quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:03 schreef Camplo het volgende:
SINGING RONALD KOEMAN
RONALD KOEMAN IS GREAT
HE'S THE PRIDE OF MOKUM!!!
Waarom? Nu weet PSV dat het zich moet concenteren op de competitie en kunnen ze in de return de B1 wel ff sturen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
[cliche] Best jammer voor Nederlands voetbal[/cliche], maar wel goed voor Ajax.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
De doelpunten vallen als rijpe appelen en kuijt is weer nergens te bekennen![]()
Nope, begin dit seizoen teerde Koeman nog op het vakmanschap van Hiddink.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef X-fi het volgende:
Wat een Kone en Alex voor schade kan aanbrengen zeg...
Met het oog op de competitie. Misschien blessures, vermoeid, mentaal aangeslagenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap niet dat PSV verliest in de CL dat het goed is voor Ajax ?
PSV verliest dik, mentaal naar de klote, puntverlies, Ajax kampioen, rechtstreeks C.L.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Camplo het volgende:
Ff pesten op MSN
MENTAAL NAAR DE KLOTE!!! ZE ZIJN MENTAAL NAAR DE KLOOOOOOOOTE!!! SUPERJODEN KAMPIOENEN!!!!:
Heey Ronald Koeman
Wil jij iets voor ons doen?
Als jij nou lekker daar blijft.
Wordt Ajax kampioen!
MENTAAL NAAR DE KLOTE!!! ZE ZIJN MENTAAL NAAR DE KLOOOOOOOOTE!!! SUPERJODEN KAMPIOENEN!!!!:
Heey Ronald Koeman
Wordt Ajax kampioen!
Luc:
ga jij nu maar UEFA Cup spelen
Luc:
oh nee
Luc:
jullie spelen niet meer Europees
Och, hij heeft er ook wel eens een gewonnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef RayMania het volgende:
Hoe zal Koeman zich voelen na drie keer een kwartfinale CL te verliezen.
Misschien moet je nog een paar lessen psyhologie volgen ouwe!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter geconcentreerd op de competitie ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Met het oog op de competitie. Misschien blessures, vermoeid, mentaal aangeslagen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
De doelpunten vallen als rijpe appelen en kuijt is weer nergens te bekennen![]()
Die Luc heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Camplo het volgende:
Ff pesten op MSN
Heey Ronald Koeman
Wordt Ajax kampioen!
Heey Ronald Koeman
Wordt Ajax kampioen!
Luc:
Luc:
oh nee
Luc:
Worden ze iendelijk eens afgestraft met hun 'carnaval-kampioens' shitquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Soul79 het volgende:
Zelfs ik als Ajacied vind dit leedvermaak nogal matig.
Kap daar eens mee![]()
Dit gun ik zelfs PSV niet![]()
Nee dit is niet goed voor Ajax, maar waarom een mod dat hier moet aankaarten?? PSV concentreert zich lekker op de competitie verder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
[cliche] Best jammer voor Nederlands voetbal[/cliche], maar wel goed voor Ajax.
Liever nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtig dit, PSV is mentaal gekraakt gewoon nu, zie ze nog uit tegen NEC verliezen ook deze week.
* MisterJ.Lo zegt zachtjes Ajax kampioenen![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef Armageddon het volgende:
Heerlijk dit. Eindelijk die kutboeren even met beide enen op de grond.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Soul79 het volgende:
Kap daar eens mee![]()
Ja, dat is waar, maar geheel vlekkenloos komt PSV niet uit deze wedstrijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Nu weet PSV dat het zich moet concenteren op de competitie en kunnen ze in de return de B1 wel ff sturen.
En jij PSV - Ajaxquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hiero!
devrim_ huillie, ga lekker naar kopenhagen kijken
Ik gun PSV zelfs een goal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Soul79 het volgende:
Kap daar eens mee![]()
JIJ noemt mij oudquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een paar lessen psyhologie volgen ouwe!![]()
Is dit niet de b1 danquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Nu weet PSV dat het zich moet concenteren op de competitie en kunnen ze in de return de B1 wel ff sturen.
Ja, nog succes daarmee hè!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV concentreert zich lekker op de competitie verder.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Camplo het volgende:
Ff pesten op MSN
Heey Ronald Koeman
Wordt Ajax kampioen!
Heey Ronald Koeman
Wordt Ajax kampioen!
Luc:
Luc:
oh nee
Luc:
Hoe vaak heeft Ajax al gescoord in de CL?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat denk je. Hoe vaak heeft hij al gescoord in de CL?
Wat heeft dat ermee te maken dan? Ik mag zeggen wat ik wil hoor, user is gelijk aan mod.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee dit is niet goed voor Ajax, maar waarom een mod dat hier moet aankaarten?? PSV concentreert zich lekker op de competitie verder.
Geweldig ditquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef BigFire het volgende:
http://community.sigames.(...)985/m/2082012803/p/3
Engels forum. Ze maken PSV helemaal af![]()
Zondag moeten we helemaal naar Waalwijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die Luc heeft wel gelijk![]()
Wanneer spelen jullie Europees deze week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |