En ook voor Amanda om Huub weer eens te zoenen. Ze wil hem er niet voor niets niet uitstemmen....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En een GTST toneelstukje ....... Weer een kans van Huub om met haar te zoenen..... !
[afbeelding]
Ze heeft Brie daarvoor, Del is gewoon dom.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook voor Amanda om Huub weer eens te zoenen. Ze wil hem er niet voor niets niet uitstemmen....
Met hem heeft ze wel lol. Met Brain alleen maar serieus gezemel!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook voor Amanda om Huub weer eens te zoenen. Ze wil hem er niet voor niets niet uitstemmen....
Amanda loopt nog wel een keer over naar het SHE kamp, denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
ik hoop beide!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:48 schreef Prosac het volgende:
ligt Brain nou op bed, of is hij aan het luistervinken?
die wodka-cola was de overtreffende trap van een flinke scheutquote:Op woensdag 4 april 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
Huub heeft al aardig wat alcohol op volgens mij. Tuurlijk niet meer dan 3 glazen. Ik denk wel dat de hoeveelheid Safari aardig naar Huub zn maatstaven is aangepast.
Brian is ongeveer 10-15 minuten geleden naar bed gegaanquote:Op woensdag 4 april 2007 01:48 schreef Prosac het volgende:
ligt Brain nou op bed, of is hij aan het luistervinken?
Het is 'm wat mij betreft vergeven.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
die wodka-cola was de overtreffende trap van een flinke scheut
ik zie alleen een shitload aan kussens op dat bed en verder niks, vandaarquote:Op woensdag 4 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian is ongeveer 10-15 minuten geleden naar bed gegaan
Joh, dat is ze al lang vergeten!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Amanda bewust wacht tot 02:30 - of wacht ze op een reactie op het jeukpoeder ?
[afbeelding]
Subtiliteit is Amanda dan ook niet eigen...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:01 schreef Prosac het volgende:
Huub en Eric snappen de subtiele hint van Amanda niet![]()
Klopt, maar het is ook wel een heel verborgen hintquote:Op woensdag 4 april 2007 02:01 schreef Prosac het volgende:
Uhm, ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 02:01 schreef Prosac het volgende:
Lag het niet aleen aan de kant van Eric ?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:03 schreef Prosac het volgende:
Huub ligt nu toch al 5 minuten in dat poeder..
werkt uitstekend zo te zien![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:05 schreef Prosac het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA
Eric veegt eerst het bed even schoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brian en Natasia![]()
"Vleeskruiden" zou je overigens ook wel ruiken in je bedje. Zou wel hilarisch zijn als het jeukpoeder niet werkt.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tot nu toe zie ik ook bij Eric nog geen reactie op het jeukpoeder. Het zal toch niet waar zijn, dat Brian de DJ's verkeerd heeft begrepen. Zou de DJ met 'jeukpoeder' wellicht met een cryptische omschrijving een 'echt poeder' aan Brian hebben willen geven ?
Eric heeft zijn kant van het bed dan ook schoongeveegd.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tot nu toe zie ik ook bij Eric nog geen reactie op het jeukpoeder. Het zal toch niet waar zijn, dat Brian de DJ's verkeerd heeft begrepen. Zou de DJ met 'jeukpoeder' wellicht met een cryptische omschrijving een 'echt poeder' aan Brian hebben willen geven ?
Het is inderdaad wel heel grappig dat het totaal geen effect heeft.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Het lukt hem echt niet om ook maar iets te bewerkstelligen he! Wat een (om met Amanda's woorden te spreken) Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooserrrrr
Je kunt beter een lijstje maken met wat hij wel kan, dan ben je sneller klaarquote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Dus dit kan er ook weer bij op Brians lijstje: niet in staat om practical ten uitvoer te brengen.
Heeft vol gebeld dat Brian niet klaar kan komenquote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
Het is inderdaad wel heel grappig dat het totaal geen effect heeft.
En hiervoor heeft VOL naar de redactie gebeld![]()
Dat was om de mogelijke "levensbedreigende situatie" die er ontstond omdat jeukpoeder van rozebottels gemaakt wordt en Eric "allergisch" is voor vers fruit hèquote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel grappig dat het totaal geen effect heeft.
En hiervoor heeft VOL naar de redactie gebeld![]()
I know, VERS fruitquote:Op woensdag 4 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was om de mogelijke "levensbedreigende situatie" die er ontstond omdat jeukpoeder van rozebottels gemaakt wordt en Eric "allergisch" is voor vers fruit hè![]()
WTFquote:Op woensdag 4 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Dat was om de mogelijke "levensbedreigende situatie" die er ontstond omdat jeukpoeder van rozebottels gemaakt wordt en Eric "allergisch" is voor vers fruit hè![]()
ja, 5 uurquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand trouwens of Huub en Eric nog de wekker hebben gezet om de slaapkamer beneden te verbouwen ?
half zes geloof ik. Mooi, daar staat mijn wekker ook opquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand trouwens of Huub en Eric nog de wekker hebben gezet om de slaapkamer beneden te verbouwen ?
En wat te denken van Japio....... Allergisch voor een douche en een zuiver shirt na het sporten !quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
I know, VERS fruit(mijn collega is allergisch voor regen, ook zo lachwekkend...)
Weet je wat een goede site is ? v-o-l.nl !!!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Kan iemand die volslagen losgeslagen debielen niet een keer DDOS-en?
Dit gaat echt boven mijn pet, bellen dat er jeukpoeder in bed ligt.
Ik word er écht agressief van.
Ik wou dat ik een grapje maakte... maar VOL heeft echt gebeld ivm dat jeukpoederquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Kan iemand die volslagen losgeslagen debielen niet een keer DDOS-en?
Dit gaat echt boven mijn pet, bellen dat er jeukpoeder in bed ligt.
Ik word er écht agressief van.
Ik kom er niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je wat een goede site is ? v-o-l.nl !!!
Zie de reactie onder die van jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
Ik wou dat ik een grapje maakte... maar VOL heeft echt gebeld ivm dat jeukpoeder![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom er niet.
Het zou mij niets verbazen als ze de uitzendingen momenteel helemaal top vinden omdat Huub een toppertje is.
Oh nee, Huub is een toppertje en Lieke verzwakt hem.
Toppertje.
v-o-l.
Dat soort randmongolen bepaalt de koers van het programma.
v-o-l.
Ontopic: Ze slapen vroeger dan de voorgeschreven kinderbedtijd.quote:
wekkertje om half 6 om te 'rellen'quote:Op woensdag 4 april 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ontopic: Ze slapen vroeger dan de voorgeschreven kinderbedtijd.
Radiostilte dus, tot een uur of negen.
Huub vertelde eerder vanavond dat het roken op de slaapkamers verboden is door een instantie, ivm de Nederlandse wetgeving. Op een bepaalde manier valt de villa onder een bedrijfspand en dus onder wettelijke regels betreffende roken. Ook is daarom niet meer toegestaan dat Tattoo Bob in de kapsalon de gevraagde nieuwe tattoo's mag zetten. Dat mag uitsluitend in een redelijk steriele, rookvrije ruimte.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zitten daar de ware Libelle-mutsen.
Het is wel irritant dat DGK steeds meer regeltjes opgelegd krijgt. Je mag over tig dingen niet praten, je mag niet in de slaapkames roken, 3 borreltjes per dag. Djeeez, een kleuterklas is er niet bij.
Weet nu ook wel zeker dat de nieuwe bewoner zeker geen Nicolaas gaat worden, die gaat daar echt niet mee akkoord.![]()
Roken mag niet in de slaapkamer, maar wel in de gangquote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub vertelde eerder vanavond dat het roken op de slaapkamers verboden is door een instantie, ivm de Nederlandse wetgeving.
Huub, eat your heart out.quote:Keith Richards snoof as vader op.
Dat Keith Richards van een snuifje op z'n tijd houdt, is bekend. De 63-jarige Stones-gitarist doet in een interview met het muziekblad New Musical Express niet moeilijk over zijn drugsgebruik.
Gevraagd naar het vreemdste dat hij ooit gesnoven heeft, zei Richards:"Mijn vader. Ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten hem met een beetje coke op te snuiven". Volgens Richards voelde het prima. Zijn vader overleed drie jaar geleden.
