Ik versta er geen reet van, ik kijk via een Arabische zender.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:10 schreef Whizzkith het volgende:
De commentator is nog wel optimistisch
Nee, deze is leuker.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als die '1' op de stropdas van Koeman en co toen Van Bommel en Cocu Ajax vernederden met 0-4 in de eigen Arena.
Jij zegt het. Ik vind het leuk om te zien dat ze vernederd worden nu, maar volgende week spaart Koeman al zijn belangrijke spelers natuurlijk. Dat is dan weer minder.quote:
Ik zie het zo gebeuren hoorquote:
'i know they're somewhat depleted but psv have to be worst team to have made the CL QF's in a loooong timequote:
Doe maar niet. PSV gebash etc. is trouwens wat kinderachtig. Kwartfinale is gewoon een goede presentatie, enige club die de laatste jaren de Nederlandse eer hoog houdt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef ASroma het volgende:
lekker niveautje weer hier, zullen we het boks-gifje er ook maar weer bijhalen![]()
schoolfeestjes![]()
Inderdaad, alhoewel het me wel leuk leek om in de laaste wedstrijd van Vitesse te winnen van PSV en ze zo het kampioensschap te laten mislopen, maar nu moet AZ dan maar kampioen worden, trieste Ajax supporters hier!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:09 schreef Stofje het volgende:
Guttegut, alleen al op grond van dit topic, gun ik PSV het landskampioenschap. Wat een zielige, trieste reacties.
acha al bibi PSV kut met peren ach ik swier jou!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef static het volgende:
[..]
Ik versta er geen reet van, ik kijk via een Arabische zender.
Raar dat een trainer zijn spelers spaart voor de Eredivisie ipv voor de CL. Owwww. we spreken over koeman!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij zegt het. Ik vind het leuk om te zien dat ze vernederd worden nu, maar volgende week spaart Koeman al zijn belangrijke spelers natuurlijk. Dat is dan weer minder.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef BigFire het volgende:
[..]
'i know they're somewhat depleted but psv have to be worst team to have made the CL QF's in a loooong time
ul arsenal'
Er zit maar 1 speler als ik de kritieken, kranten, media mag geloven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij zegt het. Ik vind het leuk om te zien dat ze vernederd worden nu, maar volgende week spaart Koeman al zijn belangrijke spelers natuurlijk. Dat is dan weer minder.
Snap je het nog niet ? Het zijn Ajax supportersquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef franske19 het volgende:
Echt triest dit topic.
En ik ben geen PSV fan btw.
Ajax presteerd het dan juist om te verliezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren hoor
PSV 2-0 verliezen van NEC, Ajax 2-0 winnen van RKC en Ajax is 1!
Ja! BOERUUUH BOERUUHquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef koningdavid het volgende:
Kennen die supporters van PSV maar 1 liedje ofzo?
nou dan heb je die van ons vanavond gemistquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb nog maar zelden genoten van een topic als deze![]()
![]()
![]()
![]()
Met carnaval kennen ze er zeker 3.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef koningdavid het volgende:
Kennen die supporters van PSV maar 1 liedje ofzo?
Daar heeft Koeman natuurlijk volkomen gelijk in als hij dat doet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
Raar dat een trainer zijn spelers spaart voor de Eredivisie ipv voor de CL. Owwww. we spreken over koeman!
-quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Nashje het volgende:
- Troll -
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Kan het getroll van Ajax naar PSV en andersom stoppen?.
ja idd, nu is het leuk geweestquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Het begon net zo leuk te wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Ach bij ons staat ie al vier keer in de kastquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:09 schreef BOYS1985 het volgende:
WAKKER WORDEN ADAMMERS:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YOU'VE NEVER BEEEEEEEEN THERE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, jullie zijn altijd zeer begrip- en respectvol tijdens Ajax wedstrijden in Europaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap je het nog niet ? Het zijn Ajax supportersDat is standaard bij hun. Geen respect voor ander clubs
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat PSV maar kampioen mag worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |