Ja ik ben heel tevreden! Ik heb de Avent Isis IQ Unoquote:
Neuh, gelukkig niet zeg! Ik heb weer lege tietjes!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, nog last gehad van harde plekken?
He gets, wat naar. Is dat een restantje van je BO?quote:Ik heb er elke ochtend een en die kolf ik dan weer weg.
Denk het wel, maar ik heb nu een klein fijn handkolfje gekochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
He gets, wat naar. Is dat een restantje van je BO?
Gelukkig ziet het er bij mij veel erger uit dan dat het voeltquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, die uitgerekte dikke paarse tepels in de kolf....![]()
![]()
Inderdaad, het ziet er echt horrorachtig uit soms!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gelukkig ziet het er bij mij veel erger uit dan dat het voelt
ik ben aan het bijlezen en wilde meteen reageren zonder verder te lezen....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef owlet het volgende:
[..]
het gaat wel weer voor een groot deel over hoor, als het goed is. Althans, langzamerhand zal er weer vetweefsel inplaats van klierweefsel komen. Uitgerekte huid door de groei van je borsten tijdens de zwangerschap is jammer genoeg niet echt terug te draaien![]()
![]()
Ik vind zwangerschapsbeha's echt een ramp. Uiteindelijk gaan ze allemaal zakken en dat geeft bij mij al snel zo'n kaboutervrouwtjesidee.
NU Ronja niet meer zo heel vaak drinkt draag ik weer gewone beugelbeha's. ik voed toch het liefst op bed en dan kan ik hem gewoon uit doen en anders is het maar even wat meer gemorrel.
Ik heb zelf negrens last van, maar ik geloof ook niet dat ik echt gevoelig ben voor verstopte kanaaltjes e.d.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:43 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik ben aan het bijlezen en wilde meteen reageren zonder verder te lezen....
gaat dat goed met die beugels? 'officieel' wordt dat toch afgeraden ivm borstontsteking?
Ik ben mijn bvBH's ook meer dan zat en eigenlijk zittenze niet goed meer. Ik wil dus nieuwe BH's maar om nou weer 3 bv-bh's te kopen. Beugelbh's heb ik nog in de kast liggen![]()
*tover een normale beha om tot een voedingsbeha*quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:30 schreef Jelief het volgende:
Kijk da's een mooi bericht, ik heb nog sluitingen liggen, dus ik ga aan de knutsel. Ik ben ook niet zo gevoelig voor bo's en verstoppingen.
Dat was ik, ik krijg zo'n ding echt niet normaal terug zonder mijn hele borst bloot te leggenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef YPPY het volgende:
Zo'n lilypad tactisch terugstoppen is idd lastig. Wie zei dat nou laatst?
Grappigquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:26 schreef owlet het volgende:
[..]
*tover een normale beha om tot een voedingsbeha*
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:26 schreef owlet het volgende:
[..]
*tover een normale beha om tot een voedingsbeha*
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:54 schreef beefcake het volgende:
Deze link vond ik helemaal hilarisch
http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/pumping_braconvert.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |