abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48677710
Ha, gewone beha's Die zou ik ook wel weer aan willen. Of eigenlijk moet ik gewoon wat voedingsbeha's bijkopen, ik heb er gewoon te weinig. Maar ik vind het moeilijk om een goed ondersteunende te vinden. Die van de Hema vind ik niet goed genoeg en ze zijn ook nog eens te klein
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:06:45 #227
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48677834
Oh, ik had er drie van de Hema en twee van V&D. Ze voldeden prima. Maar ik heb dan ook niet zo'n enorme boezem (met melk ongeveer 75C), dat scheelt misschien. Nu met mijn 75B kan ik weer lekker wat charmantere dingen aan, toch wel zo leuk onder een zomerjurkje.
Overigens moet ik zeggen dat 'ze' er nog heel goed uitzien na een half jaar zogen.
Of zou dat ' theezakjesfenomeen' zich pas later aandienen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:08:15 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48677874
ik ben trouwens benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. Ik had verwacht dat dat wel snel na het stoppen zou doorbreken, maar vooralsnog blijft het nog uit. Wat ik niet zo erg vind hoor...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_48678800
Ik draag nog steeds zelden beha's, meestal topjes, de ene keer met een ondersteunend stukje en de andere keer niet. Fijne voedingbeha's vind ik de beha's van noppies. Zitten lekker als ik eens echt iets ondersteunends te dragen. Maar ja, cupje A is ook maar een B geworden dus veel heb ik nog steeds niet.
pi_48678833
Mijn probleem is dat mijn borsten zwaar zijn en de beha aan de achterkant omhoog schuift en dus voor weer minder steun geeft. Bij mijn gewone beha's heb ik daar geen last van. Ach ja, ik moet er maar even mee leven

Ben je nog helemaal niet ongesteld geweest dan Moonah? Lekker joh! Ik ook nog niet, gelukkig
pi_48678848
Randa ik kan echt niet zonder beha, dat ziet er niet uit
pi_48679821
moonah ben toevallig gisteren naar de ha geweest en het kon nog wel duren zeiden ze tegen mij voordat de hormoonhuishouding weer op een rijtje is.

en dat theezakjes fenomeen was hier meteen aangebroken bah lijkt nu dat ik helemaal niks heb terwijl ik normaal D heb maar goed het was voor een goed doel

lewis knap hoor 2 jaar

pm gelukkig is je bo weg.
mama van 3 kids!
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:49:26 #233
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48681506
Kijk dat mis ik nou, mooie bh's! (en mooie voedingsbh's vind ik veel te duur)

Moonah kan het uitblijven van je menstruatie door medicijngebruik komen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48684356
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef Popples het volgende:
en dat theezakjes fenomeen was hier meteen aangebroken bah lijkt nu dat ik helemaal niks heb terwijl ik normaal D heb maar goed het was voor een goed doel
het gaat wel weer voor een groot deel over hoor, als het goed is. Althans, langzamerhand zal er weer vetweefsel inplaats van klierweefsel komen. Uitgerekte huid door de groei van je borsten tijdens de zwangerschap is jammer genoeg niet echt terug te draaien

Ik vind zwangerschapsbeha's echt een ramp. Uiteindelijk gaan ze allemaal zakken en dat geeft bij mij al snel zo'n kaboutervrouwtjesidee.
NU Ronja niet meer zo heel vaak drinkt draag ik weer gewone beugelbeha's. ik voed toch het liefst op bed en dan kan ik hem gewoon uit doen en anders is het maar even wat meer gemorrel.
pi_48687240
Ik begon echt een hekel te krijgen aan die voedings bh-s. Ik heb 4 jaar lang voedings bh-s en van die zwangerschaps bh-s gedragen en ze komen allemaal boven mijn topjes uit. Dus de echte leuke topjes kon ik dan vaak niet aan

Ik vond het ook nooit echt een last hoor het geven van bv. Alleen nu ben ik gewoon toe aan wat eigen vrijheid en leuke bh-s
  woensdag 25 april 2007 @ 07:39:17 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48693366
Wat superfijn zeg Moonah, dat de harde plek weg is. Dat is wel schrikken, gaat het afbouwen zo snel en goed, zou het alsnog bijna fout gaan.

Wow Lewis, ik wist helemaal niet dat jij nog bv gaf. Twee jaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 25 april 2007 @ 08:53:46 #237
94046 PM-girl
pi_48694375
O men, dacht ik nu na de bo helemaal af te zijn van het ochtendkolven(de hele week niet gedaan), had ik vanmorgen weer twee harde meloenen hangen.....
*
pi_48694429
Jemig PM het kan ook niet even lopen zoals jij wil he? Had Simon niet toevallig extra veel honger?
  woensdag 25 april 2007 @ 09:01:49 #239
94046 PM-girl
pi_48694548
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:56 schreef beefcake het volgende:
Jemig PM het kan ook niet even lopen zoals jij wil he? Had Simon niet toevallig extra veel honger?
Op zich wel, maar niet om twee meloenen leeg te drinken! Twijfel nu of ik het toch weer erin ga houden, op zich levert het wel flinke voorraad op zo. Maar aan de andere kant is het zo niet leuk, kolven na de ochtendvoeding.
*
pi_48714552
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ouch pijnlijk Moonah.

Ik ben nu echt bezig met afbouwen. Als Chantel 2 is krijgt ze haar laatste bv en dan houden we ermee op. Ik weet het, ik heb het al eerder gezegd. Maar nu houd ik me eraan. De melk loopt al behoorlijk terug, dus het zullen hooguit nog een paar slokken zijn tegen die tijd.

Fijn dat het zo gegaan is (ik heb niet gekeken hoeveel tijd nog tot 2 jaar in je sig) . Ik kan me wel voorstellen dat je verlangt naar jezelf en mooie beha's

Ik heb het voor mezelf eigenlijk ook op 2 jaar gezet. Nog een paar maanden te gaan, vlak achter Jelief en Emma aan
Variety is the spice of life
  woensdag 25 april 2007 @ 20:24:19 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48717045

Mijn kind slaapt te lang

Nog geen 4 maanden oud en ik ben al weer ongesteld
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:33:06 #242
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48717397
Pff. 2 jaar. Het klinkt me zo mooi. En ik vind het ook helemaal super van jullie. Maar eerlijk gezegd kwam ik hier met lood in mijn schoenen melden dat ik - om zelf overeind te blijven - moet gaan minderen met de BV. Maud is nu bijna 6 maanden. En in de afgelopen 5,5 maand heb ik nog geen nacht door kunnen slapen. En dit in combinatie met 5 dagen werken breekt me nu echt op. De beslissing is na veel huilen (en ook nu stromen de tranen weer) genomen. Ik ga afbouwen. Het moet alleen heel voorzichtig. Maud drinkt de flesvoeding nog niet puur. Dat vindt ze nl. niet lekker. Dus ik moet wel zorgen dat ik genoeg heb om te mengen. Ik ga beginnen met de voeding van half elf 's avonds eruit te gooien. Als ze dan nog 's nachts komt dan heb ik in elk geval nog een tijdje geslapen. Ik wil proberen om de ochtend, avond en nachtvoeding zelf te doen zolang het kan. De overige voedingen krijgt ze dan deels bv en deels kv. Ik kolf rond 12 uur 's middags en dan kijken we hoe lang Maud nodig heeft om aan de kv te wennen...............zo moeilijk
pi_48718536
pm balen dat het nu nog niet weg is.

chacama je hebt het goed vol gehouden en je doet het nog. je hebt al een heel groot deel meegegeven toppie hoor. petje af.

ET balen!!!
mama van 3 kids!
pi_48718630
Och Chacama, ik ken het gevoel hoor. Met Chantel heb ik mazzel gehad dat ik haar kon voeden tijdens werkuren. Maar dat niet door kunnen slapen s'nachts terwijl je werkt, is zo ongelovelijk vermoeiend. Ik heb het met beide kinderen gehad, maar ben ook vaak oververmoeid thuis geweest. Ik was eigenwijs. Dus ik denk dat je bij deze een heel wijs besluit hebt genomen, ook al is het jammer
pi_48722578
Chacama

ET hoe lang slaapt Tijn dan? Quinten slaapt 's nachts ongeveer 10 uur achter elkaar en ik ben gelukkig nog niet ongesteld geworden. *afklopt*
pi_48723942
Nachtje ruilen ET? Dan mag je om de 2 á 3 uur! Ik wil wel weer eens ervaren wat het is om van ontploffende tieten wakker te worden!

Chacama, het lijkt me dat je een goede keus maakt, ook over de verdeling van de voedingen. Kan me voorstellen dat het geen makkelijke keus is als je het nog graag anders zou willen doen. Maar ik weet ook hoe het is om gebroken nachten te hebben, dat nekt je, zeker als je 5 dagen per week werkt. Ik ben Goddank thuisblijvende moeder en als het me echt te gek wordt, kan ik 'smiddags nog een tukkie met de kids mee doen. (Hoewel daar in de praktijk een vloek op rust, omdat er dan altijd wel eentje is die niet wil slapen! )
pi_48724437
Chacama, sterkte
  donderdag 26 april 2007 @ 08:29:17 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48728271
Beef, Tijn gaat om 19.30 naar bed en het is al diverse keren voorgekomen dat ie zich om 7.00 weer meldt (maar meestal wil ie nog wel een paar slokken in de tweede helft van de nacht) Ik meen me te herrinneren dat 6 uur het maximum is, waarbij het 'veilig' is om BV als anticonceptie aan te houden (en nog wel wat meer voorwaarden )
Naja, bij Saskia was ik ook met 4 maanden al weer aan de beurt. Je hebt dus gewoon geluk

Chacama, fijn dat je Maud iig een hele goede start hebt kunnen meegeven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48732198
PM, als je nu elke ochtend iets minder kolft, kun je het dan niet langzaam afbouwen? Ik kolf juist voor de ochtendvoeding (om 6 uur, Anna wordt vaak rond 7 uur wakker), omdat ik er anders niks uitkrijg.

Elk voordeel heb z'n nadeel E.T. Ik denk dat ik vorige week een eisprong heb gehad, dat zou de eerste zijn. Vlak na het vloeien wel wat, maar daarna een half jaar niet. Wel bizar elke vier weken een teruglopende productie.

Je hebt het supergoed gedaan chacama, zeker na alle problemen die je in het begin had. En vijf dagen werken, slecht slapen en dat bijna 6 maanden volhouden is al erg knap. Je kunt beter nu afbouwen en dan nog de ochtend en avondvoeding geven dan dat je er helemaal aan onderdoor gaat helemaal niks kunt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 26 april 2007 @ 19:42:48 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48749340
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:17 schreef YPPY het volgende:
PM, als je nu elke ochtend iets minder kolft, kun je het dan niet langzaam afbouwen? Ik kolf juist voor de ochtendvoeding (om 6 uur, Anna wordt vaak rond 7 uur wakker), omdat ik er anders niks uitkrijg.

Elk voordeel heb z'n nadeel E.T. Ik denk dat ik vorige week een eisprong heb gehad, dat zou de eerste zijn. Vlak na het vloeien wel wat, maar daarna een half jaar niet. Wel bizar elke vier weken een teruglopende productie.

Je hebt het supergoed gedaan chacama, zeker na alle problemen die je in het begin had. En vijf dagen werken, slecht slapen en dat bijna 6 maanden volhouden is al erg knap. Je kunt beter nu afbouwen en dan nog de ochtend en avondvoeding geven dan dat je er helemaal aan onderdoor gaat helemaal niks kunt.
Klopt. Dat is ook precies de motivatie waardoor ik uiteindelijk de knoop heb kunnen doorhakken. En het klinkt misschien raar (en mijn lief zal het nooit toegeven), maar stilletjes geloof ik dat hij het eigenlijk wel heel erg fijn vind dat ik deze beslissing heb genomen. Hij doet nu de laatste avondvoeding - net als hij bij Fleur deed - en ik heb gisteren stiekum even gekeken en daar zat een papa die volop van zijn kleine meisje aan het genieten was. Hij ziet ze natuurlijk ook niet veel. Dus dit extra speciale momentje is voor hem ook super
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')