Richards werd in 1967 voor het eerst veroordeeld voor drugsbezit. Daarna volgden nog tal van veroordelingen en afkickprogramma's.
Teletekst.
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Roken mag niet in de slaapkamer, maar wel in de gang
Goh ik wil ook miljonair worden, lijkt mij gezond.
-Voor 02.30u naar bed.
-Drie units alcohol per dag.
-Tanden af en toe bleken.![]()
Dit is een echte miljionair:
[..]
Huub, eat your heart out.![]()
Het was een dinsdag aanbiedingquote:Op woensdag 4 april 2007 08:35 schreef Maanvis het volgende:
Lieke heeft wel een dikke reet gekregen zeg..!
Awww wat zeg je het weer mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
De zon schijnt, de konijnen ontwaken
De vila ligt er vredig bij, het zwembad wordt ontmaagd door de knappe romeo
Binnen waait er een schoonmaak tornado briesje. Julia leeft zich uit op haar stofzuigertje
Blije huishoudsters poetsen met alle vreugde de wilde nacht weg
de miljonairs staan zingend op, dartelend als wilde ratjes in een kooi met nieuw voer
Blij met wat deze dag hen gaat brengen
Het is werkelijk waar vrede op aarde, prachtige beelden
een soort libelle rust, waar een innerlijke kabouter nog een puntje aan kan zuigen
Lieke was wat eerder naar Palma toegekomen met een uiterst vriendelijke vraag over de taakverdeling, omdat de andere schoonmaakster er niet waren.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef avonne het volgende:
Palma zegt pinnig tegen Lieke dat zij de taakverdeling doet en niet Lieke.
Lieke zegt "het was maar een vraag"
geen idee of Palma's attitude terecht is of niet.
Ben een beetje op dreefquote:
Mocht het Nena zijn , dan nooit, kan Brian niet bewerkstelligenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef havefun het volgende:
Is het al bekend wanneer de nieuw miljonair komt?
Ik vind het al een paar dagen dat Huub gewoon als een klein kind zijn zin wil doordrijven.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub tegen Eric: Ik keek net in de ogen van Lieke, en daar krijg ik nog een onwijs harde dobber aan.
Zou Hupert nou niet willen snappen dat Lieke er allang klaar mee is?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mocht het Nena zijn , dan nooit, kan Brian niet bewerkstelligen![]()
Sussie is op dreef!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef kleinzusje het volgende:
De arme hockyslet is vandaag moederziel alleen
Haar opperbaas genaamd Palma vraagt haar streng doch rechtvaardig haar stofzuigsloerie gedrag te versnellen. Helaas is de lelijke cavia trut niet gewend onderdanig te zijn, daar zij al jaren corpslid is en een middenmidden positie bekleed op het groene veld, waar zij menig toeschouwer heeft doen glunderen van genot met haar wilde puchen van de bal. Haar dikke reet, ontstaan door het jolige bierdrink gedrag, maakt dat zij nu pas de fitnessruimte heeft betreden. Niet om die ass eens goed af te trainen ??? Nee, lieve kinderen...........om alle hoekjes van de zaal nog eens flink aan te pakken. Zij kan niet wachten tot haar momentje van fame en glorie zal aanbreken, waarin zij haar camerageile smoel kan opentrekken tegen haar man. Haar allesje. Die haar diep heeft gekwetst met andere biersnollen op een besloten feestje. Ach, wat is het toch balen dat schoonmaken zo veel meer brengt dan zij ooit had durven hopen.
Dat weet nog niemand hier.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is ja. Ten eerste omdat nena nooit met Brian het bed zal induiken mag ik hopen. Maar zereneus wanner komt die nieuw miljonair godverdomme
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sussie is op dreef!
Alleen een béétje jammer dat je zo bloemrijke proza toch ietwat gekleurd van aard is.
Maar ja, sussie mag nou eenmaal alles, zelfs van Pietje![]()
Huub ziet alles als een uitdaging.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub tegen Eric: Ik keek net in de ogen van Lieke, en daar krijg ik nog een onwijs harde dobber aan.
Zou Hupert nou niet willen snappen dat Lieke er allang klaar mee is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |