abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:30:56 #251
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48767077
Och Chaca, wat voel ik met je mee....
Ik snap zó goed welk verdriet je nu voelt.
Soms moet je met je verstand een besluit nemen. Het zal je goed doen. En dan kun je er uiteindelijk ook net je gevoel achter staan hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:45:40 #252
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48776063
Chacama, wat moeilijk zo'n beslissing. Maar zoals je zelf zegt, het is niet vol te houden. Daarom goed dat je kiest voor je eigen welzijn! Succes!

Moonah, nog last gehad van harde plekken?

Ik heb er elke ochtend een en die kolf ik dan weer weg.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48776242
Zo hee PM elke ochtend een harde plek? Lijkt me ook geen pretje!

Ik heb vandaag 'voor het echie' gekolfd. Quinten was wennen op het kdv en ik moest wel dus We zijn mooi op elkaar afgestemd, Quinten dronk 150 en ik kolfde 160 ml
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:05:09 #254
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48776855
Netjes Beef!
Heb je een fijne kolf?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48777001
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef Neuk het volgende:
Netjes Beef!
Heb je een fijne kolf?
Ja ik ben heel tevreden! Ik heb de Avent Isis IQ Uno Het gaat snel zat, dus een duo hoeft van mij niet
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:08:27 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48777015
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, nog last gehad van harde plekken?
Neuh, gelukkig niet zeg! Ik heb weer lege tietjes!
quote:
Ik heb er elke ochtend een en die kolf ik dan weer weg.
He gets, wat naar. Is dat een restantje van je BO?

Fijn Beef, dat jullie zo goed op elkaar zijn afgestemd!
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:21:02 #257
94046 PM-girl
pi_48777471
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef Moonah het volgende:

[..]

He gets, wat naar. Is dat een restantje van je BO?
Denk het wel, maar ik heb nu een klein fijn handkolfje gekocht en dat werkte vanmorgen prima daarvoor!
Moet zeggen dat dat ook stukken fijner voelt voor je tepels dan een mechanischeelectrische (? - whatever). (alleen kost dat weer minder moeite)
*
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:24:22 #258
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48777609
Oh ja, die uitgerekte dikke tepels in de kolf....
Pff, da's toch ook een voordeel van gestopt zijn hoor!
Maar fijn dat het met die handkof is op te lossen.
pi_48777733
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, die uitgerekte dikke paarse tepels in de kolf....
Gelukkig ziet het er bij mij veel erger uit dan dat het voelt
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:33:55 #260
94046 PM-girl
pi_48777986
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef beefcake het volgende:

[..]

Gelukkig ziet het er bij mij veel erger uit dan dat het voelt
Inderdaad, het ziet er echt horrorachtig uit soms!
En gisteren lekker weer eens buiten gevoed, in de Ikea! Ik merk nu wel dat ik wat verbaasdere blikken krijg, met een grotere baby (en zeker toen ik die grote baby ook nog eens een hele banaan in handen gaf!)
*
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:43:30 #261
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48802301
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef owlet het volgende:

[..]

het gaat wel weer voor een groot deel over hoor, als het goed is. Althans, langzamerhand zal er weer vetweefsel inplaats van klierweefsel komen. Uitgerekte huid door de groei van je borsten tijdens de zwangerschap is jammer genoeg niet echt terug te draaien

Ik vind zwangerschapsbeha's echt een ramp. Uiteindelijk gaan ze allemaal zakken en dat geeft bij mij al snel zo'n kaboutervrouwtjesidee.
NU Ronja niet meer zo heel vaak drinkt draag ik weer gewone beugelbeha's. ik voed toch het liefst op bed en dan kan ik hem gewoon uit doen en anders is het maar even wat meer gemorrel.
ik ben aan het bijlezen en wilde meteen reageren zonder verder te lezen....
gaat dat goed met die beugels? 'officieel' wordt dat toch afgeraden ivm borstontsteking?
Ik ben mijn bvBH's ook meer dan zat en eigenlijk zittenze niet goed meer. Ik wil dus nieuwe BH's maar om nou weer 3 bv-bh's te kopen. Beugelbh's heb ik nog in de kast liggen

zo, de rest ook even gelezen. Chacama, goed besluit hoor! Het is toch een mooie oplossing als je de ochtend en avondvoeding kan blijven geven én daardoorzelf wat meer energie houdt? Bv is mooi maar het moet niet ten koste gaan van je eigen welbevinden/gezondheid.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jelief op 28-04-2007 11:49:32 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_48802681
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:43 schreef Jelief het volgende:

[..]

ik ben aan het bijlezen en wilde meteen reageren zonder verder te lezen....
gaat dat goed met die beugels? 'officieel' wordt dat toch afgeraden ivm borstontsteking?
Ik ben mijn bvBH's ook meer dan zat en eigenlijk zittenze niet goed meer. Ik wil dus nieuwe BH's maar om nou weer 3 bv-bh's te kopen. Beugelbh's heb ik nog in de kast liggen
Ik heb zelf negrens last van, maar ik geloof ook niet dat ik echt gevoelig ben voor verstopte kanaaltjes e.d.
Een extra sluiting aan de cup maken d.m.v een bikinisluiting en een elastiekje werkt ook wel goed trouwens.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:30:10 #263
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48805932
Kijk da's een mooi bericht, ik heb nog sluitingen liggen, dus ik ga aan de knutsel . Ik ben ook niet zo gevoelig voor bo's en verstoppingen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 16:20:51 #264
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48807973
Ik durf dat echt niet, met een beugelbeha. Ben veels te bang dat het weer fout gaat.

Zo'n lilypad tactisch terugstoppen is idd lastig. Wie zei dat nou laatst? Ik heb echt zitten klooien in het zwembad. Stelletje oma's een tafeltje verderop. Was gezellig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48808044
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:30 schreef Jelief het volgende:
Kijk da's een mooi bericht, ik heb nog sluitingen liggen, dus ik ga aan de knutsel . Ik ben ook niet zo gevoelig voor bo's en verstoppingen.
*tover een normale beha om tot een voedingsbeha*
pi_48813027
Ik gebruik eigenlijk al van in het begin mijn gewone beugelbeha's. Trek ik gewoon onder mijn borst bij het voeden.
pi_48815533
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef YPPY het volgende:
Zo'n lilypad tactisch terugstoppen is idd lastig. Wie zei dat nou laatst?
Dat was ik, ik krijg zo'n ding echt niet normaal terug zonder mijn hele borst bloot te leggen Maar verder zijn ze wel ideaal
pi_48816278
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:21:47 #269
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48817020
quote:
Hij staat al in mijn favo's en de materialen zijn al een tijdje in huis.
  zondag 29 april 2007 @ 11:15:34 #270
94046 PM-girl
pi_48827398
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:54 schreef beefcake het volgende:
Deze link vond ik helemaal hilarisch
http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/pumping_braconvert.html
*
  zondag 29 april 2007 @ 21:39:23 #271
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48849935
Even update. Het gaat goed. Ze doet het lekker op de flessen en ik geef nu lekker nog (anders zou ik echt pijnlijke tieten hebben) nachtvoeding, ochtend en avond. De eerste keer dat ik dus nu zeg dat het fijn is dat ze nog nachtvoeding heeft .
- en nu lekker naar bed en slapen tot een uurtje of 3 -
  zondag 29 april 2007 @ 23:34:34 #272
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48853758
Fijn dat het zo soepeltjes gaat Chaca!
  maandag 30 april 2007 @ 22:03:59 #273
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48873186
Dat klinkt goed chacama.

Anna zit weer op volledig bv, ook de fles is gekolfd. Totaal heeft ze nog geen half pak kv op schat ik. Ze doet dan erg moeilijk met drinken, zelfs als er maar 1 of 2 schepjes doorzitten. Langzaam opbouwen werkt niet. Maar extra kolven dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 30 april 2007 @ 22:35:07 #274
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_48874303
Wat goed chacama! Blij dat te lezen!
Wat een goede link trouwens om je BH's om te toveren in een voedings-BH!

Yppy, netjes dat het kolven goed gaat zo!

Vraagje voor jullie.. Ik ben donderdag getuige op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje. Mijn man en kindjes zouden gewoon meegaan maar nu blijkt dat haar vriend er toch geen kinderen bij wil hebben (en dat terwijl zij zelf ook zwanger is maar goed, zijn keuze) Ik ga dus voor het eerst een dagje echt helemaal weg zijn. We hebben besloten dat manlief gewoon bij de kids thuisblijft (al zou ik dat ook misschien het liefste doen maar goed, ben getuige en voor vriendinnetje ga ik)
Danny moet dus zo'n 4 flessen aan Ryan gaan geven. Geen probleem met hoe vol de vriezer nu zit maar mijn vraag is hoe dat het beste te laten ontdooien.

Ik gebruik iedere dag één ijsvrieszakje voor klontjes. Stel dat ik 12 klontjes nodig heb voor 1 fles, die passen never nooit in de fles om te ontdooien, moet dat dan ergens anders in? En waarin kan dan het meest hygienisch/steriel?
Dan het volgende probleem. Stel dat ik van 1 dag 15 klontjes in de vriezer heb en ik gebruik er voor 1 voeding 12. dan heb ik er dus 3 over. Mag ik die laten ontdooien bij de klontjes die ik de dag erna afgekolfd en ingevroren heb?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik bedoel en dat iemand een antwoord weet.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_48874489
Bah, wat voel ik me schuldig. Ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar toch.

Ik heb links mijn ribben gekneusd en het voeden gaat daardoor niet van harte. Ik gebruik Ibuprofen (3x per dag, dus 's ochtends,'s middags en 's avonds) en het advies van de dokter was om rekening te houden met de voedingen, dus eigenlijk direct na een voeding innemen zodat met een volgende voeding Merlijn zo min mogelijk binnen krijgt. Op zich lukt het wel alleen vanaf het diner zitten er meerdere voeding direct achterelkaar. Dus is het kiezen of de pijn of een tablet. Ik ga dus voor de pijn . Tablet wil ik niet voor Merlijn. Op zich gaat het vaak ook nog goed en bij de voeding rond 20.00 voor het slapen gaan weet ik me net goed genoeg houding te geven en valt Merlijn meestal aan de borst vlug zat in slaap. Nou,vandaag dus niet. Na een kwartier begon het toch mij iets teveel pijn te doen en Merlijn maar de hele tijd van borst wisselen en een goed houding zoeken. Ik wil graag een tablet innemen en dan toch pas nadat Merlijn slaapt. Net eindelijk een tablet ingenomen, Merlijn kon de slaap aan de borst of op iedere andere manier echt niet vatten en Magneet was ook nog niet thuis . Nu voel ik eigenlijk zo schuldig dat ik er niet voor hem kan zijn, hem afwijs, geen borst geef als ik teveel pijn krijg, terwijl hij zo graag wil. En het is logisch dat ik het doe eigenlijk maar ik voel me zo slecht. Zit nu gewoon te huilen, bah, gelukkig heeft Magneet Merlijn nu in slaap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')