abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 21:28:16 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48232873
Hier hebben ze alleen zwart en wit! Nu ben ik jaloers PM.
Dat naar beneden trekken is idd het handige eraan. Dat is anders dan bij 'normale' spagettibandshirtjes. En ze gaan ook goed terug, ook erg handig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48235570
Hee dankjulliewel voor de uitleg Nu kan ik weer met een goede reden toegeven aan mijn Hema-verslaving
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48236101
neuk?? jij zei laatst dat Brent niet dronk omdat je tegen je ongesteldheid aan het hikken was.
maar hoelang heeft Brent niet gedronken?

mevrouw drinkt nu al een 2 weken slecht en nu sinds een week helemaal niet meer aan de borst.
mijn productie is heel erg terug gelopen. ik weet het allemaal niet meer.

sorry moest het even eruit gooien.
mama van 3 kids!
  woensdag 11 april 2007 @ 22:57:13 #104
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48237382
Dat heeft wel 5 weken geduurd........................ (omg dat durfde ik bijna niet te zeggen!)

Drinkt minipopples wel uit de fles?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48237680
ja uit de fles wel.

helaas krijg ik dus uit mijn beide borsten telkens 5 cc .
dus ik haal nooit genoeg om een hele dag op te vullen.

ik heb mijn voorraad van de vriezer er ook bijna door heen.

pff ik baal zo ontzettend.
hoe heb jij dan die 5 weken gedaan/? want je productie loopt dan och ook terug en zo?
mama van 3 kids!
pi_48237802
Het kunnen natuurlijk 10 dingen meer zijn dan menstruatie. Bij menstruatie moet dat hoogstens een paar dagen duren, eigenlijk. Geen 2 weken (of meer).

Zou je wel door willen voeden Popples? Ik zou je dan met klem willen aanraden een vrijwilligster te bellen van de VBN of de LLL. Die kunnen gericht vragen stellen en je weer op gang helpen. Zeker nu je produktie zo terug loopt.
Variety is the spice of life
pi_48238059
nebelung ik wil heel graag doorvoeden maar het moet niet ten koste gaan van mijn meisje.
dan morgen maar bellen zie het anders ook niet meer zitten zo.
ik leg haar ook telkens aan maar het is net of ik haar iets aan doe (krijsen, krabben, loslaten om de 2 sec., bijten enz). terwijl er niks aan de hand is.
vanmorgen heeft ze de stuwing weggedronken en na 10minuten was het weer schreeuwen.
mama van 3 kids!
pi_48238228
Waarom zou doorvoeden ten koste gaan van je meisje? Er is wél iets aan de hand en dat kan je oplossen, hoor. Dat weet ik zeker Maar wel met goede hulp. Dit is te complexerig voor zo op een forum. Iemand moet de juiste vragen aan je stellen en dat kunnen ze goed, die vrijwilligsters.
pi_48238408
dank je wel nebelung. weet toch af en toe echt niet wat ik zonder jullie moet.
ik bedoelde dat er niks aan de hand was dat mevrouw gewoon begint te krijsen als ze mijn borst ziet.
zag het even allemaal voorbij gaan terwijl ik gewoon het beste wil voor haar.
mama van 3 kids!
pi_48238543
quote:
Op woensdag 11 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
En een groooooot probleem waar jullie me wel eens over hadden mogen vertellen: hoe kan ik in hemelsnaam iets zomers aan Die zoogcompressen komen door al m'n shirtjes heen en een trui is dan echt te warm. Ik heb vandaag weer een trui aan, maar het wordt steeds warmer en m'n hempjes en zomershirts liggen zo aantrekkelijk te wezen. Die pads zijn echt nog wel nodig, ik lek regelmatig. Is er een alternatief of lopen jullie in de zomer allemaal in een trui?
Die zichtbare 'koffiepads' zijn een futiliteit vergeleken bij mijn pens! Die ziet er uit alsof ik alweer/nog steeds zwanger ben! En daar helpt geen hemahemdje tegen vrees ik! Van maat S naar L... wie zij er dat je van bv snel weer op je oude gewicht zat?! Maar eh... ik ben gewoon van plan om push-ups (met vulling dus) te dragen, daarbij valt zo'n koffiepadje meer of minder niet op toch?
pi_48238556
Tuurlijk wil je dat!

Vandaar dat ik er op aandring om toch maar te bellen. Gewoon een gesprek tussen 2 personen waarin je alles op een rij krijgt. Stel dat je nou stopt of dat het gewoon stopt en dat je later begrijpt dat het wellicht niet al te moeilijk op te lossen was, dan krijg je misschien spijt en 'had ik maar'... snap je? Stoppen kan altijd nog.
  woensdag 11 april 2007 @ 23:35:31 #112
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48238998
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef nebelung het volgende:
Het kunnen natuurlijk 10 dingen meer zijn dan menstruatie. Bij menstruatie moet dat hoogstens een paar dagen duren, eigenlijk. Geen 2 weken (of meer).

Zou je wel door willen voeden Popples? Ik zou je dan met klem willen aanraden een vrijwilligster te bellen van de VBN of de LLL. Die kunnen gericht vragen stellen en je weer op gang helpen. Zeker nu je produktie zo terug loopt.
Ik vind je advies wat betreft de VBN of LLL super maar ben het er niet mee eens (inmiddels niet meer alleen uit eigen ervaring, hoor) dat het met menstruatie maar een paar dagen kan duren. Sinds ik ongesteld ben geweest is er echt een hoop veranderd. Ik had bijv. echt een wekenlange aanloop van rugpijn en die nam maar toe en toe en die is nu vrijwel weg! Net als een hoop andere klachten als bijv. Brent die belachelijk hysterisch werd nu en dan en ik ben inmiddels echt overtuigd dat hormonen een hoop kunnen doen voor zowel mams als kindje.
Dat wou ik toch effe kwijt
Iedere golf van de zee,
  woensdag 11 april 2007 @ 23:38:21 #113
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48239118
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Die zichtbare 'koffiepads' zijn een futiliteit vergeleken bij mijn pens! Die ziet er uit alsof ik alweer/nog steeds zwanger ben! En daar helpt geen hemahemdje tegen vrees ik! Van maat S naar L... wie zij er dat je van bv snel weer op je oude gewicht zat?! Maar eh... ik ben gewoon van plan om push-ups (met vulling dus) te dragen, daarbij valt zo'n koffiepadje meer of minder niet op toch?
Oh herkenbaar! Helaas
Volgende maand sta ik weer in de sportschool.
(Want sinds ik mijn menstruatie heb gehad heb ik ook weer meer energie! Dat was nog 1 verandering!)
Iedere golf van de zee,
pi_48239940
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]

hopelijk hebben ze bij jou niet gevraagd of je zwanger was?
nou bij mij wel. ik maar geantwoord dat ik mocht hopen dat het zo was.
ik ben totaal niks aangekomen. dus heel erg vreemd.

nebelung dank je wel.

neuk jij ook bedankt. ik heb de laatste tijd heel veel buikpijn waarvan, zou het niet weten aan andere lichamelijke klachten(zoals rugpijn) kan ik niet merken ivm whiplash.

ik moet morgen naar het cb ben benieuw wat ze nu weer gaan zeggen.
ik zal morgen maar even bellen met een vrijwilligster. want nebelung idd straks krijg ik spijt.
na alle ellende van het begin ging het goed en nu begint er weer iets maar wat ik zou het niet weten.
mama van 3 kids!
pi_48240302
Goddank... ben niet de enige dus! Moet er voor het eerst in mijn leven toch echt wat aan gaan doen. Voordat ik zwanger raakte van Randy 3 jaar terug woog ik nooit meer dan 48 kilo... dat was te weinig maar lukte nooit er wat bij te krijgen. Nu (na zwanger, bv, bv én zwanger en nog steeds bv)weeg ik 64 en alles zit in mijn buik en billen. Dat laatste is overheen te komen, maar die buik.... En jaaaaaaah... ze vragen mij ook wel eens of ik weer zwanger ben... 3 keer op 1 dag is mijn record! Heb het truitje dat ik toen droeg nooit meer aan gedaan!
pi_48243871
mammietje wat erg. bij mij werd die opmerking gemaakt door mijn zusje.
hopelijk komt het snel goed.
mama van 3 kids!
pi_48245468
Lastig hoor Popples, dat je meisje niet meer wil drinken aan de borst. Een vrijwilligster kan je vast helpen, succes
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:09:38 #118
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48281612
Weet je 100% zeker dat het geen spruw is popples? Wij dachten eerst dat Anna spruw had en vroegen dat bij het CB. Zij zeiden van niet, dus dat geloofden we. Later bleek het toch spruw te zijn.
Anna dronk ook zo ontzettend slecht toen ze vier maanden was, maar daar is het bij jou nog vroeg voor. Ik denk dat het idd verstandig is een vrijwilligster te bellen, aardige mensen.

Nog wat. Hadden jullie niet eerder kunnen vertellen hoe handig die lilypads zijn??? Echt geniaal gewoon. Ze hadden ze bij de thuiszorgwinkel. 's Nachts is het ook super.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_48282480
Ze zijn fijn he YPPY? Ik moet alleen nog leren hoe ik die dingen discreet op mijn tepels kan plakken
pi_48285844
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik vind je advies wat betreft de VBN of LLL super maar ben het er niet mee eens (inmiddels niet meer alleen uit eigen ervaring, hoor) dat het met menstruatie maar een paar dagen kan duren. Sinds ik ongesteld ben geweest is er echt een hoop veranderd. Ik had bijv. echt een wekenlange aanloop van rugpijn en die nam maar toe en toe en die is nu vrijwel weg! Net als een hoop andere klachten als bijv. Brent die belachelijk hysterisch werd nu en dan en ik ben inmiddels echt overtuigd dat hormonen een hoop kunnen doen voor zowel mams als kindje.
Dat wou ik toch effe kwijt
Hhihi, dan moet je toch geen bloosmiley neerzetten . Dat is toch jouw ervaring en die van anderen, die moet je kwijt kunnen natuurlijk!

Ik vind alleen het mevrouwtje van Popples te jong voor dit soort 'fratsen' en ik ben echt bang dat Popples naderhand uit gaat vinden dat het wellicht had opgelost kunnen worden, snap je

YPPY, volgens mij was het moonah, maar dat weet ik niet zeker, die die lilypadz de hemel ingeprezen heeft, hoor Wel opletten
pi_48286301
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef YPPY het volgende:
Nog wat. Hadden jullie niet eerder kunnen vertellen hoe handig die lilypads zijn??? Echt geniaal gewoon.
He! wil je dat ik al mijn lilypadz-prijs-posts terug ga zoeken?
Fijn zijn ze he Zou je ze kunnen bewaren tot een volgend kind? Ik lek eigenlijk nooit meer, maar om ze nou weg te gooien is ook zo zonde...
pi_48286441
dank jullie wel dames voor jullie reacties.

Ik heb besloten om toch te stoppen.
Heb de laatste maanden zoveel pijn gehad(whiplash).
Dat ik toch de knoop heb door gehakt om te stoppen. Het doet me heel veel pijn maar ik kan zo niet verder met de pijn en het slachtveld aan mijn lichaam. Dus ik mag over een aantal weken gewoon weer medicatie nemen. Dat zal een hele verademing zijn.

Ik wil jullie daarom echt bedanken voor alles.
Ik zal hier zeker nog wel terug komen hoor maar voor ons is het voorbij.
mama van 3 kids!
pi_48286516
Popples, hopelijk gaat het stoppen zonder problemen. Succes!
Wel rustig afbouwen hè
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:32:46 #124
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48286570
Je kunt het altijd proberen toch owlet. Als ze niet meer zouden werken, weet je dat snel genoeg. En wie weet het je ze nodig als het warmer gaat worden of bij een dagje weg zonder Ronja?

Ik ben er echt blij mee en wat jammer dat ik ze niet eerder heb ontdekt. Maar beter laat dan nooit.

Dat is jammer popples. Kom gerust nog langs.

Moonah, hoe is het nu bij jou met afbouwen?
*OUD heilige*
pi_48286749
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef owlet het volgende:
Popples, hopelijk gaat het stoppen zonder problemen. Succes!
Wel rustig afbouwen hè
je moet wel rustig afbouwen. dus als ik klaar ben dan ben ik weer 4 weken verder en heb nog genoeg in
de vriezer dus dan is ze toch een 5.5 maand eerder dat ze niks meer krijgt.

ik baal er wel van maar bij een volgend kind zou ik weer bv geven ook al heb ik zoveel pijn.

ben wel blij dat ik weer wat mag nemen. want ik wil onder hand elke dag tegen een muur aan lopen van de pijn. maar ik ga eerste weer opbouwen met de medicatie en niet meteen aan de morfine.

yppy fijn dat die lillypads goed werken
mama van 3 kids!
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:53:23 #126
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48287321
Popples, succes met afbouwen!

Neuk, mijn eerste (en enige tot nu toe) menstruatie had behoorlijk wat invloed op mijn bv toen. Minder productie, slecht kunnen kolven en dit ruim een week. Toen de menstruatie bijna over was, liep alles weer als een tiet!

Nu lijkt het ook wat minder te zijn, SImon drinkt erg lang en trekt aan mijn tepels. Ik heb nu ook echt supergevoelige bijna pijnlijke tepels hierdoor, ook kolven is niet aangenaam meer. Er zit nu ook een bultje op lijkt het (blaar), helemaal kleurloos.
Ik hoop eigenlijk dat het weer door mijn menstruatie komt, dan is het namelijk weer zo voorbij binnenkort!

Overigens, geen langvoedende werkende moeders hier die kolfervaringen hebben?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48287461
Ik heb nooit hoeven kolven, mijn dochter zat een 100 meter verderop op de creche. Kon live voeden. Dus sorry PM

Jammer Popples, succes!
  vrijdag 13 april 2007 @ 12:07:57 #128
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48287858
Nu ben ik nog geen langvoedster PM, maar ik ben wel van plan om na de 9 maanden te blijven kolven. Dat doe ik dan tijdens mijn lunchpauze en na het werk, voordat ik naar huis ga. Heb een lange reistijd, vandaar.
*OUD heilige*
pi_48288078
Ben met 9,5 maand definitief gestopt met kolven, al duurde het langer om de kolf eindelijk eens op te ruimen. Dus ik kan je ook niet echt helen, PM.
  vrijdag 13 april 2007 @ 12:52:33 #130
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48289316
Owlet, ik had de lillypads van mijn zus gekregen, Lotus was twee toen Emma geboren werd. Ik was niet zo enthousiast over de pads, bij mij blevenze niet goed zitten en gingen daardoor lekken( onder de pad zat een plasje melk) of dat nou kwam doordat ze al wat ouder waren of door mijn cupmaat weet ik niet. Je kunt ze natuurlijkgewoon bewaren en als het niet werkt alsnog nieuwe kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jelief op 13-04-2007 16:08:29 (spaties...) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_48291719
Ook geen ervaring maar er zijn er wel. Bixister bijv ook dacht ik.
pi_48298600
Eventjes komen binnenvallen op aanraden van Jelief...
Uit Z&G
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:13 schreef owlet het volgende:
borstkolf: pas kopen als je baby er is. Pas dan weet je wat prettig werkt voor je en als je direct na de bevalling wat nodig hebt heb je waarschijnlijk toch niet genoeg aan een handkolf en zal je toch moeten huren.
Kan je dit even toelichten owlet?

...
flessenset: Als je borstvoeding gaat geven zou ik niets kopen, als je flesvoeding gaat geven zou ik niet te veel kopen. Je kan altijd bij kopen als je weet wat het beste werkt voor je kind.
en hoe zit het dan met afkolven? Want na mijn verlof wil ik nog borstvoeding blijven geven, maar dat zal bij de opvang moeten gebeuren
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:20 schreef Jelief het volgende:
Iksje, met al je vragen over borstvoeding kun je ook bij de OP van het borstvoedingstopic kijken, daar staan veel zinnige links.
En ook als je gaat kolven op het werk, nu nog niks kopen, de flesjesverschillen namelijk weer per kolf. Kun je niet een waardebon voor een kolf op je lijst zetten?
Ik bedenk mij nu dat als je van zin bent om te gaan kolven je wel een mooie dubbele electrische kolf zou kunnen vragen. ik ga er voor het gemak maar even van uit dat de bv goed gaat straks
[edit] ik zie dat er staat dat je op de opvang gaat voeden? dan is er helemaal geen noodzaak voor een kolf
Zullen we dit anders voortzetten in het bv-topic?
Ik ben-als alles goed gaat- fulltime thuis tot mijn kindje 4 maand is. Als de borstvoeding goed gaat, is er tot dan nog geen probleem. Daarna ga ik nog 4 maanden halftijds werken, en wordt de baby op de werkdagen opgevangen door mijn vader. Ik zou graag zo lang mogelijk bv geven, vandaar dat ik zou afkolven.
Pas daarna (als de kleine 8m is) gaat hij/zij om de week naar de kinderopvang.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:36:05 #133
108648 cattie
lieve moeder
pi_48302076
Ik raad wel aan om ook als je bv gaat geven 1 flesje met de kleinste speen in huis te hebben. Met Ive ging het drinken de eerste dagen niet goed en om 11 uur 's avonds op de 2e dag besloot de verloskundige in overleg met een kinderarts dat er direct een flesje gegeven moest worden omdat Ive nog geen plasluier had gehad. Toen was ik erg blij dat iemand een flesje tussen wat krijg spulletjes had gedaan. Voeding had de verloskundige zelf bij zich gelukkig. Ive heeft 1 nacht lang flesjes gehad en daarna begon hij gelukkig bij mij te drinken.
pi_48302237
Ik kom nog even 'officieel' gedag zwaaien hier.
Ik ben nu echt definitief gestopt en ben heel blij dat ik zo lang heb kunnen voeden. Iedereen bedankt voor de steun en info. Ik heb er echt erg veel aan gehad. En ik wens alle mama's heel veel succes en plezier met voeden!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:52:02 #135
108648 cattie
lieve moeder
pi_48302536
Dag Snoopy!
En ik vind het super hoe lang je het hebt volgehouden!
pi_48303167
Snoopy, BV-Kanjer!
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 21:18:27 #137
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_48305053
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:40 schreef snoopy het volgende:
Ik kom nog even 'officieel' gedag zwaaien hier.
Ik ben nu echt definitief gestopt en ben heel blij dat ik zo lang heb kunnen voeden. Iedereen bedankt voor de steun en info. Ik heb er echt erg veel aan gehad. En ik wens alle mama's heel veel succes en plezier met voeden!
Succes met afkicken Snoop. Van dit topic, bedoel ik
Had je vast niet gedacht, dat je Lis zo lang aan de borst zou hebben. Je hebt er veel voor gedaan, en het is je uitstekend gelukt
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator vrijdag 13 april 2007 @ 21:25:31 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48305259
Snoopy, ik vind bv best een prestatie maar jij hebt helemaal een eervolle vermelding verdiend
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:27:25 #139
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48305316
In vind het erg stoer en knap dat je het zo lang hebt volgehouden snoopy. Hulde.
*OUD heilige*
pi_48305325
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:25 schreef Lois het volgende:
Snoopy, ik vind bv best een prestatie maar jij hebt helemaal een eervolle vermelding verdiend
Samen met Macka he!

ik voel een nieuwe categorie bij de awards aankomen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48305859
Nieuwe avatar Snoop?
Gefeliciteerd!
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:46:13 #142
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48305891
Dag snoop, kom je af en toe nog je kennis delen? En petje af, je hebt het geweldig goed gedaan!

Iksje, Als je idd van plan bent om door te gaan met borstvoeden als je gaat werken is kolven essentieel. Lijkt mij dat je dan wel een kolf op je lijst kunt zetten, je kunt ze toch niet uitproberen.
Als ik nu zou mogen kiezen zou ik de avent isis IQ kopen. Maarja ik heb al een avent isis handkolf waar ik erg tevreden over ben. Goede verhalen hoor ik ook over de PIS (pump in style) van medela. Je moet wat dat betreft echt even rondkijken wat er te koop is en wat je handig lijkt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:51:36 #143
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48306091
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef PM-girl het volgende:
Popples, succes met afbouwen!

Neuk, mijn eerste (en enige tot nu toe) menstruatie had behoorlijk wat invloed op mijn bv toen. Minder productie, slecht kunnen kolven en dit ruim een week. Toen de menstruatie bijna over was, liep alles weer als een tiet!

Nu lijkt het ook wat minder te zijn, SImon drinkt erg lang en trekt aan mijn tepels. Ik heb nu ook echt supergevoelige bijna pijnlijke tepels hierdoor, ook kolven is niet aangenaam meer. Er zit nu ook een bultje op lijkt het (blaar), helemaal kleurloos.
Ik hoop eigenlijk dat het weer door mijn menstruatie komt, dan is het namelijk weer zo voorbij binnenkort!

Overigens, geen langvoedende werkende moeders hier die kolfervaringen hebben?
Ja ik heb Mara ruim 2 jaar gevoed en behoorlijk lang gekolft op mijn werk. Wat ook zonder problemen kon en mocht tussen werktijd door. Sommige collega's reageerde vervelend maar ach dat nam ik voorlief. Mijn meisje heeft zo lekker lang van de bv kunnen genieten ondanks dat ik werkte.

Groetjes
pi_48316110
Snoopy Menig vrouw had het niet zo lang volgehouden als jij, inclusief ik
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:21:41 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_48316235
snoopy, sjees meid, wat goed zeg!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:13:13 #146
94046 PM-girl
pi_48332355
SAINT, dank voor je reactie! Hoeveel voedingen gaf je nog ongeveer met 9 maanden (naast groente, fruit en ander drinken?)
Kolfde je dan een of tweemaal op een volle werkdag?

En Snoopy, voor jou een compliment, dat je het zolang hebt volgehouden. Zoals Lois zegt, dubbel hulde aan jouw adres!
*
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:21:33 #147
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48334668
Snoopy, ik neem mijn petje voor je af!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 15 april 2007 @ 19:11:03 #148
94046 PM-girl
pi_48355960
Brrr, ik lig in bed met koorts. Vreesde ik eerst griep, nu denk ik een bo. Gisteren een harde plek gehad, die is nu weggedronken. Maar rechts komt de melk maar matig, zowel met kolven als voeden.
Er zit een donkerrood topje opde tepel, en velletjes (waar ik aan heb zitten pielen van de week ).Blaar wellicht, of gewoon kapotte huid.
Verder geen rode en of harde plekken, enkel hoge koorts....
*
pi_48358636
Bah PM-girl Beterschap
  zondag 15 april 2007 @ 20:30:26 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48358963
Beterschap!

volgens mij was vandaag een dorstig dagje.. Elke twee uur wilde meneer wel drinken. En mijn gedachte was eigenlijk de hele dag 'wat is bv toch handig op zulke dagen.. past zich direct aan de omstandigheden aan, er is genoeg en altijd op temperatuur ook nog'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')