ik ga voortaan ook overal rondbazuinen dat er Taart is,.. ...........quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef Varen het volgende:
Eric komt zeggen dat er taart is en mag Lieke bevredigen
Ja, het internaat zit binnen die HELE HOGE muur ! De Doggersbank ...... voor de een een gevangenis, voor de ander een internaat (waar je niet uit mag), voor iemand anders misschien een vakantie-oord van gedwongen duur. Geef het beessie maar een naam. Je zit er in elk geval niet voor zweetvoeten!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef CHAOS_ het volgende:
Denk toch dat haar zusje in jeugddetentie zit, want Amanda zei toen ze net in de villa was dat zij in Den Helder zat, daar is namelijk een jeugdgevangenis, weet niet of jeugdzorg daar tegenwoordig ook onder valt, maar een internaat kan ik in Den Helder niet vinden. En verlof krijg je meestal ook na een tijdje als je vast zit, als voorbereiding op de in vrijheid stelling.
Zijn bedoeling is dat Amanda haar excuse aanbied en nog ff en ze doet het nog ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Brian leugenaar......Hij gaat nu de vermoorde onsculd uithangen.....
Nee .. maar ben al een tijd geleden gestopt om het te begrijpen en sinds kort zelfs met luisterenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef rooie3 het volgende:
We dansen met elkaar door het feest.
Ik raak verward omdat ik niet iets verkeerd heb gedaan.
Kapsolon huilen,ontzettende dankbaarheid.
Snappen jullie het nog.
Dat gaat me net iets te verquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
laten wij er met z'n allen op los neuken...
Alles wat hij uit kraamt snap ik niet..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef rooie3 het volgende:
We dansen met elkaar door het feest.
Ik raak verward omdat ik niet iets verkeerd heb gedaan.
Kapsolon huilen,ontzettende dankbaarheid.
Snappen jullie het nog.
Heeft iemand dat gedicht opgenomen? of de tekst ervan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Borga het volgende:
Als je Breenless zo hoort is hij niet een kindje van God maar is hij God zelf.
Het zou wel de spanning erin houden ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Zul je net zien vanavond. Er wordt gestemd op een oud bewoner. Plasmaboy komt even melden:
Bedankt miljonairs, jullie hebben gekozen. Volgende week dinsdag zal duidelijk worden wie de nieuwe of moet ik zeggen een oude bewoner is.
Het gaat er ook niet om of ze elkaar begrijpe. Laat staan wij hen begrijpen. Alleen het pompen vannacht is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:31 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet het verhaal van Amanda en Brian te volgen.........maar hun ook niet
Ik hoop nog steeds dat Scan de oproep van Huub en Eric gaat honoreren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef Sporti het volgende:
Brian hoopt op brieven waarin mensen alles uitleggen![]()
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Zul je net zien vanavond. Er wordt gestemd op een oud bewoner. Plasmaboy komt even melden:
Bedankt miljonairs, jullie hebben gekozen. Volgende week dinsdag zal duidelijk worden wie de nieuwe of moet ik zeggen een oude bewoner is.
Hoe zielig moet je dan zijn, en hoe overschat je de populariteit van het programma....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef Sporti het volgende:
Zou toch wel leuk zijn om daar een briefje tegenaan te gooienquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef Sporti het volgende:
Helaas niet hard genoegquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
Hij sloeg zichzelf.
Hij spiegelt Nathanael nog steeds....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
Hij is zo dominant. Luisteren naar me!! Kijk me aan!! Begrijp je me?? Laat me uitpraten!!
lalalala
dat is zooooo irritantquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
aj....... hij noemt Amanda kind.....
het is toch niet erg als je het een uur later vergeet...quote:
Dat kan ze lang hoor, alleen het resultaat is hetzelfde, vannacht konijnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:39 schreef Borga het volgende:
Amanda is heel erg scherp nu...raar maar waar.. Ben benieuwd hoe lang ze het vol houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |