The Alarm - Spirit of '76?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:15 schreef kjhuntelaar het volgende:
Help, ik zoek een nummer gezongen door een man met daarin de tekst (althans volgens mij):
"remember what it's like in '76" zoiets....wie kan mij helpen???
Dan moet je op www.ster.nl kijken, dan heb je 'm zo gevonden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik zoek het nummer dat onder die RVS-reclame (met die vliegende mannetjes in pak met paraplu) zit. Hartelijk dank.
Come Wander With Me van Bonnie Beecher. Dankje! Dat is een handige site.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan moet je op www.ster.nl kijken, dan heb je 'm zo gevonden.
Ween - Freedom of '76?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:15 schreef kjhuntelaar het volgende:
Help, ik zoek een nummer gezongen door een man met daarin de tekst (althans volgens mij):
"remember what it's like in '76" zoiets....wie kan mij helpen???
of the connells - 74 75 of zo.quote:
Doble R - Zullen we maar weer?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een liedje dat lijkt op kleine wasjes grote wasjes van trafassi lijkt.
Ze gebruiken dat deuntje ook bij een radiozender en dan zingen ze iets van was je handen, poets je tanden.............
Weet iemand misschien welke ik bedoel?
iets van laten we een potje lekker dansen... zoiets ofzo?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef X-fi het volgende:
Het liedje wat je tegenwoordig veel te horen krijgt. Het heet volgens mij 'will's emotion'?
Iemand die het beter weet?
Dankjequote:Op zaterdag 7 april 2007 17:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
F to the F - Wheels in Motion
Fedde le Grand en Funkerman zijn dat dus...
Gebroeders Grimm - An me nooit niet nooit meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef boeiuh het volgende:
Gezocht; op de melodie van Wild Rover; Nederlandse tekst; ik dacht een carnavalsnummer; volgens mij ging het over vissen.
In het refrein zit dacht ik iets met 'ik ga nooit meer ... van z'n langzalzeleve doe ik het nooit meer'
Delinquent Habits - Tres delinquentes geloof ik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef Ballistic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1qcfOEoiAj8
wie weet hoe dat eerste liedje heet?
bvd
Hoe heet dat liedjequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef zure_apple het volgende:
Hoe heet dat liedje van de Fiat Bravo reclame???
kloptquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
Delinquent Habits - Tres delinquentes geloof ik.
Geen idee, maar het klinkt een beetje Snow Patrol-achtig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:35 schreef three.doors.up het volgende:
Iemand die toevallig het nummer weet van de reclame van de nederlandse hartstichting commercial '6 minuten'? Ik heb bij www.ster.nl gekeken en bij die andere commercial site, maar kon het niet vinden
Heb op verschillende zinsdelen gegoogled, maar ik kom niet veel verder.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Berkery het volgende:
Geen idee, maar het klinkt een beetje Snow Patrol-achtig.
Reclame is hier te bekijken.
Ik hoor niksquote:Op zondag 8 april 2007 00:26 schreef Robbiej het volgende:
http://www.sharebigfile.com/file/131087/Untitled-wma.html
weet iemand hoe dit nr heet? heerlijk nr
Volgens ster.nl:quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:05 schreef Mirel het volgende:
Die nieuwe rexona reclame, hoe heet dat nummer@:@:@:@@:2:@
Hard zetten. maar het zegt me helemaal niks.quote:
Ik heb inderdaad ook op die manier gegoogled, maar zonder succes. Staat verder ook nergens op een site ofzo. Het lijkt op Snow Patrol, Run bijvoorbeeld, maar die zou ik meteen herkennen en volgens mij heeft deze wel een iets andere stemquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb op verschillende zinsdelen gegoogled, maar ik kom niet veel verder.
Speciaal gecomponeerd voor die commercial:quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef three.doors.up het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook op die manier gegoogled, maar zonder succes. Staat verder ook nergens op een site ofzo. Het lijkt op Snow Patrol, Run bijvoorbeeld, maar die zou ik meteen herkennen en volgens mij heeft deze wel een iets andere stem
Dit zijn trouwens de zinsdelen die ik uit de zang kon ontfutselen:
n the air we breathe, and the things we do, ...
try, ...
look beyond the things i see,
don't be afraid,
tell me why
if you could only hear me know,
you wanna tell your thoughts somehow,
so stay
Iemand zo misschien een idee?
Lady Sovereign - Love me or Hate Mequote:Op maandag 9 april 2007 09:59 schreef BrandX het volgende:
Ik zoek uitvoerende artiest van de volgende videoclip die ik een paar keer heb gezien:
een engelse chick staat buiten (lijkt in een steeg) ze zing bozig een nummer. Terwijl ze dat doet zie je haar als tetrisblokjes in elkaar vallen in verschillende outfits. Ook zie je stukjes dat ze op straat loopt bijv. in een gigantische bol (van hoofd tot tenen) van haar.
De tekst heeft in essentie iets te maken met het feit dat ze schijt heeft aan alle cliché vrouwen toestand, en als je dat niets vind dat het jouw probleem is en niet het hare.
Anyone?? Google is not my friend in deze helaas....
Diab's ft. Vitaa - Confessions Nocturnesquote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef kayzie het volgende:
Help, ik zoek een nummer van twee Franse meiden die rappen. Ik heb de clip gezien en het is een lekkere plaat. In de titel zit iets met Nocturne of zo. Ze zitten samen in een auto (mercedes volgens mij). De plaat gaat natuurlijk over een relatie. Is een gelikte clip. Ze rappen in het Frans. Weet iemand wie ik bedoel?
Da's van de Sound of Musicquote:Op maandag 9 april 2007 15:59 schreef Stefo het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ze op dit moment veel in de skihut draaien wat begint met het stuk waar ook Gwen Stefani - Wind It Up mee begint:
High on the hills with the lonely goatherd, lay-od-lay-od-lay-he-hoo
Yodell back with the girl and goatherd, lay-od-lay-od-low
Vervolgens gaat dat zo even door en mixen ze nog wat met een aantal andere nummers, iemand een idee?
Ja ok..maar weet je misschien ook hoe die skihut versie heet want dat is een heel ander nummer..quote:Op maandag 9 april 2007 16:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's van de Sound of MusicThe Lonely Goatherd
Nee, dat weet ik 'gelukkig' nietquote:Op maandag 9 april 2007 16:23 schreef Stefo het volgende:
[..]
Ja ok..maar weet je misschien ook hoe die skihut versie heet want dat is een heel ander nummer..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |