Waar is Palma? Werkt tot 14.30.Het is nu 19.50???quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef Myriam1978 het volgende:
"Heb je een glasverzekering met zoveel ruitjes op je shirt?"![]()
![]()
![]()
Die Palma is toch goudwaard!
Profession: Golddiggerquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef Sporti het volgende:
Weet iemand wat die moeder voor werk doet?
Ja, twee. Maakt ze elke nacht contact mee met Brainless.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef Katewalker het volgende:
Heeft Amanda wel contactpunten....?
Het wordt tijd dat het personeel zich als personeel gaat gedragen... weer met twee woorden leert spreken en hun mond houden als ze niks gevraagd wordt. Het lijkt 's ochtend wel meer de Palma show dan DGK.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef Myriam1978 het volgende:
"Heb je een glasverzekering met zoveel ruitjes op je shirt?"![]()
![]()
![]()
Die Palma is toch goudwaard!
Dat doen ze om de streamers te pesten, want in de TV uitzendingen zie je het personeel bijna nooit heb ik me laten vertellen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:48 schreef akveor het volgende:
Het wordt tijd dat het personeel zich als personeel gaat gedragen... weer met twee woorden leert spreken en hun mond houden als ze niks gevraagd wordt. Het lijkt 's ochtend wel meer de Palma show dan DGK.
Kloptquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef solara4 het volgende:
zusje snapt het niet...
Als Judith weg is, dat begint een gewoonte te worden...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
als ik een tijdje naar dezelfde stream luister dan gaat ie zomaar naar andere stream.. zwaar irritant.. maar hoelaat is de stemming? rond 21:30?
Huub overdrijft altijd als die iets na verteldquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:49 schreef blomst het volgende:
Huub overdrijft ook een beetje volgens mij over het bellen van NL zijn contact punten.
thxquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet zeggen dat de stemming na juf Judith is. Kan weer laat worden dus ..
Oud of nieuw stemming is gepland ná Juf Judith.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Potverdorie, heb net alle cossen gelezen en snap er nog geen reet van ????
Stemming voor oud of nieuw: check: snap ik................ 21.00 uur misschien ?
Stemming Huub ???? Over Lieke ??? Kan ik niet terug vinden
En deze OP wil ook niet echt helpen![]()
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Ik begreep na Juf Judith....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
als ik een tijdje naar dezelfde stream luister dan gaat ie zomaar naar andere stream.. zwaar irritant.. maar hoelaat is de stemming? rond 21:30?
http://www.youtube.com/watch?v=cCHGOBBeHCIquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Potverdorie, heb net alle cossen gelezen en snap er nog geen reet van ????
Stemming voor oud of nieuw: check: snap ik................ 21.00 uur misschien ?
Stemming Huub ???? Over Lieke ??? Kan ik niet terug vinden
En deze OP wil ook niet echt helpen![]()
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
thank uquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Oud of nieuw stemming is gepland ná Juf Judith.
Van een stemming over Lieke is mij niks bekend, wél dat Brain Huub wil gaan zieken met zijn Lieke-liefdesverdriet.
Nee, dit is Amanda's oudste zusje, zij heeft een hersenbloeding gehad op haar 18equote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef proh het volgende:
Deborah is toch dat achterlijk zusje van Amanda? (die vast zat/zit?)
De vraag van Huub was van gister. Een unanieme stemming voor 150 CP's, om te praten met Lieke. Overruled dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx
Maar wat gaat er gebeuren met Huub ? Plan Brian ????? ook een stemming ???
Weet ik Borga, maar wil je de OP aanpassen ? zoals nu de bedoeling is ??? thxquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:52 schreef Borga het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cCHGOBBeHCI
UPDATES moet je wezen
Maar hij zou die vraag toch vandaag weer gaan stellen ? na even rustquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag van Huub was van gister. Een unanieme stemming voor 150 CP's, om te praten met Lieke. Overruled dus.
Palma dus over Liekequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef getl0st het volgende:
Wie gaat huub bellen?
Hij deed het echt om te fucken, hij wist al hoe de uitslag zou zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hij zou die vraag toch vandaag weer gaan stellen ? na even rust
Je lijkt Palma welquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik Borga, maar wil je de OP aanpassen ? zoals nu de bedoeling is ??? thx
Nou denk ik aan de sig van Demins: "Kwartjes........."quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik Borga, maar wil je de OP aanpassen ? zoals nu de bedoeling is ??? thx
thx, kan ik nu rustig achterover leunen en aan mn sla gaan knabbelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij deed het echt om te fucken, hij wist al hoe de uitslag zou zijn![]()
niet lelijk doen tegen ons kleine zusjequote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx, kan ik nu rustig achterover leunen en aan mn sla gaan knabbelen
Huhquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou denk ik aan de sig van Demins: "Kwartjes........."![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:58 schreef proh het volgende:
misschien gaat die kat de rat wel vangen!
Zie reactie van zusje.......dat heet humor!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef Borga het volgende:
[..]
niet lelijk doen tegen ons kleine zusje
Heb jij wel goed geluisterd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan Palma of hij wat extra tijd met Lieke mag doorbrengen. Helaas, Lieke is morgen alleen, dus geen tijd om te babbelen. Leuk script.![]()
Nee, ze zei juist, Lieke werkt morgen alleen dus als je met haar wil praten, moet je gewoon samen even de handjes laten wapperen en dan heb je tijd zat om te babbelen. Huub wilde namelijk dat ze wat klusjes alleen zou krijgen zodat hij ongestoord even met haar kon kletsen,quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan Palma of hij wat extra tijd met Lieke mag doorbrengen. Helaas, Lieke is morgen allen, dus geen tijd om te babbelen. Leuk script.![]()
Oeps, ik wil jullie echt niet op het verkeerde been zettenquote:
Wat verwacht ze nou nog van Rog, na de zoveelste voorstelling van het konijnentheater.quote:
Haar jongste zusje zit in een inrichting ergens in Den Helder, die is 17 (bijna 18), ze moet daar tot haar 18e zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef CHAOS_ het volgende:
Denk toch dat haar zusje in jeugddetentie zit, want Amanda zei toen ze net in de villa was dat zij in Den Helder zat, daar is namelijk een jeugdgevangenis, weet niet of jeugdzorg daar tegenwoordig ook onder valt, maar een internaat kan ik in Den Helder niet vinden. En verlof krijg je meestal ook na een tijdje als je vast zit, als voorbereiding op de in vrijheid stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |