WTFquote:Op woensdag 4 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Dat was om de mogelijke "levensbedreigende situatie" die er ontstond omdat jeukpoeder van rozebottels gemaakt wordt en Eric "allergisch" is voor vers fruit hè![]()
ja, 5 uurquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand trouwens of Huub en Eric nog de wekker hebben gezet om de slaapkamer beneden te verbouwen ?
half zes geloof ik. Mooi, daar staat mijn wekker ook opquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand trouwens of Huub en Eric nog de wekker hebben gezet om de slaapkamer beneden te verbouwen ?
En wat te denken van Japio....... Allergisch voor een douche en een zuiver shirt na het sporten !quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
I know, VERS fruit(mijn collega is allergisch voor regen, ook zo lachwekkend...)
Weet je wat een goede site is ? v-o-l.nl !!!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Kan iemand die volslagen losgeslagen debielen niet een keer DDOS-en?
Dit gaat echt boven mijn pet, bellen dat er jeukpoeder in bed ligt.
Ik word er écht agressief van.
Ik wou dat ik een grapje maakte... maar VOL heeft echt gebeld ivm dat jeukpoederquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Kan iemand die volslagen losgeslagen debielen niet een keer DDOS-en?
Dit gaat echt boven mijn pet, bellen dat er jeukpoeder in bed ligt.
Ik word er écht agressief van.
Ik kom er niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je wat een goede site is ? v-o-l.nl !!!
Zie de reactie onder die van jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
Ik wou dat ik een grapje maakte... maar VOL heeft echt gebeld ivm dat jeukpoeder![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom er niet.
Het zou mij niets verbazen als ze de uitzendingen momenteel helemaal top vinden omdat Huub een toppertje is.
Oh nee, Huub is een toppertje en Lieke verzwakt hem.
Toppertje.
v-o-l.
Dat soort randmongolen bepaalt de koers van het programma.
v-o-l.
Ontopic: Ze slapen vroeger dan de voorgeschreven kinderbedtijd.quote:
wekkertje om half 6 om te 'rellen'quote:Op woensdag 4 april 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ontopic: Ze slapen vroeger dan de voorgeschreven kinderbedtijd.
Radiostilte dus, tot een uur of negen.
Huub vertelde eerder vanavond dat het roken op de slaapkamers verboden is door een instantie, ivm de Nederlandse wetgeving. Op een bepaalde manier valt de villa onder een bedrijfspand en dus onder wettelijke regels betreffende roken. Ook is daarom niet meer toegestaan dat Tattoo Bob in de kapsalon de gevraagde nieuwe tattoo's mag zetten. Dat mag uitsluitend in een redelijk steriele, rookvrije ruimte.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zitten daar de ware Libelle-mutsen.
Het is wel irritant dat DGK steeds meer regeltjes opgelegd krijgt. Je mag over tig dingen niet praten, je mag niet in de slaapkames roken, 3 borreltjes per dag. Djeeez, een kleuterklas is er niet bij.
Weet nu ook wel zeker dat de nieuwe bewoner zeker geen Nicolaas gaat worden, die gaat daar echt niet mee akkoord.![]()
Roken mag niet in de slaapkamer, maar wel in de gangquote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub vertelde eerder vanavond dat het roken op de slaapkamers verboden is door een instantie, ivm de Nederlandse wetgeving.
Huub, eat your heart out.quote:Keith Richards snoof as vader op.
Dat Keith Richards van een snuifje op z'n tijd houdt, is bekend. De 63-jarige Stones-gitarist doet in een interview met het muziekblad New Musical Express niet moeilijk over zijn drugsgebruik.
Gevraagd naar het vreemdste dat hij ooit gesnoven heeft, zei Richards:"Mijn vader. Ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten hem met een beetje coke op te snuiven". Volgens Richards voelde het prima. Zijn vader overleed drie jaar geleden.
Richards werd in 1967 voor het eerst veroordeeld voor drugsbezit. Daarna volgden nog tal van veroordelingen en afkickprogramma's.
Teletekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |