abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48076274
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:40 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Grote onzin, kom eens met bronnen ipv zomaar dingen te gaan beweren.
Doe jij dat maar eens dan. Ze worden niet zonder enig reden op de Europese terreurlijst gezet hoor.
Dat ze er nu af zijn gehaald heeft niets met de realiteit te maken maar is gedaan om Iran te pesten.
pi_48076307
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Kerel wat weet jij er nou van, ze krijgen veel steun van de bevolking in iran.
Ze hebben saddam niet geholpen in de iran-irak oorlog, Saddam heeft ze veel wapens gegeven om tegen iran te vechten en uiteindelijk vielen ze iran aan ja, en de leger van iran(pasdar) zijn als de dood voor ze.
En ooit komt er een dag dat Amerika een beroep doet op de Moedjahedien.
Nou ik neem aan dat hij (ook) een Iranier/Pers is dus dan weet ie er vast wel iets van af he...
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_48076327
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Doe jij dat maar eens dan. Ze worden niet zonder enig reden op de Europese terreurlijst gezet hoor.
Dat ze er nu af zijn gehaald heeft niets met de realiteit te maken maar is gedaan om Iran te pesten.
je hebt gelijk ze doen dit om de regime te plagen
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:45:07 #229
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076371
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Gast wat denk je? dat je meer weet over mijn ''eigen'' land?
Ik volg het nieuws dagelijks, satteliet, betrouwbare bronnen alles.

Dus kom maar met bronnen als je zulke beschuldigingen maakt.
pi_48076451
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef EricT het volgende:

[..]

Nou ik neem aan dat hij (ook) een Iranier/Pers is dus dan weet ie er vast wel iets van af he...
ik heb 2 jaar lang over iran gestudeerd dan komt ie mij leren. mujaheedin khalq wordt in iran als landverraders gezien omdat ze tegen iran hebben gevochten. en als je het niet wist.... mujaheedin viel iran aan als doel iran te bevrijden. waarom is het niet gebeurd? de pasdars hebben met hun veel gevochten en telkens gewonnen.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48076540
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Gast wat denk je? dat je meer weet over mijn ''eigen'' land?
Ik volg het nieuws dagelijks, satteliet, betrouwbare bronnen alles.

Dus kom maar met bronnen als je zulke beschuldigingen maakt.
Gast, weet je wat ik denk. De Moejahedin Khalq hebben veel aanhangers in Europa en het is overduidelijk dat jij een Moejahedin Khalq supporter bent.. het is dus net of ik tegen een muur praat. Ik zal je toch niet kunnen overtuigen..

En je komt toch niet weer met dezelfde onzin aan dat de Irakezen de Moejahedin Khalq steunen want "kijk ons eens: we hebben 2 miljoen handtekeningen verzameld, de Irakezen steunen ons".. ja waarschijnlijk twee miljoen handtekeningen van dezelfde terroristen die nu van Irak een puinzooi hebben gemaakt en vroeger voor Saddam werkten.
pi_48076545
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef persian2008 het volgende:

[..]

je hebt gelijk ze doen dit om de regime te plagen
Precies. Ze hebben niets geleerd van het verleden. Ze steunden eerst ook de terroristen van Al-Qaeda en kijk nu eens wat een leuke organisatie dat is geworden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:50:53 #233
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076562
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:47 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ik heb 2 jaar lang over iran gestudeerd dan komt ie mij leren. mujaheedin khalq wordt in iran als landverraders gezien omdat ze tegen iran hebben gevochten. en als je het niet wist.... mujaheedin viel iran aan als doel iran te bevrijden. waarom is het niet gebeurd? de pasdars hebben met hun veel gevochten en telkens gewonnen.
2 jaar lang gestudeerd laat me niet lachen, ik heb je posts doorgelezen en er kwam niets nuttigs uit.
Ze krijgen ''momenteel'' veel steun van de bevolking en met name van de studenten.
Pasdars zijn landverraders ja, de moedjahedien had zich inderdaad teruggetrokken , maar als er iets is waar de regering bang voor is, dan is het wel de moedjahedien.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:53:34 #234
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076650
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:50 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Precies. Ze hebben niets geleerd van het verleden. Ze steunden eerst ook de terroristen van Al-Qaeda en kijk nu eens wat een leuke organisatie dat is geworden.
Al-Qaeda en Modjahedien khalq vergelijken gaat wel erg ver.
Of wou je mij beweren dat Al-Qaeda vecht voor democratie?
Of wou je mij beweren dat in de Al-Qaeda top een vrouw zit?

Ga jij je maar bezighouden met je eigen problemen in je land.
pi_48076709
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:50 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

2 jaar lang gestudeerd laat me niet lachen, ik heb je posts doorgelezen en er kwam niets nuttigs uit.
Ze krijgen ''momenteel'' veel steun van de bevolking en met name van de studenten.
Pasdars zijn landverraders ja, de moedjahedien had zich inderdaad teruggetrokken , maar als er iets is waar de regering bang voor is, dan is het wel de moedjahedien.
dan waarom kunnen ze iran niet veroveren dan? met je grote praatjes. als ze veel steun krijgen van de bevolking dan hadden ze de mullahs allang weggejaagd.
pi_48076713
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Met plezier. De Moejahedin Khalq worden toch binnenkort uit Irak geschopt.
Laat ze hun tenten maar ergens anders opslaan, in Saoedie Arabië bijv.
pi_48076751
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

uhh... zit mujaheedin niet in irak?
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:57:13 #238
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076800
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef persian2008 het volgende:

[..]

dan waarom kunnen ze iran niet veroveren dan? met je grote praatjes. als ze veel steun krijgen van de bevolking dan hadden ze de mullahs allang weggejaagd.
Ok, vertel mij dan maar waarom Iran de moedjahedien weg wilt hebben aangezien ze toch niks voorstellen?
pi_48076905
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ok, vertel mij dan maar waarom Iran de moedjahedien weg wilt hebben aangezien ze toch niks voorstellen?
omdat ze landverraders zijn. hoe kan je nou tegen je eigen mensen vechten en saddam helpen?
hoe kan je nou tegen je eigen ras vechten?
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:02:29 #240
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48076957
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:00 schreef persian2008 het volgende:

[..]

omdat ze landverraders zijn. hoe kan je nou tegen je eigen mensen vechten en saddam helpen?
hoe kan je nou tegen je eigen ras vechten?
Vechten tegen de regering noem ik niet mijn ''eigen'' ras, meer dan arabieren en nep moslims zijn het niet.
En voor dat er iets bereikt moet worden moeten er helaas slachtoffers vallen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:04:31 #241
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48077012
En begrijp me niet verkeerd ik heb veel respect voor de mannen die tijdens de iran-irak oorlog hebben gevochten.
En veel mensen van mijn familie hadden zich vrijwillig aangemeld, en helaas is mijn neef gesneuveld tijdens de oorlog.

Dus kom niet vertellen wat landverraad is.
pi_48077108
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Vechten tegen de regering noem ik niet mijn ''eigen'' ras, meer dan arabieren en nep moslims zijn het niet.
En voor dat er iets bereikt moet worden moeten er helaas slachtoffers vallen.
ja en die regering bestaat uit iraniers! en het leger van iran bestaat uit iraniers niet uit afrikanen of amerikanen
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2007 @ 13:07:51 #243
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48077139
ABC News Exclusive: The Secret War Against Iran

A Pakistani tribal militant group responsible for a series of deadly guerrilla raids inside Iran has been secretly encouraged and advised by American officials since 2005, U.S. and Pakistani intelligence sources tell ABC News.

The group, called Jundullah, is made up of members of the Baluchi tribe and operates out of the Baluchistan province in Pakistan, just across the border from Iran.

It has taken responsibility for the deaths and kidnappings of more than a dozen Iranian soldiers and officials.

---

Dat is ongeveer hetzelfde als waar het pentagon de Mujahadeen-e-Khalq voor gebruikt toch? Destabilisatie.
pi_48077212
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:07 schreef NorthernStar het volgende:
ABC News Exclusive: The Secret War Against Iran

The group, called Jundullah, is made up of members of the Baluchi tribe and operates out of the Baluchistan province in Pakistan, just across the border from Iran.
---

Dat is ongeveer hetzelfde als waar het pentagon de Mujahadeen-e-Khalq voor gebruikt toch? Destabilisatie.
Over 20 jaar is "Jundullah" dé nieuwe Al-Qaeda. De CIA leert het ook nooit he.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:18:49 #245
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_48077526
De baluchi's worden erg onderdrukt in Iran, met als reden dat ze soenietten zijn.
Dus ik begrijp hun strijdt tegen de iraanse regering wel.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:23:38 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48077719
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:33 schreef Sosa het volgende:

[..]

Kom nou toch. Kun je dat staven met een wetsartikel ofzo?
Het is totaal niet relevant. Totaal niet. Die Eric springt van de hak op de tak.

Je kunt het net zo goed hebben over het nieuwe zakje thee van Pickwick, volgens mij zit je dan nog meer ontopic ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48078108
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Het is totaal niet relevant. Totaal niet. Die Eric springt van de hak op de tak.

Je kunt het net zo goed hebben over het nieuwe zakje thee van Pickwick, volgens mij zit je dan nog meer ontopic ook.
Tuurlijk joh popolon, misschien een idee om terug te lezen waar ik op reageer. Ik gaf alleen maar aan dat al die trieste oorlogsgeile Nederlandse mannen zelf opgeroepen kunnen worden om naar het slachthuis gestuurd te worden.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2007 @ 15:02:21 #248
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48080632
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef EricT het volgende:

[..]

Tuurlijk joh popolon, misschien een idee om terug te lezen waar ik op reageer. Ik gaf alleen maar aan dat al die trieste oorlogsgeile Nederlandse mannen zelf opgeroepen kunnen worden om naar het slachthuis gestuurd te worden.
Eigenlijk zouden oorlogen alleen maar gevoerd moeten worden door mensen die pro-oorlog zijn.

Wil je oorlog? Prima, helmpje op, geweer in de handen, en hup, "Veel succes, we zullen zeggen dat je eraan komt".

vrijdag 6 april 2007 @ 15:36:18 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48081473
't Rare is, ik denk dat je dat nog meent ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48081484
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:02 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden oorlogen alleen maar gevoerd moeten worden door mensen die pro-oorlog zijn.

Wil je oorlog? Prima, helmpje op, geweer in de handen, en hup, "Veel succes, we zullen zeggen dat je eraan komt".

in irak kan je je gratis aanmelden om voor alqaeda te vechten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')