Owh, okeequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:26 schreef Crazykill het volgende:
Is makkelijkte onthouden joh die wegingsfactoren,
A=20
de rest is 1
Wattes?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:26 schreef Crazykill het volgende:
Is makkelijkte onthouden joh die wegingsfactoren,
A=20
de rest is 1
quote:
Dosisequivalent (Sievert) = weegfactor * Dosis (grey J/kg)quote:
Dankje, dat was een van de dingen die ik nog niet wist.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:32 schreef Crazykill het volgende:
[..]
[..]
Dosisequivalent (Sievert) = weegfactor * Dosis (grey J/lg)
Bij alfastraling is de weegfactor 20 (sterk ioniseren, dus erg schadelijk op korte afstand)
Beta en gammastraling (rontgenstraling ed ook) is de weegfactor 1
het moet J/ Kg zijn en niet lg.quote:Dosisequivalent (Sievert) = weegfactor * Dosis (grey J/lg)
nee, alleen het eindantwoord hoeft significant te zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:22 schreef Nad-ja het volgende:
ik heb zo'n domme fouten gemaakt he! maar goed, ongeveer 42/44 punten(maar ik heb tussendoor niet afgerond waardoor ik vaak op een net iets anders antwoord uitkom
zou dat fout getelt worden?
)
Ik een 2.5...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb minimaal een 2.1
joepie.

16 was in het woordenboek te vindenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef B.ertha het volgende:
13, 16 en 23 waren moeilijker, voor de rest vond ik het goed te doen
keigaafquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef Cinch het volgende:
WAT EEN TYFUSEXAMEN
34 vd 71 punten, tussen de 4,3 en 6,3 en kheb een 5,1 nodig
Kankercomputer ging trippen bij zon opgave dus het is ze geraden dat ze mij punten extra daarvoor geven want heeft me keilang gekost om die grafiek opnieuw te maken![]()
KLAGEN ALS EEN GEK [afbeelding][afbeelding]
Maar dat bedoelde ik juist..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef JumperJack het volgende:
ongeveer 48 van de 77 punten, ook mn laatste examen ging goed!! ik heb nu lekker vakantie, en met een redelijke normering houd ik mijn 7 gemiddeld!!
[..]
nee, alleen het eindantwoord hoeft significant te zijn...
maar dat maakt niets uit - hoe nauwkeuriger, hoe beter, als je eindantwoord significant maar goed is - en daar mag je zelfs één cijfer afwijken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:10 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik juist..Mijn eindantwoord wijkt soms net iets af van de uitwerking omdat ik tussendoor niet afgerond heb en de uitwerking dat wel heeft
![]()
Jeejquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
maar dat maakt niets uit - hoe nauwkeuriger, hoe beter, als je eindantwoord significant maar goed is - en daar mag je zelfs één cijfer afwijken...
Dat voelt goed hequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:28 schreef MaxC het volgende:
Ik ben erg blij, Natuurkunde is normaal mijn slechste vak![]()
Ik volgens mij ookquote:Verschil was dat ik overal wel punten heb gehaald, terwijl ik bij Bio of Scheikunde vaak 0 of alles had. Hier maar bij 1 of 2 vraag, 0 punten. Overal wel goede formules gebruikt
Nu vakantie!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar daar tripte mijn computer dus ik hoop dat ik extra punten krijgquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:28 schreef Tuinboon het volgende:
Niemand met compex hier? Ik vond die vraag daarin die 7 punten waard was maar gaar.
jij bent echt te slimquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef MaxC het volgende:
Natuurkunde 1 was erg makkelijk. Vooral die Goliath opgave! Dankzij dat zat ik al op 23 punten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |