Huub voert haar steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat hij liegt.
Huh...waar komt dit opeens vandaan? Al dagenlang gelooft ze hem en nu dit weer.
Brian weeeet het niet meer. Hij wordt er moe van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat nu toch weer beginnen over die zoen.
Ze was er toch klaar mee. Ze geloofde Netty toch!
Van die visagiste (weet ik veel een boel smeer op je gezicht mevrouw) Die heeft een klein bommetje laten ploffenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat hij liegt.
Huh...waar komt dit opeens vandaan? Al dagenlang gelooft ze hem en nu dit weer.
Hij doet nooit iets anders.........dat heet liegenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
brian dekt zich nu al in..
nu het gif nog toedienen en hem laten verdwijnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef solara4 het volgende:
we zijn weer aardig parra, het web sluit zich voor brian
hij heeft toch niet gelogen, volgens mij heeft-ie alleen iemend gezoend en niet zo intens als huubquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:21 schreef Sporti het volgende:
Brian staat op springen alweer agressief met Amanda in gesprekHij komt er niet meer uit met zijn leugens die rat!
Wat wil je hebben?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef yellowfirst het volgende:
Hebben
laat nena maar komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
nu het gif nog toedienen en hem laten verdwijnen
Ze weet nog precies dat ze maar 5 mensen heeft gezoent (Eerlijk toch)quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
Vorige keer was Snollie zo dronken als de pestpleuris.
Nivootje toch?
Vermeen dat het een (vage) kennis was van de smeerdamequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
Die make-up muts heeft dus meer gezien dan de hele para brodda familie samen
Hij heeft zich echt niet ingehouden hoor ....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef RSie het volgende:
Ik heb Koevlats ook niet zien zoenen hoor!!
toen ie bij dat hekl stond zat ik hem hier achter mijn PC aan te moedigen om in de fout te gaan, maar die Para hield zich in!
Tijdje uit de running geweest?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:24 schreef RSie het volgende:
Bekken![]()
dat woord heb ik al een poos niet gehoord!
nivootje kok met zijn 'ojee ojee waar is mijn oobee?'quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
Vorige keer was Snollie zo dronken als de pestpleuris.
Nivootje toch?
De een zegt van wel.. ander weer van niet. is er geen filmpje van dat moment?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef RSie het volgende:
Ik heb Koevlats ook niet zien zoenen hoor!!
toen ie bij dat hekl stond zat ik hem hier achter mijn PC aan te moedigen om in de fout te gaan, maar die Para hield zich in!
Tis toch maar goedmaak sex. Eigenlijk is het toch alleen maar sex en verder nixquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef yellowfirst het volgende:
En vanavond toch weer samen in bed, het herhaalt zich steeds....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=F5IPGalcxqgquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
De een zegt van wel.. ander weer van niet. is er geen filmpje van dat moment?
En dan zegt ze wat over Huubquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef getl0st het volgende:
als je het veilig doet ga ik nog met je naar bed.. anders niet
dat woord gebruikten wij in de brugklas,.. vond het toen al smerig klinken!quote:
En echte sex is het zelfs niet....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis toch maar goedmaak sex. Eigenlijk is het toch alleen maar sex en verder nix![]()
als ie het dermate goed bewerkstellid ligt ie eind van de week met de gezusters Barbie in bed goedmaaksex te hebben!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef getl0st het volgende:
Als ie dan veilig neukt met nena.. mag ie ook nog met amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |