke bootjes. moderner nog ook. lmao
pi_48085379
je zou t denken he, alhoewel op de Iraanse tv kwamen ze niet echt overtuigend over. Maar ik vond t wel apart, toen ze gepakt werden begon die britse kapitein gelijk erover dat hij het materieel ook terugwil, dus misschien lag er nog iets interessants in:p
pi_48085867
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef fokdjc het volgende:
Naar het schijnt was het te ondiep voor het fregat om in de buurt van de kleinere boten te blijven.
pi_48085877
ik wil oorlog , entertain me
pi_48086083
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:01 schreef Cahir het volgende:
Doe eens normaal.
pi_48086156
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:01 schreef Cahir het volgende:
boek een enkeltje naar irak en entertain je. sukkel
pi_48086204
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

CNN, BBC World, SKY..

Begint nu.
Waarom lees ik dit topic steeds van onder naar boven, ik dacht dat de oorlog begon...
Ich bin der Führer.
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:03:28 #277
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_48087892
Tegenwoordig is oorlog voor sommigen entertainment, zo laag zijn bepaalde mensen al gezakt dus..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_48088830
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Tegenwoordig is oorlog voor sommigen entertainment, zo laag zijn bepaalde mensen al gezakt dus..
Het is nou eenmaal een duistere kant, onderbuikgevoel, al dan niet stiekeme fascinatie of wat dan ook die veel mensen hebben. Een combinatie van verveling, cynisme en overbevolking. Vrede is saai. en oorlog is spannender dan Big Brother XIV. En van jou weet ik zeker dat jij ook stiekem vindt dat er veel te veel (bepaalde, 'slechte') mensen op deze aarde rondlopen.

Het idee van ergens voor vechten, doden en sterven spreekt iedereen sowieso wel aan in verschillende mate, dat is gewoon natuurlijk en dus niet meteen iets om je voor te schamen. Daar komt ook voor een gedeelte onze (de mens zijn) fascinatie met oorlog en strijd vandaan. Wat stellen je overtuigingen, idealen en verworvenheden uberhaupt voor als je niet bereid bent er iets voor op te offeren (ervoor te strijden)?

Des te langer vrede stand houdt, des te minder iedereen het kan waarderen, zo is het nou eenmaal.
pi_48088857
quote:
Inderdaad, Nederland heeft te lang geen oorlog gekend om de jongere generaties eraan te herinneren wat voor verschrikking dat is
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:37:14 #280
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48089053
quote:
Update:Werd net gebeld uit Busher, waar Iran’s enige kerncentrale staat (die nooit af lijkt te komen). Daar is tijdens 4 en 6 uur ‘ sochtends alle afweergeschut afgegaan. Mensen werden wakker en vluchtten uit hun huizen. De gouverneur heeft later verklaard dat er een “oefening” gaande was…

Bron
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:52:30 #281
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48089635
quote:
Tegenwoordig?

Dat is al zo oud als de weg naar Rome. En eigenlijk nog véél ouder.
pi_48089700
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Bron
Busher.. de ironie
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_48090620
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef EricT het volgende:

[..]

Inderdaad, Nederland heeft te lang geen oorlog gekend om de jongere generaties eraan te herinneren wat voor verschrikking dat is
Jep. Zoals 1 of andere griek of romein ooit zei: Oorlog is geweldig voor diegene die het nooit meegemaakt hebben. Daar kan ik mij perfect in vinden. Ik vind het nu erg leuk om dat te zien op TV, maar om het in het echt mee te maken? Nou nee.
Ich bin der Führer.
pi_48092032
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Jep. Zoals 1 of andere griek of romein ooit zei: Oorlog is geweldig voor diegene die het nooit meegemaakt hebben. Daar kan ik mij perfect in vinden. Ik vind het nu erg leuk om dat te zien op TV, maar om het in het echt mee te maken? Nou nee.
Dat komt ook hoe het tegenwoordig op de TV wordt gebracht.
Dat heeft inderdaad een hoop "bier en chips op de bank" gehalte, een hoop vuurwerk en spannende beelden, zonder dat de donkere kant van een oorlog bijna tot niet in beeld wordt gebracht.

Voor de buis lijkt het spectaculair, maar in IRL is het een hel.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_48093030
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:04 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat komt ook hoe het tegenwoordig op de TV wordt gebracht.
Dat heeft inderdaad een hoop "bier en chips op de bank" gehalte, een hoop vuurwerk en spannende beelden, zonder dat de donkere kant van een oorlog bijna tot niet in beeld wordt gebracht.

Voor de buis lijkt het spectaculair, maar in IRL is het een hel.
Inderdaad. Vooral op die beelden op CNN. Veel knal en vuurwerk maar je ziet nooit mensen doodgeschoten worden of onthoofde mensen ofzo. TV mag best wel wat heftiger worden, laat alleen maar zien hoe slecht oorlog is.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_48094330
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:37 schreef Steenarend het volgende:

[..]

Inderdaad. Vooral op die beelden op CNN. Veel knal en vuurwerk maar je ziet nooit mensen doodgeschoten worden of onthoofde mensen ofzo. TV mag best wel wat heftiger worden, laat alleen maar zien hoe slecht oorlog is.
De vraag is, zitten de mensen daarop te wachten?
Beelden van de Vietnam oorlog waren wel helder en open, en dat heeft de opinie in de USA de das omgedaan.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:33:51 #287
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_48094940
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

De vraag is, zitten de mensen daarop te wachten?
Beelden van de Vietnam oorlog waren wel helder en open, en dat heeft de opinie in de USA de das omgedaan.
Ik wel, scheelt weer een bezoekje aan de welbekende gore site's
pi_48096535
Zou het volk van Iran net zo zitten te geilen op de komende Amerikaanse aanval als perverse Fokkers?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_48097392
De trots van de britse marine, de schrik van menig terrorist and the last line of defense tussen Al Qaida en het vrije westen! :

http://i.a.cnn.net/cnn/20(...).1600.marines.ap.jpg

Iran lacht zich de tiefus.
pi_48097410
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef Mikrosoft het volgende:
Zou het volk van Iran net zo zitten te geilen op de komende Amerikaanse aanval als perverse Fokkers?
Vast wel, zij hebben allah aan hun zijde.
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:51:07 #291
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48097710
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Vast wel, zij hebben allah aan hun zijde.
Jihad nummer vierendertig?

Echt, ik ben de tel kwijt.
pi_48098433
D'r is niet veel gebeurd, hè?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48100634
Ik denk toch dat telkens als er zo'n Rus wat zegt, dat de VS hun datum verschuift...
Ich bin der Führer.
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:13:07 #294
161108 JohannesPaulus
Divide and conquer
pi_48101042
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef RZero het volgende:
De trots van de britse marine, de schrik van menig terrorist and the last line of defense tussen Al Qaida en het vrije westen! :

[afbeelding]

Heet ie toevallig Gaylord?
In peace, sons bury their fathers; in war, fathers bury their sons. (484 BC–ca.425 BC, Herodotus)
He who knows when he can fight and when he cannot will be victorious. (c. 544 – 496 BC, Sun Tzu)
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 06:55:57 #295
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48102351
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef RZero het volgende:

[afbeelding]

MSNBC's Jack Jacobs: 'Words Can't Express My Disgust' for Brit Captives

video

"I think it says volumes. I tell you, if his forbears, the greatest generation of Great Britain, who fought and died so that this meathead could be here now, had thought the way he did in the same situation he wouldn't be here today. Words can't express [my] disgust."
  zaterdag 7 april 2007 @ 07:11:07 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48102364
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 06:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

MSNBC's Jack Jacobs: 'Words Can't Express My Disgust' for Brit Captives

video

"I think it says volumes. I tell you, if his forbears, the greatest generation of Great Britain, who fought and died so that this meathead could be here now, had thought the way he did in the same situation he wouldn't be here today. Words can't express [my] disgust."
Hij heeft nog gelijk ook. 'Credits' gaan naar de Britse regering in dit geval, niet naar de jokers die gevangen zijn genomen.
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 07:30:14 #297
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48102395
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 07:11 schreef popolon het volgende:

[..]

Hij heeft nog gelijk ook. 'Credits' gaan naar de Britse regering in dit geval, niet naar de jokers die gevangen zijn genomen.
Ik ben het ook met hem eens.

En de 15 jokers, niemand heeft ze gedwongen dat uniform aan te trekken, maar hun eerste prioriteit scheen "veilig naar huis" te zijn. Op zich begrijpelijk, want waar zou je je leven voor op het spel zetten? Voor "het brengen van democratie"? Blair of Bush? Voor "het verdedigen van vrijheid"? Nee, maar dan moet je dus geen uniform aantrekken.
  zaterdag 7 april 2007 @ 07:39:22 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48102414
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 07:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik ben het ook met hem eens.

En de 15 jokers, niemand heeft ze gedwongen dat uniform aan te trekken, maar hun eerste prioriteit scheen "veilig naar huis" te zijn. Op zich begrijpelijk, want waar zou je je leven voor op het spel zetten? Voor "het brengen van democratie"? Blair of Bush? Voor "het verdedigen van vrijheid"? Nee, maar dan moet je dus geen uniform aantrekken.
Hey we zijn het eens een keer eens.

Maar ok, niemand dwingt ze om dat uniform aan te trekken .

Als je dan zo graag op de eerste rang wilt zitten stuur dan echte kerels ipv dit soort playmobil figuren.
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:00:59 #299
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_48102482
quote:
Amerikanen boden 'agressieve' patrouilles boven Iran aan
Bron : Nu.nl

LONDEN - De Verenigde Staten hebben de Britse regering aangeboden militair op te treden tegen Iran in verband met de arrestatie van vijftien marinemensen. Zij stelden onder meer voor om 'agressief' te patrouilleren boven posities van de Iraanse Revolutionaire Garde, meldde dagblad The Guardian zaterdag.

In de eerste dagen van de hoogoplopende diplomatieke crisis, toen Teheran de kaken stijf op elkaar hield over het wel en wee van de matrozen en mariniers, boden functionarissen van het Pentagon de Britten meerdere opties aan.

Topgeheim

De precieze lijst is topgeheim, maar het aanbod omvatte volgens de Britse krant, die geen bronnen noemt, onder meer gevechtsvliegtuigen laag over militaire bases in Iran te laten scheren.

De Britten wezen de Amerikaanse hulp evenwel van de hand. Londen liet Washington weten dat de VS de situatie zouden kalmeren door zich buiten het conflict te houden.

De Britten vroegen de VS ook om een militaire oefening in de Perzische Golf, waaraan veertig marineschepen meedoen, af te zwakken. De afgelopen weken arriveerde juist een tweede marine-eenheid in de regio. Die had de Amerikaanse president Bush naar de Golf gestuurd om de druk op Iran op te voeren.

De VS en Iran zijn al aartsrivalen sinds de islamitische revolutie van 1979, waarbij 52 Amerikanen in de ambassade in Teheran 444 dagen in gijzeling werden gehouden. De relatie is de laatste jaren verder verslechterd. Washington stelt dat Iran in het geheim kernwapens probeert te bouwen en de Iraakse opstand steunt.

De Amerikanen arresteerden in verband daarmee dit voorjaar vijf Iraanse diplomaten in Irak.
(c) ANP
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:18:50 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48102554
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 06:55 schreef NorthernStar het volgende:

video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')