Doe jij dat maar eens dan. Ze worden niet zonder enig reden op de Europese terreurlijst gezet hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Grote onzin, kom eens met bronnen ipv zomaar dingen te gaan beweren.
Nou ik neem aan dat hij (ook) een Iranier/Pers is dus dan weet ie er vast wel iets van af he...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kerel wat weet jij er nou van, ze krijgen veel steun van de bevolking in iran.
Ze hebben saddam niet geholpen in de iran-irak oorlog, Saddam heeft ze veel wapens gegeven om tegen iran te vechten en uiteindelijk vielen ze iran aan ja, en de leger van iran(pasdar) zijn als de dood voor ze.
En ooit komt er een dag dat Amerika een beroep doet op de Moedjahedien.
je hebt gelijk ze doen dit om de regime te plagenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Doe jij dat maar eens dan. Ze worden niet zonder enig reden op de Europese terreurlijst gezet hoor.
Dat ze er nu af zijn gehaald heeft niets met de realiteit te maken maar is gedaan om Iran te pesten.
Gast wat denk je? dat je meer weet over mijn ''eigen'' land?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Doe jij dat maar eens dan. Ze worden niet zonder enig reden op de Europese terreurlijst gezet hoor.
Dat ze er nu af zijn gehaald heeft niets met de realiteit te maken maar is gedaan om Iran te pesten.
ik heb 2 jaar lang over iran gestudeerd dan komt ie mij leren. mujaheedin khalq wordt in iran als landverraders gezien omdat ze tegen iran hebben gevochten. en als je het niet wist.... mujaheedin viel iran aan als doel iran te bevrijden. waarom is het niet gebeurd? de pasdars hebben met hun veel gevochten en telkens gewonnen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat hij (ook) een Iranier/Pers is dus dan weet ie er vast wel iets van af he...
Gast, weet je wat ik denk. De Moejahedin Khalq hebben veel aanhangers in Europa en het is overduidelijk dat jij een Moejahedin Khalq supporter bent.. het is dus net of ik tegen een muur praat. Ik zal je toch niet kunnen overtuigen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gast wat denk je? dat je meer weet over mijn ''eigen'' land?
Ik volg het nieuws dagelijks, satteliet, betrouwbare bronnen alles.
Dus kom maar met bronnen als je zulke beschuldigingen maakt.
Precies. Ze hebben niets geleerd van het verleden. Ze steunden eerst ook de terroristen van Al-Qaeda en kijk nu eens wat een leuke organisatie dat is geworden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef persian2008 het volgende:
[..]
je hebt gelijk ze doen dit om de regime te plagen
2 jaar lang gestudeerd laat me niet lachen, ik heb je posts doorgelezen en er kwam niets nuttigs uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:47 schreef persian2008 het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar lang over iran gestudeerd dan komt ie mij leren. mujaheedin khalq wordt in iran als landverraders gezien omdat ze tegen iran hebben gevochten. en als je het niet wist.... mujaheedin viel iran aan als doel iran te bevrijden. waarom is het niet gebeurd? de pasdars hebben met hun veel gevochten en telkens gewonnen.
Al-Qaeda en Modjahedien khalq vergelijken gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:50 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben niets geleerd van het verleden. Ze steunden eerst ook de terroristen van Al-Qaeda en kijk nu eens wat een leuke organisatie dat is geworden.![]()
dan waarom kunnen ze iran niet veroveren dan? met je grote praatjes. als ze veel steun krijgen van de bevolking dan hadden ze de mullahs allang weggejaagd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
2 jaar lang gestudeerd laat me niet lachen, ik heb je posts doorgelezen en er kwam niets nuttigs uit.
Ze krijgen ''momenteel'' veel steun van de bevolking en met name van de studenten.
Pasdars zijn landverraders ja, de moedjahedien had zich inderdaad teruggetrokken , maar als er iets is waar de regering bang voor is, dan is het wel de moedjahedien.
Met plezier. De Moejahedin Khalq worden toch binnenkort uit Irak geschopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Al-Qaeda en Modjahedien khalq vergelijken gaat wel erg ver.
Of wou je mij beweren dat Al-Qaeda vecht voor democratie?
Of wou je mij beweren dat in de Al-Qaeda top een vrouw zit?
Ga jij je maar bezighouden met je eigen problemen in je land.
uhh... zit mujaheedin niet in irak?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Al-Qaeda en Modjahedien khalq vergelijken gaat wel erg ver.
Of wou je mij beweren dat Al-Qaeda vecht voor democratie?
Of wou je mij beweren dat in de Al-Qaeda top een vrouw zit?
Ga jij je maar bezighouden met je eigen problemen in je land.
Ok, vertel mij dan maar waarom Iran de moedjahedien weg wilt hebben aangezien ze toch niks voorstellen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef persian2008 het volgende:
[..]
dan waarom kunnen ze iran niet veroveren dan? met je grote praatjes. als ze veel steun krijgen van de bevolking dan hadden ze de mullahs allang weggejaagd.
omdat ze landverraders zijn. hoe kan je nou tegen je eigen mensen vechten en saddam helpen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ok, vertel mij dan maar waarom Iran de moedjahedien weg wilt hebben aangezien ze toch niks voorstellen?
Vechten tegen de regering noem ik niet mijn ''eigen'' ras, meer dan arabieren en nep moslims zijn het niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:00 schreef persian2008 het volgende:
[..]
omdat ze landverraders zijn. hoe kan je nou tegen je eigen mensen vechten en saddam helpen?
hoe kan je nou tegen je eigen ras vechten?
ja en die regering bestaat uit iraniers! en het leger van iran bestaat uit iraniers niet uit afrikanen of amerikanenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vechten tegen de regering noem ik niet mijn ''eigen'' ras, meer dan arabieren en nep moslims zijn het niet.
En voor dat er iets bereikt moet worden moeten er helaas slachtoffers vallen.
Over 20 jaar is "Jundullah" dé nieuwe Al-Qaeda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:07 schreef NorthernStar het volgende:
ABC News Exclusive: The Secret War Against Iran
The group, called Jundullah, is made up of members of the Baluchi tribe and operates out of the Baluchistan province in Pakistan, just across the border from Iran.
---
Dat is ongeveer hetzelfde als waar het pentagon de Mujahadeen-e-Khalq voor gebruikt toch? Destabilisatie.
Het is totaal niet relevant. Totaal niet. Die Eric springt van de hak op de tak.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
Kom nou toch. Kun je dat staven met een wetsartikel ofzo?
Tuurlijk joh popolon, misschien een idee om terug te lezen waar ik op reageer. Ik gaf alleen maar aan dat al die trieste oorlogsgeile Nederlandse mannen zelf opgeroepen kunnen worden om naar het slachthuis gestuurd te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is totaal niet relevant. Totaal niet. Die Eric springt van de hak op de tak.
Je kunt het net zo goed hebben over het nieuwe zakje thee van Pickwick, volgens mij zit je dan nog meer ontopic ook.
Eigenlijk zouden oorlogen alleen maar gevoerd moeten worden door mensen die pro-oorlog zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef EricT het volgende:
[..]
Tuurlijk joh popolon, misschien een idee om terug te lezen waar ik op reageer. Ik gaf alleen maar aan dat al die trieste oorlogsgeile Nederlandse mannen zelf opgeroepen kunnen worden om naar het slachthuis gestuurd te worden.
in irak kan je je gratis aanmelden om voor alqaeda te vechten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden oorlogen alleen maar gevoerd moeten worden door mensen die pro-oorlog zijn.
Wil je oorlog? Prima, helmpje op, geweer in de handen, en hup, "Veel succes, we zullen zeggen dat je eraan komt".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |