Doble R - Zullen we maar weer?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een liedje dat lijkt op kleine wasjes grote wasjes van trafassi lijkt.
Ze gebruiken dat deuntje ook bij een radiozender en dan zingen ze iets van was je handen, poets je tanden.............
Weet iemand misschien welke ik bedoel?
iets van laten we een potje lekker dansen... zoiets ofzo?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef X-fi het volgende:
Het liedje wat je tegenwoordig veel te horen krijgt. Het heet volgens mij 'will's emotion'?
Iemand die het beter weet?
Dankjequote:Op zaterdag 7 april 2007 17:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
F to the F - Wheels in Motion
Fedde le Grand en Funkerman zijn dat dus...
Gebroeders Grimm - An me nooit niet nooit meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef boeiuh het volgende:
Gezocht; op de melodie van Wild Rover; Nederlandse tekst; ik dacht een carnavalsnummer; volgens mij ging het over vissen.
In het refrein zit dacht ik iets met 'ik ga nooit meer ... van z'n langzalzeleve doe ik het nooit meer'
Delinquent Habits - Tres delinquentes geloof ik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef Ballistic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1qcfOEoiAj8
wie weet hoe dat eerste liedje heet?
bvd
Hoe heet dat liedjequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef zure_apple het volgende:
Hoe heet dat liedje van de Fiat Bravo reclame???
kloptquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
Delinquent Habits - Tres delinquentes geloof ik.
Geen idee, maar het klinkt een beetje Snow Patrol-achtig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:35 schreef three.doors.up het volgende:
Iemand die toevallig het nummer weet van de reclame van de nederlandse hartstichting commercial '6 minuten'? Ik heb bij www.ster.nl gekeken en bij die andere commercial site, maar kon het niet vinden
Heb op verschillende zinsdelen gegoogled, maar ik kom niet veel verder.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Berkery het volgende:
Geen idee, maar het klinkt een beetje Snow Patrol-achtig.
Reclame is hier te bekijken.
Ik hoor niksquote:Op zondag 8 april 2007 00:26 schreef Robbiej het volgende:
http://www.sharebigfile.com/file/131087/Untitled-wma.html
weet iemand hoe dit nr heet? heerlijk nr
Volgens ster.nl:quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:05 schreef Mirel het volgende:
Die nieuwe rexona reclame, hoe heet dat nummer@:@:@:@@:2:@
Hard zetten. maar het zegt me helemaal niks.quote:
Ik heb inderdaad ook op die manier gegoogled, maar zonder succes. Staat verder ook nergens op een site ofzo. Het lijkt op Snow Patrol, Run bijvoorbeeld, maar die zou ik meteen herkennen en volgens mij heeft deze wel een iets andere stemquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb op verschillende zinsdelen gegoogled, maar ik kom niet veel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |