abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2007 @ 12:28:01 #101
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48000026
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48000050
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
Jaap Stam en Edgar Davids zijn afkomstig uit de Nederlandse competitie, Gabri is uiteindelijk goed uitgepakt.

Als je uit een hogere competitie naar Nederland komt, is dat altijd een stap achteruit. Als spelers een stap terug moeten zetten, zegt dat genoeg over de speler zelf. We willen toch weer gaan presteren in Europa? Dan hebben we toch geen afdankertjes nodig? We zijn Feyenoord toch niet?
Je theorie slaat nergens op als je dat afzet tegen de prestaties van Stam, Gabri en Davids. Die presteren naar behoren dacht ik zo.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_48000081
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Je theorie slaat nergens op als je dat afzet tegen de prestaties van Stam, Gabri en Davids. Die presteren naar behoren dacht ik zo.
Alleen zijn die niet meer in de bloei van hun carriere.
Dat is toch wel een wezenlijk verschil.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:30:13 #104
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_48000083
Nieuwsfeitje over onze Finse held:
quote:
Litmanen sterk genoeg voor nog een jaar

4/4/2007 10:42

Malmö FF en Jari Litmanen gaan nog een jaar met elkaar door. De Finse international ziet geen fysieke belemmeringen voor een derde seizoen in Zweedse dienst.
'Het is nu vijf maanden na mijn operatie en mijn lichaam voelt zo goed aan dat nog een seizoen mogelijk is', vertelde Litmanen op de website van Malmö. De 36-jarige international, die in zijn hele carrière wordt geplaagd door fysiek ongemak, onderging in december een enkeloperatie.

'Ik hoop en geloof dat het seizoen 2007 zowel voor de club als voor mij persoonlijk beter wordt', aldus de oud-Ajacied. Met de kleine inbreng van Litmanen, die tot acht duels kwam, eindigde Malmö afgelopen seizoen op een teleurstellende zevende plaats.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 4 april 2007 @ 12:30:41 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48000094
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Je theorie slaat nergens op als je dat afzet tegen de prestaties van Stam, Gabri en Davids? Die presteren naar behoren dacht ik zo.
Jaap Stam en Edgar Davids zijn wereldtoppers die willen afbouwen in hun eigen land, heeft niets te maken met scouten van toekomstige toppers. Gabri kwam hier door Henk ten Cate, anders zou hij nooit voor Ajax hebben getekend. Als je spelers haalt uit Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk en misschien zelfs Portugal, dan zijn ze daar blijkbaar niet goed genoeg voor de top.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_48000137
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen zijn die niet meer in de bloei van hun carriere.
Dat is toch wel een wezenlijk verschil.
Maakt niet uit, hij heeft het over scouten in die competities. En scouten is niet leeftijdsgebonden dus kan ook op oudere spelers van toepassing zijn. En die oudere spelers uit die desbetreffende competities presteren naar behoren bij dit Ajax.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_48000159
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Maakt niet uit, hij heeft het over scouten in die competities. En scouten is niet leeftijdsgebonden dus kan ook op oudere spelers van toepassing zijn. En die oudere spelers uit die desbetreffende competities presteren naar behoren bij dit Ajax.
Je begrijpt volgens mij het duidelijke punt van Montana niet.
pi_48000286
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je begrijpt volgens mij het duidelijke punt van Montana niet.
Ik snap zijn punt wel hoor, hij wilt talentjes halen uit de goedkopere landen. Dat is prima maar zorg er wel voor dat je die talent afzet tegen kwaliteit. En kwaliteit haal je meestal uit de grotere competities.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 4 april 2007 @ 12:38:48 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48000349
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Ik snap zijn punt wel hoor, hij wilt talentjes halen uit de goedkopere landen. Dat is prima maar zorg er wel voor dat je die talent afzet tegen kwaliteit. En kwaliteit haal je meestal uit de grotere competities.
Welke niet-Nederlandse spelers hebben wij uit de grotere competities (zoals genoemd: Spanje, Italië, Engeland, Duitsland, Frankrijk en Portugal) gehaald, die ons kwalitatief hebben versterkt?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_48000378
Kap eens effe met (normale) posts verwijderen
  woensdag 4 april 2007 @ 12:39:37 #111
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48000379
quote:
En kwaliteit haal je meestal uit de grotere competities.
Loopt genoeg kwaliteit/talent in kleinere competities.
Secrets never die. Only people.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:40:31 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48000411
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Loopt genoeg kwaliteit/talent in kleinere competities.
Kwaliteit/talent in de grotere competities zijn vrijwel altijd onhaalbaar/onbetaalbaar.
pi_48000434
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Welke niet-Nederlandse spelers hebben wij uit de grotere competities (zoals genoemd: Spanje, Italië, Engeland, Duitsland, Frankrijk en Portugal) gehaald, die ons kwalitatief hebben versterkt?
Nou ga ik niet het hele verleden uitdiepen maar ik weet bijv. dat Dani leuk presteerde in Amsterdam. Het gaat mij om het feit dat het elftal significant beter is geworden met die drie eerder aangehaalde spelers en dat zijn gescoutte spelers uit de buitenlandse competities.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 4 april 2007 @ 12:41:26 #114
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48000435
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kwaliteit/talent in de grotere competities zijn vrijwel altijd onhaalbaar/onbetaalbaar.
Klopt.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:41:37 #115
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_48000441
Rosales! hehe...hopelijk worden we nog echt kampioen nu ook Farfan geblesseerd is...zaterdag 2-1 NEC en dan komt het nog goed gezien de wedstrijd tegen Twente en Utrecht voor PSV hehe...
pi_48000478
quote:

[..]

Maar je weet ook dat talenten uit de toonaangevende competities in Europa niet haalbaar zijn voor Ajax of iederen andere nederlandse club.
Of zal een Nani, een Raul Albiol en een Aaron Lennon wel haalbaar zijn voor Ajax, Psv of Feyenoord?
pi_48000496
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:41 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Nou ga ik niet het hele verleden uitdiepen maar ik weet bijv. dat Dani leuk presteerde in Amsterdam. Het gaat mij om het feit dat het elftal significant beter is geworden met die drie eerder aangehaalde spelers en dat zijn gescoutte spelers uit de buitenlandse competities.
Toen was Ajax nog een europese structurele topper.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:43:55 #118
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48000503
quote:

[..]

Dani heeft kortstondig gespeeld in Engeland voor hij naar Ajax kwam. Daarvoor kwam hij uit de relatief mindere competitie Portugal. Wat een een voorbeeldige prof was dat, tot 7 uur s'ochtends met ajaxsupporters discotheken afstruinen .
  woensdag 4 april 2007 @ 12:45:35 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48000550
quote:

[..]

Op het moment dat Daniel da Cruz Carvalho naar Ajax kwam, was Ajax een wereldtopper en stond de Portugese competitie lager aangeschreven dan de Nederlandse. Tegenwoordig komt een talent van Sporting Portugal echt niet meer naar Nederland, maar ook toppers uit Spanje, Italië, Engeland, Duitsland en Frankrijk zijn voor ons onhaalbaar. De spelers die wél haalbaar zijn, zijn niet voor niets haalbaar, die zijn kwalitatief veel minder. Ajax moet dus vooral scouten in Scandinavië, Oost-Europa en Zuid-Amerika, daar zien de toppers de overstap naar Ajax wel zitten en zodoende kan je daar wel een potentiële wereldtopper scouten.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:46:28 #120
131561 Nega
AFC AJAX
pi_48000576
Ik ben het wel eens met M0NTANA, De spelers die Ajax nu heeft gehaald hebben al voor Nederland gespeeld, en willen het hier denk ik afsluiten.
Topper uit de grote landen willen zelf niet naar Ajax, en zijn daarbij ook onbetaalbaar.
Talenten uit die landen zullen eerder bij een grotere club uit dat land terecht komen dan bij Ajax of PSV, omdat ze dat geen vooruitgang vinden.
Talenten uit Zuid Amerika & Scandinavie vinden dat wel, dus dan kan je beter daar zoeken.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  woensdag 4 april 2007 @ 12:49:42 #121
148059 Pritt
Atheïst
pi_48000657
Als we kampioen worden vind ik dat Rosales mee mag feesten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 4 april 2007 @ 12:50:05 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48000671
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef Pritt het volgende:
Als we kampioen worden vind ik dat Rosales mee mag feesten.
Ronald Koeman ook!
pi_48000979
Ik denk ook dat als Ajax nu alle wedstrijden wint, dat we dan kampioen worden.. Maar dan moet het de spelertjes niet in hun bol geslagen zijn van we winnen alles wel even.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:01:10 #124
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48001015
En dan bellen we Juanfran of hij weer op de lat komt zitten.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48001056
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef SiemeN het volgende:
En dan bellen we Juanfran of hij weer op de lat komt zitten.
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')