abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:28:46 #1
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_47987272
Wat is dat toch de laatste tijd met onzer vaak arrogante noorderbuur ??!
Je moet er maar dagelijks de frontpage op nagaan. Elke dag is er wel een "item", zoo gekopieerd uit de Belgische Telegraaf-versie.. Ok, een dom "fait-divers" (===> ja , speciaal in het 'vlaams' zodat de modale kees al niet meer kan volgen ) ; maar zo typisch voor Fok!; en nog méér voorspelbaar is de modale hollandse onwetende; arrogante en beledigende repliek...
Of beter gezegd: Belgen , spuw hier uw gal over al die domme reacties van een volkje dat blijkbaar zelf te saai en belabberd is om een leuk topic te maken; en ja, het mag gezegd worden; zelfs op het vlak van "humor" zijn hollanders parasieten. Ik kan die vreemde "humor" alvast niet volgen; laat staan dat belgenmoppen soo '80ties klinken...
dus , hier mijn , en ook van andere belgen hun, welgemeende op de modale kaaskop met z'n afstompende en veel te veel herhalende belgie-bash-reflex
(met excuses en respect voor de nederlandse enkelingen die ook dit al doorhadden , en de moed hebben om hun eigen "volkje" daarop te wijzen )

so, let the games begin , rien ne va plus !
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_47987315
Oooooh dit word leuk!
pi_47987334
Tvp .
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:30:26 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47987356
Jij spaced 'em echt keihard, gek!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:31:04 #5
97643 misteriks
pi_47987389
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Document1 het volgende:
Oooooh dit word leuk!
da's de bedoeling; ik ga voor het perverse effect in deze ; zooooooooooo dom zijn wij belgen ook weer niet
pi_47987427
* rihago pakt alvast popcorn
In de ban van de mods.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:32:08 #7
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_47987433
Racist
pi_47987448
ok
pi_47987469
Eerste hit op google met belg btw

Had op iets leukers gehoopt
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:33:31 #10
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_47987505
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Document1 het volgende:
Eerste hit op google met belg btw

[afbeelding]

Had op iets leukers gehoopt
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:34:15 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47987533
Jaja mense.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_47987550
Arrogante noorderburen...

maar wel op een Nederlands forum een Belgentopic openen over hoe beroerd die Nederlanders wel niet zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:34:49 #13
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_47987558
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef misteriks het volgende:
blabla
'fait-divers'
Uh watte?

Maarja, heb wel lekkere belgische chickies meegemaakt
pi_47987668
De OP bewijst maar weer is dat Belgen totaal niet kunnen typen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_47987679
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Agiath het volgende:
of denken
In de ban van de mods.
pi_47987868
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Agiath het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon op een Belgisch forum doen... Het is een beetje vloeken in de kerk, zo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:45:33 #17
97643 misteriks
pi_47988079
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef Jordy-B het volgende:

maar wel op een Nederlands forum een Belgentopic openen over hoe beroerd die Nederlanders wel niet zijn.
bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..
surf jij enkel op .nl misschien ??!

en voor de voorspelbare "belgen-en-hun-taaltje-comments"... Leer er mee leven jongens; ons taalgebied gaat verder dan dat gesukkel van boven de moerdijk

frappant dat er nog maar enkel door NLers gepost is; dit is nochtans een topic voor BELGEN
pi_47988158
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef misteriks het volgende:

[..]

bewijst dit dat NLers wel degelijk niet zo tolerrant zijn als ze beweren; of is het eerder, (hetgeen ik denk) als ze zich niet meer kunnen redden, dat ze dan maar wild rondom zich heen blaffen??! ocharme, eens een vingertje wijzen naar "hollandse cultuur"; meteen worden de reacties giftig..

en voor de voorspelbare "belgen-en-hun-taaltje-comments"... Leer er mee leven jongens; ons taalgebied gaat verder dan dat gesukkel van boven de moerdijk

frappant dat er nog maar enkel door NLers gepost is; dit is nochtans een topic voor BELGEN
misschien zijn andere belgen toch wel wat slimmer dan jij en delen ze die mening van jou niet.
In de ban van de mods.
pi_47988168
quote:

[..]

Ik surf alleen op .nl ja, als jij nou eens rustig op .be doorgaat Met je 'ochjee' en 'frappant'
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:47:47 #20
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_47988184
Je gaat nu serieus lopen klagen?

Jij moet echt een .... zijn..
Neem het als een bikkel en wees een man, sta erboven, als je gaat klagen hap je en kan je meer verwachten.

Viel me van de zomer trouwens ook op, belgen hebben amper humor lijkt wel, daar ook al zo'n sjaggerijnig groepie Belgen.
Ale, komaan zeg! Ge leefe mar 1 keer! Lach is!
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:48:56 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47988240
quote:

[..]

Grappig dat je zo afgeeft op voorspelbaarheid. Je komt zelf aardig voorspelbaar (en ook beetje gefrustreerd) over.
pi_47988300
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef misteriks het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd met onzer vaak arrogante noorderbuur ??!
Je moet er maar dagelijks de frontpage op nagaan. Elke dag is er wel een "item", zoo gekopieerd uit de Belgische Telegraaf-versie.. Ok, een dom "fait-divers" (===> ja , speciaal in het 'vlaams' zodat de modale kees al niet meer kan volgen ) ; maar zo typisch voor Fok!; en nog méér voorspelbaar is de modale hollandse onwetende; arrogante en beledigende repliek...
Of beter gezegd: Belgen , spuw hier uw gal over al die domme reacties van een volkje dat blijkbaar zelf te saai en belabberd is om een leuk topic te maken; en ja, het mag gezegd worden; zelfs op het vlak van "humor" zijn hollanders parasieten. Ik kan die vreemde "humor" alvast niet volgen; laat staan dat belgenmoppen soo '80ties klinken...
dus , hier mijn , en ook van andere belgen hun, welgemeende op de modale kaaskop met z'n afstompende en veel te veel herhalende belgie-bash-reflex
(met excuses en respect voor de nederlandse enkelingen die ook dit al doorhadden , en de moed hebben om hun eigen "volkje" daarop te wijzen )

so, let the games begin , rien ne va plus !
Zeg klapjosti, viel je iets niet op? Fok.nl? Als je het allemaal zo triest vind wat doe je hier dan in godsnaam
pi_47988315
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Grappig dat je zo afgeeft op voorspelbaarheid. Je komt zelf aardig voorspelbaar (en ook beetje gefrustreerd) over.
Denk dat hij niet erover heen mocht bij een nederlands meisje
In de ban van de mods.
pi_47988346
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef Jordy-B het volgende:

Dat dus, ga lekker terug naar je eigen forum, Fok is al vol druk genoeg
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_47988349
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
Je gaat nu serieus lopen klagen?

Jij moet echt een .... zijn..
Neem het als een bikkel en wees een man, sta erboven, als je gaat klagen hap je en kan je meer verwachten.

Viel me van de zomer trouwens ook op, belgen hebben amper humor lijkt wel, daar ook al zo'n sjaggerijnig groepie Belgen.
Ale, komaan zeg! Ge leefe mar 1 keer! Lach is!
Precies, als Belg heb je toch zelf al veel om trots op te zijn, aan jullie bieren en patat kunnen weinig nederlanders tippen.
pi_47988406
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Agiath het volgende:

[..]

Precies, als Belg heb je toch zelf al veel om trots op te zijn, aan jullie bieren en patat kunnen weinig nederlanders tippen.
Tis friet en Belgisch "bier" word toch bruut verslagen en bespot door de Duitsers
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:53:54 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47988476
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef rihago het volgende:

[..]

Denk dat hij niet erover heen mocht bij een nederlands meisje
Ik denkt dat hij er met zulke wereldvreemde nationalistische ideeen bij belgische chiquas ook weinig kans maakt.
pi_47988513
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Tis friet en Belgisch "bier" word toch bruut verslagen en bespot door de Duitsers
Ik kom uit de randstad
dus ik zeg
patat
pi_47988563
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:54 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik kom uit de randstad
dus ik zeg
patat
ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes patat noemt
pi_47988582
Belgen

Onze kleine mongoïde broertjes. Wat een verpauperd kutland is dat zeg... Een vriend van mij woont er nu bijna een jaar en wil nu al terug.

Oprotten met je vieze friet
- AFCA -
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 april 2007 @ 23:56:33 #31
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_47988604
Hee TS je zit op FOK! niet op Fok! Je bent vast een belg
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_47988630
En een racistische TT!
pi_47988635
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

ik ook, maar een Belg is meteen weer diep beledigd als je hun frietekes pata noemt
Zolang hun 'boooh'' of 'mannetje' zeggen blijf ik patat zeggen
pi_47988712
Belgen Hollanders
pi_47988828
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Belgen Hollanders
zegt de reserve belg
pi_47988863
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:01 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

zegt de reserve belg
reserve Duitser
pi_47988888
Kunnen we de randstad niet scheiden van al die landveraders?
pi_47988934
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Dat noemen ze Holland.... de rest is Nederland
In de ban van de mods.
pi_47988951
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Agiath het volgende:
Goed idee
  woensdag 4 april 2007 @ 00:04:19 #40
97643 misteriks
pi_47988970
Tot hiertoe zijn alle cliché's over NLers en hun reacties bevestigd
Keep up the spirit high dudes

nog 1 opmerking : belgen nadoen kunnen NLers niet over een wazig taaltje gesproken

allez, als ge egt als belg wilt klinken zult ge wel nog nen efort mogen doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